Jak tworzyć i sprzedawać kursy Online z WordPress

Naucz się szybko i łatwo tworzyć kursy online w WordPress za pomocą fantastycznych wtyczek LMS (Learning Management Systems), a także Jak sprzedawać swoje kursy, przykłady kursów i wiele innych.

Teraz jest dobry moment, jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się nad uruchomieniem kursu online. E-Learning rośnie w siłę (branża za miliard dolarów według analityków) i nie wydaje się, aby zwalniać w najbliższym czasie – szczególnie w przypadku wielu osób, które chcą edukacji online/zdalnej od czasu pandemii. Uczenie się na odległość jest “nową normą” dla wielu.

Oczywiście (bez kalambura), nie chodzi tylko o podstawową edukację K – 12. Posiadanie niszowego kursu o czymś, o czym masz wiedzę, jest kluczowe.

Na przykład Lekcja o budowaniu niesamowitych wtyczek WordPress lub uczeniu się skakania na linie jak profesjonalista-może kompletny system, aby wygrać maraton.

Są szanse, że wiesz coś o czymś i możesz tego nauczyć innych. A WordPress to doskonała platforma do tworzenia kursu online.

Omówimy krok po kroku, jak rozpocząć kurs online na WordPress, od koncepcji do wdrożenia i sprzedaży.

Ten artykuł dotyczy: (Pomiń swoje preferencje)

Zajęcia rozpoczęte! Zaczniemy od…

Dlaczego warto uruchomić kurs Online na WordPress?

image of finger about to hit launch button.
Przygotować się do startu!

Istnieje wiele powodów, dla których rozpoczęcie kursu jest korzystne. Na przykład, oni:

  • Są minimalną inwestycją, aby rozpocząć
  • Nie wymagają dużej wiedzy technicznej
  • Daje dostęp do studentów na całym świecie
  • Zapewnienie dodatkowego dochodu
  • Zbuduj społeczność
  • Rosną

Dodatkowo, wirtualne uczenie się staje się coraz bardziej normą w dzisiejszych czasach. Nie jest rzadkością, jak kiedyś.

To powiedziawszy, dlaczego WordPress?

Istnieje kilka powodów, dla których WordPress oferuje świetne rozwiązanie do hostowania kursów online w porównaniu z innymi opcjami. Niektóre z nich są poruszane na powyższej liście; jednak oto podział niektórych konkretnych powodów, dla których WordPress jest najlepszy.

Masz kontrolę: uruchomienie kursu na własnej dedykowanej witrynie WordPress pozwala wybrać plany cenowe i poziomy członkostwa oraz prowadzić własną działalność, w przeciwieństwie do korzystania z Kreatora kursów online innej firmy (np.

Wtyczki i motywy: jak omówimy w dalszej części tego artykułu, istnieją wtyczki i motywy, dzięki którym proces konfigurowania kursów online jest prosty i łatwy. Dzięki wtyczkom i motywom, nie wymaga kodowania ani dużej wiedzy technicznej, aby działać w mgnieniu oka.

Wsparcie: przekonasz się, że otrzymasz wsparcie w każdej chwili, której potrzebujesz, dzięki wtyczkom kursu premium. Ponadto istnieje wsparcie z usług zarządzania WordPress, takich jak WPMU DEV, z 24/7 wsparciem we wszelkich kwestiach, które możesz napotkać podczas tworzenia i uruchamiania kursu online.

Opłacalne: uruchomienie witryny WordPress i korzystanie z wtyczek i/lub motywu do uruchamiania kursów nie wymaga dużych pieniędzy. Możesz rozpocząć kursy online z bardzo niewielkimi wydatkami, a koszty pozostają bardzo umiarkowane przez cały czas trwania zajęć.

Security: dzięki wtyczkom bezpieczeństwa, takim jak Defender i CDN, takim jak Cloudflare, będziesz mógł zwiększyć bezpieczeństwo swojej witryny. Ponadto WordPress jest stale aktualizowany i łatwo jest zachować kontrolę nad tym, czy Twoja witryna jest aktualna i bezpieczna.

Prostota: zakładając, że znasz WordPress, skonfigurowanie kursu z nim będzie proste, a zrobienie tego będzie ci znane. Nawet jeśli jesteś nowy w WordPress, WordPress sprawia, że bardzo łatwo jest skonfigurować stronę internetową – niezależnie od tego, czy jest to strona kursu, czy coś innego.

Projekt: twój projekt i kursy są określane przez Ciebie. Istnieje wiele odmian, opcji kursów, bramek członkostwa i wiele innych, które możesz dostosować do swoich potrzeb projektowych.

Jak widać, istnieje kilka całkiem dobrych zalet korzystania z WordPress dla kursów online. Biorąc pod uwagę, że WordPress rośnie i stale się poprawia, będziesz w dobrych rękach z wykorzystaniem WordPress jako platformy.

Z drugiej strony-co z tymi witrynami innych firm, które umożliwiają tworzenie kursów?

Plusy i minusy stron LMS innych firm w porównaniu do WordPress

Witryny innych firm, takie jak Udemy, Skillshare i LinkedIn Learning, ułatwiają i kuszą korzystanie z nich zamiast WordPress.

Ten artykuł nie jest tutaj, aby przekonać cię do korzystania z WordPress. Możesz preferować witrynę zewnętrzną, na której możesz skonfigurować swój kurs. Sprawiają, że jest to niezwykle łatwe. Ponadto istnieją inne plusy, takie jak:

  • Łatwe śledzenie
  • Oprogramowanie jest ustawione
  • Bez obaw o hosting
  • Płatności i zwroty są obsługiwane dla Ciebie
  • Ruch jest już obecny (np. ponad 50 milionów studentów na Udemy)
  • Może być DARMOWY w użyciu

I oczywiście są pewne minusy. Na przykład:

  • Ceny mogą być bardzo minimalne
  • Ograniczona Kontrola stylistyczna
  • Jesteś skulony ze swoją konkurencją
  • Jeśli zdecydują się usunąć twój kurs, mogą
  • Minimalna Kontrola prawie wszystkiego
  • Procent sprzedaży jest brany

W skrócie, posiadanie kursu online na stronie trzeciej jest opcją oszczędzania pieniędzy, aby zacząć. Wystarczy być gotowym do rezygnacji z kontroli nad ceną, wyglądem, oraz istotnymi informacjami (np. adresami e-mail).

Największym minusem jest to, że nie będziesz miał zbyt dużej własności jako twórca kursu.

Jeśli uważasz, że WordPress jest drogą do zrobienia, sprawdźmy…

Niezbędne do założenia kursu Online

Image of various equipment for online courses.
Podobnie jak większość rzeczy, są pewne niezbędne elementy, których potrzebujesz.

Istnieje kilka podstawowych elementów potrzebnych do skonfigurowania i obsługi kursu online.

Najważniejsze z nich to:

  1. Wybór pomysłu na kurs (który sprzedaje)
  2. Posiadanie nazwy domeny
  3. Zakładanie konta hostingowego WordPress
  4. W tym dodatek do elearningu
  5. Zdobywanie Dobrego Sprzętu
  6. Marketing Twojego Kursu

Przejrzymy je i wskażemy, dlaczego musisz to załatwić, zanim zaczniesz.

1. Wybór pomysłu na kurs (który sprzedaje)

Może się to różnić w zależności od tego, czy chcesz sprzedać swój kurs. Może się zdarzyć, że masz konkretny kurs, który musisz wdrożyć dla swoich pracowników lub małej grupy osób i planujesz zaoferować go za darmo. A może jest on zawarty w Twoim członkostwie (np. zintegrowany tutor wideoials na WordPress).

Ale spójrzmy na to, że chcesz sprzedawać swoje kursy online.

Najczęstszym powodem niepowodzenia małych firm (takich jak kurs online) jest brak rynku dla ich produktu lub usługi. Nie ma ilości marketingu, a nawet technologii, które mogłyby rozwiązać ten problem.

Oznacza to, że będzie cienka granica między tym, o czym masz wiedzę, a tym, na co jest rynek.

Dobrą wiadomością jest to, że istnieje kilka sposobów, aby wybrać dobry pomysł na kurs.

Po pierwsze, kilka głównych powodów, dla których ludzie chcą kursu, to:

  • Zdobywanie wiedzy
  • Chcą zwiększyć możliwości rozwoju zawodowego
  • Aby nauczyć się nowych umiejętności
  • Jako przygotowanie akademickie
  • Aby zarabiać

Niektóre z najlepiej sprzedających się kursów często wymagają przejścia na wyższy poziom. Dlatego niektóre popularne kursy są:

  • Techniczne i komputerowe
  • Przedsiębiorczość
  • Sztuka
  • Zdrowie i fitness
  • Zmiany w stylu życia
  • Edukacja

Uświadom sobie, że są to rozległe tematy. Ważne jest, aby znaleźć swoją niszę i zawęzić konkretny kurs dla kategorii.

Dobrym przykładem może być to: weźmy Zdrowie i kondycję. Masz sposób na tonowanie brzucha w 4 tygodnie. Tak więc tworzysz kurs zatytułowany ” The Four Week AB Toning Method.”

Co zrobić,jeśli nie jesteś pewien, czy twój kurs jest czymś wartościowym i ma rynek?

Dobrym wskaźnikiem jest zapytać. Istnieją strony internetowe, takie jak ankieta, na których można zadawać pytania typu: “jak bardzo interesuje Cię kurs na…?”i uzyskać odpowiedzi.

Ponadto, jeśli masz odbiorców zbudowanych już przez media społecznościowe, e-mail lub nawet biuletyn, zapytaj, czy byłoby to coś, czym byliby zainteresowani. Jeśli wydaje się to czymś, czego chcieliby Twoi odbiorcy, jest to dobry sposób, aby zacząć promować swój kurs – nawet zanim zostanie on złożony.

Dodatkowo, jeśli nie ma innych kursów do nauczania, może to oznaczać, że nie ma na to Rynku. Im więcej kursów jest na dany temat, tym więcej osób jest zainteresowanych.

2. Posiadanie nazwy domeny

Ten wydaje się oczywisty, ale tak, jest częścią niezbędną do rozpoczęcia kursu.

Wybierz dobrą nazwę domeny, która jest odpowiednia dla tego, czego uczysz, i taką, której nie pożałujesz przez 6 miesięcy. Krótko i na temat jest zwykle najlepszym rozwiązaniem.

Wkrótce będziesz mógł kupować domeny z poziomu WPMU DEV w ramach automatycznej konfiguracji hostingu. Miej oko na naszą mapę drogową produktu, aby uzyskać aktualizacje na ten temat.

Na razie masz standardowe opcje, takie jak GoDaddy, Namecheap i inne zlokalizowane rejestratorzy.

Po ustaleniu nazwy domeny musisz…

3. Załóż konto hostingowe WordPress

Biorąc pod uwagę, że będzie to kurs online, Będziesz potrzebował zarządzanego hostingu WordPress, który jest niezawodny, bezpieczny i może obsłużyć dużą liczbę odwiedzających. Nie zaleca się korzystania z hostingu współdzielonego ani niczego, co może mieć wpływ na bezpieczeństwo lub szybkość.

4. W tym dodatek do elearningu

Omówimy to bardziej szczegółowo ze szczegółowymi informacjami na temat motywów i wtyczek, których możesz użyć w swoich kursach. Istnieje wiele dobrych opcji, jeśli chodzi o wygląd kursów, ich funkcjonowanie i wiele więcej.

Dołączenie niezbędnych dodatków ożywi Twój kurs i stworzy dobre wrażenia dla Twoich uczniów.

5. Pobierz Dobry Sprzęt

Potrzebujesz dobrego komputera, aby skonfigurować kurs dla WordPress. To pewne. Jednak podczas tworzenia samych kursów, podnieś jakość swoich zajęć o kilka wycięć z dobrym sprzętem.

Dobra jakość produkcji sprawi, że będziesz wyglądać profesjonalnie. Musisz wyglądać dobrze. Zakładając, że będziesz nauczał na ekranie za pomocą filmów.

Kilka rzeczy do rozważenia to:

Oświetlenie: pomyśl o własnej profesjonalnej konfiguracji studia z wysokiej jakości oświetleniem. Studio nie musi kosztować dużo pieniędzy. Stosunkowo tanie zestawy oświetlenia studyjnego mogą być tak tanie, jak $100 na rynkach takich jak Amazon i eBay.

Oprogramowanie do edycji: tutaj ponownie, to nie musi kosztować dużo(w rzeczywistości, być może masz już dostęp do oprogramowania do edycji, jak Apple iMovie lub Premiere Pro). Warto mieć przyzwoity edytor wideo, aby można było przycinać, dodawać obrazy / dźwięki, tytuły i wiele innych.

Kamera HD: Dzisiejsze aparaty telefoniczne mogą rejestrować wideo w jakości HD. Lub, jeśli chcesz uaktualnić, możesz zdecydować się na profesjonalną kamerę HD. Nawet rejestratory wideo na większości komputerów nagrywają w jakości HD. Po prostu upewnij się, że cokolwiek nagrywasz, jest w jakości HD dla najlepszej jakości produkcji.

Skrypt: dobrym pomysłem jest mapowanie filmów z kursu za pomocą skryptu. Pomoże Ci zachować porządek i profesjonalizm. Istnieje kilka doskonałych aplikacji teleprompter dostępnych na iPada, które mogą pomóc.

Dobry sprzęt może być niewielką inwestycją, ale zapewnia niesamowitą wartość.

6. Marketing Twojego Kursu

Marketing jest ostatecznym składnikiem zapewniającym sukces kursu. Zajmiemy się tym o wiele więcej w dalszej części tego artykułu. Marketing jest niezbędny do dotarcia kursu do właściwych odbiorców.

Pamiętaj jednak, że możesz rozpocząć marketing swojego kursu przed jego ukończeniem! Wyprowadź słowo, przetestuj swoich odbiorców, zbuduj listę e-mailową, zacznij generować szum itp. Bądź proaktywny, przygotowując się do premiery.

Jeszcze raz, zajmiemy się tym później.

Motywy i wtyczki LMS

Image of a WordPress logo with a plug.
Istnieje kilka świetnych wtyczek i motywów LMS.

Teraz, gdy masz już podstawy do swojego kursu, musisz zacząć rozważać najlepszy motyw i wtyczki, których możesz użyć, aby rozpocząć jego budowę.

Jest mnóstwo do wyboru.

Oto kilka opcji do rozważenia. Wszystkie mają solidną ocenę, dobrą reputację, a inne strony internetowe je polecają. Żaden z nich nie jest z nami powiązany (nie robimy linków partnerskich – nigdy!). Rozważamy te potencjalne opcje.

Divi

Divi logo
Divi jest bardzo dobrze znany i może pomóc Ci stworzyć niesamowity kurs online.

Divi to najpopularniejszy Kreator motywów WordPress i możesz stworzyć niesamowity LMS za pomocą pakietu Learning Management Layout Pack.

Po prostu zbudujesz swój kurs z gotowego układu. Układ zawiera linki do konkretnych stron kursów, które można edytować, aby odnosiły się do tego, czego uczysz. Istnieją różne opcje subskrypcji, bramki płatności, integracje z e-mail marketingiem i inne.

Wspaniałą rzeczą w Divi jest jego dożywotnie członkostwo, więc nie musisz się martwić o roczne / lub miesięczne koszty. No i wiesz, że jesteś w dobrych rękach. Divi ma solidną reputację, Wsparcie 24/7 i jest zawsze aktualne, aby zapewnić, że twoje kursy otrzymają A+.

Skillate

Skillate może pomóc w osiągnięciu poziomu i uruchomieniu kursów.

Skillate to świetny nowoczesny LMS, który koncentruje się głównie na urządzeniach mobilnych, co nadaje mu bardziej wygląd aplikacji. Zawiera portal dla wielu instruktorów, profile nauczycieli, recenzje i oceny kursów oraz wiele innych.

Dodatkowo ma kilka unikalnych funkcji, takich jak odliczanie ofert, dzięki czemu potencjalni studenci mogą korzystać ze zniżek i ofert specjalnych. Możesz także śledzić swoją firmę LMS za pomocą statystyk i raportów.

Ceny wahają się, a obecnie nie ma oferty na dożywotnie członkostwo. Biorąc to pod uwagę, istnieje bezpłatna wersja – jednak może być nieco ograniczona do tego, czego potrzebujesz. Ale nawet darmowa wersja ma wsparcie, dzięki czemu możesz szybko skonfigurować i uruchomić kurs.

Elumina

eLumine logo.
eLumine to temat, który warto sprawdzić dla Twojego LMS.

Z pomocą eLumine możesz szybko i łatwo tworzyć kursy z gotowych układów LMS. Układy są kompatybilne z WooCommerce, bbPress, LearnDash, Elementor i innymi popularnymi platformami WordPress.

Ich layouty mają projekty dostosowane do konkretnych kursów edukacyjnych (np. muzycznych, kulinarnych itp.). Możesz także dodać wielu instruktorów, mieć system wiadomości uczeń-instruktor i quizy.

eLumine oferuje również opcję zakupu na całe życie wraz z subskrypcją. Wszystkie zapewniają różne poziomy dostosowywania.

Eduma logo.
Sprawdź wszystkie pozytywne recenzje tego tematu LMS.

Eduma to motyw LMS WordPress z solidną 5-gwiazdkową recenzją i jest wysoko oceniany. Jest kompatybilny z Elementor, WPBakery, Zoom Meeting i innymi. Ponadto oferuje ponad 20 wersji demonstracyjnych dla wielu opcji kursu.

Ten motyw działa dobrze z LearnPress, popularną wtyczką LMS do WordPress (którą omówimy w dalszej części tego artykułu). Ułatwia to aktualizowanie, tworzenie i sprzedaż kursów.

Motyw jest wysoce konfigurowalny. Jest to motyw premium, więc ma swoją cenę. Jednak do stworzenia niesamowitego LMS-a warto.

Course Maker Pro

CourseMaker Pro logo.
Coursemaker Pro jest profesjonalistą nie bez powodu.

Jak sama nazwa wskazuje, Course Maker Pro może pomóc w tworzeniu profesjonalnych kursów online. Ten motyw jest wysoce konfigurowalny i zawiera konfigurację motywu jednym kliknięciem, e-commerce i wiele innych.

Działa w połączeniu z LifterLMS (kolejna wtyczka, którą wkrótce wprowadzimy). Korzyści z tego motywu to konfiguracja jednym kliknięciem dla wtyczek (np. suwak dowodu społecznego, WP Video LIghtbox itp.), suwak polecanych artykułów i osobne menu nawigacyjne dla zalogowanych użytkowników w porównaniu do wylogowanych.

Jest to stosunkowo tani temat, który oferuje znaczący aspekt wizualny każdego kursu online, który masz do zaoferowania.

MemberPress

MemberPress logo.
MemberPress jest solidnym solution dla poziomów członkostwa.

MemberPress nie jest obcy WordPress-zwłaszcza jeśli chodzi o wtyczki członkostwa. Jest to niezwykle popularna wtyczka członkostwa all-in-one, która pozwala akceptować płatności, sprzedawać kursy i monitorować, kto widzi Twoje treści. Plus, łatwość obsługi nie zaszkodzi też.

Integruje się również z MailChimp, Stripe, PayPal i innymi. Pomaga to ogromnie podczas tworzenia listy e-mail, komunikowania się z uczniami i przyjmowania płatności.

Wiele firm WordPress Gorąco polecam MemberPress jako solidny, renomowany i wspaniały opcja członkostwa. Jest niedrogi, zapewnia wsparcie i może kontrolować, kto widzi, a kto nie widzi treści kursu online.

LearnDash

LearnDash logo.
LearnDash ma mnóstwo zasobów, aby zapewnić sukces Twojego kursu online.

LearnDash to kolejna niezwykle popularna wtyczka LMS. Posiada funkcję drip-feed content, która automatycznie dostarcza treści w formie harmonogramu, kiedy uczniowie powinni je otrzymać.

Ponadto łatwo jest połączyć wiele popularnych aplikacji innych firm, takich jak MailChimp, WooCommerce, Slack i inne. Integracja niezbędnych funkcji jest łatwa.

Nie brakuje dokumentacji i wsparcia w konfigurowaniu kursów z LearnDash. Oferują samouczki wideo, webinaria na żywo, przewodniki i wiele innych. Mając to na uwadze, łatwo jest zaimplementować ich funkcje-nawet bez całej dostępnej pomocy.

W przypadku regularnie aktualizowanej, niedrogiej wtyczki LMS nie możesz się pomylić z LearnDash. Nieustannie wprowadzają innowacje i zapewniają dostęp do najnowszych i najlepszych kursów online.

LifterLMS

LifterLMS logo.
LifterLMS pomoże Ci rozpocząć kursy online.

LifterLMS to wysoce konfigurowalny i niedrogi LMS WordPress, który jest również bardzo popularny. Dzięki narzędziu do przeciągania i upuszczania kursu możesz tworzyć piękne kursy online, quizy i inne.

Możesz tworzyć witryny członkowskie i ograniczać to, co widzą uczniowie. Co jest miłe w LifterLMS jest jak zorganizowane jest. Będziesz na bieżąco ze wszystkim dzięki uproszczonym planom lekcji, integracji treści (z licznymi aplikacjami innych firm) i tworzeniu kursu.

Ponadto istnieje pomocna pomoc i wiele samouczków, jeśli znajdziesz się w trudnym miejscu, w którym potrzebujesz pomocy.

LifterLMS jest rozliczany corocznie (brak opcji dożywotniego członkostwa), ale warto się temu przyjrzeć, ponieważ jest to solidny twórca kursów.

LearnPress

LearnPress logo.
LearnPress jest dostępny bezpośrednio z wordpress.org.

Dzięki ponad 100 000 aktywnych instalacji i 4,5-gwiazdkowej recenzji, LearnPress został stworzony, aby szybko i łatwo skonfigurować kursy na WordPress. Jesteś w stanie opracować program kursu – za darmo.

Fakt, że jest bezpłatny i oferuje taką wartość, jest dużą atrakcją. Działa dobrze z motywem premium (takim jak Eduma – który omówiliśmy wcześniej), więc pamiętaj o tym. Wtyczka jest darmowa, ale motyw premium może być pomocny.

Dzięki LearnPress możesz zarządzać swoimi kursami, sprzedawać kursy i współpracować z BuddyPress, aby łatwo komunikować się ze swoimi uczniami.

Ciągle się podnosidatowane i zawiera wiele dodatków-w razie potrzeby.

Sensei

Sensei logo.
Sensei jest od twórców WordPress.com.

Sensei został stworzony przez tych samych ludzi, którzy stworzyli WooCommerce i Jetpack-i WordPress.com. oferują eleganckie i proste rozwiązanie do zarządzania kursami, które jest zdecydowanie zaprojektowane dla WordPress.

Podobnie jak niektóre z naszych poprzednich wtyczek, Sensei oferuje harmonogram kroplowania dla studentów, certyfikaty i możliwość dołączania mediów (i załączników). Możesz oferować bezpłatne lub płatne kursy i monitorować postępy każdego ucznia (np. pasek postępu).

Mają bardzo prosty i przejrzysty interfejs. Istnieje wiele opcji darmowych i płatnych rozszerzeń do pracy z Sensei, więc być może będziesz musiał żonglować kilkoma różnymi inkluzjami stron trzecich (np.

Katalog Kursów

Course Catalog image.
Wtyczka Katalog kursów może być wszystkim, czego potrzebujesz, aby tworzyć niesamowite kursy.

Katalog kursów to wtyczka LMS premium, która oferuje różne funkcje, takie jak kilka szablonów do wyboru, szczegółowe opisy kursów i wiele katalogów.

Możesz łatwo dodawać kursy, sortować według kategorii i tagów oraz kontrolować dostęp. Ma czysty interfejs i jest wysoce konfigurowalny i konfigurowalny.

Koszt jest jednorazową opłatą, która pochodzi z 365 dni pomocy technicznej i aktualizacji. To sprawia, że jest to atrakcyjne rozwiązanie dla każdej osoby świadomej budżetu, która chce rozpocząć kurs.

Oczywiście jest więcej…

To, co jest wymienione w tym artykule pod względem tematów i wtyczek, to tylko sugestie, które należy przyjrzeć się. Dostępnych jest wiele innych wysokiej jakości systemów LMS, a więcej pojawia się regularnie.

Ważne jest, abyś znalazł najlepsze rozwiązanie dla tego, co oferujesz. A gdy już to rozgryziesz, możesz uruchomić swój kurs i nauczyć się…

Jak wypromować kurs Online

Image depicting promoting your courses.
Jak zobaczysz, istnieje wiele sposobów promowania kursu online.

Promowanie kursu brzmi jak trudne zadanie dla wielu. W końcu jesteś pedagogiem, a nie marketerem, prawda? To nie jest tak skomplikowane i żmudne, jak mogłoby się wydawać. Po prostu wdrażając kilka kluczowych rzeczy, możesz w mgnieniu oka zrezygnować z promowania swojego kursu.

A dobre wieści? Większość promocji można zrobić za darmo lub przy bardzo minimalnych kosztach w porównaniu do zakupu reklam.

Oto kilka krytycznych kroków, które możesz podjąć, aby skutecznie promować swój kurs.

1. Tworzenie strony docelowej: Tworzenie strony docelowej to sposób na przekształcenie odwiedzających w uczniów. Dodatkowo masz szansę wypromować swój kurs w krótkim spojrzeniu na to, co ma do zaoferowania.

Niektóre tematy kursu, które omówię, mają opcję strony docelowej, którą można szybko skonfigurować.

Podaj adres URL strony docelowej wszędzie, gdzie można sobie wyobrazić-media społecznościowe, LinkedIn, strony internetowe itp. Jest to brama do zdobycia studentów i wyjaśnienia, co masz do zaoferowania. Twoja strona docelowa może nawet zaoferować bezpłatny mini-kurs, o którym teraz rozmawiamy.

2. Zbuduj listę e-mailową, oferując bezpłatny Mini-kurs: rozdanie darmowego kursu daje użytkownikom szansę do dalszego kształcenia za pomocą płatnego kursu. Dodatkowo możesz zbierać ich e-maile, dzięki czemu możesz kontynuować marketing do tej osoby.

Użyj dobrej wtyczki generującej ołów, takiej jak Hustle, z usługą e-mail, taką jak MailChimp. Dodaj miejsce opt-in na swojej stronie internetowej kursu i stronie docelowej.

Darmowy kurs nie musi być skomplikowany. Coś prostego. Możesz też rozdać bezpłatny plik PDF, cotygodniowy biuletyn e-mail lub coś innego o wartości.

Pamiętaj tylko, że umieszczenie twarzy z imieniem nigdy nie jest złe. Jeśli możesz być na wideo, a potencjalni uczniowie mają szansę zobaczyć cię wirtualnie, może to pomóc przyciągnąć ich do Twoich kursów.

3. Facebook, Instagram, Pinterest, Konfiguracja Kont Społecznościowych. Ustaw je i Publikuj regularnie. Nie przesadzaj z promowaniem kursu, ale odpowiedniej treści. Dodanie historii na Instagramie dziennie z przydatną wskazówką jest przykładem proaktywności w mediach społecznościowych.

Media społecznościowe to okazja do nawiązania kontaktu z uczniami, dzielenia się historiami sukcesu i zaangażowania.

4. Uruchom kampanię e-mailową: gdy otrzymasz około 1000 wiadomości e-mail, to dobry moment na rozpoczęcie kampanii e-mailowej dotyczącej Twojego kursu. Jest to solidna Liczba e-maili i jest to sposób na poinformowanie zainteresowanych stron, że masz zamiar uruchomić kurs-lub już go masz.

Dobrym sposobem na stworzenie skutecznej kampanii e-mailowej jest zaoferowanie rabatu, który zakończy się w pewnym momencie, aby subskrybenci działali na nim.

5. Wywiad eksperci: chcesz dobry sposób, aby przyciągnąć studentów do kursu? Porozmawiaj z ekspertem w niszy, której uczysz. Nie tylko dostarczysz niesamowitą zawartość, ale istnieje również duża szansa, że eksperci będą również linkować do Twojego kursu.

6. Regularnie angażuj się ze studentami i potencjalnymi uczniami: to niesamowite, jak daleko może zajść osobista interakcja. Oznacza to, że jesteś prawdziwą osobą-nie tylko botem próbującym zdobyć studentów. Regularnie angażuj swoich uczniów i potencjalnych uczniów. Dzięki temu, nawet jeśli osobiście się nie zarejestrują, docenią Twój kurs i polecą go innym. Osobiste zaangażowanie to długa droga.

7. Zbieraj Referencje: najlepszą reklamą, jaką możesz mieć na swój kurs, są referencje. Pokazują, że prawdziwi ludzie chodzili na twoje zajęcia, lubili je i mają wartość. Zbieraj opinie i wyświetlaj je w widocznym miejscu na stronach docelowych i swojej stronie internetowej.

Podjęcie tych ważnych kroków będzie doskonałym sposobem, aby dostać swój kurs na świat. Wymaga zaangażowania i poświęcenia, ale wypłata i spełnienie z nauczania może się opłacić.

Przykłady Kursów

Course examples image.
Oto trzy dobre przykłady.

Aby dać ci wyobrażenie o tym, jak wyglądają ukończone kursy LMS dla WordPress, wyciągnęliśmy kilka przykładów z listy, którą właśnie przejrzeliśmy. Każdy z nich ma link, który przeniesie cię do demo na żywo, dzięki czemu możesz się bawić i odkrywać dla siebie.

Mam nadzieję, że będziesz miał dobre pomysły na swój kurs, widząc je w akcji.

Po pierwsze, mamy bardzo fajną stronę demo od Skillate.

Skillate examples.
Istnieje wiele kategorii do wyboru.

Naprawdę fajną rzeczą w tym demo jest to, że zawierają mnóstwo tego, co możesz zrobić. Wspaniale jest mieć wszystkie opcje dla różnych kursów, gdzie można zobaczyć, jak sąE ceny, jak wyglądają, oceny i wiele więcej.

Możesz sprawdzić to demo tutaj.

LearnPress to kolejna firma z świetnymi demami.

LearnPress demo.
LearnPress ma świetne demo, z którym można przetestować.

Mają kilka tematów do wyboru. Każda demonstracja daje wewnętrzne spojrzenie na to, jak może wyglądać Twoja witryna za pomocą wtyczki LearnPress. Możesz również zobaczyć, jak wygląda proces kasy i rejestracji.

Zobacz ich dema tutaj.

Wreszcie, Course Maker Pro ma również przykładowy kurs, aby przeprowadzić test.

W tym demo nie ma wielu różnych odmian, ale dostarczy Ci miłego wyobrażenia o tym, jak wygląda ich LMS.

CourseMaker examples.
Ich demo jest proste – ale da Ci miły wgląd w to, co oferują.

Przejdź do przykładowego kursu tutaj.

Istnieje wiele więcej przykładowych kursów tam. Możesz nawet wygooglować konkretny temat, dla którego możesz rozważać utworzenie kursu, i są szanse, że taki istnieje.

Warto zobaczyć, co robią inni, aby podczas budowania kursu można było zebrać kilka pomysłów na to, co należy uwzględnić.

Klasa Oddalona

Tworzenie kursu online z WordPress jest łatwiejsze niż kiedykolwiek dzięki wszystkim narzędziom do twojej dyspozycji. To po prostu wymaga poświęcenia, niszy, wdrożenia motywu lub wtyczki LMS i dobrego marketingu. WordPress tworzy solidne podstawy dla każdego twórcy kursu.

Biorąc pod uwagę rosnącą popularność zdalnego uczenia się, Kursy online stają się jeszcze większym rynkiem. Regularnie tworzone są nowe aktualizacje i innowacje, aby pomóc edukatorom online w jak najlepszym doświadczeniu dla swoich uczniów.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomoże w dostarczeniu narzędzi, spostrzeżeń i Wiedzy, aby uruchomić kurs z WordPress i odnieść sukces.

Koniec zajęć!