Wskazówki dotyczące sprzedaży motywów WordPress

Dzięki szeroko rozpowszechnionemu przyjęciu WordPress wielu projektantów stron internetowych znalazło się w wyjątkowej sytuacji. Funkcjonalność motywu WordPress zapewnia projektantom możliwość rozpowszechniania swoich projektów za pomocą łatwych do zainstalowania, samodzielnych pakietów. Dzięki pionierom branży, takim jak BrianGardner, WooThemes i ThemeForest, istnieje obecnie ogromny rynek wysokiej jakości motywów.

Chociaż te rynki oferują doskonałą widoczność, oferują również niższe zwroty z twojej pracy! Czy nie byłoby wspaniale, gdybyśmy mogli zobaczyć nasz temat bez poświęcania zwrotów? Dlaczego nie ma świetnej alternatywy ThemeForest?

I ‘ve been relatively successful in ditching the commission based big boys and leveraging WordPress’ built in (and awesome!) theme browser do tworzenia wartości dodanej dla konsumenta. To nie jest “get rich quick” schemat, ale “jak ja przypadkowo zarobiłem trochę pieniędzy na stronie” schemat (i mam nadzieję, że wielu użytkowników WordPress zadowolony).

1. Utwórz 2 (lub więcej) edycji tego samego projektu

Pierwsza edycja jest wersją podstawową i jest za darmo! Nie ma żadnych zobowiązań, to tylko usługa, którą świadczysz użytkownikom, którzy lubią Twoją pracę i nie mogą sobie za nią zapłacić. Idealnie, jest to prosty motyw o świetnym designie, ale nie ma specjalnych funkcji.

Druga edycja to wersja pro. To jest Twój darmowy motyw na sterydach. Większość twórców motywów poświadczy, że użytkownicy ich motywów chcą dostosować. Wielu nie może sobie pozwolić na 80 dolarów za godzinę dla doświadczonego programisty, więc spróbuj zbudować te wspólne żądania w wersji pro. Powinien mieć wszystkie wspólne modyfikacje. Lewy pasek boczny, prawy pasek boczny, schematy kolorów, dostosowywanie nagłówka, niestandardowe układy strony głównej itp…

Klienci będą szczęśliwi, aby zapłacić $20 lub $30 za Motyw pro z mnóstwem funkcji, jeśli alternatywa płaci deweloperowi stosunkowo dużą sumę, aby dostosować podobny produkt!

Teraz, gdy mamy już dwie edycje, przyjrzyjmy się temu tematowi!

2. Użycie WordPress.org Dla Widoczności

Tutaj musisz przesłać swój darmowy motyw. Pamiętaj, że mogą odmówić Twojego motywu, jeśli nie spełnia on ich standardów. Ponadto nie zezwalają na linki stopki, które wydają się spamem, więc zachowaj prostotę. Link do strony głównej lub postu na temat tematu będzie dobrze i jest zwykle dozwolony.

Pamiętaj również, aby ustawić “motyw Uri” i “autor Uri” w pliku CSS, wielu użytkowników odwiedzi Twoją witrynę z WordPress.org korzystanie z tych linków, co jest bardzo ważne dla naszego następnego kroku.

3. Użyj swojej witryny jako strony docelowej

Tutaj dzieje się magia! Po tym, jak WordPress zaakceptuje Twój motyw, powinieneś mieć zalew zainteresowanych użytkowników, którzy uderzą w Twoją witrynę, aby dowiedzieć się więcej o Twoim motywie. Chociaż będziesz oferować wspaniałe informacje o swojej bezpłatnej wersji, a nawet oferować ją do pobrania, spróbuj użyć usługi takiej jak BitBuffet.com aby sprzedać swój motyw pro WordPress za pośrednictwem PayPal. BitBuffet oferuje sposób na sprzedaż plików cyfrowych za jedyne $5 miesięcznie i nie ma absolutnie żadnych cięć ze sprzedaży.

W Gazelle Themes oferujemy nawet forum dla wszystkich właścicieli Pro, gdzie oferuję pomoc i wsparcie. Może to być świetny sposób, aby połączyć się z użytkownikami i dodać jeszcze więcej wartości.

Kilka Dodatkowych Wskazówek

  • Spróbuj zbudować swój motyw wokół trendów i popularnych wzorów. Zachowaj ich atrakcyjność dla dużej liczby użytkowników.
  • Prześlij swój darmowy motyw do dowolnej liczby katalogów motywów. Przyjrzyj się swojemu motywowi.
  • Na stronie docelowej (na której sprzedajesz swój motyw pro) spróbuj użyć Google Website Optimizer, aby zwiększyć współczynniki konwersji.