Czy chcesz śledzić podróż użytkownika w formularzach kontaktowych WordPress?
Śledzenie podróży użytkowników pozwala dokładnie zobaczyć, które strony przeglądają Twoi użytkownicy, zanim wypełnią formularz w Twojej witrynie. Te informacje mogą pomóc w zdobyciu większej liczby potencjalnych klientów i rozwoju firmy.
W tym artykule pokażemy, jak łatwo śledzić podróż użytkownika w formularzu kontaktowym WordPress i formularzach kontaktowych.
Po co śledzić podróż użytkownika dla formularzy WordPress?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy użytkownicy wypełniają formularze w Twojej witrynie, a niektórzy nie? Cóż, często odpowiedź leży w sposobie interakcji użytkowników z Twoją witryną.
Czy nie byłoby miło, gdybyś mógł zobaczyć kroki, jakie użytkownicy wykonują w Twojej witrynie, zanim faktycznie wypełnią formularz?
Ta informacja nazywa się podróżą użytkownika i śledząc ją, możesz dowiedzieć się wiele o zachowaniu i aktywności użytkowników w Twojej witrynie.
Gdy dowiesz się, co zmusza użytkowników do wypełniania formularzy w Twojej witrynie, możesz je powielić, aby generować więcej potencjalnych klientów i rozwijać swoją firmę.
Jak śledzić podróż użytkownika dla formularzy WordPress?
Jeśli już śledzisz konwersje w WordPress za pomocą Google Analytics, możesz uzyskać wgląd w aktywność użytkowników przed wypełnieniem formularza na swojej stronie internetowej.
Jednak nie będziesz w stanie dopasować go do rzeczywistego użytkownika, który przesłał formularz i przesłanych przez siebie danych.
Tutaj pojawia się WPForms .
Jest to najlepsza wtyczka do tworzenia formularzy WordPress na rynku, z której korzysta ponad 4 miliony witryn. Możesz go używać do tworzenia wszelkiego rodzaju formularzy w WordPress.
WPForms bezproblemowo integruje się ze wszystkimi najlepszymi usługami marketingu e-mailowego , obsługuje wiele bram płatniczych i jest bardzo łatwy w użyciu.
Zawiera również dodatek User Journey, który pozwala zobaczyć, skąd pochodzą Twoi użytkownicy i jaką ścieżkę przeszli, która doprowadziła ich do pomyślnego przesłania formularza.
Możesz także sprawdzić, ile czasu spędzili na każdej stronie przed wypełnieniem formularza.
Biorąc to pod uwagę, przyjrzyjmy się, jak łatwo śledzić podróż użytkownika dla formularzy WordPress.
Śledzenie podróży użytkownika dla formularzy potencjalnych klientów WordPress
Najpierw należy zainstalować i aktywować wtyczkę WPForms . Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym przewodnikiem krok po kroku dotyczącym instalacji wtyczki WordPress .
Uwaga: Będziesz potrzebował przynajmniej planu PRO wtyczki, aby uzyskać dostęp do dodatku User Journey.
Po aktywacji należy odwiedzić stronę Ustawienia »Licencja , aby wprowadzić klucz licencyjny. Możesz znaleźć te informacje na swoim koncie w witrynie WPForms.
Następnie musisz odwiedzić stronę WPForms »Dodatki i kliknąć przycisk„ Zainstaluj dodatek ”w sekcji„ Dodatek do podróży użytkownika ”.
Następnie możesz rozpocząć tworzenie formularzy. WPForms sprawia, że tworzenie dowolnego rodzaju formularzy jest bardzo łatwe. Możesz utworzyć prosty formularz kontaktowy, formularz rejestracji e-mail, formularz rejestracji użytkownika i formularz logowania, formularze rezerwacji i nie tylko.
Na potrzeby tego samouczka utworzymy formularz kontaktowy.
Po prostu przejdź do WPForms »Dodaj nową stronę, aby utworzyć formularz. Zostaniesz poproszony o podanie tytułu formularza, a następnie wybierz szablon.
Użyjemy prostego szablonu formularza kontaktowego.
WPForms załaduje teraz swój kreator formularzy typu „przeciągnij i upuść” z typowymi polami formularza kontaktowego, które zostały już utworzone dla Ciebie.
Możesz dodawać nowe pola formularza z lewej kolumny, edytować lub usuwać istniejące pola lub zmieniać kolejność pól, przesuwając je w górę lub w dół.
Gdy formularz jest już zadowalający, możesz kliknąć przycisk „Zapisz”, aby zapisać formularz i wyjść z kreatora formularzy.
Możesz teraz dodać ten formularz do dowolnego posta lub strony WordPress. Po prostu edytuj stronę, na której chcesz wyświetlić formularz.
Na ekranie edycji postu należy kliknąć przycisk dodawania nowego bloku (+), a następnie dodać blok WPForms do obszaru zawartości.
W ustawieniach bloku WPForms należy kliknąć menu rozwijane, aby wybrać utworzony wcześniej formularz.
WPForms wyświetli podgląd formularza w obszarze zawartości.
Możesz teraz zapisać swój post lub stronę i wyświetlić podgląd, aby zobaczyć, jak działa formularz.
Wyświetlanie raportów Joruney użytkownika dotyczących formularzy w WordPress
Po przesłaniu formularza przez kilku użytkowników można wyświetlić raporty z podróży użytkowników dla wszystkich wpisów w formularzu.
Po prostu przejdź do strony WPForms »Entries i kliknij utworzony wcześniej formularz.
Zobaczysz listę wpisów formularzy przesłanych przez użytkowników. Po prostu kliknij link „Wyświetl” obok wpisu formularza, aby wyświetlić szczegółowe informacje.
Na stronie szczegółów wpisu, u góry zobaczysz pola formularza przesłane przez użytkownika. Poniżej zobaczysz sekcję „Podróż użytkownika”.
Pokaże Ci źródło odesłań, które wysłało użytkownika do Twojej witryny. Poniżej zobaczysz ścieżkę, którą przeszli, wraz ze wszystkimi odwiedzonymi stronami prowadzącymi do przesłania formularza.
Pokazuje również, ile czasu użytkownicy spędzili na każdym etapie swojej podróży. Pomaga to zrozumieć, które treści okazały się bardziej angażujące lub pomocne.
Jeśli chcesz również śledzić region geograficzny użytkownika, możesz przejść do strony WPForms »Dodatki i zainstalować dodatek do lokalizacji geograficznej.
Umożliwiłoby to wyświetlenie lokalizacji geograficznej użytkownika wraz z pozostałymi danymi dotyczącymi podróży użytkownika.
Wykorzystywanie danych podróży użytkownika do przechwytywania większej liczby potencjalnych klientów
Teraz, gdy możesz śledzić drogę użytkowników do formularzy potencjalnych klientów w WordPress, następnym krokiem jest wykorzystanie tych danych do przechwytywania większej liczby potencjalnych klientów i rozwijania firmy.
Na szczęście istnieje wiele narzędzi, których możesz użyć, aby popchnąć użytkowników we właściwym kierunku.
OptinMonster to najlepsze oprogramowanie do generowania leadów i optymalizacji konwersji na rynku. Pomaga zdobyć więcej potencjalnych klientów bez wpływu na wygodę użytkowników w Twojej witrynie.
Zawiera inteligentne wyskakujące okienka lightbox , mobilne wyskakujące okienka, wysuwane pola przewijania, liczniki czasu, pływające banery i nie tylko. Możesz także użyć zaawansowanych funkcji reguł wyświetlania, aby dynamicznie wyświetlać spersonalizowaną zawartość użytkownikom w określonym czasie.
Wszystkie te narzędzia pomagają usprawnić podróż użytkownika i stworzyć skuteczną ścieżkę do wyższych współczynników konwersji formularzy.
SeedProd to najlepszy na rynku program do tworzenia stron typu landing page dla WordPress. Umożliwia szybkie tworzenie stron docelowych dla formularzy kontaktowych WordPress, kampanii sprzedażowych, kampanii reklamowych i nie tylko.
Do tworzenia tych stron nie potrzebujesz żadnych umiejętności projektowych. Możesz wybierać spośród dziesiątek pięknych szablonów, a następnie użyć prostego narzędzia przeciągnij i upuść, aby dostosować go do swoich potrzeb.
Co najważniejsze, wszystkie te szablony mają na celu usprawnienie podróży użytkownika, generowanie większej liczby potencjalnych klientów i zwiększanie współczynników konwersji.
3. All in One SEO dla WordPress
All in One SEO for WordPress to najlepsza wtyczka SEO WordPress na rynku. Umożliwia łatwą optymalizację witryny WordPress, aby uzyskać większy bezpłatny ruch z wyszukiwarek, takich jak Google.
All in One SEO zawiera potężne narzędzia SEO, które działają po prostu od razu po wyjęciu z pudełka. Nie musisz nawet być ekspertem ds. SEO, aby z niego korzystać.
Obejmuje lokalne SEO, bogaty schemat, obsługę handlu elektronicznego. zaawansowane mapy witryn XML, kontrola stanu SEO i nie tylko. Dzięki tym narzędziom użytkownicy mogą łatwo znaleźć Twoją witrynę w wynikach wyszukiwania.
Możesz użyć AIOSEO do dalszej optymalizacji popularnych stron, aby zwiększyć ruch organiczny i potencjalnych klientów.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci nauczyć się łatwo śledzić podróż użytkownika w formularzach kontaktowych WordPress. Możesz także chcieć zapoznać się z naszym kompletnym przewodnikiem po śledzeniu konwersji w WordPress , aby uzyskać bardziej praktyczne wskazówki dotyczące zwiększania konwersji
Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube z samouczkami wideo WordPress. Możesz nas również znaleźć na Twitterze i Facebooku .