7 najlepszych systemów telefonicznych w chmurze dla zespołów zdalnych – w porównaniu (2021)

Szukasz najlepszego systemu telefonicznego w chmurze dla zdalnych zespołów?

Systemy telefoniczne w chmurze są świetną opcją, gdy członkowie zespołu pracują czasami zdalnie lub pracują z domu. Wybór najlepszego systemu telefonicznego w chmurze to bardzo ważna decyzja, ponieważ może mieć wpływ na Twoją firmę i klientów.

W tym artykule porównamy najlepsze systemy telefoniczne w chmurze dla zdalnych zespołów z ich funkcjami, zaletami i wadami.

The best cloud phone systems for remote teams (compared)

Co to jest system telefoniczny w chmurze?

System telefoniczny w chmurze to biznesowy system telefoniczny VoIP (protokół Voice over Internet Protocol), który umożliwia wykonywanie i odbieranie biznesowych połączeń telefonicznych za pośrednictwem połączenia internetowego.

Ponieważ Twoje rozmowy telefoniczne są zarządzane w chmurze przez Internet, Ty i Twoi pracownicy możecie odbierać telefony z dowolnego miejsca. Nie musisz być fizycznie połączony przez telefon stacjonarny, tak jak w przypadku tradycyjnego systemu telefonicznego.

System telefoniczny w chmurze jest idealny dla zdalnych zespołów. Zamiast podawać osobisty numer telefonu komórkowego do rozmów służbowych, pracownicy mogą odbierać telefony służbowe za pomocą aplikacji wirtualnego numeru telefonu służbowego na swoim telefonie komórkowym.

Jako firma zdalna z ponad 150 członkami zespołu na całym świecie, wiele osób pytało nas w WPBeginner, jakiego oprogramowania używamy do płac , systemów telefonicznych i innych potrzeb biznesowych.

To powiedziawszy, oto najlepsze systemy telefoniczne w chmurze dla zdalnych zespołów, zaczynając od naszego ulubionego.

1. Nextiva

Nextiva

Nextiva oferuje doskonały, łatwy w użyciu system telefoniczny w chmurze, który jest idealny dla zdalnych zespołów. Jest wyposażony we wszystkie funkcje potrzebne do komunikacji biznesowej, takie jak nieograniczone bezpłatne połączenia krajowe, zaawansowane przekierowywanie połączeń, poczta głosowa na e-mail i tekst, wiadomości SMS, automatyczna sekretarka i faksowanie online.

Internetowy panel administracyjny jest prosty w obsłudze i zarządzaniu. Otrzymujesz bezpłatny numer lokalny lub bezpłatny numer , bezpłatne przenoszenie numerów i wszystkie oczekiwane funkcje zarządzania połączeniami. Należą do nich identyfikator dzwoniącego, przekazywanie połączeń, niestandardowe powitania, automatyczna sekretarka, zaawansowany system IVR (interaktywna odpowiedź głosowa) i nie tylko.

W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie masz nieograniczone połączenia VoIP z Nextiva. W przypadku połączeń międzynarodowych mają one bardzo przystępne stawki.

Platforma komunikacyjna Nextiva oferuje dodatkowe zaawansowane funkcje, które integrują się z systemem telefonicznym. Obejmują one w pełni funkcjonalny CRM i czat na żywo , dzięki czemu Nextiva jest systemem Unified Communications, zwanym także kompletną platformą chmurową.

Nextiva oferuje również ankiety online i analizę połączeń. Oprogramowanie do analizy głosu zapewnia wgląd w aktywność telefoniczną w całej organizacji w czasie rzeczywistym. Pozwala to monitorować liczbę połączeń i wykrywać potencjalne problemy.

Większe firmy, centra kontaktowe i centra telefoniczne często używają Nextiva do przekształcania istniejącego systemu centrali telefonicznej (PBX) w potężny system telefoniczny w chmurze.

Możesz używać istniejących telefonów stacjonarnych z Nextiva lub możesz kupić telefony IP dla swojego zespołu zdalnego. Netiva oferuje również aplikacje komputerowe, które działają jako „telefon programowy”, dzięki czemu Twój zespół może wykonywać połączenia głosowe za pośrednictwem swojego komputera.

Nextiva ma również aplikację na telefon biznesowy, która działa na iPhone’ach (iOS) i smartfonach z Androidem.

Co najważniejsze, Nextiva zapewnia doskonałą jakość połączeń i łączność dzięki niezwykle niezawodnym centrom danych. W ciągu ostatnich dwóch lat nie miały żadnych przestojów.

Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować pomocy w związku z telefonem służbowym , ich zespół obsługi klienta jest zawsze pomocny i elastyczny.

Cena: Nextiva zaczyna się od 19,95 $ / użytkownika / miesiąc. Cena za użytkownika różni się w zależności od liczby posiadanych użytkowników.

Uwaga redakcyjna: Używamy Nextiva dla naszego zespołu na WPBeginner i Awesome Motive . Jesteśmy wielkimi fanami ich platformy i gorąco ją polecamy.

2. RingCentral

RingCentral

RingCentral to kolejny popularny system telefoniczny w chmurze dla zdalnych zespołów. Ich bogaty w funkcje system obejmuje wszystkie standardowe opcje, których można się spodziewać, takie jak nieograniczone połączenia, przekazywanie połączeń, identyfikacja dzwoniącego, połączenia oczekujące, SMS-y, faksowanie online, automatyczne nagrywanie rozmów i inne.

Otrzymujesz także wideokonferencje z udostępnianiem ekranu oraz integrację z Google Workspace (dawniej G Suite), Dropbox, Microsoft Office365 , Salesforce i innymi usługami . Dzięki temu RingCentral może działać jako serce Twojej platformy komunikacyjnej.

Podobnie jak Nextiva, RingCentral nie będzie pobierać opłat za połączenia w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, niezależnie od liczby wykonanych połączeń. Członkowie Twojego zespołu mogą odbierać połączenia za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub stacjonarnej RingCentral, co zapewnia im dużą elastyczność.

RingCentral działa również jako centrala PBX w chmurze lub wirtualny system PBX, co oznacza, że ​​połączenia przychodzące można łatwo przekierować do odpowiedniego działu lub numeru wewnętrznego. W razie potrzeby możesz także dodać dodatkowe wirtualne linie telefoniczne.

Możesz także użyć RingCentral do kupowania numerów telefonów , takich jak 1-800-GoFedEX.

Cena: RingCentral kosztuje od 19,99 $ / użytkownika / miesiąc, rozliczane corocznie. Dostępny jest również bezpłatny 15-dniowy okres próbny. Daje to maksymalnie 5 użytkowników i 50 minut czasu rozmów na użytkownika.

3. Ooma

Ooma

Ooma to popularny dostawca usług VoIP dla firm, który stanowi doskonałe rozwiązanie do komunikacji w chmurze dla zdalnych zespołów. Zapewnia wiele przydatnych funkcji, takich jak wirtualny recepcjonista, wybieranie numerów wewnętrznych, muzyka wstrzymania, aplikacja mobilna, aplikacja komputerowa i wiele innych.

Możesz bezpłatnie dodać bezpłatny numer (numer 1-800). Istnieją również bezpłatne plany taryfowe, dzięki czemu miesięcznie otrzymujesz więcej minut bezpłatnych połączeń przychodzących.

Skonfigurowanie biznesowego systemu telefonicznego VoIP w chmurze za pomocą Ooma jest proste. Możesz zachować swój dotychczasowy numer telefonu służbowego lub uzyskać nowy od firmy Ooma.

Ooma działa również jako centrala PBX w chmurze lub hostowany system PBX. Oznacza to, że łatwo jest przekazywać połączenia i umożliwiać współpracę zespołową między pracownikami zdalnymi.

Możesz skonfigurować członków zespołu z własnym telefonem zakupionym od Oomy lub od strony trzeciej. Alternatywnie możesz obniżyć koszty początkowe, tworząc nową linię, która kieruje do istniejącego urządzenia pracownika z Androidem lub iOS.

Należy pamiętać, że przy każdym systemie telefonicznym członkowie zespołu będą potrzebować rozsądnej przepustowości (szybkości wysyłania), aby wykonywać wysokiej jakości połączenia.

Cena: Ooma kosztuje od 19,95 $ / użytkownika / miesiąc.

4. Konik polny

Grasshopper

Grasshopper to świetny system telefoniczny w chmurze dla małych firm. Zapewnia wirtualny numer telefonu, który może przekierowywać połączenia na dowolny numer telefonu lub urządzenie mobilne.

Otrzymujesz wszystkie funkcje, których oczekujesz, w tym przekierowanie połączeń, przekierowywanie połączeń, wstrzymywanie muzyki, pocztę głosową na e-mail i nie tylko. Dostępna jest aplikacja mobilna i aplikacja komputerowa, więc Twój zespół może z łatwością korzystać z niej podczas pracy zdalnej.

Dzięki Grasshopper możesz uzyskać numer lokalny lub bezpłatny w Stanach Zjednoczonych lub Kanadzie. Możesz także dodać niestandardowe pozdrowienia i rozszerzenia. Wszystkie plany Grasshopper obejmują również nieograniczone minuty.

Wadą Grasshoppera jest to, że nie można go używać do wykonywania połączeń wychodzących. Nadal potrzebujesz do tego swojego zwykłego numeru telefonu. Ponadto Grasshopper jest dostępny tylko w USA i Kanadzie.

Cena: Grasshopper kosztuje od 26 $ / mies., Naliczane corocznie. Dotyczy jednego numeru telefonu, ale możesz dodać numery wewnętrzne.

5. Phone.com

Phone.com

Phone.com oferuje prosty interfejs sieciowy i aplikację mobilną do zarządzania systemem telefonicznym w chmurze. Podobnie jak inni dostawcy systemów telefonicznych, których omówiliśmy, oferują wszystkie standardowe funkcje, których można się spodziewać. Obejmują one przekazywanie połączeń, przekierowywanie połączeń, identyfikator dzwoniącego, wiadomości tekstowe, pocztę głosową na pocztę e-mail i nie tylko.

Phone.com obejmuje Kanadę i niektóre kraje europejskie w minutach połączeń lokalnych. To sprawia, że ​​dzwonienie do tych krajów jest znacznie tańsze.

Z Phone.com możesz także zapłacić za dodatkowe funkcje, takie jak nagrywanie rozmów i więcej numerów telefonów.

Najtańszy plan ogranicza Cię do 300 minut miesięcznie i 2000 SMS-ów. To może wystarczyć dla potrzeb Twojej firmy, jeśli Twoja mała firma nie wykonuje wielu połączeń.

Dostępna jest również całodobowa obsługa klienta na żywo, jeśli potrzebujesz pomocy w konfiguracji.

Cena: Phone.com kosztuje od 12,99 $ / użytkownika / miesiąc.

6. Google Voice

Google Voice

Google Voice to system telefoniczny w chmurze firmy Google. Oferuje wszystkie potrzebne funkcje, takie jak bezpłatne połączenia z numerami w USA i Kanadzie, przekazywanie połączeń, transkrypcja poczty głosowej, wiadomości tekstowe, filtrowanie połączeń i nie tylko.

Dzięki Google Voice uzyskujesz także integrację z Kalendarzem Google, Google Fi i Google Meet.

Z numeru Google Voice można korzystać za pośrednictwem telefonów komórkowych lub aplikacji komputerowej z klawiaturą numeryczną, umożliwiając pracownikom pracę w podróży. Mogą ustawić swój numer Voice, aby przekierowywać na swój telefon komórkowy lub inne urządzenia.

Cena: Usługa Google Voice jest bezpłatna do użytku osobistego. Ceny biznesplanów wynoszą od 10 USD / użytkownika / miesiąc.

7. eVoice

eVoice

eVoice to kolejny popularny dostawca usług VoIP. Oferuje nieograniczone połączenia, przekierowywanie połączeń, niestandardowe powitanie, przekazywanie połączeń, połączenia konferencyjne, wiadomości tekstowe, pocztę głosową na tekst i wiele innych.

To dobra opcja, jeśli Twój zdalny zespół jest międzynarodowy lub ma siedzibę w Wielkiej Brytanii, ponieważ eVoice oferuje zasięg w Wielkiej Brytanii, UE i Kanadzie, a także w USA.

Uwaga: eVoice jest oznaczony jako eReceptionist w Wielkiej Brytanii.

Cena: Od 16,67 $ / użytkownika / miesiąc (opłata roczna).

Jaki jest najlepszy system telefoniczny w chmurze dla Twojego zespołu?

Uważamy, że Nextiva to najlepszy system telefoniczny w chmurze dla zdalnych zespołów. Ma wiele zaawansowanych funkcji i doskonałe wsparcie. Możesz łatwo dodawać zdalnych członków zespołu i konfigurować reguły przekierowywania połączeń.

Aplikacje mobilne i stacjonarne Nextiva są łatwe w użyciu. To sprawia, że ​​jest to doskonała opcja dla zespołów zdalnych, gdy szkolenie praktyczne jest trudne.

Ponadto ujednolicona platforma komunikacyjna Nextiva jest wyposażona we wbudowany CRM i funkcje czatu na żywo.

Właśnie dlatego używamy Nextiva na platformie WPBeginner i uważamy, że jest to najlepszy system telefoniczny w chmurze na rynku.

Jeśli szukasz alternatywy dla Nextiva, RingCentral to kolejna doskonała opcja. Ma podobne funkcje i zajmuje drugie miejsce na naszej liście.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci poznać najlepsze systemy telefoniczne w chmurze dla zdalnych zespołów. Może spodobać Ci się również nasze porównanie najlepszych usług e-mail marketingu i najlepszego oprogramowania do powiadomień push , aby łączyć się z klientami po opuszczeniu Twojej witryny.

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube z samouczkami wideo WordPress. Możesz nas również znaleźć na Twitterze i Facebooku .