* Naprawdę * poznaj odwiedzających witrynę za pomocą WordPress z HubSpot

Posiadanie szybkiej, pięknej i responsywnej strony internetowej już nie wystarczy. Twoi goście oczekują więcej. W tym poście współpracujemy z HubSpot, aby pokazać ci, jak dostarczyć właśnie to, za darmo!

Odwiedzający Twoją witrynę chcą uzyskać natychmiastową odpowiedź na swoje pytania. Chcą być w stanie zobaczyć, ile kosztują Twoje produkty bez konieczności rozmowy ze sprzedawcą lub prośby o wycenę. Chcą mieć możliwość kliknięcia przycisku i porozmawiania z przedstawicielem obsługi klienta, jeśli potrzebują dodatkowej pomocy. A lista jest długa…

Podczas gdy Twoi klienci domagają się lepszego doświadczenia, możesz zadawać sobie pytanie: “jak sprawić, by moi potencjalni klienci byli zadowoleni, nie rozbijając banku, mając dziesiątki różnych planów oprogramowania i zatrudniając więcej pracowników?”

Cóż, mamy dobrą wiadomość do podzielenia się z Tobą-z całkowicie darmowym all-in-one CRM, sprzedaży, marketingu i obsługi klienta WordPress plugin (nie wiesz, co to jest CRM, dowiedz się więcej tutaj) możesz lepiej przyciągnąć, zaangażować się i (kto wie, może) skutecznie zachwycić potencjalnych klientów i klientów w jednej platformie, nie wydając ani grosza.

Twój nowy, darmowy CRM w akcji.

W tym artykule omówimy, jak ogólnie zaangażować odwiedzających i klientów oraz jak możesz to zrobić za pomocą wtyczki HubSpot WordPress.

Konwertuj odwiedzających witrynę, dodając wartość za pomocą formularzy

Formularze różnią się pod wieloma względami – długością, formatem, rodzajem treści, wyglądem i przeznaczeniem. Jednak powinny one odpowiadać potrzebom Twojej firmy, zbierać informacje, które chcesz od odwiedzających, a ostatecznie zapewnić wartość dla potencjalnych klientów i klientów.

Jeśli masz już formularze na swojej stronie, to świetnie! Zgłoszenia powinny automatycznie zsynchronizować się z bazą danych kontaktów HubSpot, gdy masz zainstalowaną wtyczkę HubSpot WordPress. HubSpot może monitorować każde zgłoszenie w Twojej witrynie i pobierać dane wprowadzone przez użytkownika.

 

Jeśli nie masz jeszcze formularzy na swojej stronie, to jest w porządku! HubSpot ma darmowy kreator formularzy we wtyczce lub możesz użyć innej wtyczki forms, takiej jak Forminator (co jest dość niesamowite, po prostu dla twojej wiadomości) i automatycznie połączyć się z kontem HubSpot. Rozbudowana integracja HubSpot forminatora pozwala również na utworzenie bezpłatnego systemu sprzedaży biletów obsługującego WordPress.

Angażuj i pomagaj odwiedzającym za pomocą czatu na żywo

Czasami odwiedzający nie chcą wypełniać formularzy. Jest wiele powodów… może twoje wezwanie do działania jest zbyt ogólne lub nawet zbyt inwazyjne, prosząc o wiele informacji.

Czy byłeś ostatnio na stronie internetowej i zaangażowałeś się w sprzedaż, obsługę klienta, a nawet bota? Najlepiej jest dać odwiedzającym różne opcje angażowania się w twoją firmę.

 

W niedawnym badaniu z pytaniem: “jeśli masz pytanie lub problem, z którym potrzebujesz pomocy, jak chcesz połączyć się z grupą obsługi klienta firmy?”48% respondentów odpowiedziało czatem na żywo, a 57% respondentów stwierdziło, że są zainteresowani uzyskaniem informacji od botów podczas przeglądania strony internetowej firmy.

Dzięki dużej zmianie sposobu, w jaki klienci robią zakupy i badają online, czat na żywo i boty są łatwym sposobem na pomoc klientom i oszczędzanie masz ogromne ilości czasu i energii. I bardzo łatwo jest dodać czat na żywo i boty do swojej witryny. W poniższym krótkim opisie zobaczysz, jak łatwo jest utworzyć krok po kroku bota, który zadaje pytania, aby zakwalifikować odwiedzających i dowiedzieć się więcej o ich zainteresowaniach.

 

Dzięki wtyczce HubSpot WordPress możesz dodać czat na żywo do swojej witryny w mniej niż minutę i budować chatboty, aby współpracować z Gośćmi, gdy jesteś z dala od komputera, a nawet śpisz! Jeśli chcesz rozmawiać z odwiedzającymi, możesz skorzystać z bezpłatnej aplikacji mobilnej HubSpot lub aplikacji internetowej.

Organizuj, wzbogacaj i śledź każdego odwiedzającego w uporządkowanej osi czasu za pomocą kontaktów

Zazwyczaj, gdy ktoś przesyła formularz w Twojej witrynie, otrzymasz prostą wiadomość e-mail z wprowadzonymi danymi i najprawdopodobniej rekordem zapisanym w edytorze formularzy WordPress.

To, czego możesz nie wiedzieć, to to, że tracisz wiele dodatkowych informacji, które pomogą Ci lepiej zaangażować się w perspektywę. Te dodatkowe informacje obejmują przeglądane strony, ile razy odwiedzili Twoją witrynę, jak cię znaleźli i wiele więcej.

Oto gif pokazujący oś czasu kontaktu ze wszystkimi cennymi szczegółami:

 

Wyobraź sobie, że możesz wiedzieć wszystko o tym, co ludzie robią w Twojej witrynie, kiedy i kim dokładnie są. Możesz użyć tych danych, aby powiadomić zespół sprzedaży, wywołać wiadomość e-mail i wiele więcej.

Możesz zarządzać nawet milionem kontaktów na swoim koncie HubSpot za darmo i na zawsze.

Twórz segmentowane grupy kontaktów z listami

Chcesz wiedzieć, które osoby odwiedzają Twoją stronę z cenami? Którzy klienci chcą uaktualnić lub nawet anulować? Możesz użyć list w wtyczce HubSpot WordPress do tworzenia przefiltrowanych grup kontaktów na podstawie ich specyficznych interakcji, zachowań i innych zebranych metadanych.

Na przykład, jeśli lead odwiedza Twoją stronę cenową, dobrze jest przypuszczać, że może oceniać Twoje produkty. Możesz wykorzystać ten cenny wgląd (i tym podobne), aby dotrzeć do nich i pomóc im, stworzyć dostosowanego chatbota, a nawet wysłać im automatyczną wiadomość e-mail, aby zbliżyć ich do zakupów.

Możesz użyć tych podzielonych list do zasilania bardziej spersonalizowanych treści w wiadomościach e-mail, reklamach i w swoich treściach.

Kontynuacja dzięki automatycznej spersonalizowanej wiadomości e-mail

Edukowanie kontaktów i klientów za pomocą ukierunkowanych, spersonalizowanych wiadomości e-mail to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania. Jeśli wysyłasz dziś e-maile koc i masz nadzieję, że działają, możesz otrzymywać duże ilości osób, które mogą zrezygnować z twojej komunikacji ze względu na jej spamowy charakter. Skrzynki odbiorcze ludzi są zbyt zaśmiecone, a jednym z najłatwiejszych sposobów na przecięcie się przez hałas jest personalizacja wiadomości z takimi rzeczami, jak ich imię lub nazwa firmy w temacie i kopiowanie.

Pomyśl o tym: teraz wiesz, że każda strona, na którą patrzy każdy kontakt w Twojej witrynie, czy są klientami, czy nie, i inne informacje, które zebrałeś, gdy wypełniają formularze lub angażują się w chatbota. Możesz tworzyć segmentowane listy, aby grupować bardzo podobne kontakty razem. A teraz możesz wysyłać piękne, responsywne e-maile do nich, które czują się spersonalizowane i pomocne!

 

Celem każdej firmy jest pomoc swoim klientom! Podspełniaj potrzeby swoich klientów, bądź pomocny i spersonalizowany oraz zawsze bądź na czas. Teraz możesz to zrobić łatwiej.

Mierz wydajność biznesową za pomocą Pulpitu Nawigacyjnego

Teraz, gdy zaczynasz się angażować i zachwycać swoimi kontaktami i klientami, musisz się zastanawiać, jak możesz zobaczyć, jak działa Twoja firma.

Dzięki pulpitowi nawigacyjnemu HubSpot wbudowanemu we wtyczkę WordPress możesz zobaczyć swój wzrost i wyróżnić obszary, które musisz poprawić.

Możesz przeglądać podstawowe raporty, a nawet tworzyć niestandardowe raporty, aby analizować dowolną część swojej firmy. Ponieważ wszystkie cenne dane kontaktowe są przechowywane na koncie HubSpot, możesz tworzyć pulpity nawigacyjne pokazujące każdą część sukcesu Twojej firmy.