Czy chcesz przechwytywać adresy e-mail odwiedzających Twoją stronę internetową?
Ponad 70% osób odwiedzających Twoją stronę po raz pierwszy nigdy więcej na nią nie wróci. Zdobycie ich adresu e-mail jest najmądrzejszym sposobem, aby pozostać w kontakcie i skłonić ich do ponownych odwiedzin.
W tym artykule porównamy niektóre z najlepszych narzędzi do przechwytywania wiadomości e-mail dla WordPressa i podzielimy się najlepszymi praktykami, które pomogą Ci szybko uzyskać wyniki.
Czym jest przechwytywanie wiadomości e-mail i dlaczego ma to znaczenie?
Przechwytywanie wiadomości e-mail to proces zbierania adresów e-mail od osób, które odwiedzają Twoją witrynę.
Badania pokazują, że lista adresów e-mail może zaoferować nawet 4300% zwrotu z inwestycji (ROI). Jednak samo stworzenie listy emailowej nie wystarczy.
Musisz aktywnie przechwytywać adresy e-mail od odwiedzających Twoją witrynę WordPress. Dzięki temu możesz zamienić odwiedzających w subskrybentów e-maili, a wkrótce potem w płatnych klientów.
Oczywiście, można zachęcić ludzi, aby polubić swoją stronę na Facebooku, śledzić swój Instagram, i innych platformach mediów społecznościowych, ale wszystkie inteligentne marketerzy zgadzają się, że przechwytywanie adres e-mail powinien być twój # 1 priorytet.
Dzieje się tak dlatego, że Twój newsletter dotrze do znacznie większego odsetka odbiorców niż posty na Facebooku czy Instagramie, ponieważ nie jest on kontrolowany przez algorytm.
Mając to na uwadze, oto niektóre z najlepszych narzędzi do przechwytywania wiadomości e-mail w WordPress i nie tylko.
1. OptinMonster
OptinMonster jest najlepszym oprogramowaniem do przechwytywania ołowiu na rynku. Pomaga konwertować porzucających odwiedzających na subskrybentów e-maili, dzięki czemu można uzyskać więcej leadów z istniejącego ruchu na stronie.
Z OptinMonster możesz stworzyć całą gamę dynamicznych formularzy ołowiu o wysokiej konwersji, w tym popupy, pływające paski, maty powitalne na pełnym ekranie, przewijane pudełka, spersonalizowane formularze ołowiu w linii, formularze optin z grą, i wiele więcej.
Najlepszą częścią OptinMonster jest to, że pozwala pokazać właściwą wiadomość we właściwym czasie, dzięki czemu można uzyskać najwyższą konwersję.
Na przykład, możesz zrobić lead form popup, który używa technologii OptinMonster’s Exit Intent®, aby wykryć, kiedy odwiedzający ma zamiar opuścić stronę.
Twój popup może zaoferować odwiedzającym zachętę do podania swojego adresu e-mail. Może to być kupon, darmowa wysyłka, darmowy plik do pobrania lub próbka produktu cyfrowego.
Istnieje wiele innych sposobów, aby użyć OptinMonster na swojej stronie. Możesz stworzyć formularz ‘Spin to Win’ lub dodać wieloetapowe optiny Tak/Nie. Te kampanie mogą znacznie zwiększyć liczbę osób zapisujących się na Twoją listę emailową.
Możesz również użyć OptinMonster do stworzenia pełnoekranowych mat powitalnych, zablokować treści premium tak, że odwiedzający muszą się zapisać, aby je zobaczyć, dodać liczniki odliczające czas, aby wykorzystać pilność, użyć inteligentnych tagów, aby dodać personalizację strony i wiele więcej.
OptinMonster jest wyposażony w dziesiątki gotowych szablonów, które można łatwo dostosować za pomocą kreatora drag & drop. Można również tworzyć własne formularze bez pisania jakiegokolwiek kodu.
OptinMonster ułatwia integrację kampanii email optin z ulubioną usługą email marketingu i platformami analitycznymi takimi jak Google Analytics. To pozwala na uruchomienie szczegółowych raportów i zobaczyć dokładnie, jak różne optiny e-mail są wydajne.
Każdego miesiąca, OptinMonster pomaga zoptymalizować ponad 2 miliardy sesji dla inteligentnych właścicieli stron internetowych. Nie ma narzędzia na rynku, które oferuje więcej opcji targetowania i personalizacji, i to jest powód, dla którego wszyscy najlepsi marketerzy wolą OptinMonster.
Cena:
OptinMonster kosztuje od zaledwie $9/miesiąc (rozliczane rocznie). Dla potężnych funkcji, takich jak Exit Intent®, liczniki, i tak / nie optins, trzeba Pro planu. To kosztuje od $29/miesiąc (ponownie, rozliczane rocznie).
OptinMonster jest platformą SaaS, więc działa na WordPress, jak również innych platform, takich jak Shopify, BigCommerce i innych twórców stron internetowych.
2. WPForms
WPForms to najlepsza wtyczka formularza kontaktowego dla WordPress. Ponad 3 miliony właścicieli stron internetowych używa ich drag & drop form builder do tworzenia formularzy przechwytywania ołowiu.
Możesz użyć WPForms do tworzenia wszelkiego rodzaju różnych formularzy, w tym formularzy subskrypcji e-maili, formularzy płatności, sondaży, ankiet i innych. Każdy formularz można skonfigurować tak, aby przechwytywał adresy e-mail użytkowników i dodawał je do Twojego CRM.
WPForms pozwala na użycie logiki warunkowej, dzięki czemu niektóre pola są wyświetlane w oparciu o opcje wybrane przez użytkownika. Na przykład, jeśli masz formularz ankiety, możesz mieć różne pytania, które pokażesz w oparciu o to, czy użytkownik jest zainteresowany modą lub jedzeniem.
Wtyczka bezproblemowo integruje się z wieloma popularnymi usługami e-mail marketingu i platformami CRM, w tym Drip, AWeber, GetResponse, Active Campaign, Salesforce, MailChimp i więcej.
Dodatek Form Templates zawiera ponad 150+ gotowych szablonów formularzy, które możesz wykorzystać do stworzenia formularza dosłownie jednym kliknięciem. Szablony te obejmują: rejestrację wydarzenia online, formularz zapisu do newslettera, zgłoszenia do konkursu, prośbę o wycenę, sugestie, zamawianie jedzenia i wiele innych.
Jeszcze lepiej, wszystkie formularze utworzone przez WPForms są przyjazne dla urządzeń mobilnych. Oznacza to, że działają doskonale zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na komputerach.
Cena:
WPForms kosztuje od 39,50 $ / rok. Aby uzyskać funkcje, takie jak formularze newslettera i integracja z popularnymi narzędziami do marketingu e-mailowego, potrzebujesz planu Plus. To kosztuje od 99,50 dolarów rocznie.
3. LiveChat
LiveChat jest jednym z najlepszych oprogramowań czatu na żywo na rynku. Pozwala na dodanie funkcji czatu na żywo do witryny, dzięki czemu odwiedzający mogą łatwo zadawać pytania. To może być potężny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Kiedy odwiedzający rozpoczyna czat, zostanie poproszony o podanie swojego adresu e-mail. Oznacza to, że możesz łatwo odpowiedzieć na ich pytanie przez e-mail, jeśli nie ma dostępnego pracownika obsługi klienta, który mógłby odpowiedzieć na żywo.
LiveChat integruje się również z wieloma usługami email marketingowymi. Możesz po prostu dodać pole wyboru do kwestionariusza przed czatem, który pozwala użytkownikom zdecydować się na otrzymywanie Twojego newslettera.
Co najlepsze, LiveChat integruje się z innymi inteligentnymi usługami, takimi jak ChatBot.com. Pozwala to na tworzenie chatbotów AI, które mogą odpowiadać na pytania klientów na miejscu. Chatboty mogą również przechwytywać adresy e-mail i automatycznie przekazywać je do usługi e-mail marketingu lub CRM.
Cena:
LiveChat kosztuje od 16$/miesiąc, rozliczany rocznie. Istnieje 14-dniowa bezpłatna wersja próbna. Użytkownicy WPBeginner mogą uzyskać dodatkowe 30% zniżki i 30-dniowy bezpłatny okres próbny przy użyciu naszego kuponu LiveChat.
4. Bloom
Bloom to wtyczka od Elegant Themes, która pozwala tworzyć atrakcyjne popupy. Ma konstruktor przeciągnij i upuść, który jest łatwy w użyciu.
Z Bloom, można uzyskać szereg różnych typów popupów, jak również formularzy in-line, które można umieścić w ramach lub pod treścią.
Integruje się z 19 różnymi usługami e-mail marketingu, w tym Constant Contact, Active Campaign, AWeber, Get Response i więcej.
Jedną z kluczowych wad Bloom w porównaniu do OptinMonster jest to, że jest to samodzielna wtyczka WordPress, która ładuje cały kod z Twojej strony internetowej. Jeśli masz dużą, ruchliwą stronę internetową, może to wpłynąć na szybkość i wydajność witryny.
Cena:
Bloom przychodzi spakowany z innymi narzędziami Elegant Themes, w tym motywem Divi i konstruktorem stron. Członkostwo w Elegant Themes kosztuje od $89/rok.
5. ThriveLeads
ThriveLeads to kolejna wtyczka WordPress do budowania ołowiu, podobna do OptinMonster i Bloom. Pozwala tworzyć szereg różnych formularzy optin e-mail, w tym popupy, lepkie wstążki, które pozostają na górze ekranu, formularze, które można umieścić w treści, i więcej.
ThriveLeads można łatwo zintegrować z wieloma popularnymi serwisami pocztowymi. ThriveLeads posiada wbudowane podstawowe testy A/B oraz analitykę. To pozwoli Ci zobaczyć, które z Twoich optinów emailowych działają dobrze.
Podobnie jak Bloom, ThriveLeads ładuje cały kod z Twojej strony. To może spowolnić Twoją stronę. Nie jest też tak przyjazny dla początkujących jak OptinMonster i Bloom.
Cena:
ThriveLeads kosztuje od 67 dolarów za licencję na pojedynczą witrynę. Alternatywnie, można go dostać jako część członkostwa ThriveThemes za 19 $ / miesiąc (płatne rocznie). To daje dostęp do wszystkich ThriveThemes “motywów i wtyczek.
6. Formidable Forms
FormidableForms to potężna wtyczka formularzy dla WordPressa. Pozwala na tworzenie wszelkiego rodzaju formularzy, w tym formularzy kalkulatorów i quizów ołowiu.
Możesz użyć Formidable Forms do przechwytywania adresów e-mail i integracji z usługą e-mail marketingu lub platformą CRM.
Najłatwiejszym sposobem na to jest użycie wbudowanego szablonu zapisu do newslettera. Jeśli chcesz czegoś bardziej wyspecjalizowanego, możesz wypróbować szablon formularza rejestracji na wydarzenie lub szablon formularza dla leadów B2B.
Formidable Forms integruje się z wieloma popularnymi usługami e-mail, w tym Constant Contact, AWeber, Get Response, Active Campaign i innymi.
Pozwala również na stylizację formularzy, aby wyglądały tak, jak chcesz. Formidable jest niezwykle potężny, co może być nieco przytłaczające, jeśli jesteś początkujący, ale po zapoznaniu się z oprogramowaniem, to jest niezwykle potężny.
Cena:
Formidable Forms kosztuje od 99,38$/rok. Do integracji z niektórymi narzędziami, takimi jak Constant Contact i Get Response, potrzebujesz planu biznesowego od 199,43$/rok.
Najlepsze praktyki dla Email Capture
Kiedy już wybierzesz narzędzie do pozyskiwania emaili, musisz się upewnić, że używasz go efektywnie.
Oto 3 kluczowe najlepsze praktyki pozyskiwania emaili, których musisz przestrzegać:
1. Daj odwiedzającym nagrodę za zapisanie się
Jeśli chcesz, aby ludzie przekazywali Ci swój adres email, musisz dać im coś w zamian.
Może to być kupon do Twojego sklepu internetowego, przydatny PDF, darmowa próbka Twojego kursu video lub prawie wszystko inne, co pasuje do Twojego biznesu online.
Na przykład, Blog Tyrant oferuje nowym czytelnikom przewodnik do pobrania:
Możesz posunąć się jeszcze dalej, oferując różne nagrody na różnych stronach w Twojej witrynie. Możesz zaoferować kupon dla ludzi, którzy odwiedzają Twój sklep internetowy i darmowy plik do pobrania dla ludzi, którzy przeglądają posty na blogu.
2. Nie denerwuj swoich odwiedzających
Czasami, email optin popups dostają złą reputację. Być może natknąłeś się na popupy, które były irytujące i weszły Ci w drogę, gdy odwiedziłeś stronę internetową.
Istnieje wiele sposobów na wykorzystanie popupów, jednocześnie pozwalając odwiedzającym cieszyć się Twoją stroną. Na przykład, możesz użyć technologii Exit Intent® OptinMonster, aby pokazać popup tylko w momencie, gdy odwiedzający ma zamiar opuścić stronę. W ten sposób, popup nie przerywa im czytania treści.
Oto popup, który pojawia się na WPBeginner, gdy nowy odwiedzający opuszcza stronę:
Ten formularz przechwytywania wiadomości e-mail pomógł nam zwiększyć nasze konwersje o ponad 600%.
3. Użyj wielu opcji
Łatwo jest stworzyć pojedynczy popup lub formularz zapisu na email i myśleć, że to już koniec. Ale aby przechwycić więcej e-maili, potrzebujesz więcej formularzy optin.
Niektóre z najlepszych miejsc do umieszczenia optinów to:
- Na górze lub na dole strony jako lepki pasek, lub w prawym dolnym rogu strony jako nierzucający się w oczy slide-in.
- W trakcie treści. Możesz umieścić optin w części wpisu na blogu, na przykład.
- Na końcu treści. Możesz dodać optin na dole swoich postów i stron.
- W pasku bocznym. Jest to tak powszechne miejsce dla optinów z listy emailowej, że odwiedzający często będą ich tam szukać, bez żadnej zachęty z Twojej strony.
Na przykład, Smash Balloon ma optin e-mail wyświetlany w widocznym miejscu na pasku bocznym swojego bloga:
Pamiętaj, że możesz również tworzyć różne popupy, które będą pojawiać się na różnych stronach. Pozwala to na dostosowanie każdego popupu do treści.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się o najlepszych narzędziach do przechwytywania wiadomości e-mail w WordPress. Możesz także zobaczyć nasze porównanie najlepszych usług telefonii biznesowej i nasz przewodnik dla początkujących, jak utworzyć niestandardowy adres e-mail firmy.
Jeśli podobał Ci się ten artykuł, to proszę zasubskrybować nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Można nas również znaleźć na Twitterze i Facebooku.