Czy chcesz sprzedawać członkostwo grupowe dla zespołów korporacyjnych?
Zwykle strony internetowe z członkostwem pozwalają sprzedawać subskrypcje dla jednego użytkownika. Ale co, jeśli chcesz sprzedawać członkostwo grupowe dla firm, aby mogły dodawać członków swojego zespołu?
W tym artykule pokażemy, jak łatwo sprzedawać członkostwo grupowe w WordPress dla zespołów korporacyjnych.
Po co tworzyć członkostwa grupowe w WordPress?
Tworzenie członkostwa grupowego w WordPress ułatwia firmom masowe kupowanie licencji na produkty dla ich zespołu. Umożliwia także administratorowi konta łatwe dodawanie lub usuwanie licencji w razie potrzeby.
Ten typ konta nie dotyczy tylko zespołów korporacyjnych. Może być również używany dla grup wolontariuszy, grup kościelnych, a nawet członków rodziny.
Możesz również utworzyć tego typu konto, aby dać nauczycielom dostęp do wirtualnej klasy dla grupy uczniów.
Biorąc to pod uwagę, przyjrzyjmy się, jak sprzedawać członkostwo grupowe na stronie WordPress.
Konfigurowanie członkostwa grupowego w WordPress dla zespołów korporacyjnych
W tym samouczku użyjemy MemberPress . Jest to najlepsza wtyczka członkostwa WordPress na rynku i pozwala łatwo sprzedawać subskrypcje online w Twojej witrynie.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę MemberPress w swojej witrynie. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym przewodnikiem krok po kroku dotyczącym , jak zainstalować wtyczkę WordPress .
Uwaga: będziesz potrzebować konta Plus lub wyższego, aby korzystać z funkcji kont zespołu.
Po aktywacji musisz odwiedzić stronę MemberPress » Ustawienia » Licencja w obszarze administracyjnym WordPress, aby wprowadzić swój klucz licencyjny. Możesz znaleźć te informacje na swoim koncie na stronie internetowej MemberPress.
Musisz również skonfigurować co najmniej jedną bramkę płatności dla swojej witryny członkowskiej. Możesz to zrobić w zakładce „Płatności”. Po prostu kliknij przycisk (+), a następnie wybierz wybraną bramę z listy rozwijanej i wprowadź odpowiednie dane:
Teraz nadszedł czas, aby włączyć funkcje członkostwa korporacyjnego. Aby to zrobić, przejdź do strony MemberPress » Dodatki i kliknij przycisk „Zainstaluj dodatek” obok dodatku do kont korporacyjnych.
Teraz możesz tworzyć i sprzedawać konta członkowskie firmowe dla zespołów.
Utwórzmy nową subskrypcję członkostwa.
Po prostu przejdź do strony MemberPress » Członkostwo i kliknij przycisk „Dodaj nowy”:
Zobaczysz ekran tworzenia członkostwa. Należy podać tytuł (nazwę) swojego planu członkostwa i ustalić jego cenę. Możesz utworzyć cykliczną subskrypcję i wybrać cykl rozliczeniowy, na przykład miesięczny lub roczny.
Tutaj pobieramy 100 USD miesięcznie za członkostwo:
Następnie musisz przewinąć w dół do obszaru Opcje członkostwa i przejść do zakładki Zaawansowane. W tym miejscu musisz zaznaczyć pole obok opcji „Abonenci tego członkostwa to konta firmowe”.
Następnie musisz ustawić maksymalną liczbę subkont, aby umożliwić członkostwo każdego zespołu korporacyjnego.
Gdy jesteś zadowolony ze swoich ustawień, kliknij przycisk Opublikuj, aby zapisać swój plan członkostwa.
Ograniczanie dostępu do treści dla członków zespołu korporacyjnego
Następnym krokiem jest ograniczenie zawartości, do której mają mieć dostęp tylko konta zespołu firmowego.
Możesz to zrobić, tworząc regułę członkostwa. Na przykład możesz zablokować wszystkie strony, które są stronami podrzędnymi strony „Członkostwo korporacyjne”.
Aby utworzyć regułę, musisz przejść do MemberPress » Rules na pulpicie WordPress. Następnie po prostu kliknij przycisk „Dodaj nowy”, aby rozpocząć tworzenie nowej reguły:
Jako regułę wybierz „Strony podrzędne z” z menu rozwijanego „Zawartość chroniona”. Następnie wpisz nazwę strony nadrzędnej i wybierz ją.
Z rozwijanego menu „Warunki dostępu” wybierz „Członkostwo”, a następnie nazwę swojego poziomu członkostwa.
Pamiętaj, że musisz również oddzielnie chronić stronę nadrzędną, jeśli chcesz, aby była dostępna tylko dla członków.
Zapoznaj się z naszym szczegółowym przewodnikiem dotyczącym tworzenia witryny członkostwa WordPress , aby uzyskać więcej pomocy w tworzeniu zasad członkostwa.
Jak konto członkostwa korporacyjnego szuka użytkowników
Gdy ktoś zarejestruje się w celu uzyskania firmowego konta członkowskiego, może utworzyć subkonta w dowolnym momencie. Jednak liczba subkont może być ograniczona ze względu na rodzaj planu.
Załóżmy na przykład, że prowadzisz stronę członkowską z planami zdrowego odżywiania i zajęciami jogi online .
Osobiści trenerzy lub eksperci ds. zdrowia i sprawności mogli zapisać się do członkostwa korporacyjnego. Mogliby następnie sprzedawać to swoim klientom w ramach swoich usług, tworząc konto dla każdego ze swoich klientów.
Po zarejestrowaniu się właściciel konta może łatwo dodawać nowych członków, wprowadzając nazwę użytkownika, adres e-mail i imię i nazwisko:
Właściciel konta może również usuwać subkonta. Mogą również dać swoim współpracownikom lub klientom link, w którym mogą zarejestrować się, aby dodać do konta:
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak sprzedawać członkostwo grupowe w WordPress dla zespołów korporacyjnych. Możesz również zapoznać się z naszym przewodnikiem , jak utworzyć biuletyn e-mailowy , aby zaangażować użytkowników, oraz naszą listą najlepszych wtyczek WordPress dla wszystkich witryn.
Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Możesz nas również znaleźć na Twitterze i Facebooku .