Dzięki wtyczkom takim jak BuddyPress i bbPress … teraz każdy może zbudować stronę Społeczności

Strony społeczności obejmują wszystko, od Facebooka po Twittera i Reddita. A jeśli myślisz o założeniu własnej społeczności online, WordPress jest idealną platformą do tworzenia i angażowania się z własnymi niestandardowymi odbiorcami.

Zalety budowania własnej strony internetowej społeczności są liczne:

Zwiększony ruch na twojej stronie…

“Pasywne” tworzenie treści SEO…

I bezpośredni dostęp do twoich najbardziej pasjonujących potencjalnych klientów.

W tym poście zaczniemy od głębszego zapoznania się z korzyściami, próbami i trudnościami związanymi z budowaniem własnej witryny społeczności, a następnie pokażemy, który rodzaj witryny Społeczności jest odpowiedni dla Twoich potrzeb i pomożemy Ci przejść przez proces konfiguracji.

Przedstawimy Ci również jedne z najlepszych wtyczek WordPress do budowania społeczności internetowych.

Dlaczego społeczność jest Królem

Dwa najtrudniejsze zadania, przed którymi stoi każdy właściciel witryny, to niezawodne kierowanie ludzi do określonej witryny, a następnie przejmowanie odpowiedzialności za relacje z tymi odbiorcami.

Nie brakuje internetowych behemotów gotowych i zdolnych do kontaktu z publicznością dla ich własnej korzyści.

Niezależnie od tego, czy jest to płatne kanały, takie jak Google Ads lub Facebook Ads, organiczne środki w postaci SEO, czy ogólny zasięg społecznościowy, istnieje mnóstwo sprawdzonych sposobów i środków na przyciągnięcie jednorazowej publiczności.

Minusem większości tych podejść jest dwukrotność:

  1. Tak czy inaczej, płacisz: niezależnie od tego, czy są to dolary Google Ads, czy koszty związane z tworzeniem content marketingu i marketingu społecznościowego, po drodze włożysz rękę do kieszeni.
  2. Jesteś na łasce osób trzecich: jedna mała zmiana algorytmu lub zmiana warunków i impreza może się skończyć. Jesteś zasadniczo wynajem publiczność, a nie jej posiadanie. Stosunkowo niedawne poprawki Facebooka do jego organicznego zasięgu są doskonałym przykładem tego, jak szybko rzeczy mogą się zmienić.

Natomiast tworzenie własnej społeczności na stronie internetowej, którą kontrolujesz stawia cię mocno za relacje z publicznością i daje namacalny atut biznesowy, który można budować w czasie.

Przejdźmy krótko przez niektóre z głównych oczywistych punktów plus dodanie elementu społeczności do twojej witryny może przynieść:

  • Przewidywalny, powtarzalny ruch: niezależnie od tego, czy chodzi o wzrost liczby nowych użytkowników, czy o powtarzające się wizyty, ruch społecznościowy z czasem będzie się rozliczał w przewidywalnych wzorcach, na których możesz polegać i dążyć do iteracyjnej poprawy.
  • Organiczne tworzenie treści SEO: zakładając, że udostępnisz swoją witrynę wyszukiwarkom, aktywna społeczność regularnie gromadząca wysokiej jakości materiały w wąskim zestawie zdefiniowanych zainteresowań może być doskonałym źródłem organicznych treści SEO. Na dużą skalę przykład tego w działaniu, nie patrzeć dalej niż Quora.
  • Bezpośredni dostęp do pełnych pasji użytkowników: zarówno online, jak i offline, w oparciu o usługi lub produkty, połowa sukcesu w większości firm polega na kierowaniu klientów, którzy są zainteresowani twoją podstawową ofertą. Prowadzenie społeczności stawia je na wirtualnym progu i utrzymuje je w czasie.
  • Outsourcing marketingu: zaangażowani członkowie społeczności naturalnie przyciągają nowych ludzi do twojej witryny i zasadniczo działają jako nieopłacone ramię Twojego działu marketingu.
  • Idee: trudno pokonać zaangażowaną społeczność za sugerowanie przyszłych opcji w kategoriach produktów, ofert lub usług. Dzięki dobrze zarządzanej społeczności będziesz mieć natychmiastową infolinię odpowiadającą rzeczywistym potrzebom i pragnieniom użytkowników.

Dlaczego prowadzenie strony internetowej społeczności nie jest pracą na pół etatu

Jeśli Facebooku Instagram/Reddit klon w WordPress w weekend z widokiem na natychmiastowe bogactwa i beztroskiej przyszłości, prawie na pewno natknąć się na tego przerażającego klienta, który chce wdrożyć Facebook/Instagram / Reddit klon w WordPress w ciągu weekendu.

Nie bądź taki nieświadomy!

Rzeczywistość jest taka, że zanurzenie palca w rozwoju witryny społeczności będzie wiązało się z potencjalnie znaczącymi nakładami pod względem czasu i pieniędzy na pewnym etapie po drodze.

Narzędzia są technicznie dostępne w WordPress, aby zacząć działać z bardzo niewielkimi nakładami w każdym dziale, ale ukryte niebezpieczeństwa czają się w skrzydłach.

Przyjrzyjmy się bliżej trzem oczywistym:

1. Narażasz się na coraz większą złożoność techniczną

WordPress przeszedł długą drogę, jeśli chodzi o umieszczenie funkcjonalności społeczności w zasięgu zwykłych właścicieli witryn.

Często jednak nadal masz do czynienia ze znacznym krokiem w zakresie ogólnej złożoności technicznej.

Krótko mówiąc, hosting współdzielony prawie na pewno go nie zmniejszy, gdy Twoja społeczność rośnie.

Będziesz musiał zacząć przesuwać się dalej w górę stosu hostingu na pewnym etapie i zacząć patrzeć na opcje takie jak VPS i hosting zarządzany.

Możesz również potrzebować niestandardowych prac programistycznych prędzej niż później.

Jesteś również prawie na pewno będzie do czynienia z dane innych osób co zwiększa dodatkowe obciążenie w zakresie tworzenia kopii zapasowych, bezpieczeństwa witryny i zarządzania zmianami w miarę rozwoju witryny.

2. Masz do czynienia ze znacznym umiarem

Strony społecznościowe są naturalnymi celami dla niektórych mniej pikantnych elementów Internetu.

Pozostawione bez opieki, mogą łatwo przekształcić się w szambo spamu, mowy nienawiści i porno.

Nawet przy aktywnym umiarze nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. MetaFilter i Reddit przez lata borykały się z istotnymi problemami, a zarówno Facebook, jak i Twitter są konsekwentnie oskarżane o to, że nie robią wystarczająco dużo w tym zakresie.

Niezależnie od tego, jakiego typu rozwiązanie społecznościowe wybierzesz, będziesz musiał aktywnie monitorować wyniki i interakcje tej społeczności i być przygotowanym na ciągłe wkraczanie tam, gdzie to konieczne.

Wszystkie rozwiązania techniczne, które omówimy poniżej, oferują zautomatyzowane elementy pomagające w zarządzaniu tym obciążeniem, ale nie ma substytutu ręcznego moderacji i aktywnej obecności w Twojej społeczności.

Powinieneś także jak najszybciej zacząć rozważać temat wytycznych i nadzoru społeczności.

3. Jesteś w oczach opinii publicznej

Moja ostatnia uwaga jest krótka i dla niektórych osób będzie to nie problem.

Oprócz monitorowania wyników społeczności, będziesz musiał również zaakceptować fakt, że masz teraz do czynienia z potencjalnie dużą liczbą ludzi z prawdziwego świata w bardzo publicznym otoczeniu.

Jeśli jest to myśl, która sprawia, że się denerwujesz, to jest to strach, z którym będziesz musiał szybko się pogodzić, aby coś zrobić.

Decydując, jaki rodzaj witryny Społeczności jest odpowiedni dla Ciebie

Opcje dla witryn społecznościowych w WordPress można podzielić na dwie szerokie kategorie:

  1. Forum-tylko: pasekped down forum solution to świetny sposób na zanurzenie się w świecie społeczności internetowych bez obstawiania farmy pod względem wdrożenia. Jest to doskonała opcja dla początkujących, małych niszowych stron internetowych i witryn e-commerce, które chcą zaoferować proste wsparcie posprzedażne.
  2. Social network: Facebook i Twitter wykazały bogactwa w ofercie, jeśli można zablokować w masowej publiczności, ale, realistycznie, masz zamiar być po sieci bardziej niszowe, aby uzyskać wszelkie prawdziwe trakcji. Idealnie będzie to oparte na wyraźnym wspólnym zainteresowaniu i będziesz mógł wykorzystać istniejącą bazę klientów lub społeczność offline.

Niezależnie od tego, którą opcję wybierzesz, ważne jest, aby mieć bardzo jasne zrozumienie, kim są Twoi potencjalni użytkownicy i co chcesz, aby zrobili przed pociągnięciem za spust.

Budowanie społeczności wymaga ciężkiej pracy, a jeśli na początku zaczynasz z życzliwymi definicjami, przygotowujesz się na świat bólu, jeśli chodzi o przyciąganie użytkowników.

Zacznij od zbadania aktywnych społeczności w obszarze, który planujesz kierować, i zwrócenia uwagi na kluczowe funkcje, które oferują, wraz z marketingiem lub marką, która przyciąga twoją uwagę.

Nie klikaj po prostu na tych stronach, faktycznie Zarejestruj się i angażuj, i zwracaj szczególną uwagę na mechanikę strony pod względem elementów, takich jak rejestracja i opcje wiadomości użytkownika.

Chowhound screenshot
Badaj aktywne witryny społecznościowe w swojej niszy, aby poczuć potencjalną publiczność. Na przykład, jeśli patrzysz na witrynę z jedzeniem, Sprawdź istniejące oferty, takie jak Chowhound.

Będziesz także chciał włożyć trochę wysiłku w tworzenie personas użytkowników dla swojej witryny.

Udane społeczności przyciągają określonych odbiorców i chcesz włożyć jak najwięcej wysiłku w zdefiniowanie, kim oczekujesz, że ci ludzie będą tak szybko, jak to możliwe.

Dodanie forum do twojej witryny jest najprostszym sposobem testowania wód i dobrze skaluje się do innych rozwiązań, więc zaczniemy od tego, jeśli chodzi o wdrożenie.

Tworzenie strony społeczności opartej na Forum w WordPress

Na długo przed tym, jak nasza obecna uprawa władców mediów społecznościowych śledziła ziemię, fora były szczęśliwie puttering wzdłuż jako domyślna opcja społeczności z wyboru na tysiącach stron internetowych na całym świecie.

Do dziś są doskonałym potencjalnym dodatkiem do społeczności i są dobrze obsługiwane przez WordPress pod względem wdrożenia.

W tej notce, tutaj kilka świetnych opcji implementacji forum, aby szybko zacząć:

  • Jako oficjalne rozwiązanie forum WordPress, bbPress jest pierwszym portem połączenia właściciela witryny, jeśli chodzi o dodanie prostej opcji społeczności do swojej witryny.

    Jego główne punkty sprzedaży to prosta instalacja, bezproblemowa integracja z modelem użytkownika WordPress i atrakcyjna cena bycia całkowicie darmowym.

    Jeśli wiesz, jak aktywować wtyczkę, potencjalnie wystarczy kilka kliknięć, aby dodać fora dyskusyjne do swojej witryny.

    Wracając do wersji 2.x, bbPress powinien domyślnie grać ładnie z większością motywów WordPress, co oszczędza martwienie się o zarządzanie inną warstwą tematyczną w witrynie.

    Pod względem integracji dodatkowych funkcjonalności istnieje range wtyczek specyficznych dla bbPress dostępnych ukierunkowanych na typowe przypadki użycia, takie jak włączanie odpowiedzi prywatnych i konfigurowanie grup prywatnych.

    Sprawdź nasz artykuł na temat popularnych wtyczek bbPress więcej szczegółów.

    Istnieje wiele głośnych przykładów bbPress w akcji online, w tym WordPress.org fora wsparcia, fora CSS-Tricks i nasza wewnętrzna społeczność programistów WPMU.

  • Proste: prasa jest jednym z wiodących rozwiązań WordPress forum i wtyczka rdzeń jest do wykorzystania na tyle witryn, jak chcesz.

    Płatne subskrypcje są następnie dostępne obejmujące szereg dalszych funkcji w cenach od około $99 do $ 320 za plan.

    Pełna dokumentacja podstawowego zestawu funkcji Simple:Press jest dostępna online, a dodatkowe wtyczki są dostępne obejmujące często wymagane funkcje, takie jak Prywatne Wiadomości, Subskrypcje tematów i niestandardowe pola profilu.

    Simple:Press is optimized for multiple devices.
    Proste: prasa jest zoptymalizowana dla wielu urządzeń.

    Prosta sekcja prezentacji jest również dostępna na stronie Simple: Press, gdzie można znaleźć informacje na temat implementacji na żywo, takich jak Wooddesigner i Tripawds.

Tworzenie niszowej sieci społecznościowej w WordPress

Jeśli masz oczy na oferowanie bardziej wszechstronnych opcji społeczności w WordPress, jakaś forma mini-sieci społecznościowej prawdopodobnie będzie twoim następnym portem połączenia. Umieściliśmy to jako drugą opcję, ponieważ może również zawierać istniejące rozwiązanie forum jako część ogólnej funkcjonalności.

W kontekście WordPress liczba poważnych kandydatów do rozważenia jest tutaj bardzo ograniczona. Pomimo świetnych rozwiązań … w mieście jest tylko jedna gra – BuddyPress.

  • BuddyPress jest oficjalną częścią rodziny WordPress i oferuje rozwiązanie do prowadzenia w pełni rozwiniętej sieci społecznościowej za pośrednictwem witryny WordPress.

    Zapewnia szeroki zakres funkcjonalności i umożliwia integrację profili członków, strumieni aktywności, grup użytkowników, możliwość prowadzenia własnych blogów i wiele innych.

    Podobnie jak w przypadku bbPress (który BuddyPress ma na celu płynną integrację z), BuddyPress powinien działać całkiem dobrze z większością motywów WordPress po wyjęciu z pudełka.

    Standardowy zestaw funkcji oprogramowania jest wystarczająco imponujący, ale można go łatwo rozszerzyć za pomocą szeregu darmowych i komercyjnych wtyczek BuddyPress.

    Mamy również listę wyróżniających się wtyczek BuddyPress tutaj na WPMU DEV, jeśli chcesz szczegółowo zbadać niektóre opcje.

    London Real BuddyPress site
    London Real Academy jest doskonałym przykładem żywej realizacji BuddyPress.

    BuddyPress ma solidną gamę prezentacji wysokiej klasy wdrożeń dostępnych dla ciebie, aby sprawdzić w tym smaczne Kuchnia, serce to, i śmiejąc kałamarnicy.

Przenoszenie witryny społeczności na wyższy poziom

Rozwiązania, które omówiliśmy powyżej, można szybko wdrożyć i zapewnić więcej niż wystarczającą moc pod maskąwstępna audiencja.

Wraz z rozwojem społeczności istnieją pewne obszary, w których prawdopodobnie będziesz chciał zagłębić się głębiej, aby zmaksymalizować zwrot jako właściciel witryny i uprościć codzienne zarządzanie witryną.

Przejdźmy przez niektóre z bardziej oczywistych obszarów do zbadania:

Włączenie Opcji Płatnego Członkostwa

Jedną z oczywistych dróg do zarabiania na stronie Społeczności jest włączenie treści premium, które są dostępne tylko dla zarejestrowanych członków.

Prowadzenie w pełni rozwiniętej komercyjnej witryny członkowskiej przynosi własny zestaw obaw-koncepcje takie jak wartość życia klienta i stopy rezygnacji dość szybko przeniosą się na szczyt listy zmartwień.

Jeśli szukasz kompleksowego głębokiego nurkowania na stronach członkowskich, sprawdź nasz kawałek: jak skonfigurować obszar tylko dla członków w WordPress przy ograniczonym budżecie.

MemberMouse membership plugin
Rozwiązania takie jak MemberMouse zapewniają pełen zakres funkcjonalności członkostwa.

Jeśli chodzi o implementację techniczną, to nie jest to coś, gdzie chcesz rzucić własne rozwiązanie. W ostatnich latach nastąpił wybuch wtyczek WordPress mających na celu zapewnienie drobnoziarnistej kontroli nad treścią członkostwa.

Obecne zbiory wiodących wtyczek członkostwa umożliwiają łatwe akceptowanie płatności, konfigurowanie zaawansowanych poziomów członkostwa i całkowitą kontrolę nad ograniczaniem dostępu do treści.

Niektóre z bardziej godnych uwagi opcji do zbadania obejmują Ultimate Member, MemberMouse, płatne członkostwo Pro i proste członkostwo-z których wszystkie zawierają opcje integracji z bbPress lub BuddyPress.

Integracja reklamy na Twoim Forum

Udana społeczność naturalnie przyciągnie wiele gałek ocznych do twojej witryny.

Na pewnym etapie będziesz kuszony, aby spróbować zarabiać na tej uwadze w formie reklamy.

Jeśli planujesz pitching bezpośrednio do reklamodawców, zapoznaj się ze standardowymi rozmiarami reklam internetowych i upewnij się, że rozumiesz podstawy tworzenia karty stawek reklamowych dla swojej witryny.

Advanced Ads plugin
Wtyczki takie jak reklamy zaawansowane ułatwiają zarządzanie zapasami reklam w witrynie społeczności.

Od strony technicznej integracja reklamy może być tak prosta,jak dodanie odrobiny kodu Adsense do motywu, aż do integracji z serwerem reklam OpenX. 

Sprawdź nasze bezpłatne wtyczki reklamowe, Aby uzyskać przydatne opcje, które pomogą zarządzać umieszczaniem reklam w WordPress, jeśli masz ograniczony budżet.

Alternatywy dla rozwiązań społeczności WordPress

Przy odrobinie szczypania i cierpliwości nie ma wiele pod względem witryn społecznościowych, których nie można w pełni zrealizować w WordPress. Nie jest to jednak jedyna gra w mieście.

Discourse forum software
Dyskurs oferuje nowe spojrzenie na koncepcję forum.

W ramach badania własnej implementacji nie zaszkodzi przynajmniej rzucić okiem na niektóre opcje nie-WordPress, aby uzyskać dalszą inspirację. Oto cztery dalsze opcje, aby uruchomić regułę.

  1. Dyskurs: pomysł Jeffa Atwooda z Stack Overflow fame, dyskurs to nowoczesne ujęcie na temat koncepcji forów i warto zajrzeć pod kątem pomysłów, jeśli myślisz o trzymaniu się opcji tylko na forum.
  2. Drupal: choć jego złożoność może być odkładana, Drupal został pierwotnie zaprojektowany z myślą o “instalacjach społecznościowych” i nie ma wiele, czego nie można zrobić w tym zakresie.
  3. SocialEngine: SocialEngine oferuje oparte na PHP, gotowe rozwiązanie społecznościowe, które jest dostępne zarówno w wersji samodzielnie hostowanej, jak i w pełni zarządzanej w chmurze.
  4. SocialGo: w pełni zarządzane rozwiązanie, SocialGo pozwala skonfigurować sieć społecznościową w kilka sekund z pakietem Basic lub Pro.

Dalsze Zasoby

Mam nadzieję, że zasoby i informacje, które podaliśmy powyżej, powinny wystarczyć, aby rozpocząć tworzenie własnej tętniącej życiem społeczności w WordPress. Jest wiele krwi, potu i łez po drodze, aby ta społeczność naprawdę się rozwijała.

Dokończymy sprawę z kilkoma zabójczymi zasobami, aby skonsultować się w sprawie podejścia całościowego do rozwoju społeczności:

  • Opanuj podstawy budowania społeczności: 56 lekcji Vanessy DiMauro z 20 lat budowania społeczności Online jest pełne przydatnych wskazówek, które mają zastosowanie we wszystkich witrynach społecznościowych. Jej wywiad z Kissmetrics na temat budowania zaufania Społeczności jest również niezbędną lekturą.
  • Przykłady udanych społeczności: dokładne badanie istniejących udanych społeczności opłaca się w pikach i nie ma lepszego sposobu na długie poruszanie się w tym temacie niż 21 studiów przypadków udanych społeczności internetowych CMX. Cała strona CMX jest również skarbnicą poufnych wskazówek, jak jak najlepiej wykorzystać swoją społeczność online.
  • Ucz się od najlepszych: jeśli ktoś, kto już to zrobił, chce podzielić się swoją wiedzą, to prawie na pewno warto posłuchać. Polowanie na produkty stworzyło tętniącą życiem społeczność w rekordowym czasie,a ich metodę możesz szczegółowo poznać na kursie budowania społeczności w Platzi. Rand Fishkin z Moz to kolejny lider branży, który cofnął kurtynę w procesie budowania społeczności w Mixergy.

Budowanie społeczności z WordPress

Dodanie elementu społeczności do witryny jest doskonałym sposobem na przejęcie pełnej odpowiedzialności za relacje z odbiorcami i potencjalnie dodanie niesamowicie potężnego silnika sprzedaży i marketingu do istniejących wysiłków online.

WordPress udostępnia wiele narzędzi do twojej dyspozycji, aby zabrać część ciężkiego podnoszenia. Przejrzyjmy główne punkty, które omówiliśmy:

  • Rozważ rozpoczęcie od małego, wdrażając proste rozwiązanie na forum
  • Skaluj rzeczy z BuddyPress, gdy nadejdzie odpowiedni czas
  • Strategicznie Dodaj elementy, takie jak płatne członkostwo i reklamy, aby zmaksymalizować wartość
  • Studiuj przykłady udanych społeczności w innych miejscach online, aby rozwijać się i rozwijać

 

Tagi: