Najlepszy CRM 12 dla Twojej witryny WordPress 2020

Niezależnie od tego, czy jesteś solopreneurem, agencją, czy freelancerem, ważne jest posiadanie CRM do zarządzania nowymi kontaktami wynikającymi z całego ruchu, który otrzymuje Twoja witryna WordPress. Bez CRM, można znaleźć się brakuje na cenne oferty i utraty klientów. Zdecydowanie nie jest to miejsce, w którym chcesz być.

Jeśli nie zabierzesz nic innego z tego postu, najważniejszą ideą jest to, że jeśli nie oddzielisz “sprzedaży” od reszty swojej firmy, ucierpi. Nie bądź taki jak my.

Najlepszym pierwszym krokiem, który można podjąć do zapewnienia, że rozwijasz stronę sprzedaży firmy jest wykorzystanie mocy CRM.

Dlaczego potrzebujesz CRM?

Illustration of Business Handshake
CRM pomaga lepiej zarządzać relacjami biznesowymi online.

CRM, lub zarządzanie relacjami z Klientami, wtyczki są zaprojektowane, aby pomóc zrównoważyć potrzeby przeszłych, obecnych i przyszłych klientów.

Umożliwiają one śledzenie interakcji klientów z Twoją firmą i porządkowanie wszystkich informacji na pulpicie nawigacyjnym.

CRMs może również zautomatyzować części sprzedaży, marketingu i procesów obsługi klienta, aby odciążyć zespoły.

Ważne Funkcje

Illustration of checklist
Upewnij się, że funkcje CRM Zaznacz wszystkie pola!

CRMs znacznie ułatwia zarządzanie potencjalnymi klientami i klientami, którzy wchodzą na Twoją witrynę WordPress i daje narzędzia do interakcji z nimi w znaczący sposób.

Oto ważne funkcje, które znajdziesz w większości CRMs:

  1. Baza danych klientów / kontaktów – dobry CRM pozwoli Ci dostosować pola i wpisy, aby dostosować je do Twojej firmy. Lepszy CRM będzie miał integrację, która wstępnie zapełni dane lub wyciągnie je z innych usług, z których możesz korzystać. Uporządkuj swoje kontakty i wszystkie informacje o nich.
  2. Lejek sprzedaży-Stwórz postęp potencjalnych klientów, który ma sens dla Ciebie. Na przykład w naszej usłudze hostingu korporacyjnego używamy czegoś w rodzaju “Lead > Demo > Quote Sent > Trial > Migration/Onboarding > Customer”. Z CRM, mamy wizualny Widok, gdzie wszystkie przewody są w lejku przez cały czas.
  3. Ołów Scoring-gdy masz swoją bazę danych zorganizowanych i lejek sprzedaży w miejscu, zaczniesz zauważać trendy, kto twój idealny prowadzi są. Wiele CRM nawet pomóc generować “wyniki ołowiu” w celu identyfikacji potencjalnych klientów, które są bardziej skłonne do konwersji. Możesz mieć dla nich inny lejek lub proces, lub poświęcić na nie więcej czasu i zasobów, aby zoptymalizować wyniki.
  4. Raporty i statystyki – to jest funkcja, która najbardziej obsesyjnie. W każdej chwili możemy uruchamiać raporty, które pomogą nam prognozować sprzedaż w następnym kwartale i roku, określić, gdzie spadają leady w lejku i śledzić, ile czasu zajmuje zamknięcie średniej nowej transakcji. Dla obecnych klientów, możemy zidentyfikować trendy w czasie branż i nisz, które obsługujemy. Bez CRM spędzilibyśmy wieki próbując posortować wszystkie te dane.
  5. Reguły i przepływy pracy – Przypomnij sobie, gdy od jakiegoś czasu nie słyszałeś ani nie aktualizowałeś leada. Nie pozwól, aby kontakty ostygły, ponieważ jesteś pubyłem w tak wielu kierunkach, że o nich zapomniałeś.

Podsumowując: CRM to przełom w zarządzaniu relacjami z klientami, usprawnianiu komunikacji i zapewnianiu pozytywnych doświadczeń klientów.

Ale z dosłownie setkami do wyboru, Może być trudno wiedzieć, który z nich wybrać. Tak więc, zebraliśmy listę najlepszych CRM WordPress można użyć, aby utrzymać swoje przewody od upadku przez pęknięcia.

Illustration of dog choosing between three bones.
Tyle CRM do wyboru from…it może doprowadzić cię do szału!

Najlepszy CRMs Dla WordPress

  1. HubSpot CRM
  2. Agile CRM
  3. Capsule CRM
  4. Zoho CRM
  5. WP ERP
  6. WP-CRM by Usability Dynamics
  7. Zero BS CRM
  8. vCita
  9. Maximizer
  10. Mniej irytujący CRM
  11. Drip
  12. Insightly

1. HubSpot

View all your contacts and CRM data inside your WordPress admin with HubSpot's free plugin.
Wtyczka HubSpot free CRM WordPress umożliwia wyświetlanie wszystkich kontaktów i danych CRM wewnątrz administratora WordPress.

Jeden CRM, którego możemy śmiało polecić, to ten, którego używamy: HubSpot.

Wtyczka WordPress CRM firmy HubSpot to niesamowite rozwiązanie do zarządzania wszystkim, co związane jest z Twoimi klientami. Dzięki niemu możesz śledzić wszystkie interakcje swoich klientów z Twoją witryną, w tym odwiedzane strony, formularze i wyskakujące wpisy oraz rozmowy na czacie na żywo. Wszystkie te informacje zostaną automatycznie zsynchronizowane z solidnymi profilami klientów w HubSpot CRM.

Moją ulubioną i prawie ukrytą niespodzianką cechą HubSpot jest link do kalendarza spotkań, który możesz wysłać do potencjalnych klientów i klientów, aby wyeliminować wszystkie niezręczne sytuacje, które zwykle prowadzą do znalezienia zgodnej daty i godziny.

Co najlepsze, dla większości Twoich potrzeb HubSpot jest całkowicie darmowy. Możesz zacząć od powyższego linku lub instalując wtyczkę HubSpot. Płacimy za dodatkowe funkcje “Sales Hub”, ponieważ nasz zespół i potrzeby wzrosły, ale koszt jest tego wart.

2. Agile CRM

Agile CRM is an all-in-one CRM that lets you automate your sales, marketing, and service in one platform.
Zautomatyzuj Sprzedaż, marketing i usługi w WordPress dzięki Zwinnemu CRM.

Zbudowany w celu uczynienia enterprise CRM oprogramowanie dostępne dla małych firm, Wtyczka Agile CRM oferuje szeroką gamę funkcji dla sprzedaży, marketingu i zespołów obsługi klienta.

W istocie wtyczka Agile jest zaprojektowana tak, aby działała jak standardowe narzędzie do zarządzania relacjami z klientami. Gromadzi dane o odwiedzających Twoją witrynę i przechowuje je na pulpicie nawigacyjnym jako potencjalnych klientów—dostarczając statystyk, które pomogą Ci je pielęgnować i śledzić w trakcie podróży klienta.

Ale Agile jest również doskonałym rozwiązaniem do interakcji z klientami. Przede wszystkim wtyczka umożliwia udostępnianie kalendarza odwiedzającym witrynę WordPress—dając im możliwość rezerwowania spotkań na żądanie. To uwalnia swój zespół sprzedaży, aby spotkać się z potencjalnych klientów i rozmawiać z powtarzającymi się klientami, jak planowanie jest zautomatyzowane przez Agile.

Możesz także wykorzystać Pulpit Nawigacyjny Agile do łatwego tworzenia stron docelowych, formularzy internetowych, wyskakujących okienek i kampanii marketingowychhat Zwiększ swoją witrynę WordPress. Wszystko, co musisz zrobić, to użyć interfejsu przeciągnij i upuść Agile, aby zbudować przepływy kampanii, wybrać szablon i dostosować projekt. Tak! Bez kodowania.

3. Capsule CRM

Capsule CRM lets you manage all your customer relationships and see everything from one place.
Zarządzaj wszystkimi danymi klientów z jednego miejsca za pomocą wtyczki Capsule CRM WordPress.

Capsule szczyci się tym, że jest prostym, ale potężnym CRM. Od zarządzania kontaktami po raportowanie, Wtyczka WordPress firmy Capsule właśnie to oferuje.

Capsule nie różni się od innych wtyczek, jeśli chodzi o zbieranie danych klientów z twojej strony internetowej. Jednak Capsule wykracza poza podstawy tej funkcjonalności, synchronizując profile klientów z ich alter ego w mediach społecznościowych. Ta funkcja jest świetna dla zespołów sprzedaży i marketingu, ponieważ zapewnia pełny widok 360 klientów.

Po dodaniu potencjalnych klientów do Pulpitu nawigacyjnego można również ręcznie wypełniać ich profile informacjami. Szybko dodawaj notatki i inne dokumenty, aby zachować wszystko razem, dodawaj tagi dla szybszego wyszukiwania i dziel klientów na grupy, aby łatwiej przeglądać.

Capsule jest również zaprojektowany, aby pomóc zespołom lepiej współpracować. Możesz skorzystać z tej funkcji, kodując zadania kolorami w kalendarzu Capsule i przypisując klientów do konkretnych zespołów i pracowników. Możesz również użyć tablicy stylu Kanban do organizowania potencjalnych klientów w rurociągu i przypisywania zadań do określonych członków zespołu. Możesz nawet śledzić ogólne postępy swoich zespołów na specjalistycznym pulpicie nawigacyjnym, aby zobaczyć, co działa, a co nie.

4. Zoho CRM

Zoho CRM is a WordPress CRM plugin that lets you manage, connect, and automate business processes across your organization.
Zarządzaj, łącz i automatyzuj procesy biznesowe w całej organizacji za pomocą wtyczki Zoho CRM dla WordPress.

Zoho CRM Lead Magnet to solidna wtyczka stworzona do obsługi zarówno dużych, jak i małych firm WordPress. Korzystając z intuicyjnego interfejsu, możesz organizować potencjalnych klientów i klientów, projektować szablony dla różnych projektów Lead nurturing i dostosowywać swój pulpit nawigacyjny.

Zoho, jako pierwszy omnichannel CRM, jest sprawdzonym rozwiązaniem do zarządzania relacjami z klientami na wielu platformach. Narzędzie obsługuje komunikację na prawie każdym kanale-w tym czacie na żywo, mediach społecznościowych, poczcie e—mail i rozmowach telefonicznych-i oferuje analitykę, sztuczną inteligencję i filtrowanie, aby pomóc ci śledzić i prognozować każdą interakcję z Twoją firmą. Korzystając z tych funkcji, możesz usprawnić komunikację z klientami, zarządzając wszystkimi rozmowami na jednej platformie; i monitorować sukces każdej interakcji za pomocą widżetów, aby przeglądać statystyki obok siebie.

Z Zoho CRM, można również zautomatyzować wiele zadań, aby zaoszczędzić czas. Możesz dodawać nowe potencjalnych klientów do swojego CRM, aktualizować profile klientów, a nawet wysyłać e-maile uzupełniające, bez konieczności kiwania palcem. Możesz nawet tworzyć przepływy pracy, aby twój zespół pracował efektywnie i wydajnie.

5. WordPress ERP

WP ERP CRM suits any small to medium business with integrated HR management, CRM and accounting tools.
Wykorzystaj WP ERP CRM do integracji zarządzania zasobami ludzkimi, CRM aND narzędzia księgowe w WordPress.

Stworzony specjalnie dla firm i stron internetowych WordPress, WordPress Enterprise Resource Planning (ERP) oferuje potężną wtyczkę CRM do śledzenia potencjalnych klientów i zarządzania klientami.

Za pomocą tego narzędzia możesz przechowywać karty odwiedzających witrynę, subskrybentów i klientów w tym samym miejscu. Oznaczaj profile klientów na podstawie pilności i ważności, aby mieć pewność, że korzystasz z najlepszych możliwości sprzedaży. Dodawaj komentarze do profili klientów, aby wszyscy w Twoim zespole byli na bieżąco. I ustaw przypomnienia, aby zminimalizować prawdopodobieństwo, że klienci zostaną utraceni w przetasowaniu. Te funkcje są również dostępne dla firm B2B, ponieważ WordPress ERP pozwala zapisywać i modyfikować profile firmowe, tak jak indywidualne profile klientów.

WordPress ERP jest również doskonałym narzędziem do komunikacji z klientami, ponieważ pozwala wysyłać wiadomości bezpośrednio z ich profili. Eliminuje to potrzebę przełączania się między stronami i minimalizuje ryzyko zagubienia wątków lub wiadomości e-mail.

Co najlepsze, WordPress ERP jest kompatybilny z wieloma różnymi rozszerzeniami, dzięki czemu można go łatwo zintegrować z istniejącą witryną.

6. WP-CRM by Usability Dynamics

WP-CRM is a customer relations management system that integrates seamlessly into your WordPress control panel.
WP-CRM to system zarządzania relacjami z klientami, który bezproblemowo integruje się z WordPress.

Wtyczka CRM WordPress opracowana przez Usability Dynamics jest wszechstronną solidną opcją dla większości firm. Oferuje przejrzysty interfejs użytkownika, Łatwe do modyfikacji formularze i prostą hierarchiczną konfigurację.

Dzięki WP-CRM możesz importować kontakty, ręcznie wypełniać atrybuty i dodawać notatki, aby utworzyć wyraźne profile dla każdego klienta. Po zaimportowaniu wszystkiego możesz rozpocząć tworzenie wykresów, aby śledzić poszczególnych klientów i znaleźć lepsze sposoby łączenia się z nimi. Możesz także skonfigurować powiadomienia, aby nie przegapić okazji do interakcji z klientem lub pielęgnowania leada.

Naprawdę fajną rzeczą w wtyczce WP-CRM jest jednak jej zdolność do pracy z mnóstwem różnych dodatków WordPress.

7. Zero BS CRM

ZBS CRM provides an alternative CRM to over-complex solutions.
ZBS oferuje bezpłatny CRM dla WordPress z płatną aktualizacją dla pakietu dodatkowych funkcji.

Z tym, nazwa mówi wszystko. Zbudowany specjalnie w celu wspierania przedsiębiorców, ta wtyczka CRM polega na tym, aby zawiłe procesy i złożone oprogramowanie były tak proste, jak to możliwe. W rzeczywistości, Zero BS faktycznie pozwala wybrać i wybrać funkcje, które chcesz, więc nie ugrzęźniesz lub przytłoczony przez coś, czego nie potrzebujesz.

Widzisz tę funkcjonalność również z bramy, ponieważ tę wtyczkę można zainstalować i skonfigurować w ciągu zaledwie kilku minut. A gdy jest już gotowy do pracy, Zero BS pomaga szybko uzyskać prędkość, przenosząc wszystkich odwiedzających witrynę, klientów i kontakty do CRM, gdzie można je wyświetlić w minimalistycznym pulpicie nawigacyjnym.

Jednak, twój CRM nie tylko przechowywać, organizować i śledzić swoich klientów. Umożliwia również interakcję z nimi za pośrednictwem markowego Portalu Klienta, w którym można przesyłać oferty, wysyłać faktury, planować spotkania i rejestrować transakcje. I wszystkie te funkcje są dostępneble na telefon komórkowy, co oznacza, że możesz nadal zarządzać i komunikować się z klientami podczas podróży.

Zero BS szczyci się również poświęceniem regularnej aktualizacji wtyczki, co oznacza, że nie musisz się martwić, że jest niezgodna z przyszłymi wersjami WordPress.

8. vCita

vCita CRM lets you manage and grow your client base and business inside WordPress.
vCita CRM jest popularnym rozwiązaniem oprogramowania do zarządzania klientami dla użytkowników WordPress.

vCita to kolejna wtyczka CRM, która została stworzona z myślą o właścicielu małej firmy. Podobnie jak inne wtyczki CRM, automatycznie generuje potencjalnych klientów w CRM poprzez zbieranie danych z widżetów czatu na żywo. Po tym, te przewody mogą być zorganizowane, oznaczone i przypisane do różnych członków zespołu, aby utrzymać je w ruchu w dół rurociągu.

Jednak vCita nie jest dostępna tylko po twojej stronie. Umożliwia również klientom dostęp do swoich danych za pośrednictwem portalu internetowego, który przechowuje wszystko, od adresu e-mail po ostatnie transakcje i wydatki na całe życie na twoje produkty i usługi. Mogą nawet dokonywać nowych zakupów i rezerwować spotkania bezpośrednio z CRM.

vCita nie jest wtyczką, której potrzebujesz do zarządzania lub bycia online, aby z niej korzystać. Nie tylko jest przyjazny dla urządzeń mobilnych, ale także umożliwia klientom łączenie się z Tobą za pośrednictwem portalu samoobsługowego o każdej porze dnia i nocy. Oznacza to, że Twój CRM będzie nadal działać, bez względu na to, gdzie jesteś i jak szybko się poruszasz.

9. Maximizer

Maximizer provides loads of CRM features inside your WordPress dashboard.
Oprogramowanie Maximizer CRM oferuje w pełni załadowane funkcje za jedną cenę all-inclusive i może być uruchamiane z pulpitu WordPress.

Będąc jedyną wtyczką, która oferuje zarówno opcje CRM w chmurze, jak i on-premise, Maximizer CRM jest doskonałym rozwiązaniem dla firm posiadających wszystkie typy infrastruktur. Jego funkcje pozwalają na przekształcenie odwiedzających witrynę w potencjalnych klientów, śledzenie tych potencjalnych klientów za pośrednictwem ścieżki sprzedaży i pielęgnowanie ich w kierunku ostatecznych zakupów.

Maximizer CRM jest również w pełni konfigurowalny, co oznacza, że można go tak lekkie lub ciężkie, jak potrzeby biznesowe. Jego lista funkcji jest obszerna, więc istnieje niewielka szansa, że będziesz miał potrzebę Maximizer nie może spełnić.

Oprócz elastyczności wdrożenia, Maximizer jest również dostępny z dowolnego urządzenia, co oznacza, że możesz zarządzać potencjalnymi klientami równie skutecznie podczas podróży służbowych, spotkań i wakacji (nie, że zalecamy to robić!). Możesz zintegrować go z aplikacjami i narzędziami z całej sieci, dzięki czemu Twoja Firma i witryna WordPress działają bezproblemowo.

10. Mniej irytujący CRM

Less Annoying CRM lets businesses manage contacts and track leads from their WordPress dashboard.
Mniej irytujące CRM oferuje podstawową współpracę zespołu i zarządzanie kontaktami dla użytkowników WordPress.

Mniej irytujący CRM to kolejne narzędzie, które opiera się na prostocie i minimalizmie. W rzeczywistości, cały punkt ich platformy jest, aby oprogramowanie CRM dostępne i edytowalne przez przeciętnego człowieka. Możesz zobaczyć, jak to jest, po prostu patrząc na ich pulpit nawigacyjny. Wszystko, od profili klientów po kalendarze zespołów a raporty są łatwe do zrozumienia i modyfikacji.

Za pomocą tego narzędzia możesz wykonywać standardowe prace związane z zarządzaniem relacjami z klientami, takie jak importowanie potencjalnych klientów i przypisywanie ich do określonych członków zespołu. Ale mniej irytujące CRM oferuje również kilka unikalnych funkcji, takich jak przypomnienia e-mail dla zespołów i raporty potoku, aby wszyscy skupili się na zadaniu pod ręką. Pulpit nawigacyjny zawiera nawet listy zadań i terminy spotkań, dzięki czemu przypadkowo nie przegapisz okazji do pielęgnowania potencjalnych klientów.

Mniej irytujące jest tak poświęcony idei, aby ich oprogramowanie użyteczne i dobrze … mniej irytujące,że nawet oferują bezpłatne wsparcie telefoniczne i e-mailowe, aby pomóc ci dowiedzieć się o platformie lub rozwiązać problemy.

11. Drip

Drip is an eCommerce CRM designed for building relationships with your customers at scale.
Drip to eCRM odpowiedni dla witryn WordPress prowadzących działalność eCommerce.

Drip to kolejna świetna opcja wtyczki dla nowoczesnych firm eCommerce. Dzięki przejrzystemu interfejsowi zapewnia właścicielom firm dane potrzebne do dokonywania strategicznych wyborów projektowych, inwentaryzacyjnych i marketingowych. Robi to poprzez zbieranie danych od odwiedzających Twoją witrynę—takich jak nazwy i waluty—i porządkowanie ich w Profilach Klientów.

Drip nie gromadzi jednak tylko danych o klientach na podstawie czatów na żywo i zgłoszeń formularzy. Dzięki tej wtyczce możesz zobaczyć, co oglądają twoi klienci, klikając i kupując. Daje to przewagę nad konkurencją, pomagając dokładnie wiedzieć, czego chcą użytkownicy witryny, dzięki czemu można budować strategie marketingowe wokół niego.

Korzystając z pulpitu “przeciągnij i upuść”, możesz również tworzyć przepływy pracy marketingowe i sprzedażowe, aby prowadzić potencjalnych klientów przez idealne doświadczenie klienta. Następnie możesz zaprojektować piękne kampanie społecznościowe i e-mailowe na platformie, aby pasowały do stylu twojej marki i zainteresowań Twoich klientów.

A oto najlepsza wiadomość: Drip bezproblemowo integruje się ze wszystkimi typami sklepów eCommerce WordPress, w tym WooCommerce i Shopify.

12. Insightly

Insightly CRM software lets you manage your pre-sale and post-sale activities inside WordPress.
Insightly To rozwiązanie CRM oparte na SaaS, które można uruchomić z WordPress za pomocą wtyczki.

Insightly wie, że najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży jest budowanie relacji z klientami—i zbudowali narzędzie CRM, aby pomóc firmom to zrobić. Dzięki tej wtyczce możesz nie tylko zbierać i organizować dane klientów, ale także kierować całe profile klientów do osób w Twojej organizacji. Obejmuje to wszystko, od ogólnych informacji o klientach po szczegółowe raporty dotyczące interakcji, takich jak rozmowy telefoniczne, spotkania i wątki e-mail.

Ta wtyczka zawiera również opcję tworzenia, zarządzania i automatyzacji kampanii marketingowych, które są dostosowane do potrzeb Twoich klientów. Następnie śledzi sukces każdej kampanii na pulpicie nawigacyjnym analytics. Pomaga to upewnić się, że kampanie działają, a jeśli nie, umożliwia wykorzystanie danych do ich modyfikacji w przyszłości.

Poza tym Insightly dobrze integruje się z mnóstwem różnych aplikacji, dzięki czemu możesz bez większych problemów połączyć pozostałe procesy biznesowe.

Pierwsze kroki z CRM

Bez względu na to, jaki CRM wybierzesz, będziesz chciał pozwolić na dobry czas na konfigurację i konfigurację pól klienta i lejków sprzedaży. Zawsze możesz dostosować je później, ale im więcej czasu spędzasz z góry, tym bardziej przydatny będzie twój CRM.

Będziesz także chciał zaimportować i ręcznie dodać wszystkich istniejących klientów. Pomoże to upewnić się, że masz wszystkie potrzebne pola i pozwoli ci od razu rozpocząć dowolną analizę, którą chcesz zrobić z raportami.

Gdy masz podstawy w dół, jest tak wiele można zrobić z CRM.  Mamy nadzieję, że jeśli nic innego, ten post zachęcił tych z Was, którzy jeszcze nie podjęli CRM zanurzyć się ugryźć kulę i dać mu szansę.

Tagi: