11 kreatywnych przykładów referencji stron internetowych

Niezależnie od tego, czy promujesz lub recenzujesz produkt, usługę, stronę internetową, kurs — czy cokolwiek na WordPress, referencje mogą być kluczowym składnikiem, który pomaga generować szum.

Konto z pierwszej ręki jest świetnym punktem sprzedaży, dlaczego dana osoba powinna z niego korzystać.

Aby naprawdę je wyróżnić, rozważ użycie kreatywnych referencji, które są niezapomniane!

Istnieje tak wiele sposobów, aby być kreatywnym z referencjami na stronie internetowej w dzisiejszych czasach, dzięki wtyczkom. Nie ma więc potrzeby polegania na przestarzałych, całostronicowych układach referencji po referencjach, niespójnie napisanych lub zaprojektowanych.

Plus, jest też czynnik minimalizmu do myślenia. Jak wydajne lub atrakcyjne jest dedykowanie pełnej strony referencjom?

Istnieje wiele wspaniałych przykładów firm wyświetlających referencje na swoich stronach internetowych w zabawny, nowy i ekscytujący sposób.

W tym artykule przyjrzymy się przykładom 11, aby obsługiwać strony z referencjami, banery i objaśnienia w kreatywny sposób.

Mam nadzieję, że dowiesz się, co może najlepiej działać na Twojej witrynie WordPress, aby pomóc w budowaniu zaufania wśród potencjalnych użytkowników.

11 kreatywnych przykładów, które chcesz zaimplementować

Dowód społeczny jest w dzisiejszych czasach koniecznością. Jeśli chcesz, aby odwiedzający Ci zaufali, musisz dać im solidny dowód. Nie ma lepszego sposobu, aby to zrobić, niż pokazując im, co inni mają do powiedzenia.

Jeśli entuzjastyczne recenzje zaczynają się pojawiać na temat Twojej firmy i chcesz fajny sposób na dodanie ich do swojej witryny, sprawdź te przykłady referencji dla inspiracji.

1. Pokaż Swoje Ogólne Oceny Z Różnych Zaufanych Źródeł

Display ratings from different sources
To natychmiastowy wzmacniacz wiarygodności.

Prezentowanie ogólnych ocen z różnych zaufanych witryn z recenzjami, takich jak Trustpilot, Reviews.io, G2, Google, Facebook, Yelp, Sitejabber itp. natychmiast zwiększy twoją wiarygodność.

Możesz spakować jeszcze więcej dowodów społecznych, wykonując kopię zapasową z referencjami klientów pochodzącymi z tych witryn.

Knock ‘ em out z kombinacji jeden-dwa ocen i referencje na swojej stronie.

Na podobnej żyle…

2. Referencje z ocenami

99Designs Ratings
Oceny dają referencje dodane oomph.

Kto powiedział, że usługa nie może być oceniana tak samo, jak produkt?

99Designs ma wielu klientów oraz konkretna usługa, która działa naprawdę dobrze z tym formatem. Dzięki temu firmom lub osobom zainteresowanym korzystaniem z usług 99Designs znacznie łatwiej jest dowiedzieć się, co myślą inni, niż gdyby poświęcili czas na przeczytanie dziesiątek referencji.

3. Referencje z twarzą do nazwy

Fusebox testimonial

Jeśli przewiniesz trochę w dół strony głównej witryny Fusebox, natkniesz się na wiele referencji, które możesz przewinąć.

Fusebox zawiera zdjęcia każdego klienta i referencje, które zawierają emocje, dlaczego kochają Fusebox. To świetny sposób aby pokazać prawdziwych ludzi, którzy kochają produkt. Postawienie twarzy na pozytywne doświadczenie to wygrana.

4. Referencje na Instagramie

Konto na Instagramie Blue Fartuch.

Blue Apron zastosował inteligentne podejście do wyświetlania opinii klientów, obecnie publikując regularne opinie w swoich mediach społecznościowych. Zobacz, jak inni klienci chcieliby zobacz co inni byli w stanie ugotować za pomocą Usług Blue Apron, zebrali opinie klientów i migawki z otrzymanych posiłków z Instagram.

Możesz użyć wtyczki, takiej jak Galeria kanału społecznościowego, aby pomóc, jeśli chcesz włączyć referencje do swojej witryny WordPress bezpośrednio z Instagramu.

5. Opcjonalny Bęben Podświetlający Referencje

ChowNow highlights.

Podczas gdy każdy z referencji klientów na stronie internetowej ChowNow to referencje wideo, przeszli również i wyciągnęli najsilniejsze cytaty z każdego.

Tak więc, jeśli potencjalni klienci chcą “wyróżnić” to, co mówią inni, wszystko, co muszą zrobić, to zeskanować fragmenty na stronie. Podobnie jak usługa ChowNow zapewnia swoim klientom: jest to szybkie i bardzo wygodne podejście.

6. Prosty i prosty przewijak

Fourlane ‘ s homepage scroller.

Przewijanie referencji Fourlane jest proste w wykonaniu, ale dobrze zrobione. Przewijacz pojawia się na środku strony głównej, ale nie gubi się podczas tasowania, ponieważ automatycznie się przesuwa.

7. Tło Wideo Referencje

Marie Forleo

Oto ciekawy sposób na dodanie tła wideo do swojej witryny. Ponieważ Marie Forleo B-School jest programem szkoleniowym opartym na wideo, ma sens, że w dużej mierze polegaliby na wideo w swojej witrynie.

W przypadku ich referencji, umieścili tło wideo z referencjami na stronie B-School z cytatem umieszczonym na górze. Następnie możesz kliknąć, aby obejrzeć film, który zestawia wszystkie ich historie i referencje w jednym miejscu.

8. Celebrity Testimonial

Marucci Celebrity

Strona Marucci Sports zawiera referencje od Davida Ortiza, czyli “Big Papi”, jak znają go fani Red Sox.

W pozostałej części strony są inni piłkarze, którzy zawierają referencje wideo i artykuły o tym, dlaczego kochają Marucci Sports. Jedyną różnicą jest to, że tekst w tym jest adnotacją celebrytów.

9. Oryginalny, A Zarazem Nowoczesny Design

Referencje Phocas Design.

Strona Phocas z referencjami klientów jest pięknie zaprojektowana. Jest nowoczesny układ murarski, świetne wykorzystanie koloru marki w całym tekście i strategiczne wykorzystanie pogrubionego tekstu, aby przywołać ważne fragmenty z każdej opinii.

10. Czysty, Spójny Układ

“https://wpmudev.com/blog/wp-content/uploads/2017/09/Zapier-Consistency.png” alt=”” width=”1050″ height = ” 552 ” />Zapier jest spójny.

Strona główna Zapier zawiera krótką sekcję poświęconą opiniom klientów. Jest czysty, przejrzysty i konsekwentnie zaprojektowany, aby czytelnicy myśleli: “dlaczego nie zatrzymać się i przeczytać tego?”

Możesz również powiedzieć, że każdy cytat został starannie przycięty, aby naprawdę dotrzeć do sedna korzyści każdego klienta z usługi.

11. Case Study Referencje

Objaśnienia zendeska.

Oczywiste jest, że Zendesk dołożył wszelkich starań, aby stworzyć kompleksowy zestaw studiów przypadków od klientów, dużych i małych. To właściwie całkiem świadectwem jakości ich produktu, że pracowali z tak wieloma znanymi markami i pomogli każdemu z nich odnieść sukces w ich celach.

To powiedziawszy, odwiedzający prawdopodobnie nie poświęcą czasu na kliknięcie każdego z dziesiątek studiów przypadków, które się tutaj pojawiają. To, co mogą zrobić, to spojrzeć na wielkie nazwy referencji, które są wrzucane do miksu.

Wystawianie referencji na próbę

Podczas gdy każdy z powyższych przykładów maluje różne kreatywne scenariusze warte poznania dla Twojej witryny, nie warto byłoby na nie patrzeć, gdyby nie mieli wysokiej jakości referencji, którymi mogliby się pochwalić. Pamiętaj więc o następujących wskazówkach, gdy zbierasz referencje dla swojej niezależnej firmy i wystawiasz je na próbę:

  • Istnieje wiele sposobów, aby uzyskać referencje klientów. Możesz o nie poprosić (przez e-mail lub ankietę), wysłuchać ich (w rozmowach lub korespondencji z klientami) lub poszukać ich (w mediach społecznościowych lub witrynach przeglądowych).
  • Trzymaj referencje krótkie-najlepiej nie więcej niż cztery lub pięć zdań.
  • Upewnij się, że referencje są bezpośrednie. Dzielenie się czyjąś “Dobra robota!”pochwała jest miła, ale tak naprawdę nie pozwala innym wiedzieć, co konkretnie zrobiłeś lub jakie były wyniki, które zasługiwały na taką opinię.
  • Dołącz statystyki, jeśli to możliwe (np. jeśli twój Klient zgłosił wzrost ruchu o 10% po zmianie marki).
  • Uczyń je autentycznymi. Innymi słowy, możesz wyczyścić cytat pod kątem czytelności i sprawić, by brzmiał tak, jakby referencje pochodziły od rzeczywistej osoby (ponieważ tak się stało).
  • Dołącz jak najwięcej deskryptorów o kliencie, dając referencje, jak to możliwe; przynajmniej imię, tytuł i firma. Zdjęcia klienta czy loga jego firmy są jeszcze lepsze.
  • Rozważ grupowanie opinii na podstawie usługi lub produktu, który opisują. Następnie umieść je na powiązanych stronach.

Nie jesteśmy już w stanie polegać na marketingu szeptanym, aby organicznie rozwijać bazę naszych klientów.

Ponieważ wszyscy zbierają się do Internetu, aby zobaczyć, co inni powiedzieli o Twojej firmie, mądrze byłoby samemu zebrać referencje i opublikować je w swojej witrynie WordPress. W ten sposób potencjalni klienci nie będą musieli wędrować po Google, Yelp lub mediach społecznościowych, aby dowiedzieć się więcej o twoich usługach lub towarach.

Rozważ również dodanie recenzji dla swojej witryny za pomocą motywu lub wtyczki. Dodatkowo możesz upewnić się, że idzie bezbłędnie, aby dodawać recenzje we właściwy sposób do swojej witryny WordPress.

Tagi: