Jak zostać Sprzedawcą hostingu White-Label WordPress

Zostanie sprzedawcą hostingu WordPress jest nie tylko szybki i łatwy — ale może być również bardzo opłacalny. Oprócz zwykłych opłat dla twórców stron internetowych, możesz generować miesięczne przychody Cykliczne (MRR) odsprzedając produkty i usługi (takie jak nasze!)

W tym poście pokażemy Ci, jak założyć własną firmę hostingową, która przyniesie korzyści Tobie i Twoim klientom w zakresie cen, zarządzania witryną i łatwości użytkowania. Utrzymywanie tego wszystkiego pod marką lub nazwą firmy oznacza, że możesz sprzedawać. (A twój sekret jest u nas bezpieczny. Nie będziemy wspominać, że wykonujemy dla ciebie wszystkie ciężkie prace na zapleczu Twoich usług. ; )

I nic cię nie będzie kosztować, żeby się przygotować i ruszyć! Czytaj dalej…

W tym artykule dowiesz się, jak zostać sprzedawcą hostingu WordPress. Będziemy kryć:

Jest wiele do odsprzedaży, ale zobaczysz, jak łatwo jest zarządzać, uruchamiać i utrzymywać firmę odsprzedaży hostingu WordPress po wdrożeniu.

Hosting Reselling-szybki, łatwy i opłacalny sposób na zwiększenie przychodów

Dlaczego powinieneś być sprzedawcą hostingu

Wiesz już, że WordPress jest wiodącą na świecie platformą CMS, ale czy myślałeś o możliwości zapewnienia zarządzanego hostingu WordPress pod własną marką i znacznego zwiększenia przychodów bez dodatkowego wysiłku?

Jeśli jesteś agencją lub po prostu przyjmujesz klientów niezależnych, hosting może zapewnić ciągłe przychody po początkowej konfiguracji. Możesz generować subskrypcje, pobierać opłaty za konserwację i mieć pewność, że hosting klienta jest zawsze gotowy do działania.

Dodanie hostingu to tylko kolejny pakiet, który należy uwzględnić i często wystarczy wspomnieć swoim klientom, że możesz hostować ich witryny w ramach swoich usług.

Nawet jeśli to my jesteśmy za kulisami, ze wszystkim na biało, twoi klienci nie będą wiedzieć,że jesteś sprzedawcą. To będą twoje usługi hostingowe bez wzmianki o WPMU DEV gdziekolwiek.

Co najważniejsze, konfiguracja klientów jest łatwa jak zawsze dzięki Hub. Wszystko, czego potrzebujesz, jest tam, dzięki czemu odsprzedaż hostingu jest zorganizowana, wygodna i prosta. I, oczywiście, opłacalne.

Korzyści z odsprzedaży zarządzanego hostingu WordPress

Poruszyłem już wiele zalet odsprzedaży hostingu. Jednak, aby spojrzeć na to z perspektywy, oto krótki przegląd kilku powodów, dla których odsprzedaż hostingu jest korzystna:

  • MRR to świetny sposób na budowanie dodatkowych dochodów
  • Hosting jest zoptymalizowany dla Twoich klientów.
  • Zbudujesz wartość, oferując całkowite pakiety usług (hosting pakietowy z rozwojem witryny lub sprzedawaj osobno).
  • Odsprzedaż hostingu jest znacznie lepsza niż marketing afiliacyjny, ponieważ nie pobieramy prowizji ani opłat za sprzedaż naszych usług hostingowych.
  • Wszystko odbywa się za Ciebie w backendzie. Zarządzamy tym wszystkim za Ciebie, pozostawiając Ci możliwość budowania relacji z nowymi i obecnymi klientami.

Pytanie brzmi::

Czy jesteś gotowy do odsprzedaży?

Jak widać, jest to szybkie (Dodaj usługę dla nowych klientów), łatwe (wszystko odbywa się w centrum) i opłacalne (subskrypcje = cykliczne płatności).

Przejdźmy teraz do sedna tego, czego potrzeba, aby zostać sprzedawcą hostingu WordPress.

White Label Hosting i zrób to sam

Białe etykietowanie to podstawan do tworzenia sprzedawcy hostingu, więc ważne jest, aby najpierw go dotknąć. W końcu, jeśli sprzedajesz hosting, musi to być twój własny.

Nie będziemy tutaj wdawać się w zbyt wiele szczegółów, biorąc pod uwagę, że napisaliśmy cały artykuł o białym etykietowaniu naszego hostingu.

Ale od tego zaczynasz. I zaczyna się od…

Wtyczka Klienta Hub

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę Hub Client. Ta wtyczka została stworzona, abyś mógł zastąpić naszą markę swoją i zapewnia idealne miejsce do zarządzania hostowanymi witrynami. Jest to kompletny CRM dla Twojej firmy hostingowej.

The Hub Client plugin example.
Stwórz własną markę.

Pamiętaj, że musisz być aktualnym członkiem WPMU DEV, aby korzystać z wtyczki Hub Client. Nie jesteś członkiem? Wypróbuj nas za darmo przez siedem dni, aby dowiedzieć się, co będziemy omawiać w tym artykule.

Dostosuj i oznacz swój Hub

Po zainstalowaniu klienta Hub dostosujesz i oznaczysz Hub tak, jak chcesz.

Obejmuje to podawanie koncentratora:

  • Niestandardowe marki i kolory
  • Niestandardowe Menu nawigacyjne i Strona klienta Hub
  • Zarządzanie użytkownikami i rolami
  • Regulamin serwisu i Polityka Prywatności
  • Przycisk pomocy i obsługa czatu na żywo

Example of a branded login page.
Przykład użycia mojego brandingu na stronie logowania.

To będzie trochę w dół drogi, ale będziesz także zapraszać swoich klientów do przeglądania ich witryny, zarządzania użytkownikami i rolami klienta, tworzenia niestandardowych ról klienta, zapraszania nowych użytkowników i nie tylko! Wszystko to zostanie wykonane z niestandardowego koncentratora (lub jak chcesz go nazwać).

Twoi klienci otrzymają zaproszenie do zalogowania się do nowej witryny, gdzie mogą przeglądać, edytować lub używać, niezależnie od tego, jak Ustawiłeś ich role w witrynie (w tym płacąc fakturę hostingową w bezpiecznej kasie).

Teraz, gdy masz już swoją podstawową działalność za pomocą wtyczki klienta Hub, jesteś gotowy, aby przejść do…

Tworzenie stron z darmowymi szablonami i klonowanie

Masz nowego klienta. Świetnie! I chcą hostować nową stronę z Tobą i skonfigurować ją dla nich. Jak więc szybko i łatwo uzyskać nową hostowaną witrynę?

Najszybszym sposobem jest użycie niestandardowych szablonów. Nasze szablony oferują różne opcje (np. biznes, freelancer, organizacja charytatywna itp.), które zapewniają szybką i natychmiastową konfigurację.

Pamiętaj, że możesz również migrować lub tworzyć nową witrynę, która będzie również hostowana u nas. Jednak nasze niestandardowe szablony są szybkim rozwiązaniem. Rozpoczyna się od wybrania opcji Klonuj podczas tworzenia nowej witryny.

The clone option.
Klonowanie to najszybszy sposób na stworzenie strony.

Aby to wdrożyć, zamiast klonować z witryny, wybierz opcję Klon z szablonu.

Where you click to clone from a template.
Kliknij przycisk Klonuj z szablonu, aby rozpocząć.

Możesz utworzyć szablony lub użyć jednego z naszych gotowych szablonów bezpośrednio z Centrum.

P-content / uploads/2021/09/szablony.png “alt=” wszystkie gotowe szablony dostępne.”width=” 600″height =” 475 ” />istnieje wiele gotowych szablonów do wyboru lub tworzenia własnych.

Szablony to szybki i łatwy sposób na sklonowanie witryny dla hostowanej witryny i skonfigurowanie klienta zgodnie ze specyfikacjami.

Przeczytaj więcej w tym artykule o tym, jak skonfigurować szablony i szczegółowo wdrożyć szablony.

Klonowanie z istniejącej witryny

Masz już skonfigurowaną stronę, która pasuje do rachunku dla Twojego klienta? Oprócz używania szablonu, możesz również sklonować z istniejącej witryny!

Nasze narzędzie do klonowania duplikuje pliki i bazę danych witryny WordPress. Następnie odtwarza je w nowej instalacji, tworząc nową witrynę z nową domeną. Po prostu przejdź do Klonuj z moich stron, gdzie pojawi się lista rozwijana wszystkich witryn, które u nas hostowałeś.

where you clone from an existing site.
Wybierz witrynę, z której chcesz sklonować.

Klonowanie składa się z dokładnej kopii witryny WordPress, w tym wtyczek, motywów, ustawień witryny i treści.

Tak więc, niezależnie od tego, czy używasz szablonu, czy klonujesz z istniejącej witryny, klonowanie usprawnia proces duplikowania witryny, jak nigdy dotąd, biorąc pod uwagę, jak łatwo jest to zrobić z koncentratora. Więcej informacji na temat klonowania znajdziesz tutaj.

Każda strona, którą utworzysz z nami, będzie hostowana u nas, co oznacza, że możesz sprzedać tę usługę hostingową klientowi.

Zarządzaj różnymi witrynami sprzedawców za pomocą Hub i Configs

Następnie należy zastosować konfiguracje do nowych witryn zbudowanych za pomocą szablonu lub istniejących witryn z Configs. Configs natychmiast dostosuje i zbuduje witryny WordPress, eliminując Precyzyjne ręczne korekty dla poszczególnych witryn.

Jest to set-it-and-forget-it, jeśli chodzi o stosowanie preferowanych wtyczek WPMU DEV i ustawień uptime do nieograniczonej liczby witryn. Możesz więc łatwo zaimplementować mnóstwo naszych wtyczek i ustawień bezpośrednio na stronie internetowej klienta.

Są łatwe do skonfigurowania i wdrożenia. Pamiętaj, aby przeczytać ten kompletny przewodnik na temat korzystania Configs. Dodatkowo, sprawdź wideo poniżej.

Prowadź swoją firmę sprzedażową z rozliczeniami klientów

Oto większość twojej operacji. Masz nową stronę stworzoną dla klienta. Układ, wtyczki, ustawienia czasu pracy i projekt są gotowe. Jesteś gotowy do załatwiania spraw biznesowych. Zasadniczo, jak POBiERASZ i zarządzasz tym wszystkim?

Na szczęście dzięki portalowi rozliczeniowemu klienta Hub możesz tworzyć i sprzedawać pakiety usług i produkty, a także zarządzać wszystkimi rozliczeniami. Jest to mekka odsprzedaży hostingu; z automatycznymi subskrypcjami, markowymi fakturami i e-mailami, bezpieczną kasą klienta-i nie tylko!

Łatwo jest uzyskać dostęp do rozliczeń klientów i rozpocząć pracę z koncentratora. Kliknięcie przycisku płatności Klienta w prawej górnej części ekranu hostingu pod stroną internetową. Następnie wystarczy kliknąć Skonfiguruj rozliczenia klientów.

Where you set up Client Billing.
Natychmiast poinformuje cię, czy rozliczenia klientów są skonfigurowane, czy nie.

Rozliczenia klientów działają w conjuncz paskiem. Jeśli masz już skonfigurowane konto w Stripe, otrzymasz powiadomienie, że jest połączone.

The indication that your Stripe account is connected.
Zielony oznacza, że jest gotowy do pracy!

Posiada przegląd rozliczeń klientów. W tym miejscu możesz szybko uzyskać dostęp i przeglądać wszystko na temat klientów i rozliczeń, w tym przychody, klienci, produkty i usługi oraz konfiguracje.

The Client Billing overview.
Wiele można zrobić w przeglądzie rozliczeń klientów.

Przegląd daje widok 360 stopni na to, jak wygląda Twoja firma zajmująca się odsprzedażą hostingu.

Konfiguracja Usługi Hostingowej

Na karcie Produkty i usługi możesz wyświetlić wszystkie swoje produkty, sprawdzić, czy są aktywne, liczbę planów cenowych dla każdego produktu i nie tylko.

To również miejsce, w którym dodasz usługę hostingową jako nowy produkt. Przycisk Nowy Produkt pozwala na rozpoczęcie pracy. Możesz również kliknąć Dodaj produkt lub usługę w sekcji Produkty i usługi w przeglądzie.

Where you add new product.
Dodaj dowolny nowy produkt, który chcesz.

Po kliknięciu nowego produktu Utwórz wybrany plan usług hostingowych. Nadasz mu nazwę produktu, Typ Fakturowania (cykliczny lub jednorazowy), cenę, zdecydujesz, jak często ma miejsce fakturowanie, a nawet możesz uwzględnić cykl rozliczeniowy.

Where you create product and services.
Dołącz także obraz produktu, jeśli chcesz.

I warto to przypomnieć, sprzedajesz hosting, który zapewniamy dla stron, które skonfigurowałeś dla klientów!

Wybierz własną cenę, czy chcesz mieć powtarzające się plany płatności i cykle rozliczeniowe. W końcu to twoja sprawa.

Po kliknięciu poszczególnych produktów lub usług otworzy się obszar z ogólnymi informacjami o produkcie, w tym nazwą, statusem, planami cenowymi i opcją przesłania obrazu produktu.

Zmień wszystko, co chcesz.

Kliknięcie wielokropka daje możliwość edycji, powielania i archiwizacji planu.

General info ellipsis.
Dla każdego planu jest elipsa.

To sprawia, że kontrolowanie produktów, planów i cen jest tak wydajne, jak to możliwe.

Faktury

Ponieważ twój plan jest skonfigurowany, jeśli chodzi o faktury, możesz zarządzać nimi wszystkimi z karty faktury.

The invoices tab.
Widać, że mam jedną zaległą fakturę oznaczoną czerwonym kółkiem.

Utwórz nową fakturę za pomocą przycisku Klient rachunku. Stamtąd wybierzesz swojego klienta z rozwijanego menu. Dodatkowo, będziesz obejmować usługi, za które można pobierać opłaty, ilość, kwotę i inne.

The bill client section.
Dodaj dowolną ilość usług, które chcesz.

Po przejrzeniu i potwierdzeniu faktury możesznd go w drodze do klienta (bez pieczątki). Kiedy go otrzymają, będą mieli możliwość zapłaty bezpośrednio z własnego pulpitu nawigacyjnego!

Klikając na faktury, zobaczysz wszystkie poszczególne faktury. W tym miejscu można szczegółowo zobaczyć zaległe faktury, zapłacone faktury i Wersje robocze. Faktury, które są należne, są oznaczone na czerwono i mówią, że są należne, a zapłacone są oznaczone na zielono i mówią zapłacone.

Dodatkowo możesz zobaczyć datę, numer faktury, kwotę, klienta i stronę internetową.

An overview of all of the invoices.
Widać, że dwa są wypłacane, jeden jest draft, a jeden jest przeterminowany.

Kliknij pojedynczą fakturę, aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, w tym kwotę faktury, wszelkie uwagi na koncie i inne.

Kliknij w dowolnym miejscu na linii faktury, aby otworzyć.

Potrzebujesz PDF z faktury? Możesz to również zrobić, klikając fakturę PDF.

The button you click to download a pdf of the invoice.
Jedno kliknięcie dzieli Cię od pliku PDF.

I to natychmiast pobrać PDF z faktury.

Preview of invoice.
Jak widzisz, ten jest płatny.

Masz klienta, który jest oldschoolowy i lubi wysyłać Ci czek (tak, z pieczątką)? Możesz zaznaczyć fakturę zapłaconą ręcznie. Nasza odsprzedaż hostingu nie wymaga, aby wszystko było płatne w systemie.

Organizowanie faktur klientów jest łatwe w zarządzaniu, jak nigdy dotąd. Faktury umożliwiają klientom natychmiastowe płatności, zarządzanie przepływami pieniężnymi i oferowanie bezpiecznych transakcji dla klientów w ich pulpicie nawigacyjnym.

Dochody

Skoro już jesteś gotowy, ile przyniosłeś w tym miesiącu? Czy ostatni? Sekcja przychodów rozbija przepływy pieniężne w łatwym do zrozumienia układzie.

Pokazuje miesięczne przychody Cykliczne, aktywne subskrypcje i nowe rozliczenia.

The revenue area.
Jak widać, mam miesięczny przychód cykliczny w wysokości $225 i rozliczenie netto w wysokości $ 575.

Ta sekcja to świetny szybki wgląd w to, gdzie stoją Twoje przychody.

Klienci

Obszar klienci to miejsce, w którym możesz przeglądać klientów, zarządzać nimi, wyświetlać średnie rozliczenia na klienta i nie tylko.

The clients area.
Wszyscy klienci są na szczycie.

Możesz zobaczyć wszystkich swoich klientów, klikając na Pokaż wszystko. Spowoduje to otwarcie obszaru z zakładką Klienci.

List of clients.
Mam do tej pory trzech nagradzanych klientów.

Kliknij na poszczególnych klientów, aby wyświetlić i edytować informacje. Tutaj możesz zobaczyć, ile aktywnych subskrypcji korzysta Klient, średnią liczbę rachunków na witrynę i liczbę stron do nich dołączonych.

Ponadto możesz edytować ich nazwę, adres e-mail, role użytkowników i wiele innych.

Łatwo dodaj klienta, klikając przycisk Nowy Klient.

Where you add a new client.
Chcesz dodać nowego klienta?

Na dodatek, ty caN edytuj klientów w dowolnym momencie, klikając przycisk wielokropka obok ich nazwy i informacji. Dzięki temu możesz zarządzać klientem, zapraszać klienta i usuwać klienta.

The ellipsis.
Usuń klienta lub zarządzaj nim z głównej strony klienta.

A gdy klienci się gromadzą (jesteś sprzedawcą hostingu rockstar, wiesz, że tak będzie), bez wysiłku przeszukuj klientów w pasku wyszukiwania, aby szybko uzyskać do nich dostęp.

Where you search for clients.
Szybko dotrzyj do klienta, wpisując jego imię lub adres e-mail.

Jak już wspomniałem, klienci mogą również płacić i edytować swoje informacje po ustanowieniu roli w celu uzyskania dostępu do rozliczeń. To sprawia, że bezpieczne zamówienie i bezproblemowe problemy z płatnościami na ich końcu! Dowiedz się więcej o umożliwieniu klientom dostępu do rozliczeń w naszej dokumentacji.

Jak widać, w obszarze klientów można wiele zrobić, aby zapewnić aktualność klientów, opłacanie faktur i efektywne zarządzanie klientami.

Ponadto ułatwia to klientom dostęp do informacji na temat faktur, ich usług i aktualizacji informacji (oraz terminowych płatności).

Rozliczanie klientów to przełom, jeśli chodzi o prowadzenie hostingu odsprzedaży. Radzi sobie z utrzymywaniem się na szczycie Twoich rachunków dla ciebie! Dodatkowo zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do rozpoczęcia Usługi, ładowania klientów, organizowania klientów i nie tylko!

Aby uzyskać więcej informacji na temat rozliczeń klientów i szczegółowego wyglądu, zapoznaj się z tym przeglądem.

Toast za odsprzedaż hostingu!

To był twój plan odsprzedaży hostingu. Po prostu przejdź i zaimplementuj wszystko, co objęliśmy, a będziesz toastował za odsprzedaż hostingu!

Zamiast potrzebować mnóstwo oprogramowania i zasobów, wszystko jest tutaj, w jednym miejscu. To naprawdę nie może być prostsze.

Jak widać, to tylko kwestia marketingu Twoich usług i wdrożenia ich z poziomu Hub. Wszystkie narzędzia są do twojej dyspozycji – od szablonów po rozliczenia klientów. Wrzuć nasze wielokrotnie nagradzane wtyczki i wsparcie 24-7, a będziesz całkowicie objęty.

A najlepsze? To nie kosztuje nic, aby rozpocząć! Jeśli jesteś już członkiem WPMU DEV, wszystko gotowe! Jeśli jeszcze nie jesteś członkiem, skorzystaj z naszego 7-dniowego bezpłatnego okresu próbnego, aby rozpocząć odsprzedaż naszych nowych usług hostingowych już dziś.

Poza tym to nie wszystko. Zawsze będzie więcej. Pamiętaj, aby postępować zgodnie z naszą mapą produktową, aby zobaczyć, co czeka na horyzoncie odsprzedaży hostingu i wszystkich innych nowych rozwiązań.

Oto nowe źródło stałego powtarzającego się dochodu i szczęśliwszych klientów dzięki naszej całkowicie białej odsprzedaży hostingu!