7 Najlepszych systemów telefonicznych w chmurze dla zespołów zdalnych – porównanie (2021)

Czy szukasz najlepszego systemu telefonicznego w chmurze dla zdalnych zespołów?

Systemy telefoniczne oparte na chmurze są świetną opcją, gdy członkowie Twojego zespołu czasami pracują zdalnie lub pracują w domu. Wybór najlepszego systemu telefonicznego w chmurze jest bardzo ważną decyzją, ponieważ może mieć wpływ na Twoją firmę i klientów.

W tym artykule porównamy najlepsze systemy telefoniczne w chmurze dla zdalnych zespołów z ich cechami, zaletami i wadami.

The best cloud phone systems for remote teams (compared)

Co to jest system telefoniczny w chmurze?

System telefoniczny w chmurze to biznesowy system telefoniczny VoIP (Voice over Internet Protocol), który pozwala na wykonywanie i odbieranie biznesowych połączeń telefonicznych za pośrednictwem połączenia internetowego.

Ponieważ połączenia telefoniczne są zarządzane w chmurze przez Internet, Ty i Twoi pracownicy możecie odbierać połączenia z dowolnego miejsca. Nie musisz być fizycznie podłączony za pomocą linii stacjonarnej, jak w przypadku tradycyjnego systemu telefonicznego.

System telefoniczny w chmurze jest idealny dla zdalnych zespołów. Zamiast podawania przez pracowników swojego prywatnego numeru telefonu komórkowego do rozmów służbowych, mogą oni odbierać służbowe połączenia telefoniczne za pomocą aplikacji wirtualnego numeru telefonu służbowego na swoim telefonie komórkowym.

Jako zdalna firma ze 150+ członkami zespołu na całym świecie, mieliśmy wiele osób pytających nas w WPBeginner, jakiego oprogramowania używamy do płac, systemów telefonicznych i innych potrzeb biznesowych.

To powiedziawszy, oto najlepsze systemy telefoniczne w chmurze dla zdalnych zespołów, zaczynając od naszego własnego ulubionego.

1. Nextiva

Nextiva

Nextiva oferuje doskonały, łatwy w użyciu system telefoniczny w chmurze, który jest idealny dla zdalnych zespołów. Posiada wszystkie cechy i funkcje, których potrzebujesz do komunikacji biznesowej, takie jak nieograniczona ilość darmowych połączeń krajowych, zaawansowane kierowanie połączeń, poczta głosowa na e-mail i tekst, wiadomości SMS, auto attendant i faks online.

Panel administracyjny jest łatwy w użyciu i zarządzaniu. Otrzymujesz bezpłatny numer lokalny lub bezpłatny, bezpłatne przenoszenie numeru i wszystkie funkcje zarządzania połączeniami, których można się spodziewać. Obejmują one identyfikację dzwoniącego, przekazywanie połączeń, niestandardowe powitania, automatyczną sekretarkę, zaawansowany system IVR (interaktywna odpowiedź głosowa) i wiele innych.

Nextiva oferuje nieograniczone połączenia VoIP na terenie USA i Kanady. Dla połączeń międzynarodowych mamy bardzo przystępne stawki.

Platforma komunikacyjna Nextiva oferuje dodatkowe zaawansowane funkcje, które integrują się z systemem telefonicznym. Obejmują one w pełni funkcjonalny CRM i czat na żywo, co sprawia, że Nextiva jest systemem Unified Communications, zwanym również kompletną platformą w chmurze.

Nextiva oferuje również ankiety online i analitykę połączeń. Oprogramowanie do analizy głosu daje wgląd w czasie rzeczywistym w aktywność telefoniczną w całej organizacji. Pozwala to na monitorowanie ilości połączeń i wykrywanie potencjalnych problemów.

Większe firmy, centra kontaktowe i telefoniczne często korzystają z Nextivy, aby przekształcić istniejący system centrali abonenckiej (PBX) w wydajny system telefoniczny w chmurze.

Z Nextivą możesz korzystać z istniejących telefonów stacjonarnych lub kupić telefony IP dla swojego zdalnego zespołu. Netiva oferuje również aplikacje komputerowe, które działają jako “softphone”, dzięki czemu Twój zespół może wykonywać połączenia głosowe za pośrednictwem komputera.

Nextiva posiada również biznesową aplikację telefoniczną, która działa na iPhonach (iOS) i smartfonach z systemem Android.

Co najważniejsze, Nextiva zapewnia doskonałą jakość połączeń i łączność dzięki niezawodnym centrom danych. W ciągu ostatnich dwóch lat nie odnotowano żadnych przestojów.

Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować pomocy z biznesową usługą telefoniczną, ich zespół obsługi klienta jest zawsze pomocny i szybko reaguje.

Cena: Nextiva zaczyna się od 19,95$/użytkownika/miesiąc. Cena za użytkownika różni się w zależności od tego, ilu masz użytkowników.

Uwaga redakcyjna: Używamy Nextivy dla naszego zespołu w WPBeginner i Awesome Motive. Jesteśmy wielkimi fanami ich platformy i gorąco je polecamy.

2. RingCentral

RingCentral

RingCentral to kolejny popularny system telefoniczny w chmurze dla zdalnych zespołów. Ich bogaty w funkcje system zawiera wszystkie standardowe opcje, których można się spodziewać, takie jak nieograniczone połączenia, przekazywanie połączeń, identyfikator rozmówcy, połączenia oczekujące, teksty, faks online, automatyczne nagrywanie rozmów i wiele innych.

Do tego dochodzą wideokonferencje z udostępnianiem ekranu oraz integracja z Google Workspace (dawniej G Suite), Dropbox, Microsoft Office365, Salesforce i innymi usługami. Dzięki temu RingCentral może stać się sercem platformy komunikacyjnej.

Podobnie jak Nextiva, RingCentral nie pobiera opłat za połączenia w USA i Kanadzie, niezależnie od liczby wykonywanych połączeń. Członkowie Twojego zespołu mogą odbierać połączenia za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub desktopowej RingCentral, co daje im dużą elastyczność.

RingCentral działa również jako chmurowa centrala PBX lub wirtualny system PBX, co oznacza, że połączenia przychodzące mogą być łatwo kierowane do odpowiedniego działu lub numeru wewnętrznego. W razie potrzeby można też dodać dodatkowe wirtualne linie telefoniczne.

Za pomocą RingCentral można też kupować numery telefonów próżnościowych, takie jak 1-800-GoFedEX.

Cena: RingCentral kosztuje od 19,99 USD/użytkownika/miesiąc, rozliczane rocznie. Dostępna jest również bezpłatna 15-dniowa wersja próbna. To daje maksymalnie 5 użytkowników i 50 minut czasu rozmowy na użytkownika.

3. Ooma

Ooma

Ooma to popularny dostawca usług VoIP dla biznesu, który stanowi doskonałe rozwiązanie komunikacyjne w chmurze dla zdalnych zespołów. Daje wiele przydatnych funkcji, takich jak wirtualny recepcjonista, wybieranie rozszerzeń, muzyka hold, aplikacja mobilna, aplikacja na pulpit i wiele więcej.

Możesz dodać bezpłatny numer (1-800) za darmo. Istnieją również plany bezpłatnych połączeń, dzięki czemu można uzyskać więcej minut przychodzących połączeń bezpłatnych w miesiącu.

Konfiguracja biznesowego systemu telefonicznego VoIP w chmurze z Ooma jest bardzo prosta. Możesz zachować swój dotychczasowy numer telefonu biznesowego lub uzyskać nowy od Oomy.

Ooma działa również jako centrala PBX w chmurze lub hostowany system PBX. Oznacza to, że łatwo jest przekazywać połączenia i umożliwiać współpracę zespołową pomiędzy zdalnymi pracownikami.

Możesz skonfigurować członków zespołu z ich własnym telefonem, zakupionym w Ooma lub od strony trzeciej. Alternatywnie, możesz obniżyć koszty początkowe, tworząc nową linię, która kieruje do istniejącego urządzenia pracownika z systemem Android lub iOS.

Należy pamiętać, że w przypadku każdego systemu telefonicznego, członkowie zespołu będą potrzebowali odpowiedniej przepustowości (prędkość wysyłania), aby wykonywać połączenia wysokiej jakości.

Cena: Ooma kosztuje od 19,95$/użytkownika/miesiąc.

4. Grasshopper

Grasshopper

Grasshopper to świetny system telefoniczny w chmurze dla małych firm. Daje Ci wirtualny numer telefonu, który może przekazywać połączenia na dowolny numer telefonu lub urządzenie mobilne.

Masz wszystkie funkcje, których można się spodziewać, w tym przekierowanie połączeń, routing, muzyka hold, poczta głosowa na e-mail, i więcej. Dostępna jest aplikacja mobilna oraz aplikacja na komputery stacjonarne, dzięki czemu Twój zespół może łatwo z niej korzystać podczas pracy zdalnej.

Z Grasshopper, możesz uzyskać numer lokalny lub bezpłatny w USA lub Kanadzie. Możesz również dodać niestandardowe powitania i rozszerzenia. Wszystkie plany Grasshopper obejmują również nielimitowane minuty.

Wadą Grasshoppera jest to, że nie można go używać do wykonywania połączeń wychodzących. Do tego celu nadal potrzebujesz swojego normalnego numeru telefonu. Ponadto, Grasshopper jest dostępny tylko w USA i Kanadzie.

Cena: Grasshopper kosztuje od 26 USD/miesiąc, rozliczany rocznie. To jest dla jednego numeru telefonu, ale można dodać rozszerzenia.

5. Phone.com

Phone.com

Phone.com oferuje prosty interfejs internetowy i aplikację mobilną do zarządzania systemem telefonicznym w biurze w chmurze. Podobnie jak inni dostawcy systemów telefonicznych, które objęliśmy, oferują one wszystkie standardowe funkcje, których można się spodziewać. Należą do nich przekierowanie połączeń, routing połączeń, identyfikator rozmówcy, wiadomości tekstowe, poczta głosowa na e-mail i inne.

Phone.com obejmuje Kanadę i niektóre kraje europejskie w swoich lokalnych minut połączeń. Dzięki temu połączenia z tymi krajami są znacznie tańsze.

Z Phone.com, można również płacić za dodatkowe funkcje, w tym nagrywanie rozmów i więcej numerów telefonów.

Najtańszy plan ogranicza Cię do 300 miesięcznych minut i 2,000 wiadomości tekstowych. To może być wystarczające dla Twoich potrzeb biznesowych, jeśli Twoja mała firma nie wykonuje wielu połączeń.

Istnieje również 24/7 wsparcie klienta na żywo, w przypadku, gdy potrzebujesz pomocy, aby uzyskać konfigurację.

Cena: Phone.com kosztuje od 12,99$/użytkownika/miesiąc.

6. Google Voice

Google Voice

Google Voice to system telefoniczny w chmurze od Google. Oferuje on wszystkie funkcje, których potrzebujesz, takie jak darmowe połączenia z numerami w USA i Kanadzie, przekazywanie połączeń, transkrypcja poczty głosowej, wiadomości tekstowe, ekranowanie połączeń i wiele innych.

Usługa Google Voice zapewnia również integrację z Kalendarzem Google, usługą Google Fi i usługą Google Meet.

Z numeru Google Voice można korzystać za pośrednictwem telefonów komórkowych lub aplikacji desktopowej z klawiaturą do wybierania numerów, dzięki czemu pracownicy mogą pracować w podróży. Numer głosowy można przekierować na telefon komórkowy lub inne urządzenia.

Cena: Usługa Google Voice jest bezpłatna do użytku osobistego. Plany biznesowe kosztują od 10 USD/użytkownika/miesiąc.

7. eVoice

eVoice

eVoice to kolejny popularny dostawca usług VoIP. Oferuje on nieograniczone połączenia, przekierowywanie połączeń, niestandardowe powitanie, przekazywanie połączeń, połączenia konferencyjne, wiadomości tekstowe, pocztę głosową do tekstu i wiele innych.

Jest to dobra opcja, jeśli Twój zdalny zespół jest międzynarodowy lub ma siedzibę w Wielkiej Brytanii, ponieważ eVoice oferuje zasięg w Wielkiej Brytanii, UE i Kanadzie, a także w USA.

Uwaga: w Wielkiej Brytanii eVoice jest sprzedawana pod nazwą eReceptionist.

Cena: Od 16,67 USD/użytkownika/miesiąc (rozliczane rocznie).

Który jest najlepszy system telefoniczny w chmurze dla Twojego zespołu?

Uważamy, że Nextiva jest najlepszym systemem telefonicznym w chmurze dla zdalnych zespołów. Posiada wiele zaawansowanych funkcji i doskonałe wsparcie techniczne. Możesz łatwo dodać członków zdalnego zespołu i ustawić reguły przekierowywania połączeń.

Aplikacje mobilne i desktopowe Nextivy są łatwe w użyciu. To sprawia, że jest to świetna opcja dla zdalnych zespołów, w których trudno jest przeprowadzić szkolenie praktyczne.

Ponadto, platforma zunifikowanej komunikacji Nextiva posiada wbudowane funkcje CRM i czatu na żywo.

Właśnie dlatego używamy Nextivy na WPBeginner i wierzymy, że jest to najlepszy system telefoniczny w chmurze na rynku.

Jeśli chcesz alternatywy dla Nextivy, RingCentral jest kolejną doskonałą opcją. Ma podobne funkcje i zajmuje bliskie drugie miejsce na naszej liście.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się o najlepszych systemach telefonicznych w chmurze dla zdalnych zespołów. Może spodoba Ci się również nasze porównanie najlepszych usług e-mail marketingu i najlepszego oprogramowania do powiadomień push, aby połączyć się z klientami po opuszczeniu witryny.

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Możesz nas również znaleźć na Twitterze i Facebooku.