9 Najlepszych wtyczek baz wiedzy dla WordPress (porównanie)

Czy szukasz wtyczki bazy wiedzy dla WordPress?

Wtyczka bazy wiedzy pozwala na łatwe publikowanie dokumentacji, samouczków i artykułów how-to. Możesz sprawnie organizować te zasoby, jednocześnie trzymając je z dala od swojego bloga i stron docelowych.

W tym artykule pokażemy Ci najlepsze wtyczki bazy wiedzy dla WordPressa, z których możesz skorzystać.

Comparing the best WordPress knowledge base plugins

Czego szukać w bazie wiedzy WordPress Plugin?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy, czy sprzedajesz usługi na swojej stronie internetowej WordPress, posiadanie sekcji bazy wiedzy pozwala pomóc klientom bez otwierania biletu wsparcia lub okna czatu na żywo.

Zwiększa to zadowolenie klientów, jednocześnie zmniejszając liczbę wniosków o wsparcie klienta. Szczęście klienta pomaga przynieść więcej biznesu i sprzedać więcej produktów.

Zwykle możesz publikować swoje przewodniki pomocy technicznej jako pojedyncze strony w WordPress. Możesz również publikować je jako posty i organizować je za pomocą kategorii i tagów.

Utrudnia to jednak utrzymanie stron wsparcia oddzielonych od stron sprzedaży lub postów na blogu.

Wtyczka bazy wiedzy pozwala zachować zasoby how-to oddzielnie i zorganizować je bardziej efektywnie.

To powiedziawszy, spójrzmy na najlepsze wtyczki bazy wiedzy dla WordPress.

1. Heroic KB Plugin

HeroicKB WordPress Plugin

Heroic KB plugin to łatwa w użyciu wtyczka bazy wiedzy WordPress, która jest niezwykle potężna i w pełni funkcjonalna.

Pozwala dodać przeszukiwalną bazę wiedzy do istniejącej witryny, dzięki czemu Twoi goście mogą łatwo znaleźć odpowiedzi na swoje pytania. Pochodzi z błyskawiczną funkcją wyszukiwania AJAX, która dodaje odpowiedzi w czasie rzeczywistym.

Otrzymujesz wszystkie funkcje, których można oczekiwać od potężnej wtyczki bazy wiedzy, takie jak kategoryzacja treści, porządkowanie treści metodą przeciągnij i upuść, załączniki artykułów, widżety wyświetlania i inne.

Najlepszą częścią wtyczki jest ich wbudowana analityka i funkcja opinii użytkowników, która pozwala zbierać spostrzeżenia, aby poprawić istniejącą dokumentację, dzięki czemu można zmniejszyć wsparcie, zaoszczędzić czas i zwiększyć sprzedaż.

Użyliśmy tej wtyczki do zbudowania naszych dokumentów deweloperskich na stronie WPForms. Chociaż nasz zespół od tego czasu dostosował go znacznie dalej, jest to nadal najlepsze rozwiązanie na rynku.

2. BetterDocs

BetterDocs

BetterDocs to potężna wtyczka bazy wiedzy WordPress, która jest zarówno łatwa w użyciu, jak i wszechstronna.

Pochodzi z gotowych do użycia szablonów bazy wiedzy dla WordPress. Zawiera również wsparcie dla page builderów z widgetami. Możesz także użyć shortcodes, aby stworzyć własne układy i wstawić artykuły bazy wiedzy w dowolnym miejscu.

Zawiera potężne wyszukiwanie, pływający spis treści, bot bazy wiedzy, który automatycznie próbuje znaleźć odpowiedzi na zmniejszenie liczby żądań wsparcia. Wtyczka zawiera również kontrolę opartą na rolach użytkowników i spostrzeżenia, aby zobaczyć, czego szukają użytkownicy.

3. Echo Knowledge Base

Echo Knowledge Base

Echo Knowledge Base to jedna z najlepszych wtyczek bazy wiedzy dla WordPress. Pochodzi z łatwym kreatorem konfiguracji, który prowadzi Cię przez ustawienia wtyczki. Otrzymujesz również wiele układów do wyboru z opcjami dostosowywania każdego aspektu.

Możesz wybierać spośród układów podstawowych, zakładek lub układów skupionych na kategoriach. Każdy układ ma szybki pasek wyszukiwania na górze, który pomaga użytkownikom szybko znaleźć odpowiedzi. Możesz dalej organizować artykuły w kategoriach i tagach.

Wtyczka jest również dostarczana z 500+ ikonami, które możesz wykorzystać. Zawiera również shortcodes i szablony do tworzenia sekcji FAQ i wyświetlania artykułów bazy wiedzy w całej witrynie.

4. weDocs

weDocs

weDocs to kolejna doskonała baza wiedzy WordPress i wtyczka do dokumentacji. Jest łatwy w użyciu i pozwala na sortowanie stron dokumentacji w sekcje, hierarchiczne docs i tagi.

Ma prostszy interfejs, aby zarządzać wszystkimi swoimi docs z jednego ekranu. Wtyczka nie zawiera dodatkowych szablonów, ale działa dobrze ze wszystkimi popularnymi motywami WordPress.

Układ bazy wiedzy jest prosty, ale wydajny z nawigacją w pasku bocznym i menu okruszków chleba.

5. Encyklopedia / Słowniczek / Wiki

Encyclopedia / Glossary / Wiki

Encyklopedia / Gl ossary / Wiki plugin to elastyczna wtyczka do bazy wiedzy WordPress, która pozwala organizować dokumenty w formacie glosariusza. Możesz organizować swoje docs i artykuły alfabetycznie lub według kategorii i tagów.

Zawiera prosty szablon, aby wyświetlić listę wszystkich elementów glosariusza. Możesz dodać widżet wyszukiwania, włączyć komentarze dla poszczególnych artykułów i dodać indeks filtrów, aby posortować elementy według alfabetu.

Wtyczka zapewnia doskonałą opcję, jeśli chcesz zorganizować swoje strony pomocy technicznej w stylu glosariusza lub encyklopedii. Obsługuje WPML i może być używany na stronach wielojęzycznych.

6. WP Knowledgebase

WP Knowledgebase

WP Knowledgebase to kolejna świetna opcja do tworzenia sekcji bazy wiedzy w WordPress. Wtyczka jest dostarczana z łatwą w użyciu konfiguracją z prostszymi ustawieniami.

Możesz organizować swoje artykuły bazy wiedzy według kategorii i tagów. Wtyczka używa prostego szablonu z potężną funkcją natychmiastowego wyszukiwania na górze. Automatycznie tworzy stronę bazy wiedzy po aktywacji, którą możesz edytować i zmienić jej tytuł lub URL slug.

Zawiera również widżety do wyszukiwania, kategorii i tagów, które pozwalają łatwo wyświetlać elementy bazy wiedzy w całej witrynie. Możesz włączyć komentarze do każdego artykułu i zmienić ich kolejność wyświetlania za pomocą prostego przeciągania i upuszczania.

7. BasePress

BasePress

BasePress to przydatna wtyczka WordPress do zarządzania bazą wiedzy i dokumentacją. Pozwala łatwo budować strony wsparcia i sekcję dokumentów dla Twoich produktów lub usług.

Jest dostarczany z trzema szablonami do wyboru z zaawansowanym paskiem wyszukiwania natychmiastowego, który pomaga użytkownikom szybko znaleźć odpowiedzi. Możesz organizować artykuły w sekcjach, kategoriach i tagach z łatwym interfejsem przeciągnij i upuść, aby zmienić kolejność artykułów.

Możesz dodać obraz i opis dla każdej sekcji, która tworzy bardzo schludną stronę indeksu dla użytkowników do przeglądania. Wtyczka zapewnia również łatwe opcje dostosowywania, aby kontrolować wygląd swoich stron artykułów.

8. KB Support

KB Support

KB Support to wsparcie WordPress i baza wiedzy wtyczki, która jest łatwa w użyciu i rozszerzeniu. Wtyczka jest dostarczana z systemem zarządzania biletami i platformą bazy wiedzy, aby zaoferować kompletny system wsparcia, który działa w Twojej witrynie WordPress.

Możesz łatwo dodawać artykuły do swojej sekcji bazy wiedzy i sortować je w kategorie i tagi. Po tym, istnieje prosty shortcode, który możesz dodać do strony WordPress, aby wyświetlić swoje artykuły bazy wiedzy.

Klienci mogą następnie przesłać bilet, gdy nie są w stanie znaleźć odpowiedzi. Ten bilet pojawia się na pulpicie nawigacyjnym WordPress i możesz odpowiedzieć użytkownikowi bezpośrednio. Istnieją płatne dodatki, aby rozszerzyć funkcjonalność wtyczki, jak możliwość wysyłania wiadomości e-mail, integracja WooCommerce, odpowiedzi w puszkach i więcej.

9. Bardzo Prosta Baza Wiedzy

Very Simple Knowledge Bas

VerySimple Knowledge Base to bardzo prosta i minimalistyczna wtyczka bazy wiedzy dla WordPress.

Zasadniczo pozwala ci używać istniejących postów do artykułów bazy wiedzy, a następnie wyświetlać je za pomocą shortcode. Następnie wyświetla elementy posortowane według kategorii i możesz wybrać układy wielokolumnowe, aby pokazać więcej kategorii i artykułów.

Wtyczka działa z dowolnym niestandardowym typem postu, w tym produktami lub wydarzeniami. Oferuje elastyczność, ale nie zawiera żadnych funkcji, które można znaleźć w innych wtyczkach bazy wiedzy na tej liście. Wtyczka nie oferuje również opcji łatwego utrzymywania regularnych postów na blogu oddzielonych od artykułów bazy wiedzy.

Rozwiązania bonusowe

Klienci nie zawsze mogą znaleźć odpowiedź na swoje pytanie w artykułach bazy wiedzy. Na przykład, mogą mieć pytania przedsprzedażowe, raport o błędach lub mogą po prostu potrzebować bardziej osobistej odpowiedzi.

Poniższe narzędzia pozwalają wyjść z pomocą techniczną poza artykuły bazy wiedzy i zwiększyć zadowolenie klientów.

10. WPForms

WPForms

WPForms to najlepsza wtyczka do budowania formularzy WordPress na rynku. Pozwala na łatwe tworzenie dowolnego typu formularzy w WordPress, w tym formularza zapytania o wsparcie.

Jako mała firma, możesz nie być w stanie uzasadnić kosztów pełnoprawnej platformy obsługi klienta. WPForms pozwala dodać formularz obsługi klienta do witryny, a następnie odpowiedzieć na zapytania klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Ma wbudowany system zarządzania wpisami, który pozwala na prowadzenie rejestru wszystkich zapytań klientów. Możesz nawet wyeksportować te dane i wykorzystać je w oprogramowaniu CRM do zarządzania wszystkimi możliwymi leadami.

11. LiveChat

LiveChat to najlepsze oprogramowanie do obsługi czatu na żywo dla małych firm. Pozwala dodać czat na żywo do witryny WordPress i pomóc klientom natychmiast dotrzeć do pomocy.

Dodanie LiveChat pomoże Ci przekonwertować więcej odwiedzających na klientów. Możesz wyświetlić popup czatu na żywo w całej swojej witrynie z ukierunkowanymi wiadomościami. Użytkownicy przeglądający bazę wiedzy zawsze będą mieli możliwość uzyskania większej pomocy bez opuszczania witryny.

12. ChatBot

The ChatBot website

Wiele firm w tych dniach decydują się korzystać z ChatBot jako alternatywa dla LiveChat, a czasem jako pre-live rozwiązanie czatu, ponieważ jest to bardziej opłacalne.

ChatBot.com wykorzystuje inteligentny algorytm, aby pomóc Ci lepiej obsługiwać Twoich klientów, jednocześnie zwiększając sprzedaż. Jest to najlepsze oprogramowanie chatbot dla małych firm, a my jesteśmy w trakcie korzystania z niego na naszych stronach.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć najlepszą wtyczkę bazy wiedzy WordPress dla Twojej witryny. Możesz także zobaczyć nasze porównanie najlepszych usług telefonicznych dla małych firm, a także nasz przewodnik krok po kroku, jak dodać powiadomienia web push w WordPress, aby zwiększyć swój ruch.

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, a następnie proszę zasubskrybować nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Można również znaleźć nas na Twitterze i Facebooku.