
Zostanie sprzedawcą hostingu WordPress jest nie tylko szybki i łatwy — ale może być również bardzo opłacalny. Oprócz zwykłych opłat dla twórców stron internetowych, możesz generować miesięczne przychody Cykliczne (MRR) odsprzedając produkty i usługi (takie jak nasze!)
W tym poście pokażemy Ci, jak założyć własną firmę hostingową, która przyniesie korzyści Tobie i Twoim klientom w zakresie cen, zarządzania witryną i łatwości użytkowania. Utrzymywanie tego wszystkiego pod marką lub nazwą firmy oznacza, że możesz sprzedawać. (A twój sekret jest u nas bezpieczny. Nie będziemy wspominać, że wykonujemy dla ciebie wszystkie ciężkie prace na zapleczu Twoich usług. ; )
I nic cię nie będzie kosztować, żeby się przygotować i ruszyć! Czytaj dalej…
W tym artykule dowiesz się, jak zostać sprzedawcą hostingu WordPress. Będziemy kryć:
Jest wiele do odsprzedaży, ale zobaczysz, jak łatwo jest zarządzać, uruchamiać i utrzymywać firmę odsprzedaży hostingu WordPress po wdrożeniu.
Hosting Reselling-szybki, łatwy i opłacalny sposób na zwiększenie przychodów
Dlaczego powinieneś być sprzedawcą hostingu
Wiesz już, że WordPress jest wiodącą na świecie platformą CMS, ale czy myślałeś o możliwości zapewnienia zarządzanego hostingu WordPress pod własną marką i znacznego zwiększenia przychodów bez dodatkowego wysiłku?
Jeśli jesteś agencją lub po prostu przyjmujesz klientów niezależnych, hosting może zapewnić ciągłe przychody po początkowej konfiguracji. Możesz generować subskrypcje, pobierać opłaty za konserwację i mieć pewność, że hosting klienta jest zawsze gotowy do działania.
Dodanie hostingu to tylko kolejny pakiet, który należy uwzględnić i często wystarczy wspomnieć swoim klientom, że możesz hostować ich witryny w ramach swoich usług.
Nawet jeśli to my jesteśmy za kulisami, ze wszystkim na biało, twoi klienci nie będą wiedzieć,że jesteś sprzedawcą. To będą twoje usługi hostingowe bez wzmianki o WPMU DEV gdziekolwiek.
Co najważniejsze, konfiguracja klientów jest łatwa jak zawsze dzięki Hub. Wszystko, czego potrzebujesz, jest tam, dzięki czemu odsprzedaż hostingu jest zorganizowana, wygodna i prosta. I, oczywiście, opłacalne.
Korzyści z odsprzedaży zarządzanego hostingu WordPress
Poruszyłem już wiele zalet odsprzedaży hostingu. Jednak, aby spojrzeć na to z perspektywy, oto krótki przegląd kilku powodów, dla których odsprzedaż hostingu jest korzystna:
- MRR to świetny sposób na budowanie dodatkowych dochodów
- Hosting jest zoptymalizowany dla Twoich klientów.
- Zbudujesz wartość, oferując całkowite pakiety usług (hosting pakietowy z rozwojem witryny lub sprzedawaj osobno).
- Odsprzedaż hostingu jest znacznie lepsza niż marketing afiliacyjny, ponieważ nie pobieramy prowizji ani opłat za sprzedaż naszych usług hostingowych.
- Wszystko odbywa się za Ciebie w backendzie. Zarządzamy tym wszystkim za Ciebie, pozostawiając Ci możliwość budowania relacji z nowymi i obecnymi klientami.
Pytanie brzmi::
Czy jesteś gotowy do odsprzedaży?
Jak widać, jest to szybkie (Dodaj usługę dla nowych klientów), łatwe (wszystko odbywa się w centrum) i opłacalne (subskrypcje = cykliczne płatności).
Przejdźmy teraz do sedna tego, czego potrzeba, aby zostać sprzedawcą hostingu WordPress.
White Label Hosting i zrób to sam
Białe etykietowanie to podstawan do tworzenia sprzedawcy hostingu, więc ważne jest, aby najpierw go dotknąć. W końcu, jeśli sprzedajesz hosting, musi to być twój własny.
Nie będziemy tutaj wdawać się w zbyt wiele szczegółów, biorąc pod uwagę, że napisaliśmy cały artykuł o białym etykietowaniu naszego hostingu.
Ale od tego zaczynasz. I zaczyna się od…
Wtyczka Klienta Hub
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę Hub Client. Ta wtyczka została stworzona, abyś mógł zastąpić naszą markę swoją i zapewnia idealne miejsce do zarządzania hostowanymi witrynami. Jest to kompletny CRM dla Twojej firmy hostingowej.

Pamiętaj, że musisz być aktualnym członkiem WPMU DEV, aby korzystać z wtyczki Hub Client. Nie jesteś członkiem? Wypróbuj nas za darmo przez siedem dni, aby dowiedzieć się, co będziemy omawiać w tym artykule.
Dostosuj i oznacz swój Hub
Po zainstalowaniu klienta Hub dostosujesz i oznaczysz Hub tak, jak chcesz.
Obejmuje to podawanie koncentratora:
- Niestandardowe marki i kolory
- Niestandardowe Menu nawigacyjne i Strona klienta Hub
- Zarządzanie użytkownikami i rolami
- Regulamin serwisu i Polityka Prywatności
- Przycisk pomocy i obsługa czatu na żywo

To będzie trochę w dół drogi, ale będziesz także zapraszać swoich klientów do przeglądania ich witryny, zarządzania użytkownikami i rolami klienta, tworzenia niestandardowych ról klienta, zapraszania nowych użytkowników i nie tylko! Wszystko to zostanie wykonane z niestandardowego koncentratora (lub jak chcesz go nazwać).
Twoi klienci otrzymają zaproszenie do zalogowania się do nowej witryny, gdzie mogą przeglądać, edytować lub używać, niezależnie od tego, jak Ustawiłeś ich role w witrynie (w tym płacąc fakturę hostingową w bezpiecznej kasie).
Teraz, gdy masz już swoją podstawową działalność za pomocą wtyczki klienta Hub, jesteś gotowy, aby przejść do…
Tworzenie stron z darmowymi szablonami i klonowanie
Masz nowego klienta. Świetnie! I chcą hostować nową stronę z Tobą i skonfigurować ją dla nich. Jak więc szybko i łatwo uzyskać nową hostowaną witrynę?
Najszybszym sposobem jest użycie niestandardowych szablonów. Nasze szablony oferują różne opcje (np. biznes, freelancer, organizacja charytatywna itp.), które zapewniają szybką i natychmiastową konfigurację.
Pamiętaj, że możesz również migrować lub tworzyć nową witrynę, która będzie również hostowana u nas. Jednak nasze niestandardowe szablony są szybkim rozwiązaniem. Rozpoczyna się od wybrania opcji Klonuj podczas tworzenia nowej witryny.

Aby to wdrożyć, zamiast klonować z witryny, wybierz opcję Klon z szablonu.

Możesz utworzyć szablony lub użyć jednego z naszych gotowych szablonów bezpośrednio z Centrum.
P-content / uploads/2021/09/szablony.png “alt=” wszystkie gotowe szablony dostępne.”width=” 600″height =” 475 ” />istnieje wiele gotowych szablonów do wyboru lub tworzenia własnych.
Szablony to szybki i łatwy sposób na sklonowanie witryny dla hostowanej witryny i skonfigurowanie klienta zgodnie ze specyfikacjami.
Przeczytaj więcej w tym artykule o tym, jak skonfigurować szablony i szczegółowo wdrożyć szablony.
Klonowanie z istniejącej witryny
Masz już skonfigurowaną stronę, która pasuje do rachunku dla Twojego klienta? Oprócz używania szablonu, możesz również sklonować z istniejącej witryny!
Nasze narzędzie do klonowania duplikuje pliki i bazę danych witryny WordPress. Następnie odtwarza je w nowej instalacji, tworząc nową witrynę z nową domeną. Po prostu przejdź do Klonuj z moich stron, gdzie pojawi się lista rozwijana wszystkich witryn, które u nas hostowałeś.

Klonowanie składa się z dokładnej kopii witryny WordPress, w tym wtyczek, motywów, ustawień witryny i treści.
Tak więc, niezależnie od tego, czy używasz szablonu, czy klonujesz z istniejącej witryny, klonowanie usprawnia proces duplikowania witryny, jak nigdy dotąd, biorąc pod uwagę, jak łatwo jest to zrobić z koncentratora. Więcej informacji na temat klonowania znajdziesz tutaj.
Każda strona, którą utworzysz z nami, będzie hostowana u nas, co oznacza, że możesz sprzedać tę usługę hostingową klientowi.
Zarządzaj różnymi witrynami sprzedawców za pomocą Hub i Configs
Następnie należy zastosować konfiguracje do nowych witryn zbudowanych za pomocą szablonu lub istniejących witryn z Configs. Configs natychmiast dostosuje i zbuduje witryny WordPress, eliminując Precyzyjne ręczne korekty dla poszczególnych witryn.
Jest to set-it-and-forget-it, jeśli chodzi o stosowanie preferowanych wtyczek WPMU DEV i ustawień uptime do nieograniczonej liczby witryn. Możesz więc łatwo zaimplementować mnóstwo naszych wtyczek i ustawień bezpośrednio na stronie internetowej klienta.
Są łatwe do skonfigurowania i wdrożenia. Pamiętaj, aby przeczytać ten kompletny przewodnik na temat korzystania Configs. Dodatkowo, sprawdź wideo poniżej.
Prowadź swoją firmę sprzedażową z rozliczeniami klientów
Oto większość twojej operacji. Masz nową stronę stworzoną dla klienta. Układ, wtyczki, ustawienia czasu pracy i projekt są gotowe. Jesteś gotowy do załatwiania spraw biznesowych. Zasadniczo, jak POBiERASZ i zarządzasz tym wszystkim?
Na szczęście dzięki portalowi rozliczeniowemu klienta Hub możesz tworzyć i sprzedawać pakiety usług i produkty, a także zarządzać wszystkimi rozliczeniami. Jest to mekka odsprzedaży hostingu; z automatycznymi subskrypcjami, markowymi fakturami i e-mailami, bezpieczną kasą klienta-i nie tylko!
Łatwo jest uzyskać dostęp do rozliczeń klientów i rozpocząć pracę z koncentratora. Kliknięcie przycisku płatności Klienta w prawej górnej części ekranu hostingu pod stroną internetową. Następnie wystarczy kliknąć Skonfiguruj rozliczenia klientów.

Rozliczenia klientów działają w conjuncz paskiem. Jeśli masz już skonfigurowane konto w Stripe, otrzymasz powiadomienie, że jest połączone.

Posiada przegląd rozliczeń klientów. W tym miejscu możesz szybko uzyskać dostęp i przeglądać wszystko na temat klientów i rozliczeń, w tym przychody, klienci, produkty i usługi oraz konfiguracje.

Przegląd daje widok 360 stopni na to, jak wygląda Twoja firma zajmująca się odsprzedażą hostingu.
Konfiguracja Usługi Hostingowej
Na karcie Produkty i usługi możesz wyświetlić wszystkie swoje produkty, sprawdzić, czy są aktywne, liczbę planów cenowych dla każdego produktu i nie tylko.
To również miejsce, w którym dodasz usługę hostingową jako nowy produkt. Przycisk Nowy Produkt pozwala na rozpoczęcie pracy. Możesz również kliknąć Dodaj produkt lub usługę w sekcji Produkty i usługi w przeglądzie.

Po kliknięciu nowego produktu Utwórz wybrany plan usług hostingowych. Nadasz mu nazwę produktu, Typ Fakturowania (cykliczny lub jednorazowy), cenę, zdecydujesz, jak często ma miejsce fakturowanie, a nawet możesz uwzględnić cykl rozliczeniowy.

I warto to przypomnieć, sprzedajesz hosting, który zapewniamy dla stron, które skonfigurowałeś dla klientów!
Wybierz własną cenę, czy chcesz mieć powtarzające się plany płatności i cykle rozliczeniowe. W końcu to twoja sprawa.
Po kliknięciu poszczególnych produktów lub usług otworzy się obszar z ogólnymi informacjami o produkcie, w tym nazwą, statusem, planami cenowymi i opcją przesłania obrazu produktu.
Zmień wszystko, co chcesz.
Kliknięcie wielokropka daje możliwość edycji, powielania i archiwizacji planu.

To sprawia, że kontrolowanie produktów, planów i cen jest tak wydajne, jak to możliwe.
Faktury
Ponieważ twój plan jest skonfigurowany, jeśli chodzi o faktury, możesz zarządzać nimi wszystkimi z karty faktury.

Utwórz nową fakturę za pomocą przycisku Klient rachunku. Stamtąd wybierzesz swojego klienta z rozwijanego menu. Dodatkowo, będziesz obejmować usługi, za które można pobierać opłaty, ilość, kwotę i inne.

Po przejrzeniu i potwierdzeniu faktury możesznd go w drodze do klienta (bez pieczątki). Kiedy go otrzymają, będą mieli możliwość zapłaty bezpośrednio z własnego pulpitu nawigacyjnego!
Klikając na faktury, zobaczysz wszystkie poszczególne faktury. W tym miejscu można szczegółowo zobaczyć zaległe faktury, zapłacone faktury i Wersje robocze. Faktury, które są należne, są oznaczone na czerwono i mówią, że są należne, a zapłacone są oznaczone na zielono i mówią zapłacone.
Dodatkowo możesz zobaczyć datę, numer faktury, kwotę, klienta i stronę internetową.

Kliknij pojedynczą fakturę, aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, w tym kwotę faktury, wszelkie uwagi na koncie i inne.
Kliknij w dowolnym miejscu na linii faktury, aby otworzyć.
Potrzebujesz PDF z faktury? Możesz to również zrobić, klikając fakturę PDF.

I to natychmiast pobrać PDF z faktury.

Masz klienta, który jest oldschoolowy i lubi wysyłać Ci czek (tak, z pieczątką)? Możesz zaznaczyć fakturę zapłaconą ręcznie. Nasza odsprzedaż hostingu nie wymaga, aby wszystko było płatne w systemie.
Organizowanie faktur klientów jest łatwe w zarządzaniu, jak nigdy dotąd. Faktury umożliwiają klientom natychmiastowe płatności, zarządzanie przepływami pieniężnymi i oferowanie bezpiecznych transakcji dla klientów w ich pulpicie nawigacyjnym.
Dochody
Skoro już jesteś gotowy, ile przyniosłeś w tym miesiącu? Czy ostatni? Sekcja przychodów rozbija przepływy pieniężne w łatwym do zrozumienia układzie.
Pokazuje miesięczne przychody Cykliczne, aktywne subskrypcje i nowe rozliczenia.

Ta sekcja to świetny szybki wgląd w to, gdzie stoją Twoje przychody.
Klienci
Obszar klienci to miejsce, w którym możesz przeglądać klientów, zarządzać nimi, wyświetlać średnie rozliczenia na klienta i nie tylko.

Możesz zobaczyć wszystkich swoich klientów, klikając na Pokaż wszystko. Spowoduje to otwarcie obszaru z zakładką Klienci.

Kliknij na poszczególnych klientów, aby wyświetlić i edytować informacje. Tutaj możesz zobaczyć, ile aktywnych subskrypcji korzysta Klient, średnią liczbę rachunków na witrynę i liczbę stron do nich dołączonych.
Ponadto możesz edytować ich nazwę, adres e-mail, role użytkowników i wiele innych.
Łatwo dodaj klienta, klikając przycisk Nowy Klient.

Na dodatek, ty caN edytuj klientów w dowolnym momencie, klikając przycisk wielokropka obok ich nazwy i informacji. Dzięki temu możesz zarządzać klientem, zapraszać klienta i usuwać klienta.

A gdy klienci się gromadzą (jesteś sprzedawcą hostingu rockstar, wiesz, że tak będzie), bez wysiłku przeszukuj klientów w pasku wyszukiwania, aby szybko uzyskać do nich dostęp.

Jak już wspomniałem, klienci mogą również płacić i edytować swoje informacje po ustanowieniu roli w celu uzyskania dostępu do rozliczeń. To sprawia, że bezpieczne zamówienie i bezproblemowe problemy z płatnościami na ich końcu! Dowiedz się więcej o umożliwieniu klientom dostępu do rozliczeń w naszej dokumentacji.
Jak widać, w obszarze klientów można wiele zrobić, aby zapewnić aktualność klientów, opłacanie faktur i efektywne zarządzanie klientami.
Ponadto ułatwia to klientom dostęp do informacji na temat faktur, ich usług i aktualizacji informacji (oraz terminowych płatności).
Rozliczanie klientów to przełom, jeśli chodzi o prowadzenie hostingu odsprzedaży. Radzi sobie z utrzymywaniem się na szczycie Twoich rachunków dla ciebie! Dodatkowo zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do rozpoczęcia Usługi, ładowania klientów, organizowania klientów i nie tylko!
Aby uzyskać więcej informacji na temat rozliczeń klientów i szczegółowego wyglądu, zapoznaj się z tym przeglądem.
Toast za odsprzedaż hostingu!
To był twój plan odsprzedaży hostingu. Po prostu przejdź i zaimplementuj wszystko, co objęliśmy, a będziesz toastował za odsprzedaż hostingu!
Zamiast potrzebować mnóstwo oprogramowania i zasobów, wszystko jest tutaj, w jednym miejscu. To naprawdę nie może być prostsze.
Jak widać, to tylko kwestia marketingu Twoich usług i wdrożenia ich z poziomu Hub. Wszystkie narzędzia są do twojej dyspozycji – od szablonów po rozliczenia klientów. Wrzuć nasze wielokrotnie nagradzane wtyczki i wsparcie 24-7, a będziesz całkowicie objęty.
A najlepsze? To nie kosztuje nic, aby rozpocząć! Jeśli jesteś już członkiem WPMU DEV, wszystko gotowe! Jeśli jeszcze nie jesteś członkiem, skorzystaj z naszego 7-dniowego bezpłatnego okresu próbnego, aby rozpocząć odsprzedaż naszych nowych usług hostingowych już dziś.
Poza tym to nie wszystko. Zawsze będzie więcej. Pamiętaj, aby postępować zgodnie z naszą mapą produktową, aby zobaczyć, co czeka na horyzoncie odsprzedaży hostingu i wszystkich innych nowych rozwiązań.
Oto nowe źródło stałego powtarzającego się dochodu i szczęśliwszych klientów dzięki naszej całkowicie białej odsprzedaży hostingu!