Jak skonfigurować ustawienia WooCommerce

Kilka wtyczek dodaje tyle funkcji do WordPressa, co WooCommerce. Za pomocą jednego narzędzia możesz wziąć ten system Zarządzania Treścią (CMS) i dodać wszystkie funkcje potrzebne do założenia sklepu internetowego. Jest to jednak możliwe tylko wtedy, gdy wiesz, jak skutecznie skonfigurować ustawienia WooCommerce.

W tym artykule przeprowadzimy Cię przez wszystkie ustawienia oferty WooCommerce i porozmawiamy o tym, jak je skonfigurować.

Przejdźmy do rzeczy!

Ustawienia Ogólne WooCommerce

Po zainstalowaniu i aktywacji WooCommerce możesz przejść do WooCommerce > Ustawienia. Wylądujesz na pluginie Ogólne ekran ustawień:

Configuring general WooCommerce location settings

Pierwsze ustawienia, które musisz skonfigurować, dotyczą lokalizacji Twojego sklepu. Jeśli chcesz wysyłać produkty lub oferować paragony, musisz podać adres fizyczny swojego sklepu. Oznacza to miasto i kraj, w którym się znajduje, pełny adres i Kod Pocztowy.

Następnie musisz zdecydować, do których krajów będzie sprzedawany Twój sklep. Jeśli wysyłasz produkty fizyczne, ty need aby określić, gdzie można wysłać. W ten sposób klienci spoza “zasięgu” Twojego sklepu nie będą mogli dokonywać zakupów.

Wreszcie, Domyślna lokalizacja klienta informuje WooCommerce, której lokalizacji użyć jako domyślnej dla nowych użytkowników. Może to być lokalizacja Twojego sklepu lub możesz włączyć geolokalizację, aby uzyskać dokładniejsze wyniki.

Następna sekcja w Ogólne ekran ustawień dotyczy podatków i kuponów. WooCommerce domyślnie nie oblicza podatków od sprzedaży. Możesz jednak włączyć tę opcję, jeśli chcesz, aby wtyczka obliczała podatki podczas realizacji transakcji (możesz skonfigurować stawki).

WooCommerce zawiera również w pełni funkcjonalny system kuponów, który umożliwia tworzenie kodów rabatowych, które możesz udostępniać klientom. System kuponów jest domyślnie włączony i możesz także umożliwić użytkownikom dodawanie wielu kodów dla jednego zakupu. Możesz nawet ustawić obniżone stawki, gdy klienci zastosują wiele kuponów:

Configuring coupon settings in WooCommerce

Ostatnia sekcja umożliwia wybranie domyślnej waluty dla Twojego sklepu i zmianę pozycji dla znaku tej waluty (z prawej lub z lewej):

Configuring currency settings in WooCommerce

Wreszcie, możesz również zmodyfikować znaki separatora, których WooCommerce używa dla cen. Jednak domyślne opcje powinny działać dla większości użytkowników.

Ustawienia Produktów WooCommerce

WooCommerce ‘ s Produkt strona Ustawienia zawiera trzy podrozdziały. Zacznijmy od Produkty > Ogólne ustawienia.

Ogólne Ustawienia Produktu

Zaczniemy od zapoznania się ze wszystkimi opcjami, które zawiera ta strona ustawień:

in WooCommerce” width=”960″ height = “1090” / >

Oto, co może zrobić każde ustawienie:

  1. Strona sklepu. To menu pozwala wybrać stronę, której WooCommerce będzie używać dla głównego sklepu. Domyślnie wtyczka utworzy nowy Sklep strona dla Twojej witryny.
  2. Dodaj do koszyka zachowanie. To ustawienie określa, co się dzieje, gdy klient dodaje produkt do koszyka. Możesz przekierować je bezpośrednio do koszyka lub użyć przycisku AJAX, który umożliwia im kontynuowanie zakupów.
  3. Obraz zastępczy. Ta opcja pozwala ustawić obraz jako element zastępczy dla produktów, które nie mają zrzutów ekranu ani zdjęć.
  4. Waga i wymiary jednostki. Za pomocą tej opcji można skonfigurować jednostki miary używane przez sklep dla wagi i wymiarów.
  5. Włącz recenzje. Możesz włączyć recenzje produktów, pokazać, które recenzje pochodzą od klientów, którzy faktycznie dokonali zakupu, i zdecydować, czy tylko ci kupujący powinni mieć możliwość pozostawienia recenzji.
  6. Oceny produktów. Możesz użyć tego ustawienia, aby dodać system gwiazdek (od jednego do pięciu) do każdego produktu. Istnieje również opcja tworzenia ocen produktów wymaganych, gdy klienci zostawiają opinie.

Zalecamy korzystanie z opcji AJAX, gdy klienci dodają produkty do swoich koszyków. W ten sposób możesz zachęcić użytkowników do dodawania produktów zamiast przeskakiwania bezpośrednio na stronę realizacji zakupu.

Ustawienia Zapasów Produktów

Na Produkty > Inwentaryzacja ekran ustawień pomaga zarządzać zapasami w sklepie:

The products inventory settings for WooCommerce

Przyjrzyjmy się temu, co robi każde ustawienie:

  1. Zarządzaj zapasami. Wyłączenie tej opcji wyłącza wszystkie ustawienia związane z zapasami. Wyłącz tę opcję tylko wtedy, gdy zajmujesz się wyłącznie produktami cyfrowymi.
  2. Wstrzymaj zapas (minuty). Gdy klient dodaje produkt do koszyka, to ustawienie decyduje o tym, jak długo sklep “przechowuje” go, na wypadek, gdyby ktoś inny go chciał.
  3. Powiadomienia i odbiorcy powiadomień. Te ustawienia konfigurują, kiedy WooCommerce wysyła powiadomienia i na jaki adres e-mail.
  4. Niskie ustawienia progu zapasów. Możesz zdecydować, ile sztuk stanowi “niski” zapas dla Twojego sklepu, dzięki czemu otrzymasz powiadomienie o sytuacji. Na Próg niedostępny ustawienie powinno zawsze pozostać na poziomie zero.
  5. Brak widoczności w magazynie. To ustawienie pozwala zdecydować, czy pokazać produkty, jeśli ich nie ma w magazynie.
  6. Format wyświetlania zapasów. Możesz skonfigurować WooCommerce, aby dokładnie pokazywać, ile produktów masz w magazynie, wyświetlać tylko powiadomienia o niskim stanie zapasów lub w ogóle nie pokazywać ilości zapasów.

Zalecamy skonfigurowanie WooCommerce do przechowywania zapasów dla klientów przez rozsądne ramy czasowe, takie jak jedna lub dwie godziny. Za tym oknem raczej nie dokończą zakupu, więc najlepiej zwolnić akcje dla innych kupujących.

To, czy wyświetlić ilości zapasów, zależy od Ciebie. Jednak większość sklepów nie wyświetla dokładnych numerów zapasów i zamiast tego decyduje się na ostrzeżenia o niskim stanie zapasów. W wielu przypadkach pokazanie klientom, że masz niskie zapasy, może skłonić ich do natychmiastowego zakończenia zakupów.

Ustawienia Produktów Do Pobrania

WooCommerce Produkty > Produkty do pobrania ekran Ustawienia reguluje konfigurację elementów cyfrowych. Jeśli oNie sprzedaj fizycznych towarów, możesz pominąć tę stronę:

Configuring downloadable file settings for WooCommerce

Omówmy, co robi każde ustawienie i jak je skonfigurować:

  1. Metoda pobierania pliku. Domyślnie WooCommerce “wymusza” pobieranie. Pobieranie rozpocznie się automatycznie, a witryna ukryje adresy URL plików. Możesz również zdecydować się na użycie dwóch rodzajów przekierowań w przypadku, gdy bezpośrednie pobieranie nie działa.
  2. Zezwalaj na używanie trybu przekierowania. To ustawienie pozwala włączyć przekierowywanie pobierania, jeśli metoda” force ” nie powiedzie się.
  3. Ograniczenie dostępu. Możesz zdecydować, czy goście mogą pobierać pliki, czy muszą się zarejestrować przed uzyskaniem dostępu. Domyślnie WooCommerce przyznaje dostęp do pobrań po dokonaniu płatności, gdy zamówienie jest nadal “przetwarzane”.
  4. Nazwa pliku. To ustawienie umożliwia WooCommerce dodawanie unikalnych ciągów znaków do każdej nazwy pliku ze względów bezpieczeństwa.

W większości przypadków zalecamy użycie domyślnego Wymuś pobranie metoda z włączoną opcją redirect backup.  Dodatkowo możesz umożliwić gościom dokonywanie zakupów i pobieranie plików. Zachęcanie użytkowników do rejestracji umożliwi jednak zapisanie ich danych w celach marketingowych.

Ustawienia Wysyłki WooCommerce

WooCommerce zawiera trzy różne strony konfiguracji wysyłki dla Twojego sklepu. Zacznijmy od rozmowy o wysyłce “strefy”.

Strefy Wysyłki

Podczas konfigurowania ustawień WooCommerce możesz dodać jedną lub więcej stref wysyłki. Są to obszary, w których oferujesz wysyłkę. Możesz skonfigurować unikalne Stawki Wysyłki i metody dla każdej strefy:

Configuring shipping zones in WooCommerce

Jeśli wybierzesz opcję dodawania strefy wysyłki, WooCommerce poprosi Cię o ustawienie dla niej nazwy. Możesz także wybrać, jakie regiony będzie zawierać Strefa:

Adding a new shipping zone in WooCommerce

Możesz dodać dowolną liczbę regionów w jednej strefie. Często sensowne jest grupowanie regionów w bliskim sąsiedztwie.

Po skonfigurowaniu regionów stref kliknij na Dodaj metodę wysyłki. Tam możesz wybrać między ryczałtową i bezpłatną wysyłką lub lokalnymi odbiorami:

Choosing a shipping method in WooCommerce

W określonej strefie może być dostępnych więcej niż jedna metoda wysyłki i można skonfigurować ustawienia dla każdej z nich osobno. Na przykład, oto opcje dla Stawka ryczałtowa sposób wysyłki:

Flat rate shipping WooCommerce settings

WooCommerce umożliwia modyfikację nazwy metody wysyłki i określenie, czy podlega opodatkowaniu. W przypadku wysyłki ryczałtowej możesz ustawić określoną cenę, która będzie miała zastosowanie do każdego zakupu.

Inne metody wysyłki, takie jak bezpłatne lub lokalne opcje odbioru, nie wymagają konfiguracji żadnych kosztów. Zamiast tego, ty just trzeba określić, kiedy każda opcja będzie dostępna:

Configuring free shipping options

Po skonfigurowaniu stref, z którymi chcesz pracować, nadszedł czas, aby porozmawiać o bardziej ogólnych opcjach wysyłki.

Opcje Wysyłki

Zarządzanie przesyłkami to coś więcej niż tylko decydowanie, do których stref można wysyłać produkty. Musisz również zastanowić się, jak pokazać klientom koszty wysyłki i które adresy WooCommerce powinny być domyślne dla nowych zamówień. Są to ustawienia, które Wysyłka > opcje wysyłki okładki kart:

Configuring WooCommerce shipping options

Przejdźmy przez to, co robi każde z tych ustawień:

  1. Obliczenia. Jeśli włączysz tę opcję, klienci będą widzieć koszty wysyłki, gdy uzyskają dostęp do swoich koszyków
  2. Miejsce wysyłki. To ustawienie pozwala zdecydować, czy wtyczka powinna być domyślna dla adresu wysyłki lub adresu rozliczeniowego, który wcześniej wpisali zarejestrowani klienci.
  3. Tryb debugowania. Włączenie trybu debugowania uniemożliwi WooCommerce buforowanie danych strefy wysyłki. Oznacza to, że wtyczka obliczy koszty wysyłki za każdym razem, gdy klienci załadują swoje koszyki.

Włączenie kalkulatora kosztów wysyłki może poprawić wrażenia użytkownika. Jeśli nie pokażesz kosztów wysyłki, dopóki klient nie osiągnie etapu płatności, może on odrzucić ostateczną stawkę i zdecydować o anulowaniu zakupu.

Podobnie, domyślne wysyłanie miejsc docelowych na adres rozliczeniowy klienta może pomóc w zapobieganiu oszustwom w sklepie. Jeśli ktoś spróbuje użyć karty kredytowej, która nie należy do niego i wprowadzi inny adres wysyłki, to ustawienie zmusi go do użycia adresu rozliczeniowego karty (co uniemożliwi zakup).

Klasy Wysyłki

WooCommerce umożliwia skonfigurowanie “klas” wysyłki do grupowania podobnych produktów, dzięki czemu są one dostarczane przy użyciu określonych metod. Na przykład możesz mieć produkty, które są dostępne tylko do odbioru lokalnego lub do wysyłki ryczałtowej:

WooCommerce shipping class settings

Aby utworzyć strefę Wysyłki, Kliknij na Dodaj klasę wysyłki. WooCommerce poprosi Cię o ustawienie nazwy, ślimaka i opisu:

Configuring new shipping class in WooCommerce

Kliknij na Zapisz klasę wysyłki, i to wszystko. Gdy tworzysz lub edytujesz produkt w WooCommerce, wszystkie utworzone przez Ciebie klasy wysyłki będą wyświetlane pod tym produktem Wysyłka ustawienia.

Ustawienia Płatności WooCommerce

WooCommerce Płatności zakładka umożliwia skonfigurowanie opcji płatności dostępnych dla Twojego sklepu. Domyślnie WooCommerce oferuje wiele opcji, w tym PayPal, płatność przy odbiorze i przelewy bankowe.

Możesz wybrać i wybrać, które bramki płatnicze zezwalają na korzystanie z Włącz kolumnę i edytować ich ustawienia, klikając na Konfiguracja obok każdego:

/ wp-content / uploads/2021/10/woocommerce-Ustawienia płatności.png “alt=” Ustawienia płatności WooCommerce ” width = “960”height= “737” / >

Jeśli procesor płatności jest już włączony, Konfiguracja przycisk zamiast tego będzie czytał Zarządzaj. Każda opcja płatności ma własne, unikalne ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej o każdym z nich, zalecamy zapoznanie się z dokumentacją WooCommerce dotyczącą podstawowych opcji płatności. Możesz również dodać więcej bramek płatności do WooCommerce za pomocą rozszerzeń.

Konta WooCommerce I Ustawienia Prywatności

Na Konta I Prywatność ustawienia pozwalają zdecydować, czy użytkownicy mogą tworzyć Klient konta, Jaką kontrolę mają nad swoimi danymi i czy włączyć obsługę płatności dla gości:

Guest checkout and personal data settings in WooCommerce

Przejdźmy do pierwszego zestawu opcji na tej stronie:

  1. Kasa dla gości. Tutaj możesz umożliwić klientom płacenie bez rejestracji i logowanie się do swoich kont podczas procesu realizacji transakcji.
  2. Tworzenie konta. Możesz umożliwić użytkownikom utworzenie konta podczas procesu realizacji zakupu lub z Moje Konto strona (którą WooCommerce konfiguruje dla Ciebie). WooCommerce umożliwia również automatyczne generowanie nazw użytkowników i haseł dla nowych kont.
  3. Żądania usunięcia konta. Aby zachować zgodność z przepisami dotyczącymi prywatności, zalecamy umożliwienie użytkownikom usuwania ich danych z bazy danych na żądanie.
  4. Usuwanie danych osobowych. Dzięki tej opcji użytkownicy będą mogli usunąć swoje wcześniejsze dane zamówienia bez Twojego wprowadzania.

W większości przypadków najlepiej pozwolić użytkownikom wybrać własne nazwy użytkowników i hasła. Takie podejście oferuje bardziej przyjazne dla użytkownika doświadczenie.

Druga połowa WooCommerce Konta I Prywatność ustawienia umożliwiają skonfigurowanie rejestracji i Polityki Prywatności dla Twojej witryny:

WooCommerce privacy policy settings

Możesz także określić, jak długo Twoja witryna będzie przechowywać dane użytkownika przed usunięciem ich z bazy danych.

Ustawienia Wiadomości E-Mail WooCommerce

WooCommerce automatycznie ustawia ponad tuzin różnych automatycznych wiadomości e-mail, które wysyła, gdy użytkownicy rejestrują się, dokonują zakupu, zwracają zamówienie i tak dalej. Oto szybkie spojrzenie na WooCommerce E-maile ekran ustawień:

The WooCommerce Emails settings

Po kliknięciu na Zarządzaj opcja obok dowolnego e-maila, będziesz mógł edytować wiadomość, którą otrzymają użytkownicy. Który obejmuje jego temat, treść i format:

Editing an automated WooCommerce message

WooCommerce umożliwia korzystanie z kilku elementów zastępczych podczas dostosowywania wiadomości e-mail. Należą do nich:

  • {site_title}
  • {site_address}
  • {site_url}
  • {order_date}
  • {order_number}

Gdy będziesz zadowolony z treści każdego e-maila, kliknij na Zapisz zmiany.

Ten ekran pozwala również skonfigurować “nadawcę” dla kampanii i modyfikować swoje Style e-mail:

Configuring email settings in WooCommerce

Dostosowywanie stylów e-mail jest proste. WooCommerce pozwala ustawić obraz nagłówka, zmodyfikować tekst stopki dołączony do każdej wiadomości i zmienić domyślne kolory. Można również włączyć Włącz podgląd wiadomości e-mail opcja otrzymywania e-maili” samouczek ” od WooCommerce, jeśli chcesz uzyskać dodatkowe wskazówki.

Zaawansowane Ustawienia WooCommerce

Na Zaawansowane ekran ustawień zawiera szeroki zakres dodatkowych opcji konfiguracyjnych. Ten ekran zawiera sześć podsekcji, więc zacznijmy od Konfiguracja strony opcje.

Konfiguracja Strony

Na Konfiguracja strony ekran umożliwia ustawienie lokalizacji ważnych stron w WooCommerce, takich jak kasa i Moje konto strony:

WooCommerce page setup settings

WooCommerce automatycznie konfiguruje strony dla tych kluczowych funkcji. Można również wyznaczyć unikalne adresy URL dla Kontakt oraz Punkty końcowe konta. Jedynym wymogiem dla punktów końcowych jest to, że każdy ślimak musi być unikalny.

Rest API i Webhooki

Na Zaawansowane zakładka Ustawienia umożliwia również utworzenie klucza API lub nowego webhooka dla Twojego sklepu. Oto szybkie spojrzenie na Webhooks ekran:

Creating a new webhook in WooCommerce

Tworzenie webhooków i kluczy API jest skomplikowanym procesem i jest konieczne tylko wtedy, gdy musisz przyznać zewnętrznym aplikacjom dostęp do danych WooCommerce. Możesz przeczytać więcej o tym, jak tworzyć interfejsy API WooCommerce i generować webhooki w dokumentacji wtyczki.

WooCommerce.com

Na WooCommerce.com ekran ustawień umożliwia włączenie WooCommerce.com aby zbierać informacje o Twoim sklepie, które następnie wykorzysta do celów rozwojowych:

WooCommerce tracking settings

Można również wyłączyć Pokaż Sugestie ustawienie. Spowoduje to, że WooCommerce nie będzie wyświetlać rekomendacji rozszerzeń podczas konfigurowania innych ustawień wtyczki.

Cechy

Wreszcie, WooCommerce Cechy ekran ustawień pozwala sprawdzić nowe funkcje, które są jeszcze w fazie rozwoju. Dokładnie to, co jest dostępne tutaj, zależy od używanej wersji WooCommerce:

WooCommerce developmental features

Pamiętaj, że testowanie funkcji, które są nadal w fazie rozwoju, może prowadzić do błędów lub błędów w Twojej witrynie. Najlepiej więc najpierw wypróbować je na miejscu postoju.

Wniosek

Konfigurowanie ustawień WooCommerce może być zastraszające, ponieważ wtyczka oferuje tak szeroki zakres opcji. Jednak WooCommerce zapewnia również wiele wskazówek, dzięki czemu jest to stosunkowo prosty proces, aby odpowiednio skonfigurować sklep.

W przypadku nowego sklepu musisz skonfigurować produkt i shippustawienia ing, a także procesory płatności, z których będziesz korzystać. Po opanowaniu tych podstaw możesz przejść do bardziej zaawansowanych ustawień, takich jak opcje Prywatności i powiadomienia e-mail. Po tym, można uzyskać prawo do pracy sprzedaży produktów za pośrednictwem sklepu internetowego.

Masz pytania dotyczące konfiguracji ustawień WooCommerce? Porozmawiajmy o nich w sekcji komentarzy poniżej!

Polecane zdjęcie przez Makyzz / shutterstock.com