Jak Zwiększyć Sprzedaż Wtyczek I Motywów WordPress

Sprzedaż wtyczek i motywów WordPress stała się zawodem. Właściwie, skreśl to. to sztuka. Dawno minęły czasy, w których można to zrobić łatwo jako dodatkowy koncert, obok pracy na pełny etat.

W tym momencie ekosystem WordPress ma po prostu zbyt wiele opcji i konkurencji, a istnieje tak wiele “poprawnych” decyzji, które należy podjąć, jeśli zamierzasz stworzyć prosperujący i zrównoważony biznes z wtyczki lub motywu WordPress.

——————————————————–
Uwaga redaktorów: jest to post gościnny, który regularni czytelnicy będą wiedzieć, że jest dość rzadki tutaj w WPMU DEV.

Czatując z naszymi przyjaciółmi z Freemius, pomyśleliśmy, że niektóre z ich spostrzeżeń i statystyk będą dla nas ciekawą lekturą na naszym blogu. Wiemy, że duża liczba naszych członków i czytelników tworzy własne wtyczki i motywy w ramach swojej działalności, a dla reszty z nas zawsze dobrze jest zdawać sobie sprawę z aktualnych wskazówek i sztuczek używanych podczas zakupów produktów i usług WordPress w Internecie.
——————————————————–

W tym poście zamierzam odkryć najważniejsze spostrzeżenia, my, w Freemius zrozumieliśmy, jeśli chodzi o sprzedaż produktów WordPress.

Dla tych z Was, którzy nie wiedzą, Freemius jest przeznaczony do obsługi wszystkich aspektów e-commerce sprzedaży produktów WordPress, a ze względu na charakter naszej działalności, mamy obsesję na punkcie optymalizacji sposobu, w jaki obsługujemy takie rzeczy jak kasy, licencje, płatności cykliczne, automatyczne aktualizacje, podatki (VAT UE), wersje próbne, afiliacja, odzyskiwanie koszyka, zmniejszanie wskaźnika deinstalacji, zbieranie opinii użytkowników, komunikacja z klientami i wiele dodatkowych aspektów prowadzenia udanego biznesu produktów WordPress dla naszych sprzedawców produktów WordPress. Obsesja na punkcie optymalizacji tych aspektów pomogła nam znacznie zwiększyć współczynnik konwersji dla produktów WordPress, które sprzedają się za pośrednictwem Freemius. Przyjrzyjmy się kilku naszym najlepszym praktykom:

Doświadczenie użytkownika po raz pierwszy jest kluczowe!

Welcome Screen

Dobry UX (User Experience) sprawi, że użytkownik będzie zadowolony, a nie przytłoczony i zdezorientowany. Jeśli chodzi o wtyczki WordPress, oznacza to, że wtyczka powinna być łatwa w instalacji, łatwa w konfiguracji i łatwa w użyciu.

Jeśli oferujesz zarówno bezpłatne, jak i płatne wersje swojej wtyczki, bezpłatna wersja powinna ich zachwycać w taki sposób, że gdy będą potrzebować Twoich płatnych funkcji, nie zastanowią się dwa razy nad aktualizacją. Na dłuższą metę wielkie doświadczenie użytkownika przynosi korzyści nie tylko użytkownikom wtyczki, ale także Tobie, autorowi WTYCZKI, ponieważ prowadzi to do lepszych współczynników konwersji.

Niektórzy programiści mają niewielką lub żadną wiedzę, jeśli chodzi o takie tematy, jak doświadczenie użytkownika i tworzenie intuicyjnych produktów, więc jak można sobie wyobrazić, niektóre produkty WordPress cierpią z powodu bardzo słabego UX i są bardzo trudne dla użytkownika końcowego do obsługi. W rzeczywistości, na podstawie danych, które przechwyciliśmy z setek wtyczek i milionów instalacji wtyczek za pomocą Freemius: 20% odinstalowań wtyczek jest związanych ze złym FTUX (doświadczenie użytkownika po raz pierwszy). Użytkownik instaluje wtyczkę, a następnie nie ma pojęcia, co robić dalej.

Istnieje wiele sposobów, aby poprawić FTUX z Ciebier plugin, ale najprostsze rozwiązanie można znaleźć, włączając ekran powitalny po instalacji i automatycznie przekierowując nowego Użytkownika na ten ekran po aktywacji wtyczki. Dodanie ekranu powitalnego, który wyjaśnia, gdzie można znaleźć ustawienia wtyczki i prowadzi je przez konfigurację, może znacznie poprawić ogólne wrażenia użytkownika w wtyczkach WordPress (To rozwiązanie działa szczególnie dobrze w przypadku bardziej złożonych).

Jeśli chodzi o motywy freemium z darmową wersją na WordPress.org, przekierowanie jest w rzeczywistości niedozwolone, dlatego dodanie powiadomienia administratora z linkiem “pierwsze kroki” do ekranu powitalnego powinno załatwić sprawę.

Najważniejszą rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że użytkownicy nie wiedzą, co powinni zrobić po zainstalowaniu produktu po raz pierwszy, więc twoim celem jest poprowadzenie ich we właściwym kierunku.

Pozwól Im Wypróbować (Za Darmo)

Image showing the WPMU DEV free trial options.

Testy oprogramowania i SaaS (Software as a Service) są standardową praktyką od lat i są uważane za doskonały sposób na uzyskanie większego zasięgu i lepszych współczynników konwersji. To powiedziawszy, oferuje je tylko niewielka część wtyczek i motywów premium WordPress dostępnych na rynku.

Jakie rodzaje prób można zaoferować?

Istnieją trzy znane oferty próbne, które są obecnie popularne na rynku:

  • Bezpłatna wersja próbna bez metody płatności – jest to prosty sposób, aby perspektywa wypróbować swój produkt premium w zamian za adres e-mail. Jest to najbezpieczniejsza i najłatwiejsza wersja próbna dla konsumentów, ponieważ nie muszą podawać informacji o płatnościach.
  • Bezpłatna wersja próbna z użyciem metody płatności (np. karta kredytowa, PayPal) – poproszenie użytkownika o podanie metody płatności wraz z adresem e-mail, bez obciążania karty kredytowej lub PayPal, do czasu wygaśnięcia okresu próbnego. Jest prawdopodobne, że mniej osób spróbuje wersji próbnej, ponieważ użytkownik najpierw musi mieć pewne zaufanie do Twojej firmy i mieć pewność, że nie będziesz ich oszukiwać lub pobierać nieoczekiwanie opłat. Dodaje to również kłopotów, ponieważ muszą pamiętać, aby anulować okres próbny w przypadku, gdy nie są zainteresowani kontynuowaniem korzystania z produktu. Niemniej jednak, w ten sposób Netflix, Hulu, Amazon Prime i wiele innych firm opartych na subskrypcjach zbudowały swoje imperia (i WPMU DEV). Zaletą wersji próbnej z metodą płatności jest to, że użytkownicy, którzy przechodzą przez ten lejek, są bardziej “poważni” i częściej trzymają się twojej usługi, ponieważ przeszli najtrudniejszy krok – podając dane karty kredytowej.
  • Płatny okres próbny ze znaczną zniżką w okresie próbnym-jest to powszechna praktyka w świecie oprogramowania dla przedsiębiorstw, gdzie miesięczne płatności zaczynają się od setek dolarów i mogą sięgać milionów. W sferze produktów WordPress płatne wersje próbne ze zniżką są zwykle maskowane jako kupony za pierwszą płatność. W ten sposób klienci mogą wypróbować produkt za znacznie niższą cenę, zanim faktycznie zobowiązują się do pełnej ceny.

Główne Korzyści Z Oferowania Wersji Próbnej

Na podstawie danych próbnych, które zebraliśmy od sprzedawców Freemius, którzy oferują testy:

  • Średni współczynnik konwersji z wersji próbnej bez metody płatności na klienta płacącego wynosi 18.78%. Oznacza to, że prawie każdy piąty użytkownik, który rozpocznie test, stanie się płatnym klientemr!
  • Konwersja z wersji próbnej za pomocą metody płatności na klienta płacącego ujawnia szalony kurs 69.66%. 7 na 10 użytkowników, którzy rozpoczną wersję próbną za pomocą metody płatności, zostanie klientami!

