Zarabianie na swoim blogu: Konfiguracja i przygotowanie strony

W pierwszym poście z tej serii o blogowaniu z WordPress(i zarabianiu na tym!), Przyjrzałem się, jak możesz znaleźć niszę na swoim blogu,jeśli chcesz na niej zarabiać. W tej drugiej części przeprowadzę Cię przez proces przygotowania bloga do pracy.

Możesz pomyśleć, że jest to prosty przypadek instalacji WordPressa, uzyskania odpowiedniego motywu i rozpoczęcia pisania.

Ale jeśli masz zamiar odnieść sukces, musisz poświęcić trochę czasu na przygotowanie swojego bloga.

Musisz pomyśleć o jego odbiorcach, jego projekcie, o tym, jak zarobisz pieniądze i jak powiększysz swoją publiczność.

W tym poście pomogę ci przygotować bloga. Popracuję nad rzeczami, które musisz wziąć pod uwagę, zanim zaczniesz, i pomogę ci zatrzymać się i podsumować, zanim zaczniesz pisać swój pierwszy post.

W kolejnych postach zagłębię się bardziej szczegółowo w te tematy, patrząc na to, jak możesz korzystać z mediów społecznościowych, aby zwiększyć swoją publiczność i na przykład metody, których możesz użyć do zarabiania na swojej stronie. Ale tutaj zachęcę Cię do poświęcenia czasu na zastanowienie się nad swoim blogiem, zanim zaczniesz go dodawać.

Zamierzam również zachęcić Cię do skonfigurowania niektórych narzędzi i wtyczek przed rozpoczęciem, aby twój blog pracował dla ciebie od samego początku. Należą do nich narzędzia SEO, bezpieczeństwa i wydajności.

Więc zaczynajmy!

Przeczytaj inne posty z tej serii o zarabianiu pieniędzy na blogu WordPress:

WPMU DEV's Issue theme - magazine style
Temat naszego numeru to świetny temat na blog w stylu magazynu

Biorąc Pod Uwagę Odbiorców

Pierwszą rzeczą do rozważenia jest publiczność.

Twój blog odniesie sukces tylko wtedy, gdy naprawdę zrozumiesz swoich odbiorców – możesz nawet być jego członkiem lub byłeś członkiem w przeszłości. Na przykład, jeśli twój blog pomoże ludziom czegoś się nauczyć, w przeszłości był czas, kiedy nie miałeś tej wiedzy i też byłeś uczniem. Pomyśl o tym, czego wtedy potrzebujesz i co sprowadziłoby cię z powrotem do swojego bloga raz po raz.

Lub jeśli twój blog jest na temat, który kochasz, zastanów się, dlaczego go kochasz-jak możesz podkreślić to na swoim blogu i zachwycić innych tak bardzo, jak ty sam jesteś zachwycony tematem?

Jeśli nie jesteś pewien odpowiedzi lub martwisz się, że jesteś zbyt blisko bloga, aby zobaczyć go obiektywnie (i jest to prawdopodobne), znajdź ludzi, którzy są potencjalnymi członkami twojej publiczności i zapytaj ich.

Jeśli jest to społeczność, do której jesteś już członkiem, to świetnie-porozmawiaj z nimi, zapytaj, jaki rodzaj treści naprawdę im pomoże i zachęci ich do powrotu na Twojego bloga. Jeśli nie jesteś częścią społeczności, poszukaj jej i stań się jej częścią – jest to najlepszy sposób, aby zanurzyć się w społeczności czytelników i lepiej ich zrozumieć.

Zrób to, zanim zaczniesz konfigurować bloga lub dodawać dowolną treść (jeśli nie pracujesz z istniejącym blogiem). Dzieje się tak dlatego, że jeśli masz pomysł, który kochasz, ale twoja publiczność nie, możesz go zniszczyć, zanim zmarnujesz czas lub energię. A jeśli Twoi odbiorcy podadzą ci sugestie i pomysły, które wprowadzą twój blog w nowy kierunek, nie musisz modernizować go do istniejącego bloga.

> Subskrybuj inne blogi, Czytaj odpowiednie czasopisma, uczestnicz w wydarzeniach dla swojej społeczności – dowiedz się, czego chcą, zarówno widząc, co już się dzieje, jak i pytając ich bezpośrednio.

Meetup website
Użyj Meetup, aby znaleźć wydarzenia, w których będą uczestniczyć Twoi odbiorcy

Nie wstydź się ani nie wstydź się swojego pomysłu na blog – musisz tam wyjść i porozmawiać z ludźmi o tym, jeśli ma to być sukces.

Po przeprowadzeniu badania odbiorców, ponownie przyjrzyj się oryginalnemu pomysłowi i dostosuj go (może nawet trzeba go podrzeć i zacząć od nowa). Pomoże Ci to nie tylko znaleźć tę niszę, ale ją wyrzeźbić.

Twój projekt i struktura strony

Teraz wiesz, czego chcą twoi odbiorcy i co możesz im dać, nadszedł czas, aby dopasować do tego projekt, treść i strukturę bloga.

Omówię treść w następnej części tej serii, więc nie będziemy tutaj wchodzić w to szczegółowo, ale przyjrzyjmy się projektowi strony.

Pomyśl o tym, czego chcą twoi odbiorcy i jak ułatwisz im to znaleźć. Obejmuje to wizualną konstrukcję i strukturę, które powinny się wzajemnie uzupełniać.

Na początku będziesz niechętnie myśleć o sobie jako o marce, ale jeśli twój blog odniesie sukces, tym właśnie się stanie (a może ty). Będzie to ewoluować z czasem, ale warto poświęcić czas na zastanowienie się nad marką i tym, jak wygląda i czuje się Twoja witryna.

Rozważ:

  • Inne blogi służące Twojej społeczności – co w nich przemawia?
  • Mniej udane blogi – co odstrasza ludzi?
  • Zasoby fizyczne i marki, z którymi współpracuje Twoja społeczność.
  • Twoi odbiorcy i inne witryny, z których mogą korzystać. Na przykład, jeśli blogujesz o majsterkowaniu, Twoi odbiorcy będą również patrzeć na witryny sklepów DIY big box i możesz z nich czerpać wskazówki projektowe. Ale jeśli Twoja witryna dotyczy projektowania wnętrz, musisz spojrzeć na wyższe sklepy i witryny projektantów.
  • Ton witryny, w tym jej wizualny ton, a także ton treści (poważnie? zabawny? kapryśne? prawdę mówiąc?). Powinni współpracować.

Kiedy już to zrobisz, nadszedł czas, aby uzyskać motyw przewodni. Na początku prawdopodobnie będziesz pobierał motyw innej firmy, darmowy lub premium, i dostosowywał go samodzielnie. W miarę upływu czasu może być konieczne nauczenie się, jak dokonać dużych dostosowań do it lub zatrudnić programistę, aby to zrobić. A jeśli Twoi odbiorcy oczekują profesjonalnego, wysokiej klasy projektu, być może będziesz musiał zatrudnić projektanta stron internetowych od samego początku.

Ważną rzeczą w Twoim projekcie jest nie tylko jego wygląd. Powinien również wspierać treść. Jeśli więc zamierzasz publikować wiele filmów, Znajdź motyw, który jest do tego przeznaczony. To samo dotyczy galerii zdjęć. A jeśli chcesz włączyć reklamy w swojej witrynie, potrzebujesz do tego miejsca w swoim motywie.

Twój Blog jako część ekosystemu

Masz więc swoją niszę, znasz swoich odbiorców (lub poznajesz ich) i zainstalowałeś i dostosowałeś świetny motyw. Teraz nadszedł czas, aby pomyśleć o swoim blogu jako części ekosystemu.

Pewnie myślisz sobie: o co jej chodzi? Ale wytrzymaj ze mną.

Wraz z rozwojem bloga i odbiorców oraz znalezieniem sposobów na zarabianie, twój blog stanie się część czegoś większego. Obejmuje to kanały mediów społecznościowych, których używasz do promowania swojego bloga i angażowania odbiorców, wszelkie reklamy i partnerów, z którymi współpracujesz, aby tworzyć treści lub dodawać powiązane linki, promocje lub treści sponsorowane.

Będzie to ewoluować wraz z rozwojem odbiorców. Na początku jest mało prawdopodobne, że będziesz pracował na swoim blogu w pełnym wymiarze czasu, więc będziesz musiał się skupić, być może identyfikując jeden lub dwa kanały mediów społecznościowych i instalując prosty mechanizm reklamowy, taki jak Google AdSense.

Google adsense website
Adsense to najprostszy sposób na dodanie reklamy do twojej witryny

Niezależnie od tego, jakich narzędzi zdecydujesz się użyć, musisz włączyć je do swojej witryny. Może to być związane z Twoim motywem lub być może będziesz musiał zainstalować wtyczki lub dodać kod. Im wcześniej to zrobisz, tym szybciej zaczną dla ciebie pracować. Nawet jeśli planujesz na początku utrzymywać witrynę bez reklam, podczas gdy zwiększasz liczbę odbiorców, opłaca się wiedzieć, jakich narzędzi użyjesz, gdy nadejdzie czas, abyś mógł je łatwo zintegrować później.

Niezbędne narzędzia i wtyczki

Decydując się na narzędzia do zarabiania w mediach społecznościowych lub przynajmniej te, z których będziesz korzystać na początku, musisz je skonfigurować w swojej witrynie. Ale to nie wszystko, czego potrzebujesz. Musisz również zainstalować i skonfigurować kilka kluczowych wtyczek, aby Twoja witryna była bardziej efektywna od samego początku. Spójrzmy na to.

SEO

Chcesz, aby Wyszukiwarki odnajdywały Twoją witrynę od dnia jej uruchomienia.

Najpierw upewnij się, że odznaczono pole wyboru zniechęcaj Wyszukiwarki do indeksowania tej witryny w Ustawienia > Czytanie zaraz po uruchomieniu witryny. Wiem z własnego doświadczenia, że zbyt łatwo przegapić ten krok!

Reading settings in WordPress

Następnie zainstaluj wtyczkę SEO. Nasza wtyczka SmartCrawl zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do zwiększenia pozycji w wyszukiwarkach, w tym mapy witryn, niestandardowe opisy i tytuły, możliwość osobnej konfiguracji różnych treści i integracji Moz.

SmartCrawl SEO plugin

Poświęć trochę czasu na konfigurację wtyczki. Upewnij się, że są indeksowane odpowiednie typy treści (a te, które chcesz wykluczyć, są nie zaznaczone) i dodaj indywidualne opisy do poszczególnych stron. Rozważ skonfigurowanie stron docelowych, może do pracy z platformami społecznościowymi.

Poświęcenie czasu na dostosowanie ustawień dodaje o wiele więcej niż tylko zainstalowanie wtyczki i umożliwienie jej wykonania całej pracy – ustawi cię ponad większością konkurencji i zwiększy szybkość, z jaką Twoja witryna podnosi się w rankingach.

Osiągi

Jeśli twój blog jest szybki, będzie miał lepsze rankingi SEO i będzie mniej prawdopodobne, że straci odwiedzających. Zainstaluj i skonfiguruj nasz plugin Hummingbird tak, aby działał jak najlepiej.

Hummingbird performance plugin

Jeśli twój hosting nie jest świetny, rozważ przejście do dostawcy (lub planu), który może przyspieszyć działanie witryny. A ja na pewno tylko używać kodu z renomowanych źródeł, który wykonuje well i jest zakodowany poprawnie.

Bezpieczeństwo i kopie zapasowe

Gdy zaczniesz dodawać treści do swojego bloga, nie chcesz ryzykować utraty go. I na pewno nie chcesz, aby ktokolwiek hakował Twoją witrynę lub cierpiał na przestoje z powodu problemów z bezpieczeństwem.

Nasza wtyczka Snapshot Pro pozwala na uruchamianie automatycznych kopii zapasowych witryny w regularnych odstępach czasu i (co ważne) bardzo ułatwia ich przywrócenie w przypadku utraty danych. A nasza wtyczka Defender Pro ochroni Twojego bloga przed naruszeniami bezpieczeństwa i pomoże Ci go utwardzić.

Defender Pro security plugin

Skonfiguruj je przed rozpoczęciem i mam nadzieję, że nie będziesz musiał martwić się o żaden z nich ponownie.

Zaangażowanie Publiczności

W zależności od wybranej platformy mediów społecznościowych może być konieczne zainstalowanie wtyczki, aby połączyć je z witryną. Główne platformy mediów społecznościowych mają wtyczki, które pozwalają wyświetlać Twój kanał na swoim blogu i zachęcają ludzi do polubienia Cię lub śledzenia, a my mamy również wybór.

Co jest jeszcze bardziej przydatne, jeśli chodzi o zwiększenie liczby odbiorców, to umożliwienie ludziom dzielenia się Twoimi treściami za pośrednictwem własnych kanałów mediów społecznościowych. Omówię to bardziej szczegółowo w przyszłym poście, identyfikując wtyczki, których możesz użyć, aby to zrobić, a także połączyć wygrane kanały mediów społecznościowych z blogiem

Będziesz także chciał zachęcić ludzi do zapisywania się na regularne aktualizacje, aby nie przegapili nowych treści na Twoim blogu.

Hustle marketing plugin

Nasza wtyczka Hustle pomoże Ci pozostać w kontakcie z odbiorcami, pozwalając im rejestrować się w celu aktualizacji i biuletynów oraz pozwalając skonfigurować dokładnie, jak to działa.

Poświęcenie czasu na przygotowanie pomoże Twojemu blogowi odnieść sukces

Gdy masz świetny pomysł na swojego bloga i chcesz zacząć, kuszące jest zanurzenie się i natychmiastowe rozpoczęcie tworzenia treści bez poświęcania czasu na przygotowanie.

Ale jeśli zatrzymasz się i zrobisz odpowiednie przygotowanie na początku, wtedy twój bagno ma znacznie większe szanse na sukces. zjadłem trochę czasu, aby zrozumieć odbiorców, rozważyć Brada, dokładnie zaprojektować witrynę i skonfigurować niezbędne narzędzia i wtyczki, a to zaoszczędzi Ci wiele pracy w przyszłości.

Tagi: