7 najlepszych usług e-mail marketingu dla małych firm (2021)

Czy marketing e-mailowy jest priorytetem dla Twojej firmy w 2021 roku? Szukasz najlepszego oprogramowania do marketingu e-mailowego?

Wybór odpowiedniej usługi marketingu e-mailowego może mieć znaczący wpływ na sukces Twojej kampanii marketingowej.

W tym artykule przyjrzymy się i porównamy 7 najlepszych usług e-mail marketingu dla małych firm.

Best email marketing services compared

Dlaczego wybór najlepszej usługi marketingu e-mailowego jest ważny?

Marketing e-mailowy jest jedną z najbardziej opłacalnych strategii marketingowych dla małych firm. Według Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, marketing e-mailowy przynosi średnio 4300 procent zwrotu z inwestycji (ROI) dla firm w Stanach Zjednoczonych.

Dzieje się tak, ponieważ marketing e-mailowy jest łatwy w zarządzaniu, daje pełną kontrolę i umożliwia nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientami.

Nie jesteś przekonany do marketingu e-mailowego? Zobacz te 6 powodów, dla których tworzenie listy e-mailowej jest dziś tak ważne .

Ważne jest, aby zrozumieć, że duży sukces w marketingu e-mailowym zależy wyłącznie od oprogramowania do marketingu e-mailowego, które wybierzesz, ponieważ jest ono odpowiedzialne za zapewnienie, że Twoje e-maile rzeczywiście zostaną dostarczone.

Jeśli nie będziesz ostrożny, w końcu zapłacisz dużo więcej za mniej funkcji marketingowych i fatalne wskaźniki dostarczalności wiadomości e-mail (co powoduje, że tracisz jeszcze więcej pieniędzy).

Czego szukać w dobrym narzędziu do marketingu e-mailowego?

Dobra usługa marketingu e-mailowego powinna umożliwiać tworzenie bardzo angażujących biuletynów e-mailowych z łatwym interfejsem użytkownika (najlepiej w edytorze typu „przeciągnij i upuść”).

Powinieneś być w stanie łatwo wysyłać masowe wiadomości e-mail, które są faktycznie spersonalizowane i ukierunkowane, bez dużego nakładu pracy. Nazywa się to również automatyzacją marketingu.

Poza tym usługa marketingu e-mailowego musi ułatwiać zarządzanie listą kontaktów, segmentować użytkowników na grupy i śledzić skuteczność kampanii e-mail marketingu.

Co najważniejsze, dobry dostawca usług poczty e-mail zapewnia, że ​​Twoje kampanie e-mailowe nie trafiają do folderu spamu.

Powiedziawszy to, przyjrzyjmy się niektórym z najpopularniejszych dostawców usług marketingu e-mailowego i ich wypadkom.

1. Stały kontakt

Constant Contact

Constant Contact to jedna z największych i najszybciej rozwijających się usług e-mail marketingu na świecie. Jest to również najłatwiejsza w obsłudze i przyjazna dla początkujących usługa e-mail marketingu.

Możesz łatwo zarządzać listami e-mailowymi, kontaktami, szablonami wiadomości e-mail, kalendarzem marketingowym i nie tylko.

Każde konto zapewnia dostęp do nieograniczonej liczby e-maili, łatwe śledzenie i raportowanie, wbudowane narzędzia do udostępniania w mediach społecznościowych, bezpłatną bibliotekę obrazów, segmentację list, integrację z reklamami na Facebooku i potężną integrację eCommerce dla sklepów Shopify .

Ich konta Email Plus są również wyposażone w zaawansowane funkcje, takie jak automatyzacja poczty e-mail, kampanie kroplowe, ankiety i ankiety, kupony, darowizny online i testy A / B w temacie, które pomagają wysyłać ukierunkowane wiadomości e-mail w celu maksymalizacji współczynnika otwarcia.

Stały kontakt oferuje niezrównaną obsługę klienta z czatem na żywo, telefonami, pocztą e-mail, wsparciem społeczności i ogromną biblioteką pomocnych zasobów.

Oprócz szkoleń online, oferują również seminaria na żywo na żywo w całych Stanach Zjednoczonych. Dzięki temu właściciele małych firm mogą szybko nauczyć się podstaw marketingu e-mailowego i zacząć używać go do rozwijania swojej firmy jak profesjonalista.

Ze wszystkich powyższych powodów oceniamy Constant Contact jako najlepszą usługę e-mail marketingu dla małych firm i start-upów.

Constant Contact ma 60-dniowy bezpłatny okres próbny (karta kredytowa nie jest wymagana). Potem ich ceny zaczynają się już od 20 USD / miesiąc.

Użytkownicy WPBeginner mogą skorzystać z naszego kodu kuponu stałego kontaktu , aby uzyskać dodatkowe 20% zniżki.

2. SendinBlue

SendinBlue

SendinBlue to kompletne oprogramowanie do marketingu wiadomości SMS i e-mail dla firm. To jedna z najszybciej rozwijających się platform e-mail marketingu w Europie.

Jest to niezwykle łatwa w użyciu platforma z doskonałymi narzędziami do tworzenia pięknych i bardzo angażujących wiadomości e-mail. Ich prosty edytor wiadomości e-mail typu „przeciągnij i upuść” jest idealny dla początkujących, którzy nie mają doświadczenia w marketingu e-mailowym.

SendinBlue zawiera przyjazne dla początkujących narzędzia do automatyzacji marketingu, które umożliwiają wysyłanie e-maili transakcyjnych, tworzenie przepływów pracy dla automatycznych e-maili uzupełniających i segmentację użytkowników. Może również wybrać najlepszy czas na wysyłanie masowych wiadomości e-mail za pomocą swoich algorytmów sztucznej inteligencji, aby zapewnić najlepszą dostarczalność wiadomości e-mail.

SendinBlue oferuje całkowicie darmowy plan marketingu e-mailowego z nieograniczoną liczbą kontaktów. Ich bezpłatny plan umożliwia wysyłanie do 300 e-maili dziennie, ale wszystkie Twoje e-maile będą miały swoją markę.

Ich płatne plany zaczynają się od 25 $ miesięcznie na Lite. Możesz również dołączyć SMS-y do swojego konta, ale ceny będą się różnić w zależności od wymagań dotyczących wysyłania.

Niedawno ulepszyli swój plan premium, aby zawierał bardziej zaawansowane funkcje, takie jak kreator stron docelowych, czat na żywo, sprzedaż CRM i integracja z reklamami na Facebooku. Oznacza to, że użytkownicy uzyskują teraz większą wartość za tę samą cenę.

SendinBlue oferuje również oddzielną usługę marketingu masowego e-mail SMTP, której można używać do obsługi automatycznych lub transakcyjnych wiadomości e-mail z witryny WordPress. Nie jest to potrzebne w przypadku kampanii e-mail marketingu, ale jest to przydatna funkcja, jeśli masz dużą witrynę internetową i chcesz automatycznie otrzymywać wiadomości e-mail oparte na treści w czasie rzeczywistym.

3. Drip

Drip

Drip to potężna platforma marketingu e-mailowego dla przedsiębiorstw dla eCommerce, blogerów i marketerów cyfrowych. Oferują szeroką gamę narzędzi ułatwiających automatyzację marketingu, lejki sprzedażowe i personalizację.

Ich oprogramowanie e-mailowe oferuje bezproblemową integrację dla wszystkich popularnych kreatorów stron internetowych , w tym WordPress i WooCommerce. Umożliwia to łatwe dodawanie wyskakujących okienek / formularzy rejestracyjnych do witryny i przechwytywanie większej liczby potencjalnych klientów.

To, co odróżnia Drip od konkurencji, takiej jak Campaign Monitor, to inteligentne narzędzia do automatyzacji marketingu, inteligentniejsze segmentowanie wiadomości e-mail, funkcje testowania z podziałem, grupy list i wizualny kreator automatyzacji przepływu pracy. Te funkcje pozwalają dotrzeć do docelowych klientów z listy e-mailowej, aby uzyskać większą sprzedaż.

Opcje wsparcia w Drip obejmują wsparcie na czacie na żywo, seminaria internetowe, szkolenia z automatyzacji, szczegółowe kursy, bezpłatne przewodniki i doskonałą dokumentację.

Używamy Drip w kilku naszych firmach, ponieważ pozwala nam on wysyłać masowe wiadomości e-mail, jednocześnie łącząc się i angażując każdego klienta na poziomie osobistym za pomocą inteligentnej automatyzacji marketingu eCommerce.

Ich funkcja przypisywania przychodów z handlu elektronicznego pokazuje nam dokładnie, ile przychodów generujemy z każdej kampanii e-mail marketingu.

Chociaż jest trochę drogi, uważamy, że Drip jest najlepszym oprogramowaniem do marketingu e-mailowego dla witryn e-commerce i właścicieli firm, którzy chcą bardziej zaawansowanych funkcji, aby zmaksymalizować wysiłki marketingowe.

Drip oferuje bezpłatną wersję próbną, a ich plany zaczynają się od 49 USD miesięcznie, co obejmuje wszystkie ich funkcje.

Niedawno dodali powiadomienia SMS jako funkcję do wszystkich planów, która umożliwia łączenie się z użytkownikami zarówno w kanale marketingu e-mailowego, jak i SMS. To sprawia, że ​​są prawdziwą platformą e-mail marketingu typu „wszystko w jednym” dla właścicieli sklepów.

4. ConvertKit

ConvertKit

ConvertKit to solidna platforma e-mail marketingu dla profesjonalnych blogerów, autorów i marketerów. Jest niezwykle łatwy w użyciu i niesamowicie potężny.

Unikalną funkcją ConvertKit jest to, że umożliwia łatwe oferowanie aktualizacji treści i zachęt za pomocą formularzy rejestracyjnych e-mail. Jest również wyposażony w łatwe w zarządzaniu automatyczne odpowiedzi, które umożliwiają wysyłanie e-maili kroplowych z ich usługi e-mailowej.

Dzięki ConvertKit możesz łatwo podzielić subskrybentów na tych, którzy są zainteresowani i tych, którzy już dokonali zakupu. Pomaga to zwiększyć liczbę konwersji dzięki automatycznym e-mailom, które są bardziej osobiste. W kategoriach marketingowych nazywa się to ukierunkowanym marketingiem e-mailowym.

Mają wszystkie potężne funkcje, których można oczekiwać od najwyższej klasy usług marketingu e-mailowego, takich jak testy A / B, piękne szablony wiadomości e-mail, narzędzie do tworzenia stron docelowych, inteligentne przepływy pracy i nie tylko.

ConvertKit oferuje wsparcie przez e-mail i posiada obszerną bazę wiedzy z doskonałym materiałem do nauki.

Wiele funkcji ConvertKit, takich jak płatne biuletyny, zostało zaprojektowanych specjalnie dla twórców i profesjonalnych blogerów, dlatego oceniamy je jako najlepszą usługę marketingu e-mailowego dla profesjonalnych blogerów.

Dodali nawet możliwość sprzedaży produktów cyfrowych i subskrypcji z tej samej platformy.

ConvertKit oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny, a ich ceny zaczynają się od 29 USD / miesiąc. Oferują również 30-dniową politykę zwrotów.

Ich plan Creator Pro obejmuje również zaawansowane funkcje, takie jak system polecania biuletynów, punktacja subskrybentów, zaawansowane raportowanie i niestandardowi odbiorcy na Facebooku.

5. AWeber

AWeber

AWeber jest jednym z najstarszych i najpopularniejszych dostawców usług e-mail marketingu na świecie. Oferują szeroką gamę narzędzi dla małych i średnich firm do zarządzania marketingiem e-mailowym.

Rozpoczęcie pracy z AWeber jest łatwe. Bezproblemowo łączy się z większością platform, w tym WordPress. Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, zobacz nasz ostateczny przewodnik, jak połączyć AWeber z WordPress .

Otrzymujesz dostęp do gotowych do użycia szablonów e-maili html, zarządzania listami, autoresponderów, testów A / B i śledzenia e-maili ze szczegółowymi spostrzeżeniami.

AWeber ma również inne potężne funkcje marketingu e-mailowego, takie jak e-maile AMP, automatyczny RSS-to-e-mail dla blogerów i segmentacja subskrybentów oparta na tagach.

Opcje pomocy obejmują czat na żywo, pomoc telefoniczną, pomoc przez e-mail, seminaria internetowe na żywo oraz obszerną bibliotekę poradników i samouczków.

AWeber oferuje ograniczony darmowy plan dla maksymalnie 500 abonentów. Następnie ich ceny zaczynają się od 19 USD / miesiąc. Możesz także zapisać się do planów kwartalnych lub rocznych, aby zaoszczędzić jeszcze więcej.

6. GetResponse

GetResponse

GetResponse to kolejne bardzo popularne rozwiązanie do marketingu e-mailowego. Jest niezwykle łatwy w użyciu i upraszcza marketing e-mailowy dla małych firm.

Zawiera niesamowite narzędzia do automatyzacji marketingu, które umożliwiają tworzenie inteligentnych zautomatyzowanych kampanii.

Za pomocą narzędzia do tworzenia przeciągnij i upuść możesz tworzyć kampanie, segmentować kontakty i wysyłać dowolną liczbę e-maili przeznaczonych dla określonych grup. Te narzędzia pomagają tworzyć skuteczne kampanie e-mailowe, aby zwiększyć zyski.

GetResponse zawiera piękne responsywne formularze, strony docelowe, testy A / B, śledzenie anulowania subskrypcji i autorespondery. Integruje się również z oprogramowaniem do generowania leadów stron trzecich , takim jak OptinMonster, SalesForce, Google Docs, ZenDesk itp.

Wsparcie udzielane jest przez telefon, czat na żywo i e-mail. Ich sekcja pomocy jest pełna bezpłatnych materiałów do nauki, w tym filmów, seminariów internetowych, poradników, przewodników itp.

GetResponse oferuje 30-dniowy bezpłatny okres próbny. Ich ceny zaczynają się od 15 USD / miesiąc.

7. Mailchimp

Mailchimp

Mailchimp jest jednym z najpopularniejszych dostawców usług e-mail marketingu na świecie, głównie dlatego, że oferuje na zawsze darmowy plan usług e-mail marketingu.

Mailchimp jest dostarczany z łatwym narzędziem do tworzenia wiadomości e-mail metodą „przeciągnij i upuść”, autoresponderami, segmentacją kontaktów na grupy i prostym śledzeniem do celów analitycznych. Umożliwia także skonfigurowanie czasu dostawy na podstawie stref czasowych użytkownika oraz skonfigurowanie segmentacji na podstawie geolokalizacji.

Możesz łatwo zintegrować MailChimp z WordPress, Magento, Shopify i wieloma innymi platformami. Jeśli korzystasz z WordPressa, zapoznaj się z naszym kompletnym przewodnikiem po używaniu Mailchimp i WordPress , aby uzyskać szczegółowe instrukcje.

Jeśli chodzi o funkcje automatyzacji marketingu, platforma Mailchimp jest dość ograniczona w porównaniu z innymi dostawcami z naszej listy, takimi jak Drip lub ConvertKit .

W ostatnich latach Mailchimp próbował dodać wiele „zaawansowanych” funkcji, ale po przetestowaniu wielu z nich nie są one naprawdę zaawansowane.

Wsparcie Mailchimp jest oferowane przez e-mail, czat na żywo i obszerną bazę wiedzy zawierającą samouczki. Jednak ich wsparcie jest często powolne i nie dorównuje jakości usług, które otrzymujesz od Constant Contact .

Mailchimp oferuje wiecznie darmowy plan, który pozwala na wysyłanie 12 000 e-maili do 2 000 subskrybentów. Ten plan jest dość ograniczony, ponieważ nie masz funkcji, takich jak optymalizacja czasu wysyłania, zaawansowana segmentacja, testowanie wielu odmian itp. Musisz także wyświetlać ich branding w e-mailu. Wreszcie, wsparcie jest ograniczone tylko do poczty e-mail, co jest w porządku, jeśli jesteś hobbystą, ale jako poważna firma potrzebujesz niezawodnego wsparcia, na które możesz liczyć.

Ich płatne plany zaczynają się od 10 $ miesięcznie dla maksymalnie 500 abonentów, a ceny rosną wraz z przyrostem 500 abonentów.

Jeśli jednak chcesz mieć nieograniczoną liczbę odbiorców, zaawansowaną segmentację odbiorców, testy na wielu odmianach i raportowanie porównawcze, musisz przejść na plan 299 USD miesięcznie.

Ostatnie myśli: najlepsza usługa marketingu e-mailowego

Istnieją dziesiątki usług e-mail marketingu i chcemy mieć pewność, że wybierzesz odpowiednią dla swoich potrzeb biznesowych. Poniżej znajduje się nasz wybór ekspertów:

Jeśli prowadzisz małą firmę, organizację non-profit lub jesteś nowym blogerem, zalecamy korzystanie z stałego kontaktu . Ich ceny są świetne, a zespół wsparcia jest absolutnie na najwyższym poziomie. Ich zespół wdrożeniowy pomoże Ci od razu odnieść sukces w marketingu e-mailowym.

Jeśli prowadzisz sklep internetowy / witrynę e-commerce, zalecamy korzystanie z Drip , ponieważ jest to najlepsze oprogramowanie do marketingu e-mailowego w handlu elektronicznym. Ich funkcje personalizacji i automatyzacji są niezwykle potężne. Wiele naszych własnych witryn biznesowych korzysta z Drip.

Jeśli jesteś profesjonalnym blogerem lub twórcą treści, zalecamy użycie ConvertKit . Oferują łatwą w użyciu platformę z zaawansowaną segmentacją i ścieżkami, które pomogą Ci przenieść Twój biznes blogowy na wyższy poziom.

Jeśli jesteś właścicielem firmy i potrzebujesz potężnego narzędzia do automatyzacji marketingu, które łączy marketing e-mailowy, masowe e-maile SMTP i SMS-y, zalecamy użycie SendinBlue . Ich platforma jest łatwa w użyciu i pozwalają zarządzać zarówno pocztą e-mail, jak i SMS-ami z jednego interfejsu. Oferują również dość hojny, wiecznie darmowy plan, co czyni je najlepszym darmowym oprogramowaniem do marketingu e-mailowego.

Wskazówka dla profesjonalistów: Uzyskaj więcej subskrybentów poczty e-mail, szybciej!

Gdy już wybierzesz usługę marketingu e-mailowego dla swojej firmy, prawdopodobnie będziesz chciał zacząć zdobywać więcej subskrybentów poczty e-mail.

Używamy i zalecamy OptinMonster . Jest to potężny zestaw narzędzi do optymalizacji konwersji, który pomaga zmienić porzucających użytkowników witryny internetowej w subskrybentów e-maili i klientów.

OptinMonster

OptinMonster bezproblemowo integruje się ze wszystkimi najlepszymi usługami e-mail marketingu, o których wspomnieliśmy powyżej, i dziesiątkami innych.

Założyciel WPBeginner, Syed Balkhi , jest także współzałożycielem OptinMonster. Początkowo stworzył OptinMonster, aby pomóc w rozwoju naszej własnej listy e-mailowej. Po uruchomieniu w 2013 roku ogromnie się rozrósł z ponad milionem aktywnych instalacji wtyczki WordPress.

Obecnie OptinMonster jest używany przez jedne z największych marek na świecie, w tym McAfee, Experian, TripAdvisor, Pinterest, Harvard University, Pateron i inne.

Oprócz OptinMonster możesz również użyć następujących narzędzi, aby rozwinąć swoją listę marketingową e-mail:

  • WPForms – # 1 program do tworzenia formularzy WordPress, którego można używać do tworzenia formularzy kontaktowych, ankiet, ankiet i innych typów formularzy. Ma wbudowaną integrację ze wszystkimi popularnymi usługami marketingu e-mailowego. Zaufało nam ponad 4 miliony właścicieli witryn.
  • SeedProd – Chcesz stworzyć niestandardowe strony docelowe, aby zwiększyć liczbę konwersji? SeedProd oferuje znacznie lepsze możliwości tworzenia stron docelowych. Dlatego właściciele inteligentnych witryn używają SeedProd wraz z preferowaną usługą marketingu e-mailowego, ponieważ integruje się ona ze wszystkimi popularnymi platformami e-mailowymi.
  • LiveChat.com – Jednym z najłatwiejszych sposobów powiększania listy e-mailowej jest połączenie oprogramowania do czatu na żywo z usługą marketingu e-mailowego. Używamy LiveChat na kilku naszych stronach.
  • ChatBot.com – Innym sprytnym sposobem na powiększenie listy e-mailowej jest użycie oprogramowania chatbota i połączenie go z usługą marketingu e-mailowego.
  • RafflePress – jest to wiodąca platforma konkursowa i konkursowa WordPressa. Umożliwia wykorzystanie marketingu wirusowego do powiększania listy e-mailowej.

Wskazówka dotycząca premii: popraw dostarczanie wiadomości e-mail

Wszystkie narzędzia do biuletynów e-mailowych, które udostępniliśmy w tym artykule, mają świetne wskaźniki dostarczalności wiadomości e-mail.

Jest jednak kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby upewnić się, że e-maile marketingowe zawsze zostaną dostarczone.

1. Użyj profesjonalnego adresu e-mail

Platformy poczty e-mail, takie jak Gmail, Outlook i inne, mają algorytmy wyszukujące zachowania spamerskie. Jednym z nich jest adres e-mail nadawcy.

Jako firma ważne jest, aby używać profesjonalnego służbowego adresu e-mail (np. Twoje imię@twojafirma.com), a nie ogólnego adresu poczty e-mail lub Gmaila.

Pomoże to upewnić się, że współczynnik dostarczalności wiadomości e-mail jest wyższy niż średnia w branży.

2. Wysyłaj ukierunkowane wiadomości e-mail na podstawie zainteresowań

Bardzo ważne jest, aby spersonalizować swoje e-maile w oparciu o segmenty użytkowników. Oprogramowanie do marketingu e-mailowego, takie jak Constant Contact , umożliwia łatwe grupowanie subskrybentów w segmenty, takie jak najbardziej aktywni, nieaktywni, zainteresowani określonymi tematami, segmenty niestandardowe itp.

Pomoże to Twoim kampaniom e-mail marketingowym uzyskać najwyższy współczynnik otwarć i współczynnik klikalności, co ma duży wpływ na przyszłą dostarczalność wiadomości e-mail.

Zawsze zalecamy wysyłanie spersonalizowanego e-maila powitalnego do wszystkich nowych subskrybentów, a następnie segmentację użytkowników odpowiednio do ich zainteresowań.

Aby uzyskać więcej wskazówek, zapoznaj się z tym kompletnym przewodnikiem po marketingu e-mailowym krok po kroku z przykładami, które pomogą Ci stworzyć skuteczną kampanię e-mail marketingu.

Często zadawane pytania dotyczące oprogramowania do marketingu e-mailowego

Pomogwszy tysiącom użytkowników wybrać najlepsze oprogramowanie do marketingu e-mailowego, odpowiedzieliśmy na wiele pytań. Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące platform e-mail marketingu.

Czy mogę przeprowadzać zbiorczy marketing e-mailowy z mojego Gmaila lub Outlooka?

Teoretycznie tak. Ale to szybko spowoduje zawieszenie twoich kont e-mail. G Suite i Outlook nie są przeznaczone do masowego wysyłania e-maili. Są świetnym rozwiązaniem profesjonalnych e-maili biznesowych .

Jaka jest najlepsza darmowa usługa marketingu e-mailowego?

Wiele usług marketingu e-mailowego będzie oferować bezpłatne poziomy do ograniczonego użytku. Najlepszą bezpłatną usługą marketingu e-mailowego jest SendinBlue , ponieważ ich bezpłatny abonament nie ma ograniczenia liczby subskrybentów. MailerLite i MailChimp również oferują bezpłatne plany usług marketingu e-mailowego.

Ile kosztuje marketing e-mailowy?

Koszt marketingu e-mailowego będzie całkowicie zależał od liczby posiadanych subskrybentów, łącznej liczby wiadomości e-mail wysyłanych w ciągu miesiąca oraz używanej platformy e-mailowej. Średnio koszty marketingu e-mailowego w małej firmie wynoszą około 20-300 USD miesięcznie na marketing e-mailowy, biorąc pod uwagę, że zarządzają one własną kampanią. Jeśli korzystasz z agencji marketingu e-mailowego, koszt może być bliższy 500 USD miesięcznie lub więcej.

Czy marketing e-mailowy może pomóc w SEO?

Marketing e-mailowy nie ma bezpośredniego wpływu na SEO. Jednak może to pomóc uzyskać większy ruch na Twojej stronie, co może prowadzić do większej liczby udostępnień, a czasem linków zwrotnych / wzmianek.

Google i inne wyszukiwarki wykorzystują udostępnienia i wzmianki jako sygnały społecznościowe do pozycjonowania stron internetowych. Więc pośrednio, marketing e-mailowy może pomóc w pozycjonowaniu Twojej witryny w pozycjonowaniu.

Możesz także chcieć użyć tych najlepszych wtyczek i narzędzi WordPress SEO , aby poprawić swoje rankingi.

Czy istnieją inne platformy do marketingu e-mailowego, których nie ma na liście?

Tak, istnieją dosłownie setki usług e-mail marketingu, ale nie wymieniliśmy ich wszystkich tutaj. Uważamy, że stworzenie pełnej listy platform e-mailowych wprowadziłoby więcej zamieszania i spowodowałoby paraliż wyboru dla czytelników nie posiadających wiedzy technicznej.

Wypróbowaliśmy wszystkie najpopularniejsze usługi marketingu e-mailowego, w tym wiele, których nie ma na naszych listach platform e-mailowych powyżej, takich jak: MailerLite , ActiveCampaign, HubSpot, Ontraport, Mailjet, Campaign Monitor, InfusionSoft (obecnie Keap ), Klaviyo, Marketo, Eloqua, Pardot by Salesforce, Sendloop, iContact, Moosend, Emma, ​​TotalSend, SharpSpring, MailPoet i więcej.

Najlepsze usługi marketingu e-mailowego, które wybraliśmy na naszą listę, zapewniają najlepsze funkcje za najlepszą cenę.

Jakie są według Ciebie najlepsze usługi e-mail marketingu?

Nasze 3 najlepsze usługi marketingu e-mailowego to:

  1. Stały kontakt – Najlepsze usługi e-mail marketingu dla małych firm.
  2. SendinBlue – Najlepsza platforma marketingowa dla e-maili i SMS-ów.
  3. Drip – Najlepsza platforma e-mail marketingu dla handlu elektronicznego.

Oprócz marketingu e-mailowego zalecamy również dodanie powiadomienia web push na swojej stronie internetowej. To kolejny skuteczny sposób łączenia się z użytkownikami po opuszczeniu witryny. Używamy PushEngage na WPBeginner i stało się to 5 najpopularniejszym źródłem ruchu na naszej stronie.

Mamy nadzieję, że ten artykuł zawiera dobry przegląd najlepszych usług e-mail marketingu dla Twojej firmy. Możesz również chcieć zobaczyć naszą listę 24, które muszą mieć wtyczki WordPress dla witryn firmowych , oraz nasze porównanie najlepszych biznesowych usług telefonicznych dla małych firm.

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube z samouczkami wideo WordPress. Możesz nas również znaleźć na Twitterze i Facebooku .