Aby dać ci trochę perspektywy, średni współczynnik konwersji z bezpłatnego “na płatny”tej samej grupy premium motywów i wtyczek WordPress, które oferują wersje próbne, wynosi 1.51%. Oznacza to, że za każdym razem, gdy uda ci się wcisnąć użytkownika do lejka próbnego, zwiększasz szanse, że ten użytkownik stanie się płatnym klientem o ponad 1,243%. A jeśli potrzebujesz również metody płatności, szansa ta jest zwiększana o oszałamiające 4,613%.

Testy Ofertowe: Najlepsze Praktyki

Pierwszą rzeczą, którą musisz potwierdzić oferując wersje próbne, jest to, że jeśli chcesz chronić swój kod przed nadużyciami próbnymi (gdy użytkownik uzyskuje dostęp do kodu premium i używa go bez płacenia), musisz dodać silnik licencjonowania, który jest połączony z zewnętrzną usługą licencyjną i faktycznie blokuje funkcje, a może cały produkt po wygaśnięciu okresu próbnego lub anulowaniu. Dla jasności, GPL nie zabrania licencjonowania i zarządzania funkcjami – jest to całkowicie legalne i zgodne z licencją GPL.

Ponieważ produkty WordPress muszą być zgodne z licencją GPL (przynajmniej kod PHP), zaawansowany technologicznie użytkownik może potencjalnie usunąć/anulować wtyczkę lub motyw z logiki licencjonowania. Ale nie martw się zbytnio o to, ci użytkownicy prawdopodobnie nigdy Ci nie zapłacą. Ponadto, jeśli zdecydują się na redystrybucję produktu premium, istnieją sposoby ochrony przed naruszeniem praw autorskich, możesz dowiedzieć się więcej o tych z tego artykułu, napisanego przy pomocy dwóch prawników ds. własności intelektualnej.

Jaka Jest Najlepsza Bezpłatna Długość Okresu Próbnego?

Najpopularniejsze okresy próbne na rynku to:

  • 7-dniowy okres próbny
  • 14-dniowy okres próbny
  • 30-dniowy okres próbny

Ale nie ma tu magicznej liczby, ponieważ każda wtyczka lub motyw premium jest inna. To, co musisz zrobić, aby upewnić się, że Twój Proces jest wystarczająco długi dla potencjalnych klientów, aby być w stanie odpowiednio ocenić swoją ofertę, i miejmy nadzieję, dostać “hooked”.

Ogólnie rzecz biorąc, polecam rozpoczęcie od 14-dniowej wersji próbnej, aby dać wystarczająco dużo czasu, aby sprawdzić produkt i się zaczepić, a następnie A/B przetestować go za pomocą 7-dniowej wersji próbnej i zobaczyć, który z nich działa lepiej.

Wsparcie Techniczne Podczas Bezpłatnego Okresu Próbnego

Musisz to zaoferować,a nawet nadać priorytet! Gdy potencjalny klient testuje wtyczkę lub motyw premium, nie tylko ocenia funkcje i możliwości produktu, ale także jakość wsparcia i wskaźnik odpowiedzi. Nie tylko powinieneś oferować wsparcie podczas procesu, dodam, że powinieneś nadawaj priorytet użytkownikom wersji próbnej i wspierać ich nawet przed wszystkimi innymi klientami (oczywiście nie zaniedbuj swoich klientów i upewnij się, że reagujesz w odpowiednim czasie).

Zmniejszenie Liczby Porzucanych Wózków I Odzyskiwanie Porzuconych Wózków

Potencjalni klienci, którzy porzucają Wózki Do kasy, są częstym i powtarzającym się problemem dla wszystkich sprzedawców online, w szczególności dla sprzedawców produktów WordPress.

Możliwe przyczyny, które mogą skłonić potencjalnych klientów do porzucenia załadowanych wózków, są różne:

Why shoppers abandon cart

Źródło: raport porzucenia koszyka VWO 2016

Co możesz zrobić, aby zmniejszyć liczbę osób, które porzucają koszyk w trakcie realizacji zamówienia, oprócz upewnienia się, że wszystkie istotne informacje o zakupach są tam, gdzie powinny być, lub oferują ogromne (niepotrzebne) rabaty?

Nie Wymuś Rejestracji!

Wymuszona rejestracja nie tylko denerwuje i szkodzi współczynnikowi konwersji – poproszenie klientów o utworzenie konta użytkownika jest całkowicie niepotrzebne, ponieważ nowoczesne rozwiązania monetyzacyjne, takie jak Freemius, zawierają pole adresu e-mail jako część formularza kasy i tworzą konto kupującego w locie po kliknięciu przycisku Kup / Kup, bez konieczności wybierania hasła.

Badania pokazują, że 37,4% porzucenia koszyka występuje w fazie logowania do kasy lub rejestracji. To wielki dowód na to, jak irytujące jest to dla ludzi. W rzeczywistości w tym badaniu Econsultancy 25,65% ankietowanych konsumentów potwierdziło, że “konieczność rejestracji przed zakupem” spowodowałaby porzucenie koszyka:

Rejestracja nowego konta użytkownika (z nazwą użytkownika, adresem e-mail i hasłem), aby móc dokonać zakupu, jest dużym generatorem tarcia dla kupujących. Moja rada brzmiałaby, aby wyłączyć obowiązkową rejestrację w procesie realizacji zakupu.

Jednostronicowa Kasa

“Skompresowanie” kasy na jedną stronę jest istotną zaletą, która pomaga wyeliminować tarcie podczas procesu kasowania. Jednostronicowy formularz może zawierać wszystkie niezbędne informacje o kasie w jednym miejscu, dzięki czemu klienci mogą płacić natychmiast, bez przekierowywania, aby zakończyć transakcję, co pomaga osiągnąć wyższy współczynnik konwersji. Podzielenie procesu realizacji zamówienia na kilka stron umożliwiłoby Kupującemu więcej możliwości porzucenia koszyka.

Formularz kasy powinien być zoptymalizowany i pozbawiony wszelkich pól formularza, które nie są niezbędne do przeprowadzenia sprzedaży. Więcej pól może prowadzić do większego zamieszania, co z kolei prowadzi do porzucenia koszyka. Możesz później zbierać dodatkowe punkty danych o kliencie.

Różne Metody Płatności

Powiedziałbym, że jest to prawie obowiązkowe, aby pozwolić klientom płacić za pomocą różnych metod, zamiast ograniczać je tylko do jednego. Jeśli zdecydujesz się ograniczyć metody płatności, będziesz strzelał sobie w stopę, ponieważ kupujący, który nie widzi preferowanej metody płatności obsługiwanej prawdopodobnie porzuci koszyk.

Odzyskiwanie Koszyka

jest mało prawdopodobne, że będziesz w stanie uniknąć porzucenia koszyka, ponieważ wiele z nich ma tylko związek z rzeczami, które są poza Twoją kontrolą, takimi jak ludzie, którzy “robią zakupy w oknach”, porównują ceny, zapisują przedmioty na później, odkrywają opcje prezentów itp.

Cały pomysł z mechanizmem odzyskiwania porzuconych koszyków polega na odzyskaniu porzuconych wózków, próbując sprowadzić potencjalnych nabywców z powrotem, bezpośrednio do miejsca, w którym skończyli, aby mogli sfinalizować zakup w jak najbardziej płynny sposób, ponieważ klienci, którzy chcą kupić wtyczki lub motywy WordPress, Zwykle będą mogli łatwo znaleźć alternatywy premium.

Dobrą wiadomością jest jednak to, że porzucający koszyk są jednymi z najbardziej wykwalifikowanych leadów, które dostaniesz, i masz drugą szansę na popchnięcie ich ze stanu psychicznego “Nie wiem” w decydujące “tak!”, wszystko dzięki prostej magii zautomatyzowanej kampanii “e-mail odzyskiwania koszyka” – spersonalizowanej kampanii e-mail, która jest automatycznie uruchamiana w przypadku zdarzenia porzucenia koszyka.

Oto jak to powinno idealnie działać:

Po przechwyceniu adresu e-mail odliczanie trwa 60 minutins. Jeśli użytkownik zakończy realizację transakcji w tym czasie, zaznacz go jako “zrealizowaną transakcję” i nie podejmuj żadnych dalszych działań. Ale jeśli odwiedzający nie sfinalizuje zakupu w ciągu 60 – minute mark-Uruchom automatyczną kampanię e-mailową mającą na celu przywrócenie ich do twojej witryny (lub administratora WP) w celu sfinalizowania zakupu.

Wiadomość e-mail powinna zawierać odpowiednie dane, które można pobrać z planów produktu, opcji próbnych i skonfigurowanych zasad zwrotu pieniędzy. Można je włączyć do wiadomości e-mail, co ułatwia Kupującemu włączenie wszystkich istotnych danych i skierowanie ich bezpośrednio do koszyka, z załadowanymi wszystkimi składnikami, gotowymi do zamknięcia sprzedaży.

Czas Jest Wszystkim

Spróbuj zoptymalizować czas wysyłania e-maili odzyskiwania. Oto czas na e-maile odzyskiwania koszyka, które uważamy za najlepsze:

1. e-mail odzyskiwania-wysłany 60 minut po ostatniej wizycie w kasie. Będzie zawierać rzeczywistą zawartość koszyka, a także Politykę Zwrotów, jeśli ją Ustawiłeś.

2. e-mail odzyskiwania-wysłany 24 godziny po zainicjowaniu kasy. Będzie zawierać zawartość koszyka, Politykę Zwrotów, a także alternatywną opcję rozpoczęcia okresu próbnego, jeśli ją oferujesz (udowodniono, że zwiększa współczynnik konwersji).

3. E-mail odzyskiwania-wysłany trzy dni po drugim e-mailu odzyskiwania. Zawiera zawartość koszyka, zasady zwrotu pieniędzy, kod rabatowy i alternatywną opcję rozpoczęcia okresu próbnego.

Wysyłanie tych 3-krotnych e-maili stało się oczekiwaną procedurą, zoptymalizowaną pod kątem wysokiego współczynnika konwersji, aby przywrócić kupującego i zakończyć jego zakup, za każdym razem wprowadzając kolejny element, który może pomóc w naszych wysiłkach perswazji.

Śledzenie Użycia

Geographic-specific content for WordPress

Sprzedawcy produktów WordPress muszą śledzić i analizować sposób, w jaki ludzie używają swoich produktów – nie różnią się pod tym względem od innych twórców oprogramowania/produktów cyfrowych. W ten sam sposób każdy serwis informuje się o sposobie interakcji z nim użytkowników, co o tym myślą i tak, co najważniejsze-dlaczego przestają z niego korzystać!

Jesteś Dobry W Zgadywaniu?

Jako programista produktów WordPress, podejmujesz wiele domysłów. Z pewnością następujące pytania dotyczące Twojego produktu przeszły ci przez myśl:

  • Co użytkownicy lubią / nie lubią o mojej wtyczki/motyw?
  • Kto i w jaki sposób korzysta z mojego produktu?
  • Jaka jest dystrybucja wersji wśród użytkowników mojego produktu? Czy powinienem kontynuować obsługę PHP 5.2? A co ze starszymi wersjami WordPressa?
  • Jak długo go używają, zanim przełączą się na inną wtyczkę / motyw na swojej stronie internetowej?
  • Czy to możliwe, że nie tylko fotografowie instalują Mój “motyw dla fotografów”?
  • Czy jakaś ogromna marka używa mojego motywu lub wtyczki na swojej stronie internetowej? (może przydałoby mi się to jako świadectwo wysokiej jakości mojego produktu).
  • Czy istnieje pewna funkcja, którą wielu moich użytkowników chciałaby zobaczyć w następnej wersji? Czy tracę użytkowników, bo ich tam nie ma?

Ważne jest, aby zadawać takie pytania i używać dokładniejszych danych o swoich produktach, aby odpowiedzieć na nie, ponieważ spójrzmy prawdzie w oczy: bez dokładnych danych – tylko zgadujesz.

Im szybciej yzdaj sobie sprawę, że jako programista tworzysz produkt, który służy ludziom – tym lepiej. Rozliczanie się z liczbą pobrań i szacunkową aktywną instalacją oznacza, że jesteś poza pętlą własnego produktu!

Odinstaluj Szybkość

Spójrzmy na motywy ze względu na ten przykład: autor motywu nigdy nawet nie wie, dlaczego właściciele witryn, którzy zainstalowali swój motyw, postanowili go porzucić. Stosunkowo łatwym rozwiązaniem byłoby dołączenie formularza opinii, który poprosi użytkownika o przekazanie opinii, zaraz po przejściu na inny motyw:

A screenshot of an example uninstall survey.

Zwykle 8 z 10 użytkowników zaangażuje się i dostarczy cennych informacji zwrotnych, które pomogą Ci zrozumieć, co myślą o Twoim motywie.

Później możesz przefiltrować tę opinię i zobaczyć, co można zrobić, aby zmniejszyć wskaźnik porzucania. Na przykład, jeśli duża część użytkowników określi, że odeszli, ponieważ nie rozumieli, jak skonfigurować/obsługiwać wtyczkę lub motyw – prawdopodobnie powinieneś rozważyć dodanie ekranu powitalnego (patrz sekcja doświadczenia użytkownika powyżej), a może nawet dodać film “pierwsze kroki” do strony ustawień.

Jeśli wielu porzucających użytkowników wspomniało, że brakuje określonej funkcji w wtyczce lub motywie – możesz podjąć działania, dodając ją.

Afiliacja

Konfiguracja programu partnerskiego może mieć potężny, długotrwały wpływ na twój produkt WordPress:

  • Zarabiaj więcej
  • Wzmocnij swoje SEO
  • Zwiększ świadomość swojej marki

Choć rzeczywiście brzmi to dobrze, nadal ważne jest, aby nasze oczekiwania były jasne: najlepsze wyniki Programy partnerskie w sferze produktów WordPress generują około 10% przychodów brutto tych firm. Większość produktów WordPress, które prowadzą program partnerski, zgłasza niższą wydajność około 5% lub ich przychody brutto. Tak, oczywiście nie jest to nieistotny dodatek do całkowitych dochodów, ale również nie jest prawdopodobne, aby wznieść się w górę dolnej linii Twojej firmy.

Najlepsze praktyki przyciągania marketerów afiliacyjnych

Dobry Produkt

Może to być oczywiste, ale twój produkt musi być dobry, a przynajmniej musi mieć dobrą reputację. Kiedy marketer partnerski rozważa, czy promować swój produkt WordPress, czy nie, podobnie jak w każdym procesie inwestycyjnym, obliczy ryzyko vs. nagroda. Jeśli potencjalny partner uważa, że twój produkt jest gówniany, najprawdopodobniej nie “zainwestuje” w promowanie Twojego produktu, nawet jeśli warunki partnerskie są wspaniałe.

Marketing Programu Partnerskiego

Podobnie jak każdy inny produkt, musisz promować swój Program partnerski. Będziesz musiał rozprowadzić wieść i wyjaśnić, dlaczego jest to atrakcyjne. To też może wydawać się oczywiste, ale wielu programistów ma tendencję do zapominania o tym.

Posiadanie pouczającej strony docelowej dla Programu Partnerskiego i linkowanie do niej z sekcji stopki witryny to dopiero początek. Świetną techniką, którą bardzo dobrze przekonaliśmy się do konwersji, jest marketing programu partnerskiego bezpośrednio z panelu administracyjnego WP Twoich użytkowników:

A screenshot of an example affiliate program in a plugin.

Korzystanie z tej techniki znacznie zwiększa widoczność swojego partnera Program wśród użytkowników (upewnij się, że pokazujesz go tylko użytkownikom, którzy jeszcze nie złożyli wniosku o Program Partnerski, w przeciwnym razie może to być nieco denerwujące).

Aby zapewnić bezproblemową obsługę i zwiększyć współczynnik konwersji do rejestracji, Dołącz formularz zgłoszeniowy bezpośrednio do administratora WP:

An example of an affiliate program application inside of a plugin.

Atrakcyjna Oferta Partnerska

Jak wspomniano, im większa nagroda za przynależność, tym większa szansa na przyciągnięcie większej liczby partnerów. Dwa podstawowe parametry, które wpływają na nagrodę Partnera to:

  1. Prowizja Partnerska: im wyższa prowizja, tym więcej pieniędzy partner wygeneruje za każdym razem, gdy uda mu się doprowadzić klienta do płatnej wersji.
  2. Termin ważności pliku Cookie: termin ważności pliku cookie oznacza liczbę dni, przez które plik cookie śledzenia odsyłającego jest ważny. Dłuższy okres ważności plików cookie jest lepszy dla partnerów, ponieważ zwiększa szansę, że zakup zostanie przypisany partnerowi.
  3. Aby Twoja oferta była bardziej atrakcyjna, dobrą strategią dla produktów z powtarzającymi się płatnościami jest oferowanie prowizji za początkową płatność subskrypcji i jej odnowienia. W miarę jak partner zwiększa liczbę subskrypcji twojej firmy, gromadzi więcej powtarzających się prowizji dla partnerów w przyszłości.
  4. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz subskrypcje, czy tylko licencje jednorazowe, świetnym sposobem na to, aby Twój Program partnerski “błyszczał” w porównaniu z innymi, jest oferowanie “dożywotniej prowizji”. Gdy nowy Klient zostanie przypisany do partnera, Klient zostanie powiązany z partnerem na całe życie, umożliwiając partnerowi otrzymanie prowizji za wszystkie przyszłe zakupy i subskrypcje dokonane przez tego klienta.
  5. Oferowanie zachęt finansowych dla podmiotów stowarzyszonych, które osiągnęły określone kamienie milowe, jest świetnym sposobem na ich utrzymanie. Możesz oferować nagrody pieniężne lub zwiększyć procent prowizji partnera – pamiętaj, aby uwzględnić te specjalne bonusy oparte na milestone na stronie marketingu Programu Partnerskiego:
    1. $ 100 bonus po osiągnięciu $ 1,000 w przychodach brutto skierowań.
    2. 10% wzrost prowizji partnerskiej przy trafieniu 3000 poleconych sprzedaży.
  6. Inną łatwą techniką, aby zwiększyć potencjalny Współczynnik konwersji, jest oferowanie ekskluzywnego kuponu dla Partnerów. Jeśli dołączysz kupon partnerski jako część oferty Programu Partnerskiego, potencjalni partnerzy będą wiedzieć, że łatwiej będzie przyciągnąć ruch do swojej witryny poprzez promowanie kuponu, a także łatwiejszą sprzedaż.

Program partnerski może być świetnym narzędziem do rozpowszechniania informacji o swojej wtyczce lub motywie premium WordPress, zwiększenia SEO i zwiększenia przychodów.

Chociaż istnieją korzyści z programu partnerskiego, ma również wiele potencjalnych zagrożeń w postaci oszustwa partnerskiego. Jednak wybór odpowiedniej platformy partnerskiej pomoże Ci znacznie je zmniejszyć, a poprzez ręczne moderowanie procesu zatwierdzania partnerów i prowadzenie wystarczającej staranności, możesz praktycznie wyeliminować te ryzyka.

Wniosek

Mamy nadzieję, że ten pakiet najlepszych praktyk opartych na danych w celu poprawy procesu sprzedaży produktów WordPress może być dla Ciebie pomocny, ale oczywiście, jeśli nie jesteś zupełnie nowy w sprzedaży produktów WordPress, już wiesz, że utrzymanie dobrze prosperującego biznesuESS oznacza, że będziesz musiał zrobić znacznie więcej niż zaimplementować kilka wskazówek i dopalaczy współczynnika konwersji.

Sprzedaż wtyczek i motywów WordPress to wyczerpująca rutyna, która wymaga pełnej i stałej uwagi.  Obejmuje wiele ruchomych części, które nie odnoszą się bezpośrednio do kodowania i mogą łatwo stać się pełnoetatową pracą, która wymaga know-how w wielu obszarach, takich jak marketing, branding, SEO, sprzedaż, podatki itp. Tak więc, tak jak nie zbudujesz niestandardowego rozwiązania analitycznego dla witryny i prawdopodobnie zdecydujesz się na korzystanie z Google Analytics (lub innej istniejącej usługi), zrób sobie przysługę i nie próbuj samodzielnie obsługiwać części eCommerce. Jako deweloper wiem,jak zwykle / lubimy robić wszystko po swojemu, bez myślenia o kosztach ogólnych i czasowych. Pamiętaj tylko, że twój produkt jest wtyczką/motywem, a nie silnikiem eCommerce za nim!

Tagi: