6 Najlepszy CRM WooCommerce, aby rozwinąć Twój sklep w 2021 roku (w porównaniu)

Szukasz najlepszego CRM WooCommerce dla swojego sklepu internetowego?

CRM WooCommerce może pomóc w zarządzaniu klientami, poprawianiu decyzji biznesowych i generowaniu lepszych wrażeń dla klientów.

W tym artykule udostępnimy najlepsze oprogramowanie CRM WooCommerce dostępne obecnie na rynku.

Best WooCommerce CRM compared

Dlaczego warto korzystać z CRM WooCommerce?

Korzystanie z narzędzia WooCommerce do zarządzania relacjami z klientami (CRM) pomoże Ci zarządzać danymi klientów, wysyłać spersonalizowane wiadomości marketingowe i podejmować lepsze ogólne decyzje dotyczące Twojej firmy.

Większość sklepów eCommerce potrzebuje sposobu na zarządzanie nowymi kontaktami i klientami. Na początku prowadzenia działalności internetowej arkusz kalkulacyjny służył wyłącznie do analizowania informacji o klientach, stanie zamówień i danych dotyczących zamówień.

Jednak wraz z rozwojem Twojego sklepu internetowego zamówień łatwo jest prześliznąć się przez pęknięcia, a klienci mogą zostać źle zarządzani.

Oprogramowanie WooCommerce CRM pomaga rozwiązać problem zarządzania relacjami z klientami w miarę skalowania działalności eCommerce.

Będziesz mógł łatwo zarządzać, przechowywać i analizować dane klientów i zakupów. Te dane mogą być wykorzystywane przez zespoły sprzedaży, marketingu i wsparcia w celu automatyzacji marketingu i personalizacji.

Ogólnie rzecz biorąc, systemy CRM WooCommerce mogą pomóc Twojemu sklepowi internetowemu zwiększyć sprzedaż, budować relacje z klientami i zapewnić lepsze wrażenia we wszystkich dziedzinach.

Mogą również poprawić utrzymanie klientów, ponieważ będą szczęśliwsi i dłużej z Tobą pozostaną.

Biorąc to pod uwagę, przyjrzyjmy się najlepszym rozwiązaniom CRM WooCommerce, których możesz używać wraz ze swoją witryną WordPress .

1. Drip

Drip WooCommerce CRM

Drip to potężna platforma eCommerce CRM, która ma świetną integrację z WooCommerce CRM. Celem tego CRM jest pomoc w zwiększeniu sprzedaży WooCommerce dzięki automatyzacji marketingu .

Mimo że jest niesamowicie bogaty w funkcje, nadal jest łatwy w użyciu. Drip ma inteligentne narzędzia do kampanii marketingowych i zaawansowane funkcje segmentacji wiadomości e-mail. Istnieją nawet zautomatyzowane przepływy pracy dla właścicieli sklepów WooCommerce.

Otrzymasz funkcje zarządzania kontaktami, śledzenie użytkowników e-commerce, przydatne raporty i obsługę rozmów jeden na jeden z klientami.

Istnieją różne opcje obsługi klienta dostępne za pośrednictwem czatu na żywo, seminariów internetowych, dokumentacji przyjaznej dla początkujących i szczegółowych kursów online.

Wreszcie, możesz rozwinąć swój sklep dzięki dołączonym przepływom pracy w mediach społecznościowych, które pomogą Ci generować leady z Facebooka i Instagrama.

Ceny: Dla początkujących dostępny jest 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Po zakończeniu okresu próbnego płatne plany Drip Drip zaczynają się od 19 USD miesięcznie dla maksymalnie 500 abonentów, 39 USD miesięcznie dla maksymalnie 2500 abonentów i więcej.

2. HubSpot dla WooCommerce

HubSpot WooCommerce CRM

HubSpot dla WooCommerce pozwala łatwo podłączyć potężny Hubspot CRM do Twojego sklepu WooCommerce.

Dzięki wtyczce WooCommerce możesz automatycznie synchronizować swoich użytkowników, produkty i zamówienia z Hubspot w czasie rzeczywistym.

Niektóre przydatne funkcje CRM obejmują śledzenie klientów, segmentację kontaktów, wiadomości e-mail o porzuconych koszykach, szablony wiadomości e-mail i szczegółowe dane analityczne sklepu.

Istnieją również wbudowane narzędzia do zarządzania reklamami dla Facebooka, Instagrama, LinkedIn i Google, których możesz użyć do rozwoju sklepu WooCommerce .

Znajdziesz także 7 różnych raportów eCommerce, które zawierają szczegółowe dane o profilach klientów, trendach rynkowych, ruchu, zachowaniu w witrynie i nie tylko.

Cennik: Możesz uzyskać dostęp do HubSpot CRM i wtyczki HubSpot WooCommerce za darmo.

Jeśli potrzebujesz dostępu do większej liczby funkcji, możesz uaktualnić do indywidualnych planów usług lub zaktualizować pakiet Growth Suite, którego ceny zaczynają się od 50 USD miesięcznie.

3. Stały kontakt

Constant Contact WooCommerce CRM

Constant Contact jest popularnym dostawcą marketingu e-mailowego i CRM. Umożliwia przechowywanie kontaktów, zarządzanie danymi klientów i śledzenie ich aktywności z poziomu jednego pulpitu nawigacyjnego.

Po połączeniu Constant Contact z WooCommerce, Twoje kontakty zostaną automatycznie zsynchronizowane.

Istnieje mnóstwo unikalnych funkcji stworzonych specjalnie w celu ulepszenia Twojego sklepu WooCommerce i zwiększenia sprzedaży.

Na przykład możesz przeciągać i upuszczać produkty z katalogu bezpośrednio do wiadomości e-mail, segmentować kontakty i wysyłać ukierunkowane oferty, wysyłać możliwe do śledzenia kupony i kody promocyjne i nie tylko.

Możesz tworzyć różne automatyczne kampanie e-mailowe, takie jak sekwencje powitalne, e-maile uzupełniające i e-maile po porzuconych koszykach.

Istnieją nawet narzędzia marketingu i reklamy w mediach społecznościowych, których możesz użyć, aby dotrzeć do nowych klientów.

Dostępnych jest mnóstwo integracji z aplikacjami innych firm. Oznacza to, że możesz po prostu zintegrować Stały kontakt z narzędziami, których już używasz, np. WPForms .

Ceny: Stały kontakt Ceny są oparte na liczbie kontaktów, zaczynając od 20 dolarów miesięcznie. Jeśli chcesz dodać członków zespołu do swojego konta, potrzebujesz planu Plus, który zaczyna się od 45 USD miesięcznie.

Czytelnicy WPBeginner mogą skorzystać z naszego bezpłatnego 60-dniowego okresu próbnego i 20% zniżki na plan, korzystając z naszego kodu kuponu stałego kontaktu .

4. Sendinblue

Sendinblue WooCommerce CRM

Sendinblue jest jednym z najlepszych programów do marketingu e-mailowego w branży. Oprócz zaawansowanych narzędzi e-mail dostępna jest bezpłatna wtyczka WooCommerce CRM, która automatycznie zsynchronizuje Twój sklep WooCommerce z Sendinblue.

Dzięki Sendinblue będziesz mógł natychmiast synchronizować wszystkie dane klientów WooCommerce i zarządzać wszystkimi kontaktami za pomocą jednego narzędzia.

Możesz segmentować klientów na podstawie zachowań zakupowych, używać kolekcji szablonów wiadomości e-mail do wysyłania biuletynów e-mailowych i nie tylko.

To narzędzie umożliwia tworzenie niestandardowych automatycznych sekwencji e-maili, które mogą być uruchamiane automatycznie. Na przykład możesz wysłać automatyczną wiadomość e-mail, gdy klient doda przedmiot do koszyka, ale nie dokończy zakupu.

Jedną z wyróżniających się funkcji jest możliwość wysyłania marketingowych i transakcyjnych wiadomości tekstowych (SMS) bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego WooCommerce.

Wtyczka WooCommerce integruje się również z innymi funkcjami marketingowymi oferowanymi przez SendInBlue, takimi jak niestandardowe formularze rejestracji, reklamy na Facebooku, funkcje retargetingu i nie tylko.

Możesz także użyć Sendinblue jako usługi SMTP do wysyłania e-maili transakcyjnych, takich jak potwierdzenia zamówień, wiadomości e-mail z resetowaniem hasła i nie tylko, z wysokim współczynnikiem dostarczalności wiadomości e-mail. Wystarczy użyć wtyczki WP Mail SMTP , aby połączyć Sendinblue z WordPress.

Cennik: Sendinblue ma darmowe konto do wysyłania do 300 e-maili dziennie.

Jeśli musisz wysyłać nieograniczoną liczbę codziennych wiadomości e-mail, plan Lite zaczyna się od 25 USD miesięcznie, podczas gdy plan Premium dodaje zaawansowane funkcje automatyzacji marketingu od 65 USD miesięcznie.

5. Agile CRM

Agile CRM for WooCommerce

Agile CRM to kompleksowy CRM WooCommerce stworzony dla małych i średnich firm.

Ten WooCommerce CRM ma narzędzia do zarządzania klientami, tworzenia inteligentnych przepływów pracy, zwiększania zaangażowania sklepu, śledzenia aktywności odwiedzających sklep i nie tylko.

Narzędzie zapewnia 360-stopniowy widok klientów. Zawiera wszystko, czego potrzebują działy sprzedaży, marketingu i działu pomocy w jednym panelu.

Znajdziesz tu również unikalne funkcje marketingowe, które umożliwiają generowanie i pozyskiwanie potencjalnych klientów, wysyłanie e-maili, tworzenie stron docelowych i nie tylko.

Jeśli korzystasz z jednego z płatnych planów, uzyskasz również dostęp do monitorowania mediów społecznościowych i narzędzi, które pozwalają tworzyć zautomatyzowane przepływy pracy marketingowej.

Cennik: Dostępna jest bezpłatna wersja dla maksymalnie 10 użytkowników, więc jeśli Twoja firma ma maksymalnie 10 członków zespołu, możesz korzystać z bezpłatnego abonamentu na zawsze.

Płatne plany Agile CRM zaczynają się od 9,99 $ na użytkownika miesięcznie przy rozliczaniu rocznym lub 8,99 $ na użytkownika przy rozliczaniu za 2 lata.

6. Pipedrive

PipeDrive WooCommerce CRM

Pipedrive to CRM sprzedaży zaprojektowany, aby pomóc Ci zarządzać potencjalnymi klientami i umowami oraz śledzić komunikację z klientami. Ten CRM pomoże usprawnić proces sprzedaży i marketingu.

Możesz użyć narzędzia takiego jak Zapier lub Automate.io, aby zintegrować Pipedrive ze swoim sklepem WooCommerce.

Po skonfigurowaniu integracji WooCommerce wszystkie dane o potencjalnych klientach i zamówieniach zostaną automatycznie przesłane do Pipedrive.

Ponieważ Pipedrive jest przeznaczony dla zespołów sprzedaży, znajdziesz w nim wszelkiego rodzaju zaawansowane funkcje, takie jak raportowanie sprzedaży, prognozowanie, konfigurowalne potoki, szczegółowy dziennik aktywności i integracje z pocztą e-mail.

Wbudowane narzędzia do raportowania pomogą Ci poprawić współczynniki konwersji i zobaczyć, jak Twój sklep radzi sobie na całej planszy.

Istnieje również rosnąca biblioteka integracji i dodatków, dzięki czemu możesz połączyć swój CRM z dowolnymi innymi narzędziami marketingowymi, z których już korzystasz.

Ceny: Pipedrive zaczyna się od 12,50 $ miesięcznie przy rozliczaniu rocznym. Plan Zaawansowany zaczyna się od 24,90 USD miesięcznie dla użytkowników, którzy potrzebują zaawansowanych funkcji automatyzacji marketingu.

Przyjrzeliśmy się wielu innym narzędziom CRM WooCommerce, takim jak Metrilo, Salesforce, WP ERP, Zero BS CRM, Ninjodo, Woosync, Magento i inne. Postanowiliśmy jednak nie wymieniać ich tutaj, aby Twoja decyzja była tak łatwa, jak to tylko możliwe.

Dodatek: narzędzia do konwersji dla WordPressa

Powyższe narzędzia do zarządzania relacjami z klientami WooCommerce pomogą usprawnić relacje z klientami, sprzedaż i działania marketingowe.

Istnieją jednak dodatkowe narzędzia, których możesz użyć, aby poprawić konwersje, zdobyć więcej potencjalnych klientów, dodać wyskakujące okienka do swojej witryny i nie tylko.

7. OptinMonster

OptinMonster

OptinMonster to najlepsze narzędzie do przechwytywania wiadomości e-mail dla WordPress używane przez ponad 1,2 miliona witryn internetowych. Pomaga przekształcić odwiedzających witrynę w subskrybentów i klientów.

Dzięki integracji WooCommerce dostępne są różnego rodzaju funkcje, które pomogą Ci dodać potencjalnych klientów do wybranego systemu CRM WooCommerce.

Na przykład, można użyć wydajnych szablonów do zbierania potencjalnych klientów, wysyłania spersonalizowanych wiadomości, przeprowadzania testów podziału i wielu innych.

8. WPForms

WPForms

WPForms to najlepsza wtyczka do formularzy kontaktowych dla WordPress używana przez ponad 4 miliony witryn WordPress. Pozwala w prosty sposób tworzyć formularze optyczne i kontaktowe metodą „przeciągnij i upuść”.

Możesz użyć wszelkiego rodzaju niestandardowych opcji pól, aby zebrać dokładne informacje o kliencie, których potrzebujesz.

Możesz używać WPForms do zbierania potencjalnych klientów i wysyłania ich bezpośrednio do wybranego WooCommerce CRM.

Możesz użyć WPForms jako łącznika do łączenia potencjalnych klientów z dostawcami CRM, takimi jak Drip, SendinBlue, Constant Contact , Mailchimp i nie tylko.

Lub możesz użyć integracji Zapier, aby połączyć swoje formularze i opcje z Agile CRM i PipeDrive.

9. MonsterInsights

MonsterInsights

MonsterInsights to najlepsze rozwiązanie analityczne dla WordPressa używane przez ponad 3 miliony witryn. Pozwala po prostu zainstalować Google Analytics w WordPress i pokazuje statystyki analityczne bezpośrednio na pulpicie nawigacyjnym WordPress.

Jest również wyposażony w dodatek do analizy handlu elektronicznego , dzięki czemu można śledzić aktywność klientów, aby zobaczyć, co działa dla nowych i obecnych klientów.

Po skonfigurowaniu śledzenia użytkowników WooCommerce w WordPress , będziesz mógł zobaczyć współczynnik konwersacji, przychody, transakcje, średnią wartość zamówienia i inne.

Możesz użyć tych danych, aby ulepszyć swój sklep internetowy i przekształcić więcej odwiedzających w klientów.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć najlepszy CRM WooCommerce dla WordPress. Możesz również chcieć zobaczyć naszą listę , które muszą mieć wtyczki WordPress dla witryn firmowych oraz najlepszych usług telefonicznych dla firm dla właścicieli małych firm.

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube z samouczkami wideo WordPress. Możesz nas również znaleźć na Twitterze i Facebooku .