11 najprostszych sposobów wstawiania reklam w WordPress

Wydaje się, że nie ma wystarczająco dużo godzin w ciągu dnia, aby utrzymać swój biznes działa, prawda? Między aktywną pracą nad realizacją projektów, a próbą pozyskania nowych klientów, trudno jest myśleć, że powinieneś robić więcej, aby zwiększyć swój strumień przychodów.

Jednym z niezawodnych sposobów na utrzymanie dochodów w czerni jest dywersyfikacja. Ale jeśli już czujesz się wyczerpany, sugeruję rzucenie okiem na (głównie) pasywną opcję generowania dochodów dla Twojej firmy: zarabianie na swojej witrynie WordPress.

Istnieje wiele sposobów na zarabianie pieniędzy na swojej stronie internetowej – jak tworzenie i sprzedaż e-booków lub wtyczek – ale te wymagają czasu i aktywnej energii promocyjnej z twojej strony. Zamiast tego, dlaczego nie wstawić reklam do swojej witryny WordPress? Są fantastycznym i stosunkowo wolnym od rąk sposobem zarabiania pieniędzy na boku, podczas gdy ty skupiasz się na swoim głównym zgiełku: budowaniu pięknych stron internetowych.

Rzućmy okiem na szybkie sposoby 11, które możesz wstawiać reklamy do swojej witryny WordPress i zacząć pasywnie generować dochody w tym roku.

Klucze do skutecznego zarabiania na swojej stronie WordPress

Kto nie lubi dźwięku pasywne generowanie dochodów? Chociaż może to nie wystarczyć, aby zapewnić pełne dochody za rok, najprawdopodobniej wystarczy, aby pomóc spłacić niektóre z tych bieżących wydatków biznesowych, które naliczasz przez cały rok.

Teraz, dla wielu osób zainteresowanych zarabianiem na swojej witrynie WordPress, pierwszym miejscem, do którego się zwracają, jest Google AdSense, co wydaje się logicznym wyborem. Narzędzia Google odgrywają ważną rolę w pomaganiu witrynom w znalezieniu w wyszukiwarce, a później w pomaganiu użytkownikom w określeniu, co dzieje się z ruchem, który do nich wlewa. Biorąc to pod uwagę, AdSense niekoniecznie jest najlepszym narzędziem do generowania reklam dla wszystkich.

Jakie masz opcje? Na początek możesz wziąć ten, który większość ludzi zna i polegać na AdSense, aby dostarczać reklamy od przypadkowych reklamodawców. Zamiast tego możesz aktywnie sprzedawać przestrzeń reklamową sponsorom, partnerom i innym użytkownikom zainteresowanym reklamą w Twojej witrynie. Albo możesz po prostu uruchomić własne reklamy.

Oprócz sortowania miejsc, z których chcesz pozyskiwać reklamy, przy wyborze opcji należy wziąć pod uwagę wiele innych kwestii. Na przykład:

Lokalizacja

Gdzie chcesz wstawić reklamy w swojej witrynie WordPress?

  • W nagłówku?
  • W stopce?
  • Przed lub po treści posta na blogu?
  • W Twoich wpisach na blogu?
  • Przed czy po fragmentach bloga?
  • Na pasku bocznym?
  • W innym widgetized obszarze?
  • W panelu administracyjnym WordPress? (Tak, to możliwe.)

Rozmiar I Kształt

Reklamy nie zawsze muszą być małym pudełkiem schowanym na pasku bocznym. W zależności od używanego narzędzia przekonasz się, że istnieją rozmiary, kształty i orientacje (poziome lub pionowe), z których możesz wybierać, o ile mają sens dla przydzielonej przestrzeni w witrynie.

Ważne jest, aby pamiętać, że nawet jeśli nie jesteś odpowiedzialny za projektowanie reklam innych firm, nadal powinieneś poświęcić trochę czasu na wybranie parametrów, które będą pasować do reklam. Ciężko pracowałeś nad projektem swojej witryny i szkoda byłoby zmarnować całą tę ciężką pracę, pozwalając na wrzucenie tam źle dopasowanej reklamy.

Treść Ogłoszenia

Istnieją zazwyczaj thropcje ee: reklamy tylko tekstowe, reklamy wyświetlane (graficzne) i reklamy multimedialne (w tym wideo).

Przyjazność dla urządzeń mobilnych

Ten jest obowiązkowy. Jeśli narzędzie używane do wstawiania reklam w witrynie WordPress nie zapewnia kompatybilności z urządzeniami mobilnymi, pomiń je lub ukryj te reklamy dla użytkowników mobilnych. Ponownie, nigdy nie chcesz, aby wkład osób trzecich zakłócał wrażenia użytkownika.

Kierowanie Na Odwiedzających

Dla niektórych z was samo znalezienie niezawodnej wtyczki reklamowej może być wszystkim, czego potrzebujesz. Ale gdy zaczniesz widzieć przychody przychodzące z każdym wrażeniem (widokiem) lub kliknięciem, mądrze byłoby skorzystać z niestandardowych ustawień kierowania. Możesz korzystać z takich funkcji, jak kierowanie geograficzne, aby dostarczać odwiedzającym określone reklamy na podstawie ich lokalizacji lub dostosować ustawienia związane z danymi demograficznymi, aby zmaksymalizować wyniki.

Analityka

Warto również sprawdzić system dostarczania reklam pod kątem wbudowanych funkcji analitycznych. Chociaż każde narzędzie oferuje sposób śledzenia kliknięć, możesz chcieć czegoś, co wygodnie wciąga te statystyki do WordPress lub kompleksowo śledzi więcej aktywności wokół reklam niż tylko kliknięcia.

Google ma świetny film na temat znaczenia korzystania z analytics w celu optymalizacji umieszczania reklam w witrynie i wykorzystania:

Testy A / B

Ustalenie, gdzie znajdują się reklamy w Twojej witrynie, może zająć trochę czasu, aby uzyskać optymalną wydajność. Nie chcesz, aby ludzie automatycznie je przeglądali, próbując dostać się do Twoich treści lub, co gorsza, denerwowali się nadmiarem reklam, które całkowicie porzucają Twoją witrynę. Jak zawsze, chodzi o zachowanie dobrej równowagi między publikowaniem treści, ale nie robienie tego w sposób, który jest uciążliwy dla doświadczenia.

Testowanie A / B jest czymś, o czym warto pomyśleć, jeśli chcesz mieć większą kontrolę nad tym, które rozmiary reklam, lokalizacje lub treści są wyświetlane na podstawie zachowań odwiedzających.

Chociaż każdy z tych rozważań jest ważny, nie wszystkie z nich będą dla Ciebie ważne—zwłaszcza jeśli po prostu szukasz szybkiego sposobu na zarabianie pieniędzy na boku. Po prostu wiedz, że kiedy będziesz gotowy, możesz wiele zrobić z generowaniem przychodów z reklam w WordPress.

Szybkie sposoby wstawiania reklam w witrynie WordPress

Istnieje wiele sposobów na szybkie wyświetlanie reklam w witrynie WordPress. AdSense jest jednym z nich. Sprzedaż powierzchni reklamowej osobom trzecim to inna sprawa. Możesz ręcznie wstawić kod AdSense do WordPress lub użyć wtyczki. Wiesz, co jest dla ciebie odpowiednie?

Przyjrzyjmy się Twoim możliwościom.

Ręcznie Dodaj Kod Google AdSense

Dla tych z Was, którzy nie chcą dodawać kolejnej wtyczki WordPress do swojej witryny, możesz zamiast tego wygenerować kod w Google AdSense, a następnie dodać go do WordPress. Chociaż wdrożenie jest wystarczająco łatwe, ilość kontroli nad reklamami umieszczonymi w Twojej witrynie może być ograniczona, a spostrzeżenia dotyczące kliknięć i wyświetleń zmuszą cię do opuszczenia WordPress i powrotu do Google.

Jeśli nie masz nic przeciwko temu kompromisowi, sugeruję zapoznanie się z tym samouczkiem. Przeprowadzi Cię przez kroki konfiguracji pierwszej reklamy Google AdSense, uzyskania kodu i wstawienia go do WordPress.

10 wtyczek ułatwiających wstawianie reklam

  • dev.com/blog/wp-content/uploads/2017/04/Ad-Inserter-600×203.png ” alt=”” / >

    Jeśli szukasz wtyczki, która jest pełna opcji, trafiłeś we właściwe miejsce. Oprócz zapewnienia użytkownikom różnych opcji umieszczania reklam, Ta wtyczka zawiera również wiele opcji ich wstawiania. Tak więc, jeśli wygodniej jest dodawać kod do widżetu, wolisz używać wbudowanych skrótów lub chcesz użyć wywołania funkcji PHP, wybór należy do ciebie.

  • Dla tych z was, którzy chcą tworzyć własne reklamy i podawać je różnym użytkownikom w swojej witrynie, będziesz chciał użyć wtyczki takiej jak ta. Daje to nie tylko łatwy sposób wstawiania reklam bezpośrednio z sekcji widżetów WordPress, ale daje pełną kontrolę nad definiowaniem, które reklamy są dostarczane do różnych użytkowników na podstawie ich statusu (zalogowany vs.Nie) lub zachowania (odwiedzane z linku, za pomocą określonej przeglądarki itp.)

  • Oto kolejna okazja, aby wypchnąć własne reklamy; tylko tym razem reklamy te będą wyświetlane w panelu WordPress Twoim klientom i innym użytkownikom. Jeśli zawsze chciałeś łatwiejszego sposobu promowania swojej firmy lub bezdotykowego podejścia do sprzedaży swoich usług, Ta wtyczka jest prawdopodobnie narzędziem dla ciebie.

  • Jak już wspomniałem wcześniej, może nadejść czas, w którym chcesz przenieść swoje wysiłki reklamowe na wyższy poziom. To tam pojawia się wtyczka premium, taka jak ta. Możesz tworzyć reklamy, planować je, dostarczać tłumaczenia, testować A/B i uzyskać bardzo szczegółową informację o tym, kogo kierujesz.

  • Ta wtyczka jest ściśle dla tych, którzy chcą mieć większą kontrolę nad swoimi reklamami Google AdSense. Możesz wybrać pozycjonowanie reklam wewnątrz i wokół treści, używać responsywnych układów reklam, a także wybrać urządzenia, dla których chcesz wyłączyć reklamy.

  • Ta bezsensowna wtyczka nie tylko ma na celu ułatwienie procesu dodawania reklam innych firm z AdSense, Amazon, DoubleClick i innych platform, ale także zawiera wystarczające możliwości dostosowywania, aby konkurować z wtyczkami reklam premium. Możesz umieścić reklamy na dowolnej stronie, w prawie każdym miejscu na stronie, którą chcesz. Możesz także wyłączyć reklamy na niektórych stronach lub na podstawie innych warunków. Ponadto możesz zarejestrować się w dodatku do reklam sprzedaży i zezwolić użytkownikom na zakup przestrzeni reklamowej.

  • Oto wtyczka, która upraszcza proces wstawiania reklam w postach na blogu. Możesz dostosować wszystkie kryteria, które mają dla Ciebie największe znaczenie bezpośrednio z poziomu WordPress. Jako miły mały bonus Możesz również przeglądać i zarządzać analityką reklam i testowaniem A / B bezpośrednio z tego samego modułu WordPress.

  • t=”” / >

    Masz sieć witryn, na których chcesz wyświetlać te same reklamy? Ta wtyczka pomoże uzyskać te wysokiej jakości markowe reklamy we wszystkich witrynach oraz w miejscach powyżej i poniżej treści, w których odwiedzający najprawdopodobniej je znajdą.

  • Muszę powiedzieć, że jest to najprostszy ze wszystkich rozwiązań wtyczek reklamowych na tej liście. Działa tylko z Google Adsense i sprawia, że proces uzyskiwania reklam na twojej stronie jest bardzo prosty albo za pomocą krótkiego kodu, albo przez wywołanie funkcji PHP z pliku motywu. Tak więc, jeśli jesteś nowy w tym i chcesz bezproblemowy sposób, aby rozpocząć, spójrz tutaj pierwszy.

  • Chcesz zaprosić użytkowników do przesyłania reklam do umieszczenia na swojej stronie? Ta wtyczka daje Ci możliwość zrobienia tego, a jednocześnie jest w stanie ustawić procent zysków użytkowników dla każdego wrażenia lub kliknięcia uzyskanego z ich umieszczenia reklamy(podczas gdy ty bierzesz resztę!)

    Uwaga: Pierwotnie opracowaliśmy tę wtyczkę tutaj w WPMU DEV, ale już jej nie aktualizujemy. Możesz pobrać kod wtyczki z naszego repozytorium GitHub, jeśli chcesz go dalej rozwijać.

Wrapping Up

Co o tym myślisz? Czy jesteś gotowy, aby zacząć pasywnie generować dochody ze swojej witryny WordPress,aby móc skupić się na swojej pracy? To brzmi jak dobry plan.

Tagi: