
Nasza wtyczka do tworzenia formularzy, Forminator, pozwala wysyłać niestandardowe dane do wielu aplikacji, takich jak MailChimp, Arkusze Google i inne. Ponadto możesz wybrać, co dzieje się po przesłaniu przez Użytkownika swoich informacji i utworzyć subskrypcje.
Istnieją pewne funkcje naszego 5-gwiazdkowego darmowego wtyczki Forminator, o których możesz nie wiedzieć. Obejmuje to wysyłanie danych do aplikacji innych firm, kontrolowanie tego, co dzieje się po przesłaniu formularza i konfigurowanie subskrypcji.
Możesz również dostosować swój formularz, aby użytkownicy mogli przejść do specjalnie wymaganych obszarów, określić harmonogram subskrypcji i nie tylko!
Ten artykuł jest trochę Forminator 101, który obejmuje konfigurowanie tych funkcji i pokazuje, jak one działają.

Zastanowimy się, jak:
Sprawdźmy te funkcje! Zaczniemy od…
Warunkowe wysyłanie danych do aplikacji
Jeśli nie wiesz, Forminator od dawna jest w stanie zintegrować się z aplikacjami innych firm. Możesz jednak teraz określić, gdzie mają być wysyłane dane w formularzach.
Jest łatwy do wdrożenia i skonfigurowania. Możesz to zrobić w Nowym lub starym formularzu. (Jeśli potrzebujesz pomocy w konfigurowaniu formularza, zapoznaj się z tym artykułem.)
Synchronizacja aplikacji innych firm
Po pierwsze, musisz sprawdzić, które aplikacje innych firm chcesz połączyć z Forminator. Można to zrobić w dowolnym momencie podczas procesu; jednak od razu zacznijmy.
Po prostu przejdź do integracji W Desce Rozdzielczej Forminatora. Spowoduje to wyświetlenie wszystkich dostępnych aplikacji innych firm i pokaże, co aktualnie masz podłączone.

Możesz także zobaczyć, co połączyłeś z Forminatorem w sekcji Edycja formularza i integracje. Pokaże ci to tylko twoje połączone integracje.

Niezależnie od tego, gdzie łączysz aplikacje innych firm, jest to proste. A jeśli potrzebujesz pomocy, mamy szczegółową dokumentację, która obejmuje każdą aplikację innej firmy (jest ich sporo!) oraz jak zintegrować je z Forminatorem.
Wysyłanie Danych Formularza Warunkowego
Teraz, gdy masz skonfigurowane rozszerzenie innej firmy, połącz je z formularzem, aby gdy użytkownik przesyła informacje, trafiały do określonej aplikacji.
Po prostu skonfigurujemy podstawowy formularz z polami imienia i nazwiska, adresu e-mail, telefonu i adresu.

Teraz przejdziemy do integracji, aby określić, do której aplikacji zewnętrznej chcemy przesłać dane.
Przechodząc do tej sekcji edytora formularzy, zobaczysz skonfigurowane przeze mnie integracje, znane jako Aplikacje. W tym przykładzie mam Arkusze Google i Zapier jako połączone aplikacje.
g src=”https://wpmudev.com/blog/wp-content/uploads/2022/02/applications.png” alt= ” Obszar zastosowań w Forminatorze.”width=”600″ height = “279” />możesz zobaczyć Arkusze Google i Zapier jako opcje, z linkiem poniżej do strony integracji, aby w razie potrzeby połączyć więcej aplikacji.
Załóżmy, że chcemy tylko, aby dane z przesłanych formularzy trafiały do Arkuszy Google. W takim przypadku wystarczy kliknąć znak plus ( + ) Przez Arkusze Google.

Następnie zostanie wyświetlony monit o utworzenie nazwy konfiguracji, aby szybko zidentyfikować integrację.

Ponieważ jest to Arkusze Google, skonfigurowałem arkusz kalkulacyjny, podając identyfikator folderu dysku i nadając mu nazwę. Możesz również pozostawić identyfikator folderu dysku pusty, a nowy arkusz kalkulacyjny zostanie utworzony w folderze głównym dysku Google.

Po połączeniu będzie on teraz znajdował się w kategorii aktywne aplikacje.

Kliknij ikonę koła zębatego obok aplikacji. Forminator otworzy wyskakujące okienko, w którym można go skonfigurować.

Otworzy się nowa karta (w tym przykładzie arkusz Google).
Dodawanie Warunków
Chcesz, aby informacje trafiały do aplikacji innej firmy, jeśli określone kryteria nie są spełnione? Masz pełną kontrolę nad tym, co sprawia, że przechodzi przez bramy, dodając Warunki.
Łatwo dostać się do niego, klikając, zgadłeś-Warunki.

Dodaj warunki, aby określić, czy dane zostaną wysłane do aplikacji, gdy określone warunki nie są spełnione. Zaczyna się jak czysta karta…

… a teraz dodaj warunki, które chcesz. Wszystkie są oparte na polach zaimplementowanych w formularzu.

Dostosowywanie tego, co kończy się w aplikacji 3rd party, zależy wyłącznie od Ciebie.
Aby uzyskać więcej informacji na temat warunków, zapoznaj się z naszą dokumentacją i czytaj dalej poniżej.
Gdy już masz już ustalone, edytowane i gotowe warunki formularzy, po prostu naciśnij Publikuj – i to wszystko! Możesz wrócić i edytować warunki, dodać nową aplikację innej firmy i wiele więcej w dowolnym momencie.
Forma w działaniu
<p > teraz, gdy mamy już gotowy formularz, sprawdźmy to!
Oto formularz stworzony w Forminatorze:

Po wprowadzeniu informacji klikam Wyślij wiadomość. I jak widać, dokładne informacje są teraz na moim arkuszu Google.

W tym przykładzie wykorzystano Arkusze Google, więc pamiętaj, że inne aplikacje będą wyglądać inaczej. Daje to jednak wgląd w to, jak działa to przy określaniu, co kończy się w aplikacjach innych firm zsynchronizowanych z Forminatorem.
Zachowanie Po Złożeniu
Zachowuj się! Właściwie, Forminator jest całkiem dobrze wychowany, dzięki after Submission Behavior.
Decydowanie o tym, co się stanie, gdy użytkownik wyśle formularz, można skonfigurować za pomocą kilku kliknięć.
Wszystko to znajduje się na karcie zachowanie podczas edycji formularza. Zachowanie przesyłania rozpoczyna się od wiadomości wbudowanej, którą można dostosować. To jest to, co pojawia się użytkownikom po pomyślnym przesłaniu formularza.

Po kliknięciu ikony koła zębatego – lub w dowolnym miejscu-na pasku komunikatów wbudowanych można wprowadzić szczegółowe zmiany w zachowaniu w obszarze po złożeniu.

Oznacz zachowanie, aby dokładnie wiedzieć, co to jest. Twoi użytkownicy tego nie zobaczą.

Są teraz opcje wyboru tego, co się stanie. Jeśli chcesz zachować wiadomość wbudowaną, Dodaj dowolną wiadomość na karcie wiadomość Wbudowana. Dodatkowo, zdecyduj, ile sekund wiadomość pozostaje, dopóki nie zniknie.

Jeśli chcesz przekierować użytkownika do łącza, odbywa się to z zakładki Przekieruj użytkownika do adresu URL.
Masz opcje przekierowania na tej samej karcie, przekierowania na nowej karcie i pokazania wiadomości z podziękowaniem na stronie formularza, przekierowania na nowej karcie i ukrycia formularza na stronie formularza.

Formularz ukryje się po przesłaniu za pomocą formularza Ukryj, a dla użytkownika pojawi się dostosowana wiadomość.

Zdecyduj, jakiej metody wysyłania tego formularza chcesz użyć, między Ajaxem (bez przeładowania strony) lub przeładowaniem strony.
wybory.”width=” 600″height =” 166 ” />jak widać, wybraliśmy tutaj Ajax.
Dodatkowo wybierz metodę walidacji. Sam decydujesz, jak zachowuje się Walidacja, wybierając opcję Po Stronie Wyślij lub po stronie serwera.

I na koniec, za pomocą wskaźnika składania, wybierasz, jaka ma być Kopia, dopóki formularz nie zostanie przesłany. Możesz też zdecydować się na brak, jeśli nie chcesz mieć żadnej wiadomości.

Istnieje więcej poprawek i opcji dostosowywania do przesyłania formularzy (np. Autouzupełnianie, zabezpieczenia itp.). Możesz dowiedzieć się więcej o tym, co to wszystko zawiera w naszej dokumentacji.
Dołącz przycisk subskrypcji
Chcesz, aby użytkownik zapisał się do cotygodniowego newslettera? Z warunkami możesz dołączyć pole subskrypcji, które można zaznaczyć, aby dodać subskrypcję do Mailchimp.
W formularzu Dodaj pole zgody.

Zmień tekst na dowolny w sekcji etykiety. W tym przypadku umieszczę Dołącz do naszego cotygodniowego newslettera. Zostawię też regulamin W takim stanie, w jakim jest.

Musisz mieć pewność, że Mailchimp jest integracją. Wystarczy to zrobić, dodając klucz API konta Mailchimp (jeśli potrzebujesz pomocy, przeczytaj naszą dokumentację).

Po dodaniu, w formularzu, po kliknięciu integracje, zobaczysz Mailchimp jest dodawany i przycisk Warunki. Kliknięcie tego spowoduje rozpoczęcie pracy.

Pojawi się nowe pole, w którym możesz dodać warunek. Tutaj ustawiasz warunki wysyłania danych do aplikacji Mailchimp.

Następnie będziesz mieć możliwość wyboru spośród wszystkich pól z listy rozwijanej. Kliknij pole zgoda i upewnij się, że warunek jest ustawiony na “Jest”, A Status jest “zaznaczony.”

Po zaimplementowaniu twój formularz będzie miał dodane pole wyboru, a użytkownicy zostaną dodani do listy Mailchimp!
.png”alt=” widok pola wyboru w formularzu.”width=” 600″height =” 552 ” />wystarczy jedno zaznaczenie pola, aby użytkownik został dodany do listy.
Następnie możesz dodać tagi i odpowiednio zorganizować nowe kontakty w Mailchimp.
W porządku, nadszedł czas, aby przejść na wyższy poziom i…
Pozwól użytkownikowi wybrać częstotliwość subskrypcji
Czasami użytkownicy mogą nie chcieć mnóstwa e-maili. Niech więc decydują o częstotliwości subskrypcji!
Zrób to, dołączając menu rozwijane, które pozwala użytkownikowi zdecydować, jak często chce otrzymywać subskrypcję e-mail.
Skorzystamy z powyższego przykładu newslettera, aby pokazać, jak to się robi.
Najpierw należy utworzyć nowe pole dla formularza, z którego użytkownik będzie mógł wybrać. Użyj pola Select i dodaj je pod polem checkbox.
Widać, że mam to oznaczone Jak często chcesz otrzymywać newsletter?

Ważne jest, aby skonfigurować odbiorców w Mailchimp. W tej grupie odbiorców utworzymy dwa nowe znaczniki. W tym przypadku będziemy mieć miesięczne i tygodniowe. Oto jak to wygląda na pulpicie Mailchimp…

Następnie dodamy kolejną integrację Mailchimp z Pulpitu Nawigacyjnego Forminatora.
Dzięki Forminator możesz dodać wiele integracji Mailchimp. Dodatkowo, należy pamiętać, że wystarczy tylko jedno konto Mailchimp, aby to zrobić!
Dodałem jeden o nazwie Test Forminatora, a drugi to test Forminatora 2.

Teraz, gdy te konta są już skonfigurowane, nadszedł czas, aby skonfigurować każdą aplikację Mailchimp, abyśmy mogli wybrać, pod którym tagiem będą się znajdować.
Jest to szybko dostępne, klikając ikonę KOŁA ZĘBATEGO przy każdym koncie.

Po kliknięciu Wybierz grupę odbiorców wiadomości e-mail z listy rozwijanej. Lista rozwijana będzie zawierać wszystkie grupy odbiorców wiadomości e-mail na koncie Mailchimp.
W tym przykładzie moja publiczność nazywa się Forminator.

Po kliknięciu przycisku “Dalej” pojawi się opcja dodawania tagów. Podobnie jak w przypadku odbiorców, wszystkie tagi, które masz w Mailchimp dla konta, pojawią się w rozwijanym menu.

Dopasuj pola formularza do pól kampanii, aby mieć pewność, że dane zostaną wysłane we właściwe miejsce.
Dopasuj pola i wszystko będzie gotowe.
Następnie dodamy do nich warunek. Odbywa się to tak samo jak w przypadku opcji checkbox, w której klikasz Warunki przy każdym z niche i dodaj, co musi się stać, aby zaimplementować znacznik.
Zastosuj jeden na tydzień i jeden na miesiąc w każdej aktywnej aplikacji Mailchimp dla Select-2 (może to być Select – 1 lub inna liczba-w zależności od liczby pól Select używanych w formularzu) w obszarze pola.

Zaktualizuj formularz – i gotowe!
Możesz zobaczyć, że istnieje teraz opcja dla użytkownika, aby określić częstotliwość tego biuletynu.

Oczywiście, to tylko przykład. Możesz dodać dowolną częstotliwość (np. dzienną, dwumiesięczną itp.).
Dodawanie kontaktów do grup
W Mailchimp możesz tworzyć grupy. Grupy służą do sortowania subskrybowanych kontaktów na podstawie ich zainteresowań i preferencji. Funkcjonują podobnie do kategorii i są sposobem na zarządzanie różnorodnymi kontaktami w tej samej grupie odbiorców.
Gdy użytkownik zdecyduje się na Formularz Forminator, możesz automatycznie dodać tego użytkownika do grupy. To proste i łatwe do zrobienia!
Utwórz (lub Użyj istniejącej) grupy w Mailchimp z sekcji odbiorców, aby rozpocząć. Możesz zobaczyć bardziej szczegółowe spojrzenie na to, jak to zrobić z ich dokumentacją tutaj.
Stworzyłem grupę o nazwie Formularz Forminator.

W tej grupie o nazwie Forminator Form możesz dodawać pola wyboru. Ma to na celu oddzielenie kategorii. W tym przykładzie utworzyłem pola wyboru dla telefonów komórkowych i laptopów. Dzięki temu mogę podzielić użytkowników na kategorie, które ich interesują.

Teraz, gdy już jesteśmy w Mailchimp, możemy wrócić do Forminatora.
Po pierwsze, oto co mam na formularzu:
Czy jesteś zainteresowany zobaczeniem naszych Top 10 Sprzedaży laptopów?
Czy jesteś zainteresowany zobaczeniem naszych Top 10 sprzedaży telefonów komórkowych?
Każdy z nich ma opcję TAK lub nie. Mam również pole wyboru nadal tam, aby dołączyć do newslettera.

W backendzie Forminatora, możemy ustawić to tak, że użytkownik zostanie umieszczony w grupie, którą jest zainteresowany, i zostanie dodany do tej grupy Mailchimp i pola wyboru.
Przejdź do integracji w Forminator i kliknij skonfiguruj aplikację (ikona koła zębatego) w pierwszej aktywnej aplikacji Mailchimp. Stamtąd przejdziesz do grup Mailchimp. W tym miejscu wybierasz kategorię grupy, której chcesz użyć.

Sprawdź również, jakie odsetki chcesz, aby to było. W tym przypadku jest to wybór między laptopami a Mobile.

Wykonaj ten krok dla każdej aktywnej aplikacji Mailchimp. Następnie kliknij przycisk Dalej, Przypisz pola, a następnie upewnij się, że Twoje warunki są poprawnie skonfigurowane.
Kliknij przycisk Warunki przy aktywnej aplikacji Mailchimp. Następnie ustaw warunki do wysłania, jeśli wszystkie warunki są spełnione. Następnie pole zostanie ustawione jako Select-1-lub, w tym przypadku, zainteresowany.
Na przykład skonfigurujesz warunek dla laptopów, a następnie inny dla urządzeń mobilnych. Możesz zobaczyć poniżej mam Stan ustawiony na ” jest “i” mobilny.”

I to wszystko! Teraz, gdy użytkownik wybierze-in, który jest zainteresowany konkretną funkcją, zostanie on dodany do grupy w Mailchimp.
Jedną z rzeczy, o których należy pamiętać, jest upewnienie się, że masz skonfigurowane grupy w Mailchimp przed skonfigurowaniem funkcji grupy w Forminatorze. Jeśli zrobisz to później, będzie dobrze. Wystarczy dezaktywować formularz, a następnie ponownie go aktywować, aby Forminator wiedział, że dodałeś grupy do odbiorców.
Dodaj wiele zachowań po złożeniu na podstawie wyboru
Omówiliśmy już zachowanie po poddaniu się. Jednak pójdziemy o krok dalej.
Co zrobić, jeśli chcesz, aby użytkownik został przekierowany na określoną stronę internetową po złożeniu – na podstawie ich wyboru? To możliwe.
Jako przykład posłużymy się powyższym formularzem z laptopami i urządzeniami mobilnymi. W ten sposób, jeśli użytkownik jest bardziej zainteresowany telefonami komórkowymi, może przekierować go do witryny mobilnej po przesłaniu. Podobnie, jeśli są zainteresowani laptopami, może przekierować je na adres URL laptopa.
Przejdź do zachowania w Forminatorze i na tym przykładzie dodaj zachowania dla najlepszych laptopów i najlepszych telefonów komórkowych.

Następnie, pod każdym zachowaniem (np. Top Laptopy), wybierz opcję Przekieruj użytkownika do adresu URL i dodaj link. Wybierz również opcję przekierowania (np. Nowa karta).

Przejdź do zakładki warunki zachowania i ustaw ją dla pola Radio (ze spersonalizowanym tekstem), a warunkiem jest “jest” i “tak” (patrz poniżej).

Zrób to samo dla następującej kategorii (w tym przypadku najlepszych telefonów komórkowych) – i to wszystko! Po przesłaniu formularza użytkownik zostanie przekierowany do wybranego przez siebie miejsca.
Oczywiście możesz oznaczyć kategorie, co tylko chcesz, zamiast telefonów komórkowych i laptopów. Po prostu zastosuj kroki, które omówiliśmy, i jesteś w biznesie.
Przygotuj się na (3) imprezę
Jak widać, implementacja Forminatora przez stronę trzecią i ustawienia zachowania po przesłaniu mogą być bardzo cenne do zbierania informacji, decydowania o tym, co widzą użytkownicy i zarządzania formularzami.
Co więcej, zarządzanie i organizowanie zgłoszeń użytkowników w aplikacjach takich jak Mailchimp jest proste dzięki niestandardowym grupom, opcjom subskrypcji i nie tylko.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Forminatorze, sprawdź nasze jak najlepiej wykorzystać Post Forminatora. A jeśli nie masz Forminatora, wypróbuj go już dziś. Korzystanie z niego jest bezpłatne!
Integracja aplikacji innych firm z Twoimi specyfikacjami to coś, co warto świętować! Zacznij korzystać z aplikacji z Forminator już dziś.