Najlepsze trendy e-commerce 2019, na które warto zwrócić uwagę

Nowe trendy e-commerce pojawiają się w oszałamiającym tempie. Trudno być na bieżąco z nimi wszystkimi, dlatego w tym poście zbadaliśmy i zebraliśmy najgorętsze trendy 2019.

sprzedaż e-commerce będzie stanowić 10% pieniędzy wydanych przez kupujących w tym roku. Jeśli prowadzisz sklep eCommerce lub nim zarządzasz, pomoże Ci to w znajomości najnowszych trendów w Twojej branży. W końcu wiedza to połowa wygranej!

Chociaż nie musisz podążać za wszystkimi wymienionymi tutaj trendami, wiedza może pomóc ci zidentyfikować obszary w Twoim sklepie internetowym, w których możesz się poprawić.

Idziemy!

Get Chatty

Są już prawie wszędzie. Globalne przejęcie chatbotów jest nieuchronne. W ciągu ostatniego roku chatboty odnotowały ogromny wzrost o 24,3% (CAGR). W ankiecie dla użytkowników końcowych 45% użytkowników preferowało chatboty jako pierwszy wybór do składania zapytań o obsługę klienta.

W innym badaniu przeprowadzonym przez Drift 38% konsumentów wolało angażować się w bota niż człowieka.

Przywitaj się z naszymi nowymi władcami czatu!

2020 będzie wielkim rokiem dla chatbotów. Globalne badanie Salesforce” State of Service ” (Sierpień 2019) wykazało, że 53% organizacji serwisowych planuje korzystać z chatbotów w ciągu najbliższych 18 miesięcy.

Wraz z rozwojem aplikacji messenger, takich jak Facebook Messenger i WhatsApp, chatboty powoli atakują telefony komórkowe użytkowników. I nie bez powodu.

Chatboty pomagają dotrzeć do klientów w zabawny i znaczący sposób. I dzieje się to przy najmniejszym możliwym tarciu. Nie ma nic do pobrania lub zainstalowania, Brak rejestracji lub strony logowania. Jest tam, aby użytkownicy mogli od razu wskoczyć.

Myśl W Pudełku

Każdy korzysta z poczty e-mail-aby pozostać w kontakcie z przyjaciółmi, rodziną i ich ulubionymi markami. Teraz jest nowe zastosowanie wiadomości e-mail: kasy e-mail. Jest to sposób, w jaki konsumenci mogą sfinalizować zakup bezpośrednio z wiadomości e-mail.

Interaktywne wiadomości e-mail zostały spopularyzowane przez startup o nazwie RebelMail (niedawno przejęty przez Salesforce). Od tego czasu znacznie wzrosła w użyciu.

Interactive emails with checkout feature directly in the inbox
Dokonaj zakupu bez wychodzenia ze skrzynki odbiorczej.

Interaktywne e-maile umożliwiają subskrybentom wykonywanie quizów, przeglądanie zakupionych produktów, a nawet kasowanie porzuconych wózków, wszystko w samej treści wiadomości e-mail.

Na przykład Old Navy używało go, aby umożliwić klientom przeglądanie zdjęć produktu, wybór jego koloru i rozmiaru, dodanie go do koszyka, a następnie zakończenie zakupu.

Oto fajny Interaktywny e-mail od Harry ‘ ego, który sugeruje produkt oparty na Twoich wyborach (wiąże się to również z trendem personalizacji).

Pomimo wzrostu innych kanałów komunikacji, e-maile są nadal najczęściej używanym medium. Ma to sens, że marki zmaksymalizują swój potencjał, pozwalając klientom kupować bezpośrednio ze swoich skrzynek odbiorczych. Jego zakres jest tak ogromny, że po prostu może dać początek nowej kategorii e—commerce-emailCommerce (czy może to być znak towarowy? Zaklepuję!).

Nadszedł czas, aby uzyskać osobiste

Zachwyć swoich klientów tym, jak wyjątkowi są, aby uzyskać świetne wyniki marketingowe. Badanie przeprowadzone przez Experian Marketing Serwady wykazały, że spersonalizowane wiadomości e-mail osiągają 6X wyższe stawki transakcji niż te, które nie są.

Aby wygrać w personalizacji, musisz pokryć podróż swojego klienta od początku do końca. Większość kupujących robi badania przed podjęciem decyzji o zakupie, więc pomóż im w tym. Twórz spersonalizowane treści i funkcje wyszukiwania, aby przyciągnąć odbiorców docelowych.

Nagradzaj swoich klientów za udostępnianie ich danych osobowych. Następnie możesz użyć tych danych do personalizacji zakupów. Później możesz również dostosować swoje programy lojalnościowe.

Poprowadź swoich klientów w trakcie ich podróży po zakupach online.

Na przykład, Victoria ‘ s Secret prowadzi cię za pomocą interfejsu wyboru biustonosza sportowego. The North Face pomaga znaleźć idealną kurtkę. Bodybuilding.com pomaga znaleźć odpowiedni suplement w zaledwie trzech prostych krokach. Narzędzie do planowania IKEA pomaga zaplanować wymarzony dom.

Poznaj sekrety swoich klientów, aby lepiej im służyć!

Personalizacja zakupów ułatwia podejmowanie decyzji zakupowych, pomagając im znaleźć dokładnie to, czego szukają.

Marki, które uczą się, jak to zrobić, będą miały większe szanse na wygraną z konkurencją.

Utrzymuj Użytkowników W Haczyku

Przychody z reklam na Instagramie wzrosły ponad dwukrotnie w 2018 r. i wygenerowały 9 miliardów dolarów. Wzrost ten wynika głównie z nowego impulsu e-commerce i oczekuje się, że będzie kontynuowany do 2019 roku.

Facebook Instagram jest obecnie najpopularniejszą platformą społecznościową z 768 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie (MAU), tuż za swoją spółką dominującą Facebook. Oczekuje się, że do 2023 r.osiągnie ponad miliard MAU.

Instagram's new Checkout on Instagram eCommerce feature
Kolejny hit Insta w przygotowaniu. (Źródło: Instagram)

Funkcje e-commerce na Instagramie rosną skokowo. Ich funkcja tagowania produktów i naklejki na Instagram Stories były ogromnym sukcesem zarówno wśród marek, jak i marketerów.

Na początku tego roku ogłosili Zamówienie na Instagramie funkcja Instagram Instagram (wciąż w wersji beta, nie mylić z zakupami na Instagramie), która pozwala kupującym kupować produkty, które widzą na Instagramie bez opuszczania aplikacji. Nike, Adidas, H & M, Prada i Burberry to jedne z najlepszych marek, które używają go teraz.

Chwała Najwyższemu Liderowi Marketingu

Jeśli treść jest królem (lub królową), filmy są najwyższym liderem.

55% użytkowników online ogląda filmy codziennie.

90% konsumentów uważa, że filmy o produktach są pomocne w podejmowaniu decyzji o zakupie.

Facebook generuje ponad 8 miliardów wyświetleń wideo dziennie.

Posiadanie filmu na stronie docelowej zwiększa współczynnik konwersji o 80%.

Matematyka jest prosta. Zainwestuj w marketing wideo.

WPMU DEV's YouTube Channel Screenshot

Zapisałeś się już do naszej ligi superbohaterów?

Innym obszarem, na który należy zwrócić uwagę, jest Transmisja Wideo Na Żywo. Według dzisiejszych mediów społecznościowych filmy na żywo zwiększają zaangażowanie o 300% niż zwykłe filmy. To ma być kolejny duży trend w marketingu wideo do napędzania zaangażowania i konwersji.

Stwórz Bezproblemowe Zakupy

Mobile wciąż rośnie. Do 2021 R. 53,9 proc. oczekuje się, że cała sprzedaż e-commerce nastąpi na smartfonach. Większość konsumentów przegląda produkty lub usługi na swoich telefonach komórkowych,ale kończy zakupy na komputerze.

An top view of a desk with a person holding tablet. Also seen are a laptop and a smartphone along with various gifts.
Bądź tam dla swoich klientów na wszystkich głównych urządzeniach i platformach.

Dlatego ważne jest, aby twój sklep eCommerce był obecny na wszystkich urządzeniach (aka jest omni-device). Nazywa się to strategią e-commerce typu omni-device. Pomaga klientom łatwo przełączać zakupy między różnymi urządzeniami.

Nawet w fizycznym sklepie 80% kupujących korzystało ze smartfona, aby przeglądać recenzje produktów lub porównywać ceny. Zazwyczaj odwiedzają strony mediów społecznościowych, YouTube i przeglądają witryny, aby mieć pewność co do zamierzonego zakupu.

Dlatego kluczowe staje się, aby marki były obecne na wszystkich platformach. Nawet jeśli są głównie marką detaliczną. Nazywa się to strategią wielokanałową.

Strategia omni-platform i omni-device stawia Twoich klientów w centrum Twoich działań marketingowych, a nie Twoją markę. Pomaga im w zakupach, bez względu na to, na jakim urządzeniu lub platformie się znajdują.

Jeśli masz już sklep eCommerce, warto sprawdzić zalety Progress Web Apps (PWA). PWAs to strony internetowe, które działają prawie jak aplikacje, ale są niezależne od platformy. Działają więc na prawie wszystkich urządzeniach. Są zapowiedzią przyszłości aplikacji mobilnych.

Super Progressive Web Apps to wysoko oceniana Wtyczka WordPress, podobnie jak PWA dla WP & AMP (która została ostatnio zaktualizowana), której możesz użyć teraz, aby przekonwertować swoją witrynę WordPress na PWA.

Przyszłość Jest Nierealna

Wirtualna rzeczywistość daje klientom doświadczenie, które jest równoznaczne z tradycyjnymi zakupami. Prawie. Ponadto nie ma kłopotów z podróżowaniem i fizyczną obecnością w sklepie. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób, oto fajne demo VR w sklepie od inVRsion.

Według ankiety przeprowadzonej przez Frulix—startup wirtualnej rzeczywistości, który pomaga tworzyć filmy VR bezpośrednio w przeglądarce, 72% respondentów stwierdziło, że byłby zainteresowany kupowaniem rzeczy za pomocą doświadczenia VR. 58% osób uważa, że VR może zmienić grę dla sprzedawców detalicznych.

Według IDC, wydatki na wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość mają przekroczyć 20 miliardów dolarów w 2019 roku. IKEA, Converse i Lego to jedne z najlepszych marek, które zainwestowały w VR i AR.

Aplikacja AR Converse pozwala wypróbować ich style wirtualnie.

W miarę jak przestrzeń VR nabiera tempa, marki eCommerce będą musiały tworzyć lepsze wrażenia dla swoich konsumentów. Zdecydowanie jest to trend, na który należy mieć oko (zamierzony kalambur).

Raise Your Voice

Według OC&C Strategy Consultants sprzedaż Voice-commerce wyniosła w ubiegłym roku 2 miliardy dolarów. Szacuje się, że do 2022 roku liczba ta wzrośnie do 40 miliardów dolarów.

Asystenci głosowi, tacy jak Google Assistant, Siri i Alexa, stają się coraz bardziej popularni z dnia na dzień. Mogą być używane bez użycia rąk podczas robienia innych rzeczy, a także pomagają szybciej uzyskać odpowiedzi i wyniki.

I kup mi paczkę chipsów!

Oczywiście, korzystanie z nich do zakupu rzeczy jest tylko kwestią czasu. Ponad 62% gospodarstw domowych posiadających inteligentne głośniki korzystało z asystentów głosowych do zakupów spożywczych. A 35% z nich używało tego samego do kupowania przedmiotów detalicznych.

> W miarę dojrzewania technologii firmy eCommerce chętnie wykorzystują tę nową platformę do tworzenia dynamicznych zakupów dla swoich użytkowników.

EMarketer przewiduje, że rynek inteligentnych głośników w USA wzrośnie do 76,5 miliona do 2020 roku. W połączeniu z preferencjami konsumentów dla inteligentnych asystentów oznaczałoby to, że handel głosowy odegra znaczącą rolę w rozwoju branży e-commerce.

Poruszaj się szybko i nie psuj rzeczy

W Internecie, wolna prędkość zabija. Po pierwsze, zabija firmy, niszcząc ich współczynniki konwersji. A potem zabija ich, niszcząc reputację witryny.

Według badania użytkownika przeprowadzonego przez Google, 53% użytkowników smartfonów porzuca witrynę, jeśli ładowanie trwa dłużej niż 3 sekundy. A 79% stwierdziło, że nie powróci do witryny o słabej wydajności.

To był główny powód aktualizacji prędkości Google do algorytmu wyszukiwania w zeszłym roku. Wszystko jest stałe, im szybciej Twoja strona się ładuje, tym wyższa będzie pozycja w wynikach wyszukiwania Google.

WPMU DEV Hosting's landing page screenshot
Zdobądź swojego sklepu eCommerce partnera, który sprawi, że poleci!

Dlatego, jeśli prowadzisz sklep eCommerce,musisz wybrać niezawodnego partnera hostingowego, który dostarcza (wskazówka: hosting WPMU DEV jest błyskawiczny).

Klienci Online szukają szybkości i wydajności. Po prostu to zrób!

Let ‘ s Go (Social) Shopping

Coraz więcej osób robi dziś zakupy online, kupuje produkty na platformach społecznościowych, staje się ambasadorami marki i przyczynia się do zakupów innych użytkowników poprzez treści generowane przez użytkowników (UGC) i rekomendacje zakupowe.

Na przykład Instagram pozwala skonfigurować mobilną witrynę sklepową, oznaczać produkty na zdjęciach, filmach i historiach oraz przekształcać posty w możliwości zakupu przez miliony użytkowników w Twoim sklepie. Facebook Instagram sklep i produkty można wyświetlać na innych platformach społecznościowych, takich jak Facebook i w sklepie WordPress eCommerce.

Dzięki odrobinie kreatywnego myślenia możesz uruchamiać inicjatywy UGC, takie jak konkursy, w których klienci proszą o udostępnianie zdjęć i historii o tym, że konsumują, noszą lub angażują się w twoje produkty i usługi. Użytkownicy mogą udostępniać produkty, które chcą w swojej sieci społecznościowej, a także otrzymywać opinie i sugestie dotyczące zakupów od znajomych.

Wallis website with user generated content request notice highlighted
Kampanie Content marketingowe generowane przez użytkowników to rosnący trend e-commerce w społecznościach.

Oświadczyłeś Mi Się?

Jak powiedzieć klientom, że zarówno oni, jak i Twoja firma są wyjątkowi i zasługują na bycie razem? Udane firmy eCommerce znajdują sposoby, aby to zrobić, łącząc swoją unikalną propozycję sprzedaży (USP) ze spersonalizowanymi doświadczeniami użytkowników.

Skupienie się na mikro-rynkach, budowanie społeczności i prowadzenie pogłębionych rozmów z potencjalnymi i istniejącymi klientami to tylko niektóre ze sposobów, w jakie firmy uzyskują dostęp do lepszych danych użytkowników, aby dowiedzieć się, czego szukają klienci, zapewnić im wyjątkowe i wyjątkowe wrażenia oraz stworzyć idealne dopasowanie.

W ostatnim badaniu BazaarVoice, 70% sprzedawców detalicznych wymieniło personalizację jako najwyższy priorytet [PDF]. Dzięki trendom takim jak dropshipping, sprzedawcy mogą stworzyć unikalną propozycję sprzedaży, założyć sklepy internetowe koncentrujące się na mikro sprzedaży i używać nanarzędzia sonalizacji w celu poprawy zaangażowania klientów na ich stronie internetowej.

Laptop screen with illustration of a group of people holding signs.
Klienci chcą kupować specjalne rzeczy ze specjalnych miejsc, które sprawiają, że czują się … wyjątkowo!

Sprzedaj Raz, Zarabiaj Na Zawsze

Zakupy bez tarcia polegają na tym, aby proces zakupu był szybszy, prostszy, mniej stresujący i przyjemniejszy dla konsumentów. E-commerce oparty na subskrypcji jest tego doskonałym przykładem.

Według globalnej firmy zarządzającej McKinsey, subskrypcja e-commerce wzrosła o ponad 100 procent każdego roku w ciągu ostatnich pięciu lat. Same subskrypcje online wygenerowały w 2016 r. ponad 2,6 mld USD sprzedaży (w porównaniu z 57,0 mln USD w 2011 r.).

Niezależnie od tego, czy klienci kupują online, aby uniknąć biegania do sklepów przez cały czas, czy też zaoszczędzić sobie wstydu z prośbą o osobiste Produkty bez recepty, więcej firm oferuje produkty automatycznie wysyłane, umożliwiając użytkownikom subskrypcję i otrzymanie czegokolwiek i wszystkiego do domu.

Amazon subscribe and save store page
Z usług abonamentowych, nigdy nie trzeba zabraknąć ponownie i niedogodności dla siebie.

Jeśli Wygląda Jak Kaczka I Myśli Jak Kaczka…

Nowe doświadczenia eCommerce łączą sztuczną inteligencję (AI) z rozszerzoną rzeczywistością (AR), szczególnie w obszarach takich jak handel mobilny.

AI i AR są oddzielnymi, ale komplementarnymi technologiami. Technologie predykcyjne oparte na sztucznej inteligencji mogą uczyć się i identyfikować wzorce i zachowania zakupowe użytkowników, aby dostosowywać spersonalizowane doświadczenia zakupowe i generować aktualne oferty, a modelowanie 3D za pomocą narzędzi AR może być używane do wizualizacji, “testowania” i “wypróbowywania” rzeczy, takich jak produkty domowe i odzież lub akcesoria przed zakupem.

Do 2022 r. BusinessWire przewiduje, że globalne wydatki detalistów na sztuczną inteligencję osiągną 7,3 mld USD rocznie do 2022 r. (wzrost z około 2 mld USD w 2018 r.), a PR Newswire szacuje, że ponad sklepy internetowe 120,000 będą korzystać z AR, aby zaoferować swoim klientom bogatsze doświadczenia zakupowe, a do 2020 r. 3% wszystkich przychodów e-commerce będzie generowane przez doświadczenia AR.

camera showing augmented reality picture of a couch.
Rozszerzona rzeczywistość pozwala kanapie rzeczy w różnych materialnych percepcji i spróbować przed zakupem. Źródło: augment.com

Jeden kanał e-commerce, aby rządzić nimi wszystkimi

Jak możesz kierować reklamy do swoich idealnych klientów online, gdy jest tak wiele miejsc, które można znaleźć? Firmy dzisiaj muszą mieć obecność online wszędzie i być w stanie zapewnić wyjątkowy poziom osobistej obsługi, która sprawi, że klienci poczują się wyjątkowo i chcą wracać i kupować ponownie i ponownie.

Kluczowe jest, aby być bardzo ukierunkowanym na Działania marketingowe i skoncentrować się na budowaniu firmy przy użyciu wielokanałowego (omnichannel) podejścia, które zapewnia klientom bezproblemowe, spójne i spersonalizowane zakupy bez względu na to, gdzie się znajdują i jak wchodzą w interakcję z Tobą.

Więc … jeśli chcesz się gdzieś z nimi dostać, być wszędzie i być tam dla nich!

omnichannel eCommerce trend marketing ” width=”512″ height = “512” />gdziekolwiek są, Bądź tam i bądź gotowy, aby im służyć!

Coś Starego I Coś Nowego

Jeśli uważasz, że rozwój e-commerce doprowadzi do upadku sklepów stacjonarnych, pomyśl jeszcze raz. Sprzedawcy detaliczni wykorzystują e-commerce i znajdują nowe sposoby na zwiększenie doświadczenia online w sklepach fizycznych.

Wiele marek korzysta ze sklepów “brick and click”, które łączą Handel detaliczny i e-commerce, wymagają mniej fizycznych obszarów i pracowników do działania oraz oferują bardziej spersonalizowaną i interaktywną wizytę w sklepie. Na przykład “4-gwiazdkowe” sklepy Amazon umożliwiają klientom osobistą interakcję z najlepiej sprzedającymi się urządzeniami i produktami.

Cyfrowe kioski umożliwiają użytkownikom bezpośredni kontakt ze sklepem. Sklepy Pop-up, targi i mobilni przedstawiciele terenowi wykorzystują elastyczne technologie, takie jak tablety z obsługą POS, Czytniki kart mobilnych, drukowanie na miejscu/na żądanie i elastyczne umowy najmu powierzchni.

Klienci mogą dziś zamawiać posiłki w restauracjach za pośrednictwem interaktywnych menu, a sprzedawcy mody umieszczają tablety w przebieralniach, więc klienci mogą poprosić o więcej elementów odzieży do przymierzenia. Niektórzy sprzedawcy detaliczni integrują nawet wirtualne zakupy w swoich fizycznych sklepach i salonach z wykorzystaniem technologii AR.

Tesco virtual store inside a Korean subway station.
Kupowanie artykułów spożywczych w wirtualnych sklepach pod ziemią jest całkowicie “poza ścianą”.

Wiemy, czego szukasz

Pamiętaj dobre ole ‘ dni, kiedy spędziłeś godziny online badania laptopów gier, aby znaleźć taki, który pasuje do Twojego budżetu i używane słowa kluczowe, takie jak “Alienware 13 Gaming Laptop PC i7–5500U GeForce 960M” aby wyszukać go w swojej ulubionej stronie sklepu komputerowego?

Już nie musisz. Wpisywanie długich słów kluczowych do wyszukiwania produktów jest tak 2018! Inteligentne algorytmy wyszukiwania i filtry coraz lepiej uczą się, czego szukają klienci, nawet jeśli błędnie wpisują słowa lub po prostu szukają rzeczy takich jak “laptop do gier pod 2000”.

Inteligentne technologie, takie jak dynamiczne filtry, pozwalają klientom szybko sortować i znajdować to, czego chcą na stronach z ogromnymi katalogami produktów i wieloma wariantami, takimi jak ceny, rozmiar, kolor, budżet, marki, marki, modele i inne.

Nie jesteśmy jeszcze na etapie wyszukiwania produktów “pomyśl – znajdź to”, ale zdecydowanie jesteśmy coraz bliżej…

Amazon product results page.
Inteligentniejsze technologie wyszukiwania wiedzą, czego potrzebujesz … prawdopodobnie lepiej niż ty.

bezpieczeństwo eCommerce: brak rozwiązań Blankie

W przypadku e-commerce sukces zależy od tego, czy klienci czują się pewnie, bezpiecznie i bezpiecznie kupując online. Szacuje się, że w latach 2018-2023 sprzedawcy detaliczni stracą około 130 miliardów dolarów w oszustwach związanych z cyfrowym CNP (card-not-Present).

Nie ma ogólnych rozwiązań, które mogłyby rozwiązać wszystkie problemy związane z bezpieczeństwem online, ale metody i standardy bezpieczeństwa e-commerce ewoluują.

Coraz więcej firm wdraża obecnie wielowarstwowe strategie zarządzania oszustwami w celu zmniejszenia ryzyka, poprawy bezpieczeństwa danych i zwiększenia zaufania konsumentów. Obejmuje to wybór platform e-commerce z bezpiecznym oprogramowaniem koszyka na zakupy, które spełnia wymagania PCI secstandardy urity, szyfrowanie poufnych danych, wiele zapór sieciowych i brak danych kart kredytowych przechowywanych w witrynach.

Image of man with credit card making an online purchase.
Ta strona jest zgodna z PCI? Więc zamknij się i weź moje pieniądze!

Czy eCommerce stracił głowę?

eCommerce zaczęło się jako sposób na zamawianie i kupowanie produktów online za pośrednictwem komputerów stacjonarnych i przeglądarek internetowych. Kiedy ludzie zaczęli dokonywać zakupów cyfrowych za pomocą telefonów komórkowych i technologii noszenia, aby “stukać i płacić” za zakupy, firmy zdały sobie sprawę, że muszą przemyśleć swoje podejście do e-commerce.

Rozwiązanie? Bezgłowy eCommerce. W tym miejscu frontend i backend witryny/aplikacji eCommerce używają różnych usług i platform do obsługi różnych procesów eCommerce. Klienci wchodzą w interakcję z frontendem, przeglądając stronę internetową, aplikację mobilną lub skanując etykietę z kodem QR z tyłu butelki z winem. Osobna platforma obsługuje obszary zaplecza, takie jak zarządzanie i śledzenie zapasów, przetwarzanie danych transakcyjnych, płatności, Wysyłka i realizacja, fakturowanie i inne funkcje przy użyciu różnych usług internetowych i wywołań interfejsu programowania aplikacji (API).

Korzyści płynące z e-commerce bez głowy dla programistów internetowych oznaczają spędzanie mniej czasu na tworzeniu całego rozwiązania e-commerce dla klientów, koncentrując się na tworzeniu lepszego doświadczenia dla swoich użytkowników, a następnie łatwo łącząc frontend i backend razem, aby szybciej realizować projekty.

Simple diagram to illustrate the latest eCommerce trend Headless eCommerce.
Bezgłowy handel pozwala rozwijać swój biznes eCommerce bez zdobywania głowy.

Kolejne kroki … Mapa Drogowa do sukcesu eCommerce

Wymienione powyżej trendy e-commerce mają wspólny wątek. Chodzi o to, aby zakupy online były bezpieczniejsze, wygodniejsze i bardziej spersonalizowane.

Podczas gdy pomysł wykorzystania innowacyjnych technologii, takich jak chatboty, AI, AR, wirtualna rzeczywistość i wyszukiwanie głosowe, aby zaangażować klientów w twój sklep internetowy może wydawać się nieco zniechęcający, podstawy biznesu nie uległy zmianie. Wciąż chodzi o dotrzymanie obietnic, które składasz.

Jeśli twój sklep eCommerce działa na WordPress, możemy Ci pomóc. Jesteśmy platformą all-in-one WordPress, która może zapewnić wszystko, czego Twoja firma potrzebuje do prowadzenia sklepu internetowego na WordPress, od informacji na temat planowania sklepu eCommerce z WordPress po usługi takie jak super-powered hosting, wsparcie techniczne, zarządzanie witryną i wielokrotnie nagradzane wtyczki. Wystarczy zapytać niektóre z dziesiątek tysięcy użytkowników, którzy wybierają nasze usługi dla bezpieczeństwa WordPress, wydajności, SEO, marketingu i innych!

Tagi: