W czerwcu 2018 roku Instagram osiągnął miliard użytkowników, a 500 milionów osób loguje się codziennie. Dużo selfie, czwartkowe rzuty, #ootd i zdjęcia porannej latte!
Instagram Instagram stał się jednym z największych portali społecznościowych z minimalną liczbą klikalnych linków, więc korzystanie z Instagrama dla biznesu wymaga unikalnego podejścia; istnieje jednak coraz więcej sposobów na maksymalizację dostępnych linków, dzięki czemu możesz przyciągnąć ruch do swojej witryny i przekonwertować odwiedzających na klientów do projektowania i rozwoju stron internetowych.
W tym poście udostępnię kilka wskazówek biznesowych na Instagramie. Omówimy, w jaki sposób możesz uzyskać jak najwięcej z linku w swoim profilu, tworząc niestandardową stronę docelową stworzoną tylko dla ‘grama. Instagram Instagram zakupy i jak skonfigurować Instagram dla biznesu.
Wszystkie te narzędzia pozwolą Ci zbudować rurociąg sprzedaży dla Instagram, dzięki czemu możesz wpływać na wpływowych. Przy tak wielu Instagrammerach przestawiających się na blogowanie, zdecydowanie wzrasta zapotrzebowanie na osobiste strony ze stylem życia, więc zamienimy te podwójne krany w dolary.
Zdjęcie jest warte tysiąca polubień
Obrazy przechwytują idee i emocje w sposób idealnie dopasowany do naszego współczesnego globalnego społeczeństwa. Zdjęcia wykraczają poza język i nie wymagają długiego czasu uwagi do przetwarzania, abyśmy mogli łatwiej je konsumować.
Ponieważ obrazy zajmują centralne miejsce, klikalne linki są prawie po namyśle i jest tylko kilka miejsc, w których istnieją na Instagramie, chociaż zaczyna się to zmieniać.
Najważniejszym linkiem na Instagramie jest link do strony na twojej stronie profilowej, więc cokolwiek robisz, nie zostawiaj tego pustego. Jestem pewien, że słyszałeś, jak Instagramerzy mówią ” link w profilu “lub” link w bio ” w filmie lub wspominają o tym w podpisach zdjęć. To jest link, do którego się odnoszą.
Instagrammerzy mają tendencję do zamiany tego linku, gdy mają nowe wezwanie do działania, aby ułatwić swoim obserwatorom dostęp do tej strony. Minusem jest to, że możesz kierować ruch tylko na jedną stronę na raz, # bummer.
Użytkownicy Instagramu, którzy mają więcej niż obserwujących 10,000 lub mają zweryfikowane konto, takie jak celebryta, mają również bardzo pożądaną możliwość dodawania linków w swoich historiach. Jeśli ich Obserwujący przesunie się w górę, zostaną przeniesieni bezpośrednio na stronę odpowiadającą wpisowi, bez konieczności wymiany linków profilowych. Oczywiście jest to cel, do którego powinieneś dążyć, ale dopóki nie pojawisz się w reality show lub nie zdobędziesz 10 000 obserwujących, masz pecha.
Zakupy na Instagramie
Zakupy na Instagramie umożliwiają Instagramom z kontami biznesowymi bezpośrednie łączenie się z produktami. Ta nowa funkcja może nie być odpowiednia, jeśli sprzedajesz usługi lub Produkty cyfrowe, ale jeśli sprzedajesz produkty fizyczne, takie jak stare dobre książki lub wydruki, jest to świetny sposób na zaprezentowanie produktów i przyciągnięcie do nich ruchu.
Instagram Instagram to przewodnik krok po kroku, w jaki sposób skonfigurować zakupy na Instagramie. Aby rozpocząć, musisz spełnić następujące wymagania:
- Musisz mieć dobra fizyczne
- Twoja firma musi znajdować się w kraju, w którym dostępne są zakupy na Instagramie
- Musisz mieć profil firmy
- Musisz mieć stronę firmową na Facebooku bez ograniczeń wiekowych i krajowych
- Facebook Instagram konto musi być powiązane z katalogiem Facebook
Użytkownicy WordPress, którzy używają WooCommerce, mogą skorzystać z tego przewodnika, aby rozpocząć.
Brakujące Ogniwo
Jak już wspomniałem, jeśli oferujesz usługi lub towary cyfrowe i nie masz obserwujących 10,000, jesteś ograniczony do linku w swoim profilu. W odpowiedzi na problem z ograniczonymi linkami pojawiło się kilka narzędzi do wypełnienia, które pozwalają ludziom stworzyć stronę, która działa jak katalog, w którym mogą wcisnąć dodatkowe linki. Linktree, Lnk.bio i Linkinprofile tworzą centrum zawierające linki do innych ważnych stron.
Lnk.bio i Linktree mają bezpłatne opcje, ale aby uzyskać dostęp do dodatkowych funkcji, takich jak możliwość dostosowania łącza lub usunięcia marki, musisz uaktualnić. Linktree pobiera $ 6 miesięcznie, tylko za jedną stronę docelową!
Istnieje również historia blokowania przez Instagram dostępu do niektórych z tych narzędzi. Linktree był okresowo blokowany z powodu “błędu technicznego”, a może zostali ukarani, kto wie. Chodzi o to, że te narzędzia mogą nie być najlepszą opcją, zwłaszcza jeśli używasz WordPress.
Kwestia analityki, o której należy pamiętać
Ostatecznie, gdy patrzysz na to, skąd pochodzi ruch na Twoją witrynę, Instagram nie pojawi się jako źródło polecania. Linktree oferuje analitykę na darmowych kontach, dzięki czemu możesz zobaczyć, jak dobrze działają twoje linki, ale te dane będą zawarte w Linktree. Linkinprofile i lnk.bio wymaga aktualizacji w celu uzyskania dostępu do analityki.
Pamiętaj o tym, gdy oceniasz, czy Instagram napędza ruch do twojej witryny. Korzystanie z narzędzi przekierowujących lub dołączanie linków do podpisów, nawet jeśli nie można ich kliknąć, może spowodować niedocenianie ruchu, który generują twoje wysiłki na Instagramie.
Instagram Poznaj WordPress
Dla użytkowników WordPress narzędzia przekierowujące nie są konieczne, ponieważ możesz stworzyć własną niestandardową i markową stronę docelową i zaoszczędzić na dodatkowych miesięcznych opłatach. Tworząc własną stronę, będziesz mieć również lepsze dane analityczne, które nie utkną na oddzielnej platformie.
Instagram Instagram landing page do Twoich motywów, które mają przyciągnąć blogerów lifestylowych i influencerów na Instagramie, to świetny sposób na zwrócenie ich uwagi i sprzedaż większej liczby motywów. Hipsterzy się tym zajmą.
Niche Pro w ramach Genesis jest doskonałym przykładem motywu zaprojektowanego specjalnie z myślą o influencerach na Instagramie.
Instagram Instagram zdjęcia blogerów prezentowane są w widocznym miejscu na samej górze strony z wtyczką WP Instagram Widget, ale jest Strona tylko dla Insta. Stronę docelową Instagram można łatwo dostosować, ponieważ jest skonfigurowana za pomocą widżetów.
Tutaj.jest kilka dodatkowych wtyczek Instagram warto zainstalować.
Innym motywem, który ma czystą i prostą stronę docelową Instagram wbudowaną jest Uptown by 17th Avenue Designs. Uptown ma również stronę poświęconą Instagramowi i ma opcję na stronie, u dołu.
Zauważysz duże przyciski na obu stronach, aby linki były bardziej przyjazne dla dotyku.
Co należy uwzględnić na swojej stronie docelowej Instagram
Teraz, gdy widziałeś kilka przykładów stron na Instagramie, oto kilka rzeczy, o których musisz pamiętać, tworząc własne.
Aby utworzyć stronę docelową Instagram w swojej witrynie WordPress, musisz nadać priorytet optymalizacji mobilnej. Nie może to być przemyślane, ponieważ większość odwiedzających dotrze na Twoją stronę po przewinięciu Instagramu na telefonie lub tablecie.
Jeśli chodzi o konkretne elementy, które należy uwzględnić, chcesz utworzyć nagłówek strony, który ma zdjęcie profilowe lub logo Instagram, a może nazwę użytkownika. Strona powinna być rozszerzeniem Instagramu, a posiadanie Zdjęcia i nazwy użytkownika pomoże ludziom zapamiętać, jak dotarli do twojej witryny.
Instagram Instagrama jest bardzo popularny w Instagramie, więc możesz użyć CSS, aby dopasować wszystkie obrazy do swojego ulubionego filtra Instagrama.
Wprowadzenie do witryny lub krótka wiadomość powitalna również robią dobre wrażenie i nie zapomnij dołączyć ikon lub linków do innych profili w mediach społecznościowych.
Po nagłówku, chcesz utworzyć przestrzeń dla najnowszej opt-in. Masz listę e-mail, do której chcesz dołączyć? Wyświetl go w widocznym miejscu na stronie docelowej. WPMU DEV ‘ s Hustle plugin jest do tego stworzony.
Jest to szczególnie ważne, ponieważ użytkownik nie zawsze może zobaczyć wszystkie Twoje posty na Instagramie. Algorytm Instagram priorytetyzuje posty od przyjaciół i rodziny użytkownika, więc przechwytywanie ich wiadomości e-mail jest najlepszym sposobem na otwarcie lepszego kanału komunikacji.
Wtyczki Premium-Nieograniczone Wsparcie Superbohaterów Rozpocznij 14-Dniowy Bezpłatny Okres Próbny
Posiadanie kolekcji markowych tła historii na Instagramie lub okładek z podświetleniem historii, które ludzie mogą pobrać w zamian za pocztę e-mail, to świetny sposób na budowanie bliższych relacji z obserwującymi, zwłaszcza jeśli masz styl podpisu. Oto świetny przykład blogera, który właśnie to robi.
Niezależnie od tego, czy sprzedajesz kursy, pliki do pobrania, produkty fizyczne lub usługi na własnej domenie, potrzebujesz sekcji poświęconej najnowszym ofertom na swojej stronie docelowej Instagram.
Ostatnie wpisy na blogu sektaion lub najpopularniejsza sekcja postów na blogu to również świetny sposób na wprowadzenie obserwujących do większej ilości twoich treści.
Jak skonfigurować Instagram dla firm
Teraz, gdy zdecydowałeś się zwiększyć swoją grę na Instagramie, następnym krokiem jest przekształcenie profilu osobistego w profil biznesowy, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Dzięki temu możesz wykonać następujące czynności:
- Twórz Reklamy Na Instagramie
- Dostęp do analizy stron
- Zapisz się na zakupy na Instagramie
- Publikuj zawartość z komputera stacjonarnego za pomocą wybranych aplikacji innych firm
- Dodaj swój numer telefonu, adres e-mail i adres, aby łatwiej dotrzeć do Twojej firmy
Przejście na profil biznesowy jest łatwe. W ustawieniach profilu w obszarze Konto wybierz opcję “Przełącz na konto firmowe”, aby rozpocząć proces.
Jest tylko kilka informacji, które należy wypełnić, aby przekonwertować konto. Instagram przeprowadzi Cię przez te kroki, zaczynając od wyboru kategorii dla Twojej firmy.
Instagram poprosi Cię o aktualizację danych kontaktowych, aby mógł tworzyć przyciski na stronie profilu. Możesz również dodać adres do swojego biura.
Następnym krokiem jest powiązanie strony ze stroną biznesową na Facebooku. Instagram utworzy stronę, jeśli nie masz takiej, którą możesz zgłosić później.
Podczas Facebook, oto kilka wskazówek Facebook Messenger, które pomogą ci uzyskać więcej biznesu.
Jesteś na Instagramie, co teraz?
Jeśli dopiero założyłeś konto, poczujesz się jak nowy dzieciak w szkole w porze lunchu, niezręczny i może trochę samotny. Najlepszym sposobem na nawiązanie przyjaźni w obu scenariuszach jest również nieco banalny, być przyjaznym i być sobą.
Na Instagramie najlepszym sposobem na to jest śledzenie osób, które naprawdę Cię interesują, a następnie angażowanie się w nie, pozostawiając przemyślane komentarze. Dzięki przemyślanym, nie musisz opowiadać im swojej historii życia ani być wszechwiedzącym, ale pisanie czegoś więcej niż podstawowego komentarza jedno słowo lub emotikon z uśmiechem przechodzi długą drogę.
Nie wahaj się zadawać pytań osobom, które śledzisz, lub dzielić się tym, co promują (jeśli będzie to istotne dla Twoich obserwujących) na swoim Instagramie i tagować je, aby subtelnie dać im znać,pomagamy im.
Wiesz, co również sprawia, że czyjś dzień i pozostawia trwałe wrażenie? Jeśli osoba, z którą chcesz się połączyć, ma produkt lub projekt, który Twoim zdaniem jest naprawdę niesamowity, daj im znać. To musi być prawdziwe, ponieważ ludzie mogą powiedzieć, kiedy próbujesz je posmarować, tylko dlatego, że czegoś chcesz.
Chociaż może to być kuszące, aby zarejestrować się w aplikacji, która pozostawia spamowe komentarze ogólne, aby przyspieszyć proces, ostatecznie nie pomoże Ci to zbudować relacji z ludźmi, którzy mogą pomóc ci rozwinąć księgę biznesu. Teraz, gdy te aplikacje są dostępne dla wszystkich, poświęcenie czasu na robienie rzeczy we właściwy sposób pomoże Ci się wyróżnić. W końcu jesteś osobą, a nie botem, tak samo jak osoba, którą śledzisz.
Prowadzić rozmowy, które są autentyczne i autentyczne. Będziesz w stanie dodać wartość i być szanowaną osobą w społeczności. Poza tym, nie bój się pozwolić, by Twoja dziwna flaga poleciała. Mam na myśli, w granicach rozsądku 😉 podziel się swoimi dziwacznymi zainteresowaniami i dziwnym poczuciem humoru i znajdź swój unikalny głos, który jest przedłużeniem tego, kim jesteś osobiście.
Oto kilka osób WordPress i hashtagi, które możesz śledzić na Instagramie
Kiedy będziesz wystarczająco odważny, podziel się swoją historią, przekonasz się, że pomoże Ci to nawiązać kontakt z innymi ludźmi. I jeszcze jedno, dbajcie o siebie i siebie nawzajem. Nie bądź trollem ani tyranem.
To koniec.
Proszę bardzo. Teraz wszystko, czego potrzebujesz, to zacząć od niesamowitych treści Insta. Oto świetny Instagram dla pomysłów biznesowych na początek. Powyższe konta są również doskonałymi przykładami publikowania wysokiej jakości treści na Instagramie.
Gdy zaczniesz budować autentyczne relacje i być wartościowym, pojawią się naturalne możliwości, aby skierować swoich obserwujących do linku na stronie profilu. To tylko kwestia czasu, zanim strona docelowa zacznie się konwertować.
Nie zapomnij śledzić WPMU DEV na Instagramie, musimy dostać się do 10,000 obserwujących, ponieważ nie możemy dokładnie iść na kawalera, czy możemy? Jestem pewien, że Hustle przynajmniej dostanie randkę w rodzinnym mieście, skoro jest taki gładki.