Szukasz najlepszych narzędzi do automatyzacji marketingu dla swojej małej firmy?
Niezależnie od tego, czy chodzi o email marketing, content marketing, social media, czy sprzedaż, istnieją obecnie narzędzia do automatyzacji marketingu, które pomogą Ci uzyskać lepsze wyniki, szybciej.
W tym artykule podzielimy się najlepszymi narzędziami do automatyzacji marketingu dla Twojej małej firmy, abyś mógł rozwijać swój biznes, dotrzeć do większej liczby klientów i zaoszczędzić czas.
Dlaczego Twoja mała firma potrzebuje narzędzi do automatyzacji marketingu
Automatyzacja marketingu pomaga uczynić Twój przepływ pracy bardziej efektywnym, dzięki czemu możesz rozwijać swój biznes szybciej i mądrzej.
Zasadniczo, możesz tworzyć określone treści lub procesy, a następnie narzędzie pracuje za Ciebie, bez konieczności wykonywania jakichkolwiek czynności.
Na przykład, możesz skonfigurować serię autoresponderów e-mail, stworzyć inteligentnego chatbota dla swojej witryny lub skonfigurować CRM sprzedaży, który organizuje Twoje leady dla Ciebie.
Aby pomóc Ci znaleźć najlepsze narzędzia do automatyzacji marketingu, podzieliliśmy je na następujące kategorie (po prostu kliknij na link, aby przejść do konkretnych sekcji):
Najlepsze narzędzia do automatyzacji email marketingu
Nawet jeśli masz biuletyn email, możesz nie wykorzystywać wszystkich dostępnych narzędzi automatyzacji.
Narzędzia te pozwalają na skonfigurowanie autoresponderów, które będą wysyłane do każdego nowego klienta, który dołączy do Twojej listy.
1. Constant Contact
Constant Contact to najlepsza usługa email marketingowa dla małych firm. Możesz użyć go do skonfigurowania sekwencji e-maili, które będą wychodzić automatycznie do nowych subskrybentów. Możesz nawet wysyłać wiadomości w oparciu o to, jakie działania podejmują Twoi subskrybenci lub jakich działań nie podejmują.
Łatwo jest tworzyć e-maile za pomocą prostego interfejsu Constant Contact metodą “przeciągnij i upuść”. Dostępna jest 60-dniowa bezpłatna wersja próbna Constant Contact, pozwalająca na wypróbowanie tego narzędzia przed podjęciem decyzji o zakupie planu płatności.
Zespół wsparcia Constant Contact jest dostępny za pośrednictwem czatu na żywo, telefonu i poczty elektronicznej.
Cena:
Plan “Email” firmy Constant Contact kosztuje od 20 USD/miesiąc. To ma tylko podstawowe funkcje automatyzacji. Dla zaawansowanych funkcji automatyzacji, uzyskać “Email Plus” plan, który zaczyna się od 45 dolarów / miesiąc.
2. Sendinblue
Sendinblue jest jedną z najlepszych wtyczek do biuletynów e-mail WordPress. Jest to również świetne narzędzie do marketingu SMS. Istnieje szereg szablonów do tworzenia wiadomości e-mail.
Sendinblue pozwala budować niestandardowe przepływy pracy, które wysyłają e-maile automatycznie. Możesz nawet użyć zachowania Twojego kontaktu na Twojej stronie, aby wyzwolić e-maile. Na przykład, możesz wysłać automatyczną wiadomość e-mail, jeśli klient doda przedmiot do koszyka, ale nie zdąży się wymeldować.
Cena:
Sendinblue oferuje całkowicie darmowe konto dla maksymalnie 300 e-maili dziennie. Otrzymujesz nieograniczoną liczbę kontaktów. Jeśli chcesz wysyłać więcej maili niż to, płatne plany zaczynają się od 25$/miesiąc.
3. Drip
Drip to potężna platforma do e-mail marketingu, z doskonałą integracją WooCommerce. Jest to szczególnie dobra opcja, jeśli prowadzisz stronę eCommerce. Posiada inteligentne narzędzia automatyzacji marketingu i inteligentne segmentowanie wiadomości e-mail.
Drip zapewnia również mnóstwo wsparcia, zarówno poprzez czat na żywo, jak i webinaria, szczegółowe kursy online i doskonałą dokumentację. Nie jest to najtańsza opcja, ale jest warta pieniędzy, jeśli chcesz zmaksymalizować swoje wysiłki marketingowe.
Cena:
Drip oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Po tym, ich plany zaczynają się od 19 dolarów / miesiąc, ale to daje tylko 500 subskrybentów. Za 39 dolarów / miesiąc, można mieć do 2500 subskrybentów.
4. ConvertKit
ConvertKit to łatwa w użyciu i solidna platforma do e-mail marketingu. Ma kilka świetnych funkcji dla twórców i blogerów, ale jest to również popularna opcja dla małych firm.
ConvertKit ułatwia segmentację kontaktów w leadach i istniejących klientach, możesz wtedy wysyłać różne e-maile do każdego z nich. Ma prosty kreator e-maili, aby tworzyć e-maile, które będą wyglądać świetnie na wszystkich urządzeniach. Możesz nawet tworzyć klikalne przyciski CTA i śledzić konwersje, gdy użytkownicy na nie klikną.
Cena:
ConvertKit kosztuje od 25 $ / miesiąc (płatne rocznie) dla maksymalnie 1000 subskrybentów. Obejmuje to wszystkie ich funkcje, takie jak zautomatyzowane lejki i sekwencje e-mail. Istnieje 14-dniowa bezpłatna wersja próbna, która nie wymaga karty kredytowej.
5. OptinMonster
OptinMonster jest najlepszym oprogramowaniem do optymalizacji konwersji na rynku. Pozwala łatwo przekonwertować odwiedzających stronę na subskrybentów i klientów.
Pochodzi z łatwym do zintegrowania lightbox popups, slajdów formularzy, maty powitalne, koła kuponowe i więcej.
OptinMonster działa ze wszystkimi popularnymi usługami e-mail marketingu i pomaga szybko zdobyć więcej subskrybentów dla swojej listy e-mailowej.
Jest on wyposażony w wiele funkcji, które pomogą Ci automatycznie kierować użytkowników i pokazać im spersonalizowane kampanie. Na przykład, można pokazać ukierunkowane wiadomości dla różnych stron w Twojej witrynie. Możesz również pokazać kampanie oparte na aktywności użytkownika i lokalizacji geograficznej.
Cena:
OptinMonster kosztuje od $9/miesiąc (rozliczane rocznie). Jednak otrzymasz 10% zniżki, jeśli skorzystasz z naszego kuponu OptinMonster.
Onsite Marketing Automation (WordPress)
Na miejscu narzędzia automatyzacji marketingu są te, które używasz bezpośrednio na swojej stronie internetowej. Pozwalają one na rynek do odwiedzających witrynę automatycznie i skutecznie.
6. ChatBot
ChatBot to inteligentny, zautomatyzowany bot, który może angażować się z użytkownikami w sposób podobny do agenta czatu na żywo. To jak posiadanie wirtualnego asystenta na swojej stronie internetowej, który jest dostępny 24/7 i może odpowiedzieć natychmiast.
Możesz używać ChatBota do przyjmowania rezerwacji, planowania rozmów, a nawet do sprzedaży produktów bezpośrednio z okna czatu. Integruje się on bezproblemowo z LiveChat. Oznacza to, że żywy agent może wskoczyć do rozmowy, jeśli użytkownik potrzebuje dodatkowej pomocy.
Cena:
ChatBot kosztuje od 50$/miesiąc, co daje do 1000 czatów. Istnieje również 14-dniowa bezpłatna wersja próbna.
7. OptinMonster (OnSite Retargeting)
OptinMonster‘s OnSite Retargeting ® funkcja pomaga w pełni wykorzystać swój budżet reklamowy. Pozwala dostosować promocje dla odwiedzających, którzy powracają do Twojej witryny. W ten sposób, nie będziesz pokazywał im dokładnie tych samych kampanii, które już widzieli.
Możesz użyć OnSite Retargeting® w połączeniu z innymi funkcjami OptinMonster. Obejmują one potężne zasady wyświetlania, które pozwalają łatwo kierować ludzi na podstawie strony (stron), które przeglądają, jakiego urządzenia używają, jak wchodzili w interakcje z witryną w przeszłości, nowi vs powracający goście i wiele więcej.
Cena:
Będziesz potrzebował planu “Wzrost” OptinMonster (49 $/miesiąc, rozliczany rocznie), aby korzystać z funkcji OnSite Retargeting®. Możesz uzyskać 10% zniżki za pomocą naszego kuponu OptinMonster.
8. Intercom
Intercom jest często postrzegany jako narzędzie czatu na żywo, ale to nie wszystko. To pozwala na korzystanie z chatbotów i zintegrować swoje czaty z innymi elementami przepływu pracy marketingowej też.
Intercom pozwala na wysyłanie zautomatyzowanych wiadomości w aplikacji, które wykraczają daleko poza zwykły tekst. Możesz używać obrazów, filmów, emojis, a nawet aplikacji, aby pomóc w marketingu. To jest łatwe do wyboru z wielu różnych stylów wiadomości, bez konieczności angażowania dewelopera.
Intercom posiada również kilka opcjonalnych dodatków. Należą do nich wycieczki po produktach, zaawansowane generowanie leadów i zaawansowane angażowanie klientów.
Cena:
Koszty Intercom zaczyna się od 39 dolarów / miesiąc. Opcjonalne dodatki są wyceniane oddzielnie. Koszt będzie rosnąć, jak masz więcej subskrybentów, i może łatwo przejść do tysięcy miesięcznie.
9. Smash Balloon
Smash Ball oon oferuje 4 różne wtyczki WordPress, które pozwalają dodać kanały społeczne do swojej witryny. Obejmują one Facebook, Instagram, Twitter i YouTube. Są to świetny sposób, aby jak najlepiej wykorzystać czas, który spędzasz na mediach społecznościowych. Możesz automatycznie uwzględniać posty z Twojego konta – a nawet posty z określonym hashtagiem, jeśli dotyczy.
Możesz dostosowywać swoje kanały społecznościowe na wiele sposobów. Na przykład możesz utworzyć kanał Instagram z możliwością robienia zakupów, dzięki czemu klikalne zdjęcia produktów z Instagrama będą automatycznie dodawane do Twojej witryny.
Cena:
Wtyczki Smash Balloon są dostępne zarówno osobno, jak i w pakiecie. Najlepszą opcją jest “All Access Bundle” na $ 299 / rok. To daje wszystkie 4 wtyczki plus wsparcie priorytetowe.
Jeśli chcesz tylko jeden plugin, są one wyceniane od 49 dolarów / rok.
10. RafflePress
RafflePress to najlepszy konkurs WordPress i giveaway plugin, który pozwala motywować interakcje użytkownika na swojej stronie.
Mogą to być odwiedziny na stronie w Twojej witrynie, udział w ankiecie lub sondażu, oglądanie wideo i inne. Możesz nawet tworzyć własne akcje, takie jak zachęcanie czytelników do pozostawienia komentarza.
Tworząc konkurs dla swoich czytelników, możesz znacznie zwiększyć ich zaangażowanie w Twoje treści. Możesz również ustawić akcje, które zachęcą czytelników do dzielenia się Twoimi treściami w mediach społecznościowych.
Cena:
RafflePress kosztuje od 49 $ / rok.
Content Marketing
Czy tworzenie treści zajmuje dużo czasu? Oto kilka świetnych narzędzi, które pomogą Ci uzyskać więcej z treści.
11. Outbrain
Outbrain pozwala Ci zaprezentować Twoje treści w popularnych publikacjach online. Mają partnerstwa z witryn, w tym CNN, US Weekly, MSN, Wall Street Journal, The Guardian, BuzzFeed, i wiele innych.
Zamiast ponownego publikowania pełnych artykułów na tych publikacjach, czytelnicy zobaczą miniaturkę, tytuł i nazwę swojej marki. To będzie link bezpośrednio do własnej strony internetowej.
Cena:
Outbrain pobiera opłatę w wysokości CPC (cost-per-click). Otrzymujesz opłatę za liczbę kliknięć, które otrzyma Twoja treść. Możesz ustawić limit budżetu dla każdej kampanii.
12. Zapier
Zapier to narzędzie, które pozwala łączyć inne aplikacje razem, z ogromnym zakresem dostępnych. Jest to świetny sposób, aby przenieść zawartość z jednego miejsca do drugiego. Na przykład, można skonfigurować “Zapier”, aby automatycznie utworzyć nową historię w Medium za każdym razem publikować nowy post w WordPress.
Możesz również zautomatyzować wiele innych zadań, takich jak udostępnianie nowych treści w mediach społecznościowych, dodawanie nowych leadów do arkusza kalkulacyjnego lub bazy danych lub tworzenie karty Trello, gdy nadejdzie nowe zamówienie WooCommerce.
Cena:
Zapier ma darmowy plan, który daje Ci do 5 Zaps i 100 zadań / miesiąc. Płatne plany zaczynają się od 19,99 $ / miesiąc (rozliczane rocznie).
13. Google My Business Auto Publish
Google My Business Auto Publish to prosty, ale bardzo przydatny plugin WordPress. Pozwala na automatyczne publikowanie treści do “My Business” konta Google. Oznacza to, że twoje posty natychmiast pojawią się na twoim profilu biznesowym Google.
Możesz publikować posty lub strony, a nawet skonfigurować domyślną wiadomość o udostępnianiu, aby zaoszczędzić czas. Jeśli nie chcesz publikować konkretnego postu, możesz po prostu zaznaczyć pole lub ustawić wtyczkę, aby nie publikować automatycznie nowych postów.
Cena:
Google My Business Auto Publish jest darmowy.
Automatyzacja marketingu w mediach społecznościowych
Marketing w mediach społecznościowych może być niezwykle potężny, ale może również zajmować dużo czasu. Potrzebujesz zautomatyzowanych systemów, aby upewnić się, że w pełni wykorzystujesz te możliwości i śledzisz, co jest najbardziej skuteczne.
14. ManyChat
ManyChat pozwala na wysyłanie automatycznych wiadomości na Facebooku, dzięki którym klienci mogą dokonywać zakupów bezpośrednio z Facebook Messengera. Bot może pomóc klientom wybrać odpowiedni produkt i przyjąć płatność w samym Messengerze.
Możesz nawet wykorzystać konwersacje i odpowiedzi klientów, aby dostosować, które produkty są polecane. ManyChat może wysłać klientowi kupon, który zachęci go do zakupu. Integruje się również z popularnymi bramkami płatności, takimi jak PayPal i Stripe, i może być używany z ponad 2.000 aplikacji poprzez połączenie z Zapier.
Cena:
ManyChat ma darmowy plan, który oferuje podstawowe funkcje. Ich Pro plan zaczyna się od 10 dolarów / miesiąc, dla maksymalnie 500 subskrybentów.
15. Tailwind
Tailwind posiada narzędzia do planowania Pinterest i Instagram, które pozwalają zaplanować posty z wyprzedzeniem. To daje sugestie hashtagów dla Instagrama. Z Pinterest, można zaplanować 10 pinów za pomocą jednego kliknięcia. Możesz użyć narzędzi analitycznych Tailwind, aby zobaczyć, co działa i zaplanować treści w najlepszym czasie, aby uzyskać więcej zaangażowania.
Tailwind oferuje również funkcje Power-up, które pozwalają zrobić jeszcze więcej ze swoimi kontami mediów społecznościowych. SmartLoop Power-up pozwala na ponowne udostępnianie pinów, w tym ponowne udostępnianie treści sezonowych w odpowiednim czasie.
Cena:
Tailwind ma bezpłatny okres próbny (bez karty kredytowej wymagane). Po tym, to $ 9,99 / miesiąc dla każdego profilu mediów społecznych. Musisz zapłacić za Pinterest i Instagram osobno. PowerUps kosztuje od $4.99/miesiąc dla każdego profilu mediów społecznościowych.
16. HootSuite
HootSuite to popularna platforma do zarządzania mediami społecznościowymi, która pozwala zebrać wszystkie treści społecznościowe w jednej aplikacji. Możesz automatycznie zaplanować posty z wyprzedzeniem, monitorować kanały publiczne i prywatne wiadomości, i wiele więcej.
Jeśli Twoja mała firma ma zespół mediów społecznościowych, to HootSuite jest naprawdę pomocny, ponieważ daje solidne zarządzanie zespołem i uprawnieniami. Możesz użyć HootSuite’s analityki, aby uzyskać szczegółowe raporty na temat tego, jak twoje posty są wykonywane w różnych sieciach, zbyt.
Cena:
HootSuite ma ograniczony darmowy plan, który obejmuje 3 profile społecznościowe i 1 użytkownika. Płatne plany zaczynają się od 29 dolarów / miesiąc. Istnieje 30-dniowa bezpłatna wersja próbna z “Professional” i “Team” planów (karta kredytowa jest wymagana).
17. AgoraPulse
AgoraPulse to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Daje Ci wiele elastycznych opcji planowania, aby ustawić posty w kolejce mediów społecznościowych z wyprzedzeniem. Można również zmienić harmonogram, a nawet przesyłać posty masowo. W narzędziu znajduje się skrzynka odbiorcza, która pozwala zarządzać wszystkimi wzmiankami, komentarzami reklam i innymi ważnymi wiadomościami.
Z AgoraPulse, można uzyskać nieograniczone raporty, które pozwalają dowiedzieć się ROI swoich działań w mediach społecznościowych. Łatwo jest przypisać projekty postów, komentarzy i wiadomości do różnych członków zespołu. Jest też wbudowany CRM, w którym możesz oznaczać i grupować odbiorców w segmenty. AgoraPulse pozwala również dodawać wewnętrzne notatki do każdego użytkownika i przeglądać historię ich konwersacji, zbyt.
Cena:
AgoraPulse kosztuje od 79$/miesiąc (płatne rocznie). Istnieje 28-dniowa bezpłatna wersja próbna, bez karty kredytowej wymagane.
18. Buffer
Buffer jest długo działającym narzędziem do planowania mediów społecznościowych. Pozwala na planowanie treści z wyprzedzeniem dla wielu różnych sieci społecznościowych, w tym Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn i Pinterest.
Możesz również użyć Buffera do planowania i organizowania hashtagów dla Instagrama, do mierzenia wydajności swoich treści i nie tylko. Buffer oferuje zarówno narzędzia “Publish”, jak i “Analyze” (rozliczane osobno). Jeśli masz zespół social media, możesz przypisać różny dostęp i uprawnienia do różnych osób.
Cena:
Buffer kosztuje od 12 $ / miesiąc (rozliczany rocznie), z 14-dniowym bezpłatnym okresem próbnym dostępnym. Istnieje również podstawowy darmowy plan, który daje 3 kont społecznych i 10 zaplanowanych postów w tym samym czasie.
19. Mention
Mention posiada funkcję “słuchania”, która pozwala monitorować media społecznościowe, a także strony z recenzjami, blogi i całą sieć. W ten sposób nie musisz spędzać dużo czasu na monitorowaniu mediów społecznościowych w poszukiwaniu wzmianek o Twojej marce.
Możesz nawet monitorować, co mówi się o Twojej konkurencji. Mention może również dostarczyć Ci informacji na temat kluczowych dla Ciebie tematów. Łatwo jest używać go do organizowania i planowania wielokanałowych treści w mediach społecznościowych.
Cena:
Mention oferuje darmowy plan, który pozwala na stworzenie jednego alertu. Płatne plany kosztują od 25$/miesiąc (rozliczane rocznie).
Automatyzacja sprzedaży (CRM)
Czy Twój zespół sprzedaży zamyka tak wiele transakcji, jak byś chciał? A może umykają Ci drobne szczegóły, mimo że zespół poświęca dużo czasu na pracę administracyjną? Istnieje wiele potężnych narzędzi automatyzacji sprzedaży, które pomagają w śledzeniu wszystkiego.
20. HubSpot
HubSpot oferuje pakiet oprogramowania marketingowego typu “wszystko w jednym”. Obejmuje on narzędzie HubSpot CRM (zarządzanie relacjami z klientami), które pozwala na organizowanie treści i przeglądanie całego lejka sprzedaży w prostym wizualnym pulpicie nawigacyjnym. Możesz sortować kontakty na podstawie wygranych lub przegranych transakcji, terminów, określonych przedziałów czasowych i nie tylko.
Możesz użyć CRM HubSpot do zaplanowania automatycznych wiadomości e-mail, czatu na żywo i wielu innych funkcji. HubSpot pozwala również na włączenie chatbotów do automatyzacji marketingu czatu na żywo. Możliwe jest zintegrowanie HubSpot z wieloma innymi popularnymi usługami, takimi jak usługa telefonu biznesowego RingCentral.
Cena:
Możesz korzystać z HubSpot CRM lub podstawowego planu HubSpot za darmo. Aby uzyskać jak najwięcej korzyści z HubSpot, będziesz chciał korzystać z wszystkich ich narzędzi. Ich płatne plany zaczynają się od 33,60 USD/miesiąc (rozliczane rocznie).
Jeśli Twoja firma jest startupem, możesz kwalifikować się do programu “HubSpot for Startups”, który daje do 90% zniżki.
21. Pipedrive
Pipedrive to CRM do sprzedaży, który pomaga zarządzać leadami, nadawać priorytety ofertom, śledzić komunikację i wiele więcej. Możesz zautomatyzować powtarzające się zadania, korzystając zarówno z funkcji Pipedrive, jak i integracji z aplikacjami. Pipedrive integruje się z wieloma narzędziami, w tym z Chatbotem i LiveChat.
Pipedrive daje Ci również przypomnienia o aktywności, aby pomóc Ci utrzymać się na szczycie pracy, automatycznie synchronizuje Twoje działania z Kalendarzem Google, a nawet może automatycznie tworzyć dla Ciebie zadania uzupełniające. Dzięki narzędziom raportowania, zobaczysz współczynniki konwersji swoich ofert i możesz dowiedzieć się, które działania prowadzą do najlepszego współczynnika konwersji.
Cena:
Pipedrive kosztuje od 12,50$/miesiąc (rozliczane rocznie). Istnieje 14-dniowa bezpłatna wersja próbna, która nie wymaga podania danych karty kredytowej.
22. Freshsales
Freshsales to kolejny świetny CRM z podejściem zorientowanym na sprzedaż. Używa AI napędzany ołowiu punktacji, która pozwala automatycznie priorytetyzować przewodów na podstawie tych, które są bardziej prawdopodobne do konwersji. Ponadto, Freshsales automatycznie uwzględnia dodatkowe szczegóły na temat leadów, kontaktów i kont w oparciu o informacje społeczne i publicznie dostępne, więc nie ma potrzeby wprowadzania ich ręcznie.
Freshsales pozwala tworzyć inteligentne kampanie e-mailowe w oparciu o działania Twoich leadów. Możesz również zautomatyzować działania follow-up i tworzyć przepływy pracy, aby zwiększyć produktywność w swoim zespole. Możesz nawet użyć Freshsales do automatycznego wykrywania, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją stroną internetową i produktem, poprzez śledzenie aktywności.
Cena:
Freshsales kosztuje od 12 $ / miesiąc, rozliczane rocznie. Istnieje 21-dniowa bezpłatna wersja próbna, zbyt (bez karty kredytowej wymagane). Istnieje również bezpłatny plan, ale to nie oferuje wiele funkcji.
23. MonsterInsights
MonsterInsights to najlepszy plugin Google Analytics dla WordPress. Pomaga zrozumieć, skąd pochodzą Twoi użytkownicy i co robią na Twojej stronie.
Aby skutecznie korzystać z dowolnego narzędzia do automatyzacji marketingu, będziesz potrzebował łatwych do zrozumienia raportów, które powiedzą Ci dokładnie, co działa dla Twojej firmy, a co nie.
MonsterInsights pomoże Ci śledzić aktywność użytkowników na Twojej stronie. Jest wyposażony w śledzenie konwersji WooCommerce, przesyłanie formularzy, śledzenie linków wychodzących i śledzenie użytkowników.
Zasadniczo, otrzymujesz jasny obraz tego, co dzieje się na Twojej stronie i co możesz zrobić, aby przynieść więcej sprzedaży i konwersji. Aby uzyskać więcej szczegółów, zobacz nasz ostateczny przewodnik na temat śledzenia konwersji w WordPress.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się o najlepszych narzędziach automatyzacji marketingu dla małych firm. Możesz także polubić nasze artykuły na temat najlepszych usług telefonicznych dla małych firm i najlepsze oprogramowanie live chat dla małych firm.
Jeśli podobał Ci się ten artykuł, to proszę zasubskrybować nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Można nas również znaleźć na Twitterze i Facebooku.