Pierwsze Kroki Z Formularzami Kontaktowymi WordPress

Z pozoru formularze kontaktowe nie są najbardziej ekscytującym elementem witryny WordPress … jednak pod względem generowania leadów i umożliwienia użytkownikom łatwego kontaktu-są niezbędne. Ale zanim przejdziesz do wyboru wtyczki formularza, ważne jest, aby wiedzieć, czego szukasz.

Słyszałeś kiedyś o dwunastym człowieku Seahawków?

Ci, którzy śledzą piłkę nożną, wiedzą, że tylko 11 graczy z każdej drużyny może przebywać na boisku w danym momencie.

Jednak fani Seattle zostali nazwani “12th Man” (Lub “the 12s” z powodów prawnych) ze względu na głęboki wpływ ich wokalnej obecności i wsparcia miał na Seahawks’ gry.

Tak myślimy o stronach internetowych.

Mogą nie być żywym, oddychającym członkiem zespołu, który może dzwonić do potencjalnych klientów i uczestniczyć w spotkaniach firmowych-ale nadal są niezwykle ważną częścią sprzedaży firmy, marketingu i wysiłków na rzecz relacji z klientami.

Gdy jest dobrze wykonana, witryna WordPress pomoże firmom osiągnąć wiele tych celów.

Chociaż cele mogą się różnić w zależności od rodzaju działalności lub oferowanych usług, istnieje jeden uniwersalny cel, do którego dąży każda strona internetowa:

Generowanie leadów.

Aby generować potencjalnych klientów, musisz zaoferować klientom sposób na nawiązanie z Tobą kontaktu-czy to przez telefon, e-mail, czat na żywo, zapytanie w mediach społecznościowych, czy wypełniając formularz.

To na tym drugim skupimy się dzisiaj.

Dokładniej, będziemy nurkować w korzyściach płynących z korzystania z formularzy kontaktowych w Twojej witrynie WordPress i jaki rodzaj formularza jest najlepszy na różne okazje.

Najpierw zacznijmy od podstaw formularza kontaktowego…

Logika Korzystania Z Formularzy Kontaktowych

WordPress contact forms are the ultimate tool for lead generation, making it easy for customers to get in touch, and more!

Dzisiejszy konsument preferuje wielokanałowe podejście do komunikacji.

Co to dokładnie oznacza?

Konsumenci chcą opcji. Minęły czasy wyszukiwania książek telefonicznych w celu znalezienia danych kontaktowych firmy.

Obecnie dostępnych jest więcej opcji-a konsumenci oczekują dostępu do nich.

Dlatego strona internetowa jest niezbędnym punktem kontaktowym dla każdej firmy-od niezależnego blogera po wielobranżowego sprzedawcę.

Gdy ktoś wyszukuje w Google rodzaj usługi lub informacji, których szuka i znajduje Twoją witrynę, jest to pierwszy krok w podróży klienta.

Następnie Twoim zadaniem jest poprowadzić ich przez resztę tej podróży i do celu końcowego: skontaktowania się z Tobą.

Niezależnie od tego, którą metodę komunikacji preferują odwiedzający Twoją witrynę WordPress, ważne jest, aby mieć gotowe formularze kontaktowe.

Jeszcze ważniejsze jest, aby upewnić się, że formularze kontaktowe są angażujące. Wszakże badania pokazują, że 81% ludzi porzuca formularz po rozpoczęciu jego wypełniania.

Dobrą wiadomością jest to, że po prawidłowym zaplanowaniu strategii formularza kontaktowego lądowanie tych konwersji powinno być bułką z masłem.

7 Powodów, Dla Których Potrzebujesz Formularzy Kontaktowych Na Swojej Stronie WordPress

Każda firma, a co za tym idzie każda strona internetowa, chce osiągnąć to samo.

Chcą dotrzeć do right audience-odbiorcy, którzy potrzebują swoich usług, informacji lub produktów i chcą się z Tobą skontaktować, aby dowiedzieć się więcej.

Jest wiele pracy, która polega na kierowaniu właściwego ruchu do twojej witryny, ale gdy już tam będą, Twoim zadaniem jest wezwanie ich do działania.

Formularze kontaktowe są bardzo popularną formą CTA, ponieważ ich nieodłączną naturą jest pomoc firmom i klientom (lub potencjalnym klientom) w łatwiejszym kontaktowaniu się ze sobą.

Z tego powodu istnieje wiele korzyści, których można oczekiwać od korzystania z formularzy kontaktowych na swojej stronie WordPress:

Mało Znane Korzyści Z Korzystania Z Formularzy Kontaktowych

1.Zwiększ zadowolenie użytkowników Witryny / odbiorców:

Dołączając proste formularze, które wymagają minimalnej liczby informacji kontaktowych w zamian za to, czego chcą użytkownicy, dajesz im bezproblemowe rozwiązanie, aby do ciebie dotrzeć. To również stawia na ciebie, aby wykonać ten telefon lub wysłać ten e-mail, co wielu klientów znajdzie atrakcyjną opcję.

2.Chroń Się:

Spamerzy i spamerzy są znani z zamiatania stron internetowych w poszukiwaniu tagów mailto:, więc publikowanie informacji o adresie e-mail na swojej stronie może otwierać Cię na szereg luk. Aby zaoszczędzić sobie kłopotów (i możliwych zagrożeń bezpieczeństwa), formularze kontaktowe są doskonałą alternatywą dla odwiedzających, którzy chcą wysłać Ci wiadomość online.

3.Oszczędzaj Czas:

Istnieje wiele sposobów formularze kontaktowe pomóc firmom zaoszczędzić czas: 1) mniej potrzeby zimnego połączenia. 2) mniej wprowadzania danych, gdy formularze kontaktowe są połączone z CMS. 3) mniej potrzeby w przód iw tył, gdy Często zadawane pytania i kolejne kroki mogą być udostępniane podczas lub po procesie przesyłania formularza kontaktowego.

4.Zbieraj Spójne Informacje:

Niezależnie od tego, jakie informacje są potrzebne od odwiedzającego (ogólne informacje kontaktowe lub bardziej wyczerpujące odpowiedzi dotyczące jego potrzeb), formularze kontaktowe zapewniają, że firmy zbierają te same informacje od wszystkich, za każdym razem.

5.Bądź Zorganizowany:

Formularze kontaktowe są doskonałym sposobem, aby pomóc firmom utrzymać ich klientów i informacji ołowiu zorganizowane z rejestrów elektronicznych z każdego zgłoszenia.

6.Generuj Leady:

Nawet jeśli korzystasz z formularzy do rozdawania treści, ankiet lub innych bardziej kreatywnych celów, formularze kontaktowe nadal zapewniają sposób zbierania nowych informacji o potencjalnych klientach do wykorzystania w przyszłości. (np. jeśli w przeszłości zapisali się do białej księgi, mogą być zainteresowani wysłuchaniem Twoich usług, gdy skontaktujesz się z nimi w przyszłości).

7.Zwiększ Zaangażowanie:

Jeśli jest coś, czego nauczyły nas media społecznościowe, to to, że konsumenci chcą angażować się w marki.

Formularz kontaktowy oferuje im łatwy sposób, aby to zrobić i pokazuje odwiedzającym, że będziesz tam, gdy będą gotowi zrobić kolejny krok.

Pamiętaj: przy prawidłowym użyciu formularze kontaktowe mogą być bardzo potężnym narzędziem sprzedaży i marketingu; tj. Twój dwunasty człowiek.

Teraz nadszedł czas, aby dowiedzieć się, jaki rodzaj formularza będzie działał najlepiej dla Twojej witryny.

Jak Wybrać Odpowiedni Rodzaj Formularza Kontaktowego

Wiele stron internetowych korzysta z różnych formularzy kontaktowych, aby przekonwertować odwiedzających za pomocą różnych środków.

To, co ostatecznie wybierzesz dla swojej witryny, zależy od tego, co masz do zaoferowania.

Rozważ następujące opcje formularza WordPress:

Podstawowy Formularz Kontaktowy

Jest to ogólna forma, którą znajdziesz na każdej stronie. Zwykle pojawia się na stronie kontaktowej, ale będzie również obecny por posty na blogu i na dole specjalnych stron docelowych, które chcą, aby odwiedzający podjęli określone działanie.

Jeśli twoim celem jest zachęcenie odwiedzających do kontaktu z tobą, jest to formularz do użycia.

An example of our own WordPress contact form

Formularz Prezentów

Formularz prezentów jest przeznaczony dla firm lub marketerów, którzy mogą dać coś za darmo i uzyskać informacje kontaktowe odwiedzających w zamian za to. Tak więc dla marketerów zwykle widzisz to w formie “darmowej Białej Księgi”, która żąda adresu e-mail w zamian za darmowy element zabezpieczający.

A look at a giveaway contact form example
HubSpot zawsze wykonuje świetną robotę z magnesami ołowianymi i formami.

Dla innych firm idealnym tego przykładem jest, gdy strona internetowa oferuje szansę na wygranie darmowej wycieczki [prezent, ocena itp.] w zamian za adres e-mail uczestnika jako “wpisowe.”

Formularz Zakupu

An example of our own WordPress order form

Każda strona internetowa zajmująca się sprzedażą towarów lub usług online będzie miała formularz zamówienia.

W zależności od tego, jak rozległy jest proces zamawiania, tego typu formularze mogą stać się dość długie i zwykle jest to miejsce, w którym znajdziesz formularze wielostronicowe do użycia.

Formularz Kalkulatora

Kiedy ludzie sprzedaży rozmawiać z klientami o tym, jak ich produkt pomoże im zaoszczędzić x kwotę dolarów co miesiąc, będą one prawie zawsze mieć wypróbowaną formułę na miejscu, aby to poprzeć.

Tak więc dla stron internetowych, które mają nadzieję na sprzedaż ziemi (lub po prostu rozpocząć rozmowę), posiadanie formularza kalkulatora na stronie jest świetnym sposobem na interakcję tych perspektyw, odkrywanie, co mogą zyskać z tych usług (lub stracić bez nich), i ostatecznie sięganie po więcej informacji.

Formularz Logowania

W przypadku witryn internetowych, które oferują członkostwo lub specjalny dostęp do części swojej witryny partnerom, klientom, dostawcom itp., formularz rejestracji i logowania jest niezbędnym elementem tego procesu.

An example of WPMU DEVs WordPress login form
Twórz formularze logowania tak proste, jak to możliwe, aby Twoi odbiorcy wracali!

Formularz Ankiety

Formularze ankiet mogą służyć wielu celom. Mogą służyć jako sposób na zaangażowanie odwiedzających w interesujący lub pouczający temat.

Mogą służyć jako sposób na zbieranie informacji w celu tworzenia studiów przypadków i raportów.

Mogą one służyć jako sposób, aby dowiedzieć się więcej o tym, czego chcą twoi odbiorcy i pomóc ci odpowiednio dostosować model biznesowy.

Formularz Subskrypcji

Strony internetowe, które regularnie aktualizują swoje treści, zazwyczaj oferują krótkie formularze subskrypcji.

Tak więc dla kogoś, kto produkuje wiele postów na blogu lub regularnego biuletynu, ten formularz jest doskonałym sposobem na pozostanie na bieżąco z odwiedzającymi, ponieważ nowe aktualizacje są wypychane podczas zbierania informacji do wykorzystania w przyszłości.

An example of a WordPress form that WPMU DEV uses
Nasz własny subscrformularz iption dla WPMU DEV blog.

Formularz Google

An example of a Google contact form
Formularze kontaktowe Google mogą być przydatnym sposobem na wystawienie zaproszeń na wydarzenia i nie tylko. (Obraz: https://zapier.com/learn/google-sheets/how-to-use-google-forms/)

Są szanse, że niedawno widziałeś formularz Google. Są bardzo łatwe w konfiguracji i bardzo elastyczne pod względem rodzaju informacji, które chcesz zbierać (podania o pracę, ankiety, zgłoszenia serwisowe itp.).

Formularze te, przechowywane w chmurze wraz z całą inną dokumentacją Google, zapewniają witrynom bezpłatny sposób zbierania informacji od klientów (w przeciwieństwie do CMS) i przechowywania ich w jednym miejscu.

Formularz Pop-Up

A look at one of WPMU DEV's WordPress popup forms

Dla tych, którzy starają się utrzymać minimalny projekt strony lub dla tych, którzy po prostu chcą umieścić formularz w trudnej do pominięcia lokalizacji, pop-upy są świetną alternatywą.

Formularz Wielostronicowy

Wiele z powyższych typów formularzy może potencjalnie zająć wiele stron (zwłaszcza wszystko, co ma związek z procesem zamawiania).

Ostatecznym celem jest rozłożenie formularza na wiele stron, aby proces wypełniania tak wielu pól był trochę mniej zniechęcający dla klientów.

Pomaga również ułatwić im przechodzenie przez różne (ale logiczne) fazy, aby osiągnąć cel końcowy.

Najprostszy sposób na tworzenie własnych formularzy kontaktowych w WordPress

Formularze kontaktowe powinny zawsze odzwierciedlać to, co robi Twoja Firma i jakiego rodzaju informacji potrzebujesz od odwiedzających, aby podjąć odpowiednie kolejne kroki w budowaniu relacji z nimi.

Niezależnie od tego, jak rozległe są Twoje potrzeby, poniższy przewodnik po trzech krokach i sugerowane narzędzia pozwolą ci w pełni wykorzystać formularze kontaktowe w Twojej witrynie.

Krok 1: wybierz wtyczkę formularza kontaktowego

Some examples of WordPress contact forms you can find in the plugin directory
Istnieje wiele świetnych wtyczek formularza kontaktowego do wyboru w katalogu WP.

Jeśli chcesz utworzyć formularz kontaktowy, najprostszym sposobem na to jest użycie wtyczki.

Najpierw musisz określić, jakiego rodzaju formularza potrzebujesz z listy typów formularzy, o których rozmawialiśmy wcześniej. Będzie to również oczywiście zależało od kontekstu, w jaki sposób formularz pasuje do twojej strony internetowej.

Aby pomóc Ci wybrać odpowiednią Wtyczkę, oto 5 najlepszych wtyczek formularza kontaktowego wybranych przez nas, aby zacząć. Ponadto, oto kolejna lista świetnych wtyczek pop-up, które zebraliśmy, jeśli chcesz iść tą drogą.

Zniechęca cię myśl o użyciu wyskakującego okienka na swojej stronie? Nie martw się, nie jesteś sam. Ale uważamy, że naprawdę powinieneś dać im szansę!

Sprawdź ten fantastyczny artykuł, który zebraliśmy o tym, jak tworzyć wyskakujące okienka, które nie odstraszają odwiedzających.

Krok 2: Zainstaluj Wtyczkę Formularza Kontaktowego Na Swojej Stronie Internetowej

Po wybraniu wtyczki, której chcesz użyć, następnym krokiem jest oczywiście skonfigurowanie jej na swojej stronie internetowej.

Oto świetny samouczek krok po kroku, w jaki sposób możesz łatwo zbudować własny formularz kontaktowy w WordPress za pomocą naszej własnej wtyczki Forminator.

<P > jeszcze lepiej, możesz sprawdzić ten pełny podział samouczka wideo, jeśli jesteś bardziej wizualnym typem faceta lub dziewczyny.

Krok 3: Zamknij Pętlę Formularza Kontaktowego

Ostatnim krokiem w konfiguracji dowolnego formularza jest upewnienie się, że od początku do końca zapewniłeś użytkownikom wysokiej jakości wrażenia.

Tak, że nie oznacza to tylko o w pełni funkcjonalny formularz, który zapewnia im produkt, usługa, lub telefon, który szukał.

Oznacza to, że po przesłaniu tego formularza zostaną przekierowani na inną dobrze przemyślaną stronę.

Czy formularz kontaktowy sprawia, że odwiedzający zastanawiają się, co dalej? Wyślij je na stronę docelową, która wyjaśnia kolejne kroki lub zawiera obszerne FAQ.

Czy formularz dopełnia zakupu? Wyślij je na stronę z potwierdzeniem.

A może formularz jest tylko subskrypcją Twojego bloga? Następnie skieruj je do strony z podziękowaniami lub do wpisu na blogu, który może być interesujący.

Spędziłeś tyle czasu projektując świetną stronę internetową. Nie ma powodu, aby tracić zainteresowanie odwiedzających, gdy masz ich dane.

Dobrze wykonane formularze są Twoim ekspresowym biletem do większej liczby potencjalnych klientów i lepszego UX

Ostatecznie celem formularza kontaktowego WordPress jest umożliwienie odwiedzającym skontaktowania się z tobą, gdy będą gotowi.

Niezależnie od typu formularza (lub formularzy), którego używasz, pamiętaj o następujących kwestiach, zanim zaczniesz tworzyć którąkolwiek z nich:

  • Staraj się mieć tylko jeden formularz na danej stronie. Zbyt wiele konkurujących CTA może stworzyć mylące i negatywne doświadczenie dla odwiedzających.
  • Ogranicz liczbę pól formularza do minimum. Im mniej pracy muszą wykonać odwiedzający, tym bardziej będą otwarci, aby dać ci swoje informacje.
  • Twórz silne, ale proste wiadomości w formularzu. Chcesz przyciągnąć ich uwagę i przytrzymać ją, dopóki nie podadzą swoich informacji.
  • Jednym z powodów, dla których korzystasz z formularzy, jest ograniczenie ilości wymaganych danych, więc upewnij się, że łączysz formularze z CMS lub procesem płatności, aby ułatwić gromadzenie i przetwarzanie danych.
  • W przypadku niektórych z tych formularzy (takich jak formularz strony kontaktowej) należy dołączyć alternatywne informacje kontaktowe, aby odwiedzający nadal mieli różne opcje kontaktu.
  • Jeśli chodzi o miejsce umieszczenia formularza, naprawdę nie będziesz wiedział, co działa najlepiej, dopóki nie pojawi się na twojej stronie. Chociaż formy powyżej składania wydają się działać lepiej, nie zawsze tak jest. Rozważ użycie testów A / B, aby znaleźć optymalne miejsce.
  • Jeśli kiedykolwiek gromadzisz informacje o klientach (w tym przypadku na pewno tak jest), upewnij się, że masz skonfigurowane Oświadczenie o ochronie prywatności i że dostarczyłeś dowód w pobliżu formularza.
  • Zawsze, zawsze, zawsze upewnij się, że reaguje. Jeśli formularz kontaktowy nie działa poprawnie na urządzeniach mobilnych, stracisz ogromną szansę na konwersję.

Postępuj zgodnie z większością powyższych wskazówek, a będziesz na dobrej drodze do zbierania nowych potencjalnych klientów z łatwością.

Jako dodatkowy bonus poprawisz UX, a potencjalni klienci będą już pod wrażeniem Twojej marki, zanim oficjalnie dotrą do Twoich drzwi.