24 sposoby przygotowania witryny eCommerce do Cyber listopada

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, zbliża się ogromna szansa z nadchodzącym wakacyjnym cyklem sprzedaży. Czy Twoja witryna WordPress jest do tego przygotowana?

Adobe Analytics szacuje, że w 2018 r. Black Friday przyciągnął 6,22 mld USD sprzedaży online, co oznacza wzrost o 23,6 procent w stosunku do poprzedniego roku, a CBS News podało, że Amazon odnotował największe dni zakupów w Cyber Monday I Black Friday, z ponad 180 milionami produktów zamówionych w ciągu pięciu dni od Święta Dziękczynienia do Cyber Monday (które osiągnęły szacunkową sprzedaż 7,9 mld USD we wszystkich sprzedawcach, co czyni go największym dniem zakupów online).

Analitycy Wall Street przewidują, że e-commerce będzie nadal rosnąć w ciągu kilku kolejnych lat. Więc na co czekasz? Ponieważ zbliża się sezon świątecznych zakupów, teraz jest idealny czas, aby przygotować do tego swoją witrynę WordPress.

Jak przygotować witrynę eCommerce na święta

Wiesz, jak zaczynają przynosić Halloweenowe cukierki w sierpniu lub świąteczne dekoracje w październiku i myślisz, “jest na to za wcześnie”? Tutaj tak nie jest. Nigdy nie jest za wcześnie, aby zaplanować i przygotować witrynę e-commerce na święta.

1. Zacznij od wtyczki eCommerce

WooCommerce WordPress eCommerce Plugin
Wtyczka WooCommerce WordPress eCommerce

Zanim zrobisz cokolwiek innego, upewnij się, że Twoja witryna WordPress ma niezawodną i w pełni funkcjonalną wtyczkę eCommerce. Święta będą wystarczająco stresujące, więc im więcej kontroli masz nad sprzedażą witryny, tym łatwiej będzie ją poruszać.

WooCommerce to dobra wtyczka do obejrzenia, jeśli jeszcze jej nie masz. Dzięki sklepowi zbudowanemu na platformie eCommerce, takiej jak WooCommerce, będziesz mógł wybić wiele innych wskazówek, które zawarłem poniżej, takich jak monitorowanie koszyka na zakupy, bezpieczne bramki płatności, powiązana promocja produktów, kupony rabatowe i karty podarunkowe i wiele innych.

Jeśli chcesz zbadać dodatkowe wtyczki eCommerce, oto kilka alternatyw WooCommerce.

2. Użyj bezpiecznej bramki płatności

Nie jest tajemnicą, jak opłacalny stał się sezon wakacyjny dla sprzedawców internetowych. Trudno więc sobie wyobrazić, że hakerzy nie czekają, mając nadzieję włamać się do jak największej liczby stron internetowych—i prywatnych informacji klientów—podczas gdy ty jesteś zajęty sprzedażą. Jednym ze sposobów odparcia tych ataków jest użycie bezpiecznej i niezawodnej bramki płatności.

3. Uzyskaj certyfikat SSL

A secure website URL address
Nie myśl nawet o sprzedaży online, dopóki adres Twojej witryny nie zacznie się od https.

Kolejny sposób na zwiększenie bezpieczeństwa w święta? Uzyskaj certyfikat SSL i nadaj swojej witrynie kolejną warstwę szyfrowania, aby chronić hakerów—i daj klientom znać, że dokładasz należytej staranności, aby zapewnić im bezpieczeństwo. W rzeczywistości, jeśli Twoja witryna nie używa SSL, nie powinieneś sprzedawać online.

4. Przyspiesz i zabezpiecz dzięki CDN

Skoro już przy tym jesteś, prawdopodobnie powinieneś również rozważyć uzyskanie CDN. Jest to zwykle coś, co polecam dla stron o globalnym zasięgu, ale CDN przyda się o tej porze roku, gdy twój serwer”będzie pod dużym obciążeniem. Dodatkowa szybkość i bezpieczeństwo nigdy nie są złe. CDN nie tylko poprawiają wydajność, ładując obrazy i pliki szybciej, ale także mogą zaoszczędzić pieniądze, obniżając przepustowość i opłaty za transfer danych. Dlatego nawet nasze bezpłatne wtyczki Smush i Hummingbird mają wbudowany CDN, a także nasze usługi hostingowe.

5. Użyj wtyczki Buforującej

Wtyczka do buforowania pomoże również utrzymać witrynę w najlepszej formie, bez względu na to, jak bardzo jest zajęta w Czarny piątek, Cyber poniedziałek lub podczas zakupów w ostatniej chwili w grudniu.

6. Stres-Przetestuj Swoją Stronę

Zanim nadejdzie listopad, zdecydowanie sugeruję przetestowanie limitów serwera. Nawet jeśli Twoje analizy nie wykazują większych wzrostów ruchu z zeszłego roku, nie oznacza to, że Twoja witryna nie zostanie oszczędzona w tym sezonie wakacyjnym—zwłaszcza jeśli z powodzeniem promujesz swoją firmę.

Zrób więc, co możesz, aby przygotować swoją witrynę na wzrost ruchu. Stres-przetestuj go za pomocą narzędzia takiego jak wpływ obciążenia, a następnie współpracuj z hostem, jeśli potrzebujesz zwiększyć przepustowość.

7. Zoptymalizuj Swoje Obrazy

Smush image optimization plugin for WordPress
Smush: darmowa wtyczka do optymalizacji obrazu WordPress.

Jeśli masz dużą liczbę obrazów produktów w swojej witrynie, jednym ze sposobów na zmniejszenie obciążenia serwera—o każdej porze roku—jest kompresja obrazów. Plugin taki jak Smush zajmie się tym za Ciebie.

8. Nie zapomnij Mobile

Google mobile-friendly test page
Strona testowa przyjazna dla urządzeń mobilnych Google.

Raport Adobe Digital Insights z 2016 roku wykazał, że:

  • 50% odwiedzających strony internetowe w listopadzie i grudniu korzystało z komputera stacjonarnego, 41% korzystało ze smartfona, a 9% z tabletu.
  • 69% sprzedaży dokonanej w ciągu tych dwóch miesięcy miało miejsce na komputerze stacjonarnym, 21% na smartfonach, a 10% na tabletach.

Podczas gdy inteligentne urządzenia nie były wiodącym źródłem sprzedaży ani narzędziem, które większość odwiedzających dokonywała zakupów, nadal znacznie przyczyniły się do sukcesu zeszłorocznych wydatków na e-commerce. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, sprawdź, czy Twoja witryna jest przyjazna dla urządzeń mobilnych w Google.

9. Testowe Punkty Kontaktowe

Wraz ze wzrostem ruchu w sieci wzrasta również liczba pytań i problemów, z którymi mogą się spotkać użytkownicy. Zamiast pozostawiać je myśląc o porzuceniu witryny na rzecz kogoś, kto reaguje w odpowiednim czasie, wyposażyć swoją witrynę w jak najwięcej punktów kontaktowych teraz, jak to możliwe:

Następnie przetestuj każdą z metod kontaktu, aby upewnić się, że w Twojej witrynie nie ma losowych czarnych dziur.

10. Poleć Powiązane Produkty

Nawet jeśli odwiedzający i klienci nie kontaktują się bezpośrednio z Tobą, nadal powinieneś mieć sposób, aby polecić powiązane produkty lub usługi lub przedstawić inne zalecenia podczas zakupów w Twojej witrynie. Wiele wtyczek eCommerce WordPress oferuje tę funkcjonalność, w tym bezpłatną wtyczkę Related Products.

Related Products For WooCommerce WordPress plugin
Related Products for WooCommerce WordPress plugin.

Możesz również sprawdzić te wtyczki WordPress do sprzedaży i sprzedaży krzyżowej w sklepach eCommerce.

11. A / B Przetestuj Swoje Strony Produktowe

Testowanie A / B to ogólnie najlepsza praktyka dla witryn WordPress, ponieważ umożliwia podejmowanie inteligentnych i opartych na danych decyzji dotyczących projektu, kopii i obrazów. Święta to jednak nie czas, żeby się z tym bawić. Zadbaj o testowanie stron i zdjęć produktów A / B, aby móc zaprezentować się najlepiej, gdy nadejdzie listopad.

12. Dodaj Boostery Konwersji

Ludzie mogą stać się bardzo rozproszone w okresie świątecznym. Jest tak wiele do przemyślenia i pozostania na szczycie, że łatwo jest ominąć zakupy. Poświęć więc ten czas, aby delikatnie poprowadzić ich z powrotem do swojej witryny i ich wózków sklepowych, jeśli meandrują ze ścieżki. Możesz używać wtyczek do wysyłania wiadomości z zamiarem zakończenia, przypomnień o porzuceniu koszyka, remarketingu, obsługi czatu na żywo i wielu innych.

Doskonałym przykładem wtyczki zwiększającej konwersję, która wykorzystuje dowód społeczny, aby wywołać szał zakupu, jest wtyczka powiadomień o sprzedaży na żywo, która pojawia się na ekranie, gdy odwiedzający przeglądają Twój sklep, pokazując, kto skąd właśnie kupił co.

Beeketing live sales popup notification plugin
Beeketing live sales popup notification plugin.

Upewnij się również, że Twoja witryna oferuje wygodne metody płatności i plany zakupów. Wiele firm, takich jak Zippay i AfterPay, oferuje wygodne opcje “Kup teraz, zapłać później”, które pomogą Ci zwiększyć konwersje.

13. Popraw Swoją Wiarygodność

Zakupy Online to nie Zakupy Osobiste, w których możesz wędrować po elektronice i przeglądać wszystkie powiązane produkty naraz. W zakupach online Twoja witryna jest porównywana ze wszystkimi innymi witrynami, co oznacza, że odwiedzający zwykle muszą cię porzucić, aby sprawdzić inne opcje. I nie chcesz, żeby to zrobili.

Jeśli chcesz to obejść, musisz zwiększyć wiarygodność swojej witryny dzięki znakom zaufania i dowodom społecznym. Dołącz opinie klientów, włącz oceny i recenzje, dodaj plomby zabezpieczające i tak dalej.

14. Aktualizacja nawigacji

Navigation menu
Popraw nawigację w witrynie, aby uzyskać lepsze konwersje.

Ponownie, nie jest to pora roku, kiedy możesz oczekiwać, że odwiedzający zatrzymają się i poświęcą swój czas na przeglądanie twojego ekwipunku. Jeśli spojrzysz na zeszłoroczną sprzedaż, prawdopodobnie zauważysz, że istnieje wiele produktów lub usług, które sprzedały się znacznie więcej niż inne. Będzie również służyć do badania, jakie będą przewidywane” gorące ” prezenty w tym roku.

Korzystając z tych danych, aby określić popularność produktu, możesz lepiej kształtować nawigację witryny, aby od razu wskazać odwiedzającym to, czego potrzebują. Oczywiście, możesz to zrobić za pomocą powiadomień wyskakujących i specjalnych obrazów nagłówka strony głównej, ale tworzenie zawsze obecnych opcji nawigacji dla tych świątecznych kupujących prawdopodobnie będzie bardziej skuteczne. Pomaga również zaprojektowanie pierwszej strony sklepu eCommerce w celu lepszej konwersji.

15. Tworzenie Nowych Stron Docelowych

Jeśli planujesz uruchomić jakiekolwiek duże promocje, aby zwabić kupujących online, Strona docelowa znacznie przyciągnie ich uwagę. Możesz użyj tego do świątecznych wyprzedaży, nowych produktów, a nawet do ogłoszenia specjalnych ofert wysyłkowych lub Terminów Dostawy.

16. Zmień Swoje Słowa Kluczowe

Oczywiście nie będziesz chciał cofnąć żadnej pracy, którą włożyłeś w optymalizację treści do wyszukiwania. To powiedziawszy, nie zaszkodzi tchnąć niektórych swoich kopii-zwłaszcza na stronach produktów i specjalnych stronach docelowych związanych z wakacjami-słowami kluczowymi, których szukają kupujący online.

Skorzystaj z analizy witryny, aby przejrzeć słowa kluczowe, które w zeszłym roku wpłynęły na Twoją witrynę w Czarny piątek i Cyber poniedziałek. Jeśli jeszcze z nich nie korzystasz, jak najszybciej umieść je w swojej witrynie.

17. Dodaj świąteczny akcent

Oprócz tego, aby Twoja strona wyróżniała się ofertami specjalnymi i nowymi produktami, które twoi klienci będą chcieli zdobyć, dlaczego nie dodać świątecznego akcentu do swojego projektu? Dzięki WordPress możesz nawet mieć niestandardowe motywy na specjalne dni w roku lub coroczne wydarzenia sprzedażowe.

18. Zaktualizuj Ceny Już Teraz

Kupujący Online zaczną porównywać ceny między tobą a konkurencją, gdy tylko zakupy świąteczne przejdą przez ich umysł (prawdopodobnie na początku listopada). Zamiast pozwolić im zobaczyć, jak zmieniasz ceny produktów w środku sezonu zakupowego, zadbaj o aktualizację cen teraz, jeśli chcesz uzyskać największą złotówkę za swój huk.

19. Reklamuj Wakacyjne Promocje Wcześnie

Oczywiście największą atrakcją zakupów w Święta Dziękczynienia jest zarabianie na specjalnych wyprzedażach w Czarny piątek i Cyber poniedziałek. Ponieważ jest to dokładnie to, czego odwiedzający będą szukać, ta “wskazówka” jest w rzeczywistości bardziej niezbywalna.

Po ustaleniu, jakie specjalne oferty i promocje możesz sobie pozwolić na zaoferowanie, możesz użyć narzędzi promocyjnych, takich jak bary hello i wyskakujące okienka czasowe, aby poinformować odwiedzających, kiedy te oferty będą dostępne. Coroczny kalendarz wydarzeń i promocji przypięty na ścianie biura może również pomóc w przygotowaniu się z wyprzedzeniem.

20. Stwórz Wygodne Opcje Wysyłki

Żegluga odgrywa kluczową rolę, jeśli chodzi o święta. Dla osób kupujących na listopadowe dni Sprzedaży, coś takiego jak bezpłatna wysyłka może dokonać lub złamać decyzję o zakupie od Ciebie. W przypadku osób robiących zakupy na ostatnią chwilę przed świętami, spodziewają się przynajmniej wysyłki następnego dnia.

Nie zapomnij więc pomyśleć o małych sposobach, w jaki możesz uprościć proces podejmowania decyzji, zmieniając zasady wysyłki w tym czasie. A jeśli martwisz się, że to kosztuje cię więcej niż jest warte, sprawdź ten artykuł z Kissmetrics, który mówi o tym, jak możesz sprawić, że darmowa wysyłka będzie opłacalna dla Twojej firmy.

21. Oferuj karty upominkowe i śledź kupony rabatowe

Jeśli Twoja witryna eCommerce jest wystarczająco duża i popularna, gdzie uważasz, że karty podarunkowe uzyskają pewną trakcję, zdecydowanie upewnij się, że są wyraźnie reklamowane w Twojej witrynie. Umieść promocję dla nich na swojej stronie głównej i utwórz dla nich specjalną sekcję na pasku nawigacyjnym.

Kupony rabatowe to opcja, jeśli planujesz reklamować sprzedaż w swoim sklepie przy użyciu różnych metod i kampanii marketingowych (np. reklamy w czasopismach lub w druku, reklamy na Facebooku, reklamy Google itp.).), tworzyć różne kody kuponów dla każdej metody promocyjnej, dzięki czemu można śledzić, skąd pochodzi sprzedaż. To pomoże Ci wiedzieć następnym razem, gdzie Twoje dolary reklamowe będą lepiej wydane.

17/09 / woocommerce-kupony.jpg ” alt=” WooCommerce Coupons screen”width=” 600″height =” 524 ” />użyj różnych kodów kuponów, aby śledzić wyniki swoich kampanii marketingowych.

Tip: Jeśli używasz WooCommerce, rozważ użycie wtyczki, takiej jak Smart Coupons dla WooCommerce, aby dodać zaawansowane opcje kuponów, takie jak tworzenie różnych ograniczeń kuponów i włączanie automatycznego stosowania kuponów, ofert prezentów, łatwego zarządzania kuponami i innych.

22. Blog Regularnie

Jak wiesz, blogowanie nie zawsze musi dotyczyć Twojej firmy lub tego samego tematu w kółko. To powiedziawszy, treść powinna zawsze być w jakiś sposób istotna dla tego, co robisz, nawet jeśli ma zacząć mówić o nadchodzących świętach, specjalnych promocjach, które będziesz prowadził, lub wyróżnić niektóre produkty lub usługi, o których wiesz, że za kilka miesięcy będą gorące bilety. Nie musisz cały czas omawiać tych tematów, ale posypywanie ich w harmonogramie jest dobrym pomysłem.

Mówiąc o harmonogramach, nie zapominaj, że WordPress pozwala zaplanować posty do opublikowania w dokładnej dacie i godzinie, którą podasz, więc utwórz nawyk pisania i planowania swoich postów promocyjnych wcześnie, a będziesz miał o jedną mniej rzeczy do zmartwienia, gdy pojawią się duże dni sprzedaży.

23. Buduj Hype na Social

Chociaż Pogawędki w mediach społecznościowych wokół # BlackFriday, # CyberMonday i # holidayshopping są dość lekkie przez większość roku, zaczniemy o tym mówić, gdy wkroczymy głębiej w Październik.

Gdy zobaczysz, że firmy takie jak iPhone rozmawiają o ofertach Cyber Monday na nowy iPhone X, wiesz, że nadszedł czas, abyś również włączył się do gry.

24. Bądź w kontakcie przez e-mail

Aby dopełnić Trójcę marketingową, powinieneś również teraz korzystać z biuletynu, aby zwrócić uwagę na świąteczny sezon zakupów. Nie ma znaczenia, czy korzystasz z wtyczki newslettera w witrynie e-commerce, czy jesteś subskrybentem platformy takiej jak MailChimp. Jeśli nie wysyłasz regularnie e-maili do swojej bazy subskrybentów, teraz jest świetny czas, aby skontaktować się z nami i zacząć budować mindshare dla swojej firmy.

Jeśli Wszystko Inne Zawiedzie…

Jeśli zaimplementowałeś wszystkie powyższe strategie, aby stworzyć szał zakupów, a odwiedzający nadal decydują się opuścić witrynę bez zakupu, upewnij się, że masz wbudowane strategie odzyskiwania odwiedzających, takie jak wyskakujące okienka z intencją wyjścia, aby zaoferować odwiedzającym witrynę ostatnią możliwość zakupu przed wyjazdem (np. dodatkowy rabat lub przynajmniej uzyskać ich adres e-mail) oraz sposoby zmniejszenia porzucania koszyka, które oferują usługi e-commerce i e-mail marketing.

Wtyczka taka jak Hustle, na przykład, daje ostatnią szansę na odzyskanie klienta przed opuszczeniem witryny na dobre.

Hustle WordPress marketing plugin
Hustle daje ci ostatnią szansę na walkę o dodatkową sprzedaż.

Ponadto, jeśli dopiero zaczynasz z eCommerce i chcesz mieć pewność, że masz wszystkie bazy objęte, sprawdź nasz kompleksowy przewodnik po planowaniu sklepu eCommerce z WordPress.

Więc … Jesteś Gotowy Na Cyber Listopad?

Chociaż jest to świetny czas, aby być doing business online ogólnie rzecz biorąc, wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważny jest wakacyjny sezon sprzedaży dla firm eCommerce. To jest, gdy konsumenci online chomping na bit odkryć dużą sprzedaż, znaleźć lepsze oferty wysyłkowe, i uprościć i usunąć stres z procesu kupowania prezentów dla rodziny, przyjaciół i znajomych.

Przygotowując swoją witrynę WordPress prędzej niż później, aby poradzić sobie z nadchodzącym wzrostem ruchu i chętnymi kupującymi, przygotujesz swoją firmę na większą część wielomilionowego cyklu sprzedaży.

Więc … przygotuj się na kolejne wielkie wydarzenie sprzedaży online i upewnij się, że gdy nadejdzie Cyber listopad, wszyscy jesteście gotowi!

Tagi